Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Valy, la mine sunetul pare a fi in spate pe partea dreapta, cat despre erori in VCDS, nu au gasit nimic ambii baieti care mi-au pus laptopul pe masina.

Maine o sa dau bara jos sa verific senzorii fata si spate sa vad daca gasesc problema, daca nu... ramane sa iau alta unitate, numai daca este din unitate.

Acum nu stiu daca unitatea o fi arsa sau nu. Problema asta am observat-o in februarie cand nu mi-a pornit masina din cauza bateriei si am incercat sa o pornesc cu robotul, dar fiind foarte putin incarcata baterie de la robot nu a pornit masina. Pe urma am pus robotul si am tras curent si de la Logan si a pornit masina, dar cand am dat in marsarier atunci am observat ca nu mai merg nici senzorii. Initial am crezut ca este de la zapada/gheata pe senzori si de aia fac asa, dar acum vara... Ma gandesc eu ca poate a dat tensiune prea mare (zic eu, nu ma pricep) si a ars unitatea de senzori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu, centrala electrica stabilizeaza tensiunile respective si daca ar fi fost tensiunea prea mare si sa nu faca fata centrala electrica, erau suficiente module in masina (mai scumpe :icon_cheesygrin: ) care sa crape primele ...

Ionut, nu stiu cum functioneaza senzorii OEM (eu am aftermarket) dar merita vazut cum se comporta pe masura ce decuplezi senzorii unul cate unul (poate e vreunul in scurt).

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e destul sa se uite dupa erori. Sa se uite si la perioada de oscilatie a senzorilir sa fie aceeasi la toti si dupa ce ii actionezi sa se plimbe cineva prin fata lor si sa vezi ce distanta indica in blocurile de masura. E mai usor asa decat sa mergi pe bajbaite si sa demontezi bara si senzorii.

Sent from my  using Tapatalk.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorii nu se pot decupla direct din modul? Am inteles ca este accesibil ca pozitionare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu,la cei OEM - trebuie sa scoti pinii din mufa, etc.

VCDS - nu are, ca i-am zis de mult ce sa faca.... dar, din pacate - cred eu - cei care i-au pus testerul pe masina, nu prea au stiut cam care-i treaba cu senzorii OEM.

Cum ii face lui, e ca si cum intra in avarie,,,, ori e o unitate necodata, etc...

STOE - daca vrei, cat platesti curierul dus... eventual intors - pt a proba cu alta unitate - mai bine bagi motorina si faci un drum la Bucuresti - si probam cu unitatea mea - nu te costa nimic.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unitatea a mers si a functionat corect pana in februarie cand am dat curent de la robot.

Florin nu stiu cat de priceputi erau baietii la care am apelat. Si sincer sa fiu, chiar m-am gandit sa apelez iar la ajutorul tau si sa fac un drum pana la Bucuresti, dar...nu indrazneam. Cred ca mai bine fac o vizita la tine si vedem cum rezolvam problema cu unitatea.

P.S.: multumesc colegilor de pe forum care m-au ajutat cum au putut.

Modificat de STOE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am si eu o problema si sper sa ma ajutati cu cateva sfaturi.

In drum spre casa mi-a aparut in bord" Stop öldruck motor aus.." si mi s-a aprins in bord pompa de ulei cu rosu. Ce este de facut??

Tin sa precizez ca am oprit masina si acum e tractata in drum spre casa.

Modificat de RLK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce simbol mai exact? Nu este simbol dedicat pentru pompa de ulei. Este martorul incercuit cu negru?

post-21426-0-89386300-1350755157_thumb.j

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi sa inteleg la cel care indica nivelul de ulei. Verifica daca mai ai ulei. Posibil sa te fi lasat pompa. Mai multe gasesti aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era nivel scazut de ulei se aprindea pe galben si puteai sa mai mergi asa cu ea cel putin 100 km. daca s-a aprins pe rosu si cu acel mesaj e clar ca nu ai presiune si cauza cel mai probabil e pompa de ulei. de fapt la motorizarea de 2 l si an inainte de 2008 fabricatie e o problema des intilnita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Am si eu o problema si sper sa ma ajutati cu cateva sfaturi.

