Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Salut.

Am observat de ceva vreme ca imi tot trosnea usa dreapta fata cand o deschideam/inchideam. M-am uitat mai cu atentie si de vina e piesa aratata cu degetul in poza de mai jos, care pocneste cand e in tensiune maxima... Se poate strange cumva?

post-52441-0-96271500-1349950093_thumb.j

Am rezolvat problema. Pregatit sa dau usa jos si sa vad exact de unde vine problema, mai intai am scos capacul negru din mijlocul balamalei si am gasit un surub care era slabit. L-am strans bine si am scapat de pocniturile alea ft enervante. Cu ocazia asta am reglat si usa din balamale sa se inchida mai usor, pentru ca inainte era cam 'cazuta' si se inchidea mai trantita.

Modificat de cosmin_nst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Azi mi-a aparut in bord martorul de bujie si am facut o scanare cu VCDS si a dat urmatoarea problema :

1 Fault Found

000136 - Fuel Rail/System Pressure: Too High

P0088 - 000 - - - To High Intermittent

RPM: 3326/min

Am sters eroarea, dar as vrea sa stiu cam ce as putea sa verific sa nu mai apara aceasta eroare.

Nu vreau sa te sperii, avnd in vedere prin ce ai trecut, insa acorda-i o mare importanta acestei erori.

Lamureste-ma, totusi, cu trei lucruri:

1. Cu ce interfata ai scanat? Era o clona ieftina sau una mai desteapta? Ar fi trebuit sa-ti indice si presiunea din rampa sau ai trunchiat tu eroarea?

2. Pe bord ti-a indicat ceva, a aparut martorul ala de motor? Motorul mergea ok ori s-a oprit?

3. Daca raspunsul la 2 este afirmativ, cand anume ti-a indicat? In primele minute de la pornirea motorului, sau motorul era cald?

Daca e sa fie ceva defect, sper sa fie senzorul de presiune de pe rampa. Insa avand in vedere prin ce ai trecut, este posibil ca valva de regularizare a presiunii de pe pompa sa fie defecta/blocata. Daca iti mai apare desfa-o si cauta... pilitura.

Sper sa aiurez... :( insa n-o lasa asa, cauta raspunsuri cat mai repede

P.S. Nu stiu daca valva aia se vinde separat de pompa, asa ca ai grija

1. Am facut test cu VCDS 11.11 full activata ultima versiune. Am scris mai pe scurt eroarea adica doar codul problemei si la ce rotatii s-a inregistrat eroarea. Pe vcds era mult mai detaliat.

2.In timpul demarajului in treapta 4 la 3326 rpm s-a aprins martorul la bujie. Motorul nu se mai tura dar nici nu s-a oprit. In rest functioneaza perfect. Am oprit motorul, l-am pornit, s-a stins martorul de bujie si mergea ok, dar nu am mai incercat pana la turatiile respective sa nu se intample altceva.

3.Asta mi s-a intamplat dupa 2 ore de mers cu masina.

Mi s-a mai intamplat aceasta situatie, adica cateodata se tura pana la 5000 rpm, iar cateodata era ca si cum se oprea alimentarea dar nu se oprea motorul.

Acum vreau sa schimb carcasa de la filtrul de motorina sa nu prinda aer pe acolo ca mi-au zis cei de la VW ca l-au gasit indoit capacul de pe carcasa si am verificat si aveau dreptate.

Modificat de jeanbacuta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa prinda aer din moment ce pompa din rezervor face presiune, nu vid?

Ai garantie pe lucrarea cu pompa? Presiune prea mare in rampa nu poate veni decat de la supapa aia de regularizare a cantitatii de motorina sau o indicatie gresita a senzorului de presiune din rampa. Eu nu vad ce alta cauza ar fi. Sunt curios de ceea ce spun cei de la VW de asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. si eu am aceeasi problema la masina. o am de 4 luni si pana acum am avut numai beniznare si la inceput am crezut ca este normal acel fasssait de la turbo dar dupa o perioada am sesizat si intreruperile si usoarele suntete si mi-am dat seama ca e o problema acum cateva sapt si mecanicu care mi-a schimbat uleiul a specificat ca am ulei care vine de pe la turbo, era ulei pe furtune dar masina nu pierde ulei, ori pierde in cantitati foarte mici. dar nu prea inteleg cum sa rezolv problema o sa ma uit maine mai atent daca pot sa rezolv ceva. oricum multumesc de postari, m-am speriat am crezut ca 'e pe duca' turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am patit si eu o nefacuta, am bagat masina in service pt vopsit diferite elemente printre care si schimbat bara fata mentionez ca are senzori si pe fata, eh la receptia masini ni s-a spus ca s-a ars unitatea de control de xenon pe dreapta, a ramas ca ramane la ei cat comanda o unitate noua pentru a o inlocui, in momentul in care am fost sa ridic masina am fost iarasi pusi on hold pentru ca unitatea pe care tocmai o montasera era after market si nu se sincroniza cu computerul de bord, mi s-a spus ca au fost cu ea la reprezentanta si cica nici acolo nu au reusit sa o sincronizeze, dupa inca 2 zile de asteptare am fost sunat sa mi se spuna ca s-a ars si celalata unitate de pe stanga si ca acum o sa dureze 5 zile pana comanda unitati originale.

