Jump to content

Ce Tip De Probleme Aveti? Doar B6!


bogdancu24
 Share

Ce tip de probleme aveti ? doar B6 !!!  

885 voturi

  1. 1. Selectati problemele pe care le-ati avut la Passatul B6

    • Probleme de motor
      354
    • Probleme de caroserie
      36
    • Probleme de vopsea
      129
    • Probleme de butoane
      116
    • Probleme de suporturi
      22
    • Probleme de suspensie
      85
    • Probleme de directie
      68
    • Probleme la sistemul de franare
      51
    • Probleme la sistemul de iluminare
      58
    • Probleme de confort
      58
    • Probleme la sistemul de sigurantza
      26
    • Probleme la sistemul de climatizare
      85
    • Nu am nici o problema
      234


Postare recomandată

Calitatea proasta a unora dintre materiale la interior ( manerele de la usi care trebuie sa umbli cu manusi pe ele ca sa nu aiba nici o zgarietura ) se zgarie foarte usor si dupaia desigur exfolierea ! In rest multumit de ea 37 km fara probleme , doar bec ceata schimbat atata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AudiPerformance

37 km? sau 37tkm? asta cu manerele de usi este discutabila.. masina per total arata mai fragila decat un 3bg (cel putin cand sta pe loc, pentru ca in mers 3bg mi se pare fragil) dar nici slaba nu e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 140.000 km am schimbat pompa de combustibil din rezervor si la 160.000 toate injectoarele. Am alimentat numai de la Mol EVO euro 5.

am si eu o problema. S-a intamplat de doua ori in ultima mie de km.

dintr-o data masina nu mai trage, nu trece mai mult de 2000 de ture, momentul in care ar trebui sa intre turbina. Indiferent de viteza in care as fi 2,3,4,5 nu trece de 2000 turatii. Solutia a fost sa opresc pe dreapta sa opresc motorul, verificta nivel ulei, verificat daca scoate fum (nimic), repornire motor si totul merge ca la carte.

Mentionez ca conduc destul de sportiv, depasiri, deci masina are parte si de turatii de 4000.

masina o am de noua si are acum 119.000 km

Am patit si eu la fel, pe la 3000 de turatii, intr-o depasire, dintr-o data m-a pus in cap si a cazut turatia la 2000 si nu a mai vrut sa urce de acolo numai dupa ce am oprit motorul si l-am repornit. Turbina se curata dar numai la anumite service-uri. la mine pana la urma au desfacut turbina si au zis ca nu are nimic, dar au descoperit ca injectoarele erau de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de raspuns

aveai sau ai trepidatii la motor la relanti?

pentru ca eu am si niste trepidatii cand stau pe loc la semafor care le simt din cand in cand. Nu sunt regulate. apar uneori la 1 secunda alteori la 5 secunde. daca apas ambreiajul raman aceste trepidatii

combinat cu problema cu pierderea puterii (mi s-a intamplat de doua ori in ultima luna) ma gandesc la cateva cauze:

1 motorina murada (cu apa sau altceva)

2 injectoare infundate (nu le-am schimbat niciodata si am 120.000km)

3 volant

4 turbina infundata

si la mine aceeasi solutie a fost sa opresc pe dreapta si sa repornesc motorul.

Cat te-a costat schimbarea tuturor injectoarelor?

Ai idee unde se face o curatare de turbina(eu sunt din brasov)?

Ti-a mai aparut problema cu pierderea puterii dupa schimbarea injectoarelor

merci

sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

INJECTOR!

100%

Exact acelasi simptom aveam si eu..trepidatie la relanti.. mai intai din cand in cand..apoi mai tot timpul apoi...4000 Ron!

Cat l-a costat schimbatu injectoarelor? Nu vrei sa stii...ca pe mine ma ia cu frig gandul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de raspuns

aveai sau ai trepidatii la motor la relanti?

pentru ca eu am si niste trepidatii cand stau pe loc la semafor care le simt din cand in cand. Nu sunt regulate. apar uneori la 1 secunda alteori la 5 secunde. daca apas ambreiajul raman aceste trepidatii

combinat cu problema cu pierderea puterii (mi s-a intamplat de doua ori in ultima luna) ma gandesc la cateva cauze:......