In drum spre casa mi-a aparut in bord" Stop öldruck motor aus.." si mi s-a aprins in bord pompa de ulei cu rosu. Ce este de facut??

Tin sa precizez ca am oprit masina si acum e tractata in drum spre casa.

Presiunea uleiului nu este in parametri.

Ai facut bine asa se procedeaza ,altfel poti distruge motorul.(era bine sa o tractezi la un service)

Modificat de iulian_1976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o chestie care ma enerveaza: dimineata, la <5grade temp exterioara, daca trec peste speed-bumps scartaie protectiile de amortiozare. Se intampla doar la <5grade afara, doar in primii 2-3 km de rulaj cat inca e rece masina.

Suspectez protectiile de amortizoare, altceva nu vad ce ar putea fi.

Ce solutie am ? Din cunostintele mele alea sunt dintr-un plastic moale, nu cred ca are sens sa dau cu wd-40 sau de genul....

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am re-sesizat ceva ieri, ceva ce nu mi s-a mai intamplat de mult. Coboram de pe pasajul Basarab, spre Victoriei, si chiar cand incepi coborarea, este o zona de imbinare a soselei, care probabil s-a mai ridicat/coborat intre timp si se simte cand treci peste ea. Fiind in franare, cand am trecut peste ea a inceput pedala de frana sa tremure, dar nu ca la ABS, ci mai putin, insa imi dadea impresia ca nu o sa opresc la timp pana in cel din fata, asta in 15-20 de metri de la imbinare. Din cate imi amintesc, la ABS arunca pedala inapoi, dar cand prinde iar aderenta, de exemplu la tercerea de pe ud pe uscat, se potoleste. Inteleg sa tremure pedala exact cand sunt in 'santul' ala, dar si cativa metri mai departe de el? Passatul e singura masina la care am simtit senzatia asta. Mai am un golf V in familie, si niciodata nu mi-a dat senzatia asta. Poate mi se pare mie, dar daca nu vi se pare normal sa imi spuneti si mie.

In plus de asta, nu cred ca are legatura, dar cel de la care am luat masina probabil apasa mai dintr-o aprte pedala de frana, sau nu-mi explic de ce are joc pedala in lateral stanga-dreapta.

@75NOR, acelasi zgomot il am si eu, dar si la temperaturi mai ridicate de 5 grade, pana in 10, insa eu nu am identificat de unde vin. De obicei trec peste ele in viteza a doua, la limita de 1000-1200 rpm, nu am fost atent ce viteza corespunde. Daca as trece mai usor poate nu s-ar mai auzi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin: micul joc stanga dreapta al pedalei de frana il am si eu.

Ref la zgomot, asa trec si eu peste speed-bumps, o tin din ambreiaj cu a doua, dar pana a dat frigul nu a facut. Altceva nu are ce sa fie in zona aia care sa reactioneze doar cand amortizorul face o cursa mai lunga la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unu la intrare in cartier am o serie de 5-6 speed bumpere, si dimineata la plecare si seara la intoarcere trec doar cu tr1 fara sa accelerez deloc adica merge putin singura si intradevar dimineata la rece le aud, seara daca e mai cald nu se mai aude decat "fasaitul" amortizorului cum se comprima. nu am curaj sa trec cu viteza cum o fac altii sa nu ma intereseze dar probabil reactioneaza asa masina deoarece e destul de grea.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, in seara asta cand am pornit masina sa plec din parcare s-a aprins pe bord martorul de frana de mana electronica si mi-a dat o eroare de genu "hand brake fault" . nu apasasem butponul de frana de mana pe care nu il prea folosesc tocmai pentru ca stiu ca nu e fiabil. intrebarea este: care sunt sansele sa ma trezesc ca se blocheaza rotile in mers sau ceva de genul?? dupa ce am oprit si scos cheia si repornit a disparut eroarea. inca o intrebare ar fi daca e posibil cand mi-au schimbat placutele de frana spate sa fi facut ceva gresit pe la suruburile alea de la frana de mana electronica? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My dears concetateni,

Am un passat din 2003 cu multe plusuri si vreo doua care imi lipsesc si care vreau sa le completez.