Eu nu inteleg nimic, stie cineva cum se poate arde unitatea de xenon? Deja imi fac scenarii ca baietii mi-au schimbat unitatile originale cu aftermarket-uri ca sa le foloseasca ei... am de gand sa ma duc peste ei sa le cer unitatile arse si sa le confrunt cu configuratia masini originala...

Serviceul este http://www.autotehnic.net/ .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, nu au avut nici o pretentie materiala, mie imi este frica sa nu mi le fi schimbat cu altele si acum sa remedieze pb....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cere unitatile arse cat mai repede. Este posibil sa caute unitati defecte care sa spuna ca au fost ale tale sau incearca sa schimbe carcasele. Nu cred ca se duc chiar asa usor.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca exista Valeo after-market..... in rest, nu am cautat sa vad...

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da exact valeo au incercat sa imi puna, am fost in dim asta si mi-au aratat-o, si cand au pus unitatea de la Valeo s-a ars si cea originala si asta after market de la ei, am luat masina sa merg cu ea la RAR si sa o inregistrez si vinerea viitoare vin unitatile originale 30 de bulioane ambele :o , tot ce sper este sa nu se arda again caci nu au nici un raspuns pentru incident, ei spun ca au verificat instalatia electrica este ok si nici cei de la reprezentata ar fi zis ca nu stiu de la ce s-au ars... all i can do is wait and hope...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valeo sunt si cele din echiparea originala a masinii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si atunci eu ce sa mai inteleg? Oamenii nu imi par de rea credinta adica au fost serviabili, am luat si hartie la mana ca am preluat masina din custodia lor cu avariile specificate pe care se obliga sa mi le rezolve in 5 zile lucratoare mai exact cand le vin noile unitati de xenon...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema, am un passat 2006 bmp si la accelerari mai line cand nu se aude tare motorul, se aude un fassait cand accelerez odata ce intra turbo si cateodata are mici intreruperi pe la 2000rpm, nu scoate fum deloc, nu mananca ulei trage bine, dar problema am avut-o de cand am cumparat masina si la inceput am crezut ca este normal, m-am uitat in jurul turbinei si pe furtune sunt urme de ulei. Aveti idee care ar putea fi problema? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mouse - pai nu ar avea cum sa incerce sa te pacaleasca atata timp cat noile unitati sunt tot Valeo, adica aceeasi firma ca si cele originale. Posibil sa fi fost vreun ghinion desi este cam ciudat sa se arda ambele la asa mic interval de timp. Sa nu fie ceva care sa le fi ars. Daca nu elimina cauza ... nu elimini nici efectul. O sa vezi atunci cand le remonteaza.

Neaparat, sa ceri garantie.

Adi: fa un log im mers ca sa vezi strarea turbinei. Verifica furtunele si vezi daca sunt bine stranse. Sigur unul este fisurat sau slabit, altfel nu vad nici o explicatie pt care ar avea ulei pe ele!

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema(sper ca nu!). Am pornit masina in garaj dupa ce a stat cam o ora dupa ce am venit de la servici (apa era cam 60 grade). A pornit nomal dar la cateva secunde dupa ce l-am pornit s-a auzit un sunet de avertizare si a inceput sa clipeasca "coada de purcel" de la bujii. Nu s-a schimbat numic din mersul motorului si nici alte mesaje pe afisajul de la bord. Am oprit motorul si l-am pornit iarasi si nu s-a mai aprins. Am mers cu ea si merge la fel ca inainte si nici nu a mai facut la alta pornire. Ati mai intalnit problema?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi , am si eu problema urmatoare mi se aprinde spirala galbena insotita de martorul acela in forma de conducta , sa mai confruntat cineva cu problema asta ( mentionez ca masina nu mai trage )

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza eroarea sa vedem ce are.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, valabil pentru amandoi.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze dar nu am interfata de diagoza. Credeti ca ar fi bine sa merg la un tester? Multumesc pentru promtitudine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Astazi s-a aprins indicatorul de ulei (pompa de ulei) cu mesajul check oil level. L-am verificat, am mai completat oleaca si nu a disparut. Am scos borna, la fel. Am facut diagnoza si nu imi da nici o eroare. Are cineva vreo idee? Sa fie senzorul din baie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avertizarea iti dispare din bord atunci cand deschizi capota, indiferent daca completezi sau nu cu ulei. Suna ciudat, dar asa e.

Asadar, cand deschizi capota, iti indica in bord "capota deschisa"?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!