Am avut trepidatii la motor, la relanti. Cand am schimbat pompa de combustibil am spalat si rezervorul (era foarte murdar). Injectoarele nu si-au revenit dupa curatare. turbina am curatat-o, si schimbul de injectoare m-a costat 6500 lei (4 injectoare + cablajul aferent + manopera)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merci de raspuns

ai mai avut trepidatii dupa ce ai facut aceste operatiuni(spalare rezervor =schimb injectoare+curatare turbina)?

probabil o sa trebuiasca sa fac si eu acelasi lucru

sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut trepidatii la motor, la relanti. Cand am schimbat pompa de combustibil am spalat si rezervorul (era foarte murdar). Injectoarele nu si-au revenit dupa curatare. turbina am curatat-o, si schimbul de injectoare m-a costat 6500 lei (4 injectoare + cablajul aferent + manopera)

de unde ai luat piesele , ca eu am dat 20 mil doar pe un injector fara cablajul ala care cica ar fi de vina cind se ard, !! da-ne si noua pontul ca sigur urmeaza si altele ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact! de unde la pretul asta..ca deh..nu se stie..e bine sa le avem in portbagaj (oltcit..mon amour!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la Midocar acum 2 sapt erau 16 mil fara cablaj(1 injector)....si cu cablaj 21.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact! de unde la pretul asta..ca deh..nu se stie..e bine sa le avem in portbagaj (oltcit..mon amour!)

Eu le-am luat de la reprezentanta din Tg Mures (Auto Top) dar am vb cu o cunostinta la Cluj si mi-a zis ca sunt la acelasi pret si acolo.

Dar ieri m-a pus iarasi in cap la 3000 de turatii si cu becul de bujii palpaind. A trebuit sa opresc motorul si pe urma si-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 140.000 km am schimbat pompa de combustibil din rezervor si la 160.000 toate injectoarele.

Din pacate dupa o prolema urmeaza si cele secundare, care in acest caz sunt injectoarele. Aproape toate care au avut probleme cu pompa de motorina, mai devreme sau mai tarziu au schimbat si injectoarele. Totul pleaca de la pompa aia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SIKTIR! Bate-te peste gura...! :angry:

Am schimbat doar 1 injector si imi doresc ca lucrurile sa ramana ASA! :)

Modificat de Mama Omide
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu doresc nimanui sa o pateasca. Spun asta deoarece unui prieten de familie care are un Passat 2.0 TDI 4motion 2006, la exact 1 luna dupa ce a iesit masina din garantie si aprox. 45.000 km la bord, i-a murit pompa de motorina intr-o intersectie. Si pt treaba asta a facut mare taraboi la reprezentanta, pt ca ii se spusese ca dupa problema asta, mare probabilitate este sa cedeze injectoarele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am patit-o eu la 40 000 km. Mi-a murit pompa in mers, moment in care franele si servo mergeau pe jumate. Si odata cu pompa, si un injector . Masina abia iesise din garantie. Penibil, la 40 000 km. Bine ca n-aveam 120 la ora ca nush ce se intampla. De acum, nu mai am incredere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ideea e ca dupa ce crapa pompa noi tot dam la "cheie" sa porneasca...

Moment in care injectoarele lucreaza pe uscat...

Si de aia se bulesc..

Nu stiu...zic si io!

la mine diferenta de timp dintre pompa si injector a fost de 1 an..

Modificat de Mama Omide
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat...la mine in masina miroase frecvent a sulf (destul de urat), ce sa fie oare?

Folosesc Ambipur Car, am avut spray de interior toate felurile, braduti si alte forme de odorizante, dar toate astea "doar acopera mirosul" (vorba reclamei :D ).