Vreau sa-mi pun geamuri elecrice si pe spate,sau sa investesc in airbag-urile laterate,stanga dreapta(stalpi).

Va rog sa ma ajutati cu cateva sfaturi.

La ambele optiuni trebuie schimbat computerul de confort,sau?

Care este mai simplu si usor de montat,fara prea multe complicatii

.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ales topicul corect.... si nici aria.

Totusi, sa-ti raspund

- Pt geamuri electrice spate, ai nevoie de macaralele spate cu tot cu calculatoarele de usi - motorasele si cablajul aferent. Modulul poate ramane cel actual - trebuie doar codat

- airbag-uri - trebuie schimbat si calculatorul de airbaguri, cablat masina, etc. Airbag-urile laterale sunt in spatarul scaunelor, celelalte, din plafon - se numesc cortina.

Nu te sfatuiesc sa alegi metoda cea mai simpla si usoara.... ci pe cea corecta - mai alesc cand vb de airbag-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-are legatura cu schimbatul placutelor,e doar inca o problema,din cele multe pe care le are B6! Mie mi s-a intamplat de vreo doua ori in momentul in care opresc,sa aud zgomotul acele specific actionarii franei de mana si sa se aprinda becul de la buton. Am scos cheia si cand am repornit era totul in regula. Cea mai nasoala chestie a fost cand mi-a ramasa blocata frana de mana si dupa multi nervi si telefoane,am scos borna de la baterie si am avut norocul sa se rezolve. De atunci n-am mai avut curajul sa folosesc acel buton,desi in multe cazuri se impune,dar nu ma mai risc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, in seara asta cand am pornit masina sa plec din parcare s-a aprins pe bord martorul de frana de mana electronica si mi-a dat o eroare de genu "hand brake fault" . nu apasasem butponul de frana de mana pe care nu il prea folosesc tocmai pentru ca stiu ca nu e fiabil. intrebarea este: care sunt sansele sa ma trezesc ca se blocheaza rotile in mers sau ceva de genul?? dupa ce am oprit si scos cheia si repornit a disparut eroarea. inca o intrebare ar fi daca e posibil cand mi-au schimbat placutele de frana spate sa fi facut ceva gresit pe la suruburile alea de la frana de mana electronica? multumesc

sunt sanse,.....sa se blocheze, dar nu in mers - ci sa nu se mai deblocheze, dupa ce au fost actionate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am facut azi o scanare cu VCDS si mi-a aparut eroarea aceasta : 00992 Consumption Cut Off Active . De la ce poate fi aceasta eroare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, in seara asta cand am pornit masina sa plec din parcare s-a aprins pe bord martorul de frana de mana electronica si mi-a dat o eroare de genu "hand brake fault" . nu apasasem butponul de frana de mana pe care nu il prea folosesc tocmai pentru ca stiu ca nu e fiabil. intrebarea este: care sunt sansele sa ma trezesc ca se blocheaza rotile in mers sau ceva de genul?? dupa ce am oprit si scos cheia si repornit a disparut eroarea. inca o intrebare ar fi daca e posibil cand mi-au schimbat placutele de frana spate sa fi facut ceva gresit pe la suruburile alea de la frana de mana electronica? multumesc

sunt sanse,.....sa se blocheze, dar nu in mers - ci sa nu se mai deblocheze, dupa ce au fost actionate.

Daca se intampla asta, pui centura si apesi acceleratia, ar trebui sa o ia din loc.

Daca foloseste Auto hold nu are nevoie sa apese butonul de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am facut azi o scanare cu VCDS si mi-a aparut eroarea aceasta : 00992 Consumption Cut Off Active . De la ce poate fi aceasta eroare?

uite ce zice: This is probably not a "real" error code, just a note / notice / statement / warning. Therefore, probably no action is required.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!