Jump to content

Baterie Audi A4 B6 1.6 din 2002 - ce specificatii?


SacreDro
 Share

Postare recomandată

Salut baieti, am fost la reprezentanta cu masinuta mea si tipul mi-a zis ca pe baterie am 8.2 V, desi in mod normal cand motorul e pornit bateria ar trebui sa stea la 10 Volti in idle.

Din cate am inteles cele Moll sunt originalele si sunt facute la nemti.

Asa ca va intreb pe voi, ce specificatii trebuie sa aiba bateria, in special amperajul?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 V si 10 V idle ?

 

Ar trebui sa aiba 14 V in idle si 12 cu motorul oprit. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal asa ar trebui, in jur de 14 V cand intra din alternator in baterie. Mie mi-a zis domnu` mecanic ca erau 8.2 V, dar s-ar putea sa fi fost cand era motorul oprit, sa fi citit el cand masina era oprita.

Modificat de SacreDro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam 13.7 tb sa ai cu mototul pornit si aprox 12 cu el oprit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

12 V scrie pe baterie, pe toate defapt. O sa fie o eroare de +/- cativa V ca doar nu e o baterie "perfecta". In momentul in care pornesti masina, bateria se incarca cu vreo 14 V, de asemenea cu +/- cativa volti.

Ma intereseaza cati Amperi trebuie sa aiba din fabrica, adica o baterie originala recomandata de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Cel mai simplu (si sigur) te uiti pe stikerul (cu codurile PR) din portbagaj de langa roata de rezerva (sau de pe cartea de service a masinii) si vezi codul bateriei cu care a iesit masina ta din fabrica

Un ex:post-10189-0-59291500-1404320621_thumb.j.

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru info, o sa ma uit maine sa vad ce scrie pe sticker.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ce scrie la a mea.

Ce anume citesc, unde si cum descifrez?

post-117014-0-36030400-1404364153_thumb.

Modificat de SacreDro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta un decodor pentru codurile de PR la VAG.

 

nu exista sa ai baterie de 8volti, etc.... poate a masurat caderea de curent, cand actionezi electromotorul... etc.... e o problema de comunicare aici, parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe net decoder, se pare ca este de 70A.

J0L = Battery 340 A (70 Ah)

Modificat de SacreDro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Corect,

Masina ta a iesit din fabrica cu o baterie de 70 Ah cu un curent de pornire la rece de 340 A (DIN).

Daca nu ti-ai montat alti consumatori pe masina poti merge pe o baterie de cel putin 70 Ah cu un curent de pornire la rece de cel putin 340 A (DIN)

Modificat de ionel.d.2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alti consumatori nu am, poate doar niste faruri Valeo cu Xenon pe lupa puse pe masina de vechiul proprietar. Ce voiam sa va intreb, in spate deasupra numarului de inmatriculare sunt puse niste SMD-uri daca nu ma insel, stiti cumva din fabrica daca aveau bec normal sau SMD-uri?

Modificat de SacreDro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionel.d.2007

Eu nu stiu dar poate sunt alti colegi care stiu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A avut bec normal, ledurile au fost puse dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca au fost puse dupa, dar credeam ca avea tot SMD-uri din fabrica...daca erau aparute pe atunci :)

Problema e daca imi trebuie o baterie cu mai multi amperi fata de cea normala de 70 A.

Modificat de SacreDro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur au aparatul defect.

Daca aveai 8.2v nici macar nu avea cum sa porneasca masina. de fapt, cred ca nici centralizata nu mai avea putere sa deschida, iar bateria ar fi fost compromisa (sulfatata).

 

O baterie buna pe masina trebuie sa aiba cu motorul oprit, cam 12.8 (incarcata) si aprox 11.6-12.1 cand este descarcata.

La ralanti ar trebui sa ai cam 13.4-13.7V, iar >2000rpm cam 14.2-14.4V.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie asa mi-a zis. Mi-a aratat si "bonul" in care scria 8.2. Ciudat ca mie imi merge si inchiderea centralizata, imi porneste motorul, ce-i drept nu la sfert, iar bateria e cea pusa de neamt, la noi mi se pare ca nu se gaseste. - are 70 A, exact cum avea si cea originala din fabrica.

O sa-mi fac timp sa masor cu multimetrul tensiunea de la borne ca sa vad cat imi afiseaza.

Daca o sa ajung la concluzia ca baietii m-au mintit, o sa ma duc peste ei.

Modificat de SacreDro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!