Masina o parchez in fata blocului de cand o am (aproape un an), am spalat-o la interior de cel mult 6-7ori si deci o tin foarte curata, insa mirosul acesta ciudat nu-mi da pace.

Are cineva vreo idee cum sa scap de miros sau de la ce ar putea sa fie?

Multumesc!

Ps: nu problema odorizantelor scumpe si proaste ma deranjeaza ci cea a mirosului care poate avea o cauza tehnica.

(filtrele le-am schimbat la 15.000km, acum am 23.000km, mi se pare exclusa problema lor)

Modificat de CT 10 VWP
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la pornire: pe timp rece, daca masina a stat afara fara sa o pornesc mai multe zile, porneste usor, dar imediat dupa pornire trepideaza 1-2 secunde ca si cum n-ar functiona corect un cilindru. Dupa acest rateu foarte scurt, nu mai am probleme, totul functioneaza normal. Nu am probleme nici daca folosesc masina zilnic. Sa fie motorina proasta (OMV - Euro IV), o bujie incandescenta defecta, injector, pompa de injectie? A mai avut cineva astfel de probleme?

PS: Ultima data cand am verificat-o pe calculator era inregistrat acest defect: injector/pompa la cilindrul 2 tot intr-o zi foarte friguroasa (09 ianuarie). In timpul verificarii pe calculator totul functiona normal.

Pot vizualiza inregistrarile de defectiuni fara VAG COM?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai raspuns singur, sa iteleg ca vrei sa confirmam? Da poate fi si injectorul si motorina. Incearca cu un aditiv de curatat injectoare sau fa un drum lung cu motorul foarte turat. E acelasi lucru. Iti recomand autostrazile Europei.... GERMANIA>>>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti recomand aditivii de motorina. De fapt nici producatorul masinii nu-i agreaza - vezi Caietul 3.3 pagina 37. Cred ca "buba" este la un injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la pornire: pe timp rece, daca masina a stat afara fara sa o pornesc mai multe zile, porneste usor, dar imediat dupa pornire trepideaza 1-2 secunde ca si cum n-ar functiona corect un cilindru. Dupa acest rateu foarte scurt, nu mai am probleme, totul functioneaza normal. Nu am probleme nici daca folosesc masina zilnic. Sa fie motorina proasta (OMV - Euro IV), o bujie incandescenta defecta, injector, pompa de injectie? A mai avut cineva astfel de probleme?

PS: Ultima data cand am verificat-o pe calculator era inregistrat acest defect: injector/pompa la cilindrul 2 tot intr-o zi foarte friguroasa (09 ianuarie). In timpul verificarii pe calculator totul functiona normal.

Pot vizualiza inregistrarile de defectiuni fara VAG COM?

Asa face la pornire cand este frig .Eu am rezolvat prin punerea consecutiva de 2 ori a contactului pe bujii.Folosesc motorina Alpin de la OMV sau PETROMV http://www.omv.ro/portal/01/ro/kcxml/04_Sj...=&swa_tcl=1

Modificat de polo26
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

mi-a crapat compresorul pt aerul conditionat! la 17000 km. Sa ma speriu? Au spus ca mi-o repara pe garantie cica era plin de shpan... are cineva idee ce s-a intamplat? Poate cand am prins 230 prin Germania compresorul nu suporta viteza asta? Aerul intra prea repede prin fante :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am o mica nedumerire si nu stiu exact ce poate fi!

mai exact, pana se incalzeste apa si ajunge la " linia 3 " de la temperatura apei, cand apas Pedala de Ambreiaj se aude un fel de Suierat, ca si cum ar Intra Aer pe undeva sau ceva de genul " fssst " sau acel FASAIT ca la turbina.

sau, uneori cand accelerez si i-au piciorul brusc de pe acceleratie, fara a apasa frana, se aude acelasi zgomot.

ce poate fi?

specific ca nu am nici un fel de probleme cu masina, merge foarte bine.

UN PASTE FERICIT

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!