Jump to content

2.5 TDI BDG - pornire grea, consum mare


crash
 Share

Postare recomandată

Salut Lupo ,nici la cea automata nu imi arata injectorul 2 , nici cu Launch , valorile injectoarelor este de -1.2/1.4, dar nu fumega ,nu miroase intepator. La cea manuala inainte de problema cu pompa , nu fumega ,nu miroasea intepator. Cred ca le voi da injectoarele jos la amandoua pt verificare . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    17

  • Al3xz1989

    13

  • C o s m i n

    8

  • vp44

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Așa este softul ECU făcut să nu arate injectorul 2.

Totuși eu zic sa nu umbli la injectoare până când nu lămurești problema cu pompa. Părerea mea este că dacă înainte mergea ok, problema se învârte în jurul pompei, daca la ralanti nu are minim 3mg/str.  nu prea are cum sa meargă cum trebuie nici cu injectoare noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O întrebare: când ai antigelul la 90 grade cat este temperatura combustibilului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca mai am timp sa verific pt ca plec din tara , in caz de reusesc iti las mesaj. Multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @lupo_bv , temperatura apa 92 , motorina 31/ 32 (la pornire era 26 grade) , dar sunt -5 afara, sa zic ca am fugarito aprox 25 min . IQ  1.3/1.6/1.9mgr. Pe grupul 4 am 1.4atdc specifiat/ 0.2 btdc actual , cold start valve 77%. Ciudat ,cand intru pe grup 4 la bassic , dau timing ,se balbaie motorul de parca se opreste atunci cand lucreaza avansul retardat la 16 btdc , apoi este ok cand intra pe avans normal la 2 atdc. Dar în grupul 4(normal) daca cere 1.4 atdc , ar trebui sa fie si actual aprox 1.4 atdc. Daca intru pe timing arata ok avansul 1,8/2 atdc. Scuze ,nu am reusit sa modific poza sa o pot posta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, Al3xz1989 said:

temperatura apa 92 , motorina 31/ 32

Este ok, mă gândeam că a luat-o razna şi dă o temperatură prea mare, ar fi putut fi o cauză

16 hours ago, Al3xz1989 said:

IQ  1.3/1.6/1.9mgr

Asta este foarte mică aşa cum am zis, în manual zice aşa: Less than 3.0 mg/H (mg/stroke): injection pump too rich ⇒ fit a new injection pump

Referitor la injection pump too rich  este puţin contraintuitiv, dar dacă la ralanti cantitatea injectată este mai mică în mers ea este mai mare, cred că la aia se referă când spune că pompa este prea bogată

16 hours ago, Al3xz1989 said:

Pe grupul 4 am 1.4atdc specifiat/ 0.2 btdc actual , cold start valve 77%

Este ok, nu este obligatoriu să fie absolut identice, iar diferenţa este mică. Dacă era o problemă de reglaj avans cold start valve ar fi fost la limita (spre 0% sau spre 99%) semn că nu mai poate corecta avansul, dar aşa la 77% este ok.

16 hours ago, Al3xz1989 said:

avansul retardat la 16 btdc

la 16 BTDC  avansul este maxim  AVANSAT (BTDC= before top deat center, aică înainte de punctul mort superior). Cred că se bâlbâie pentru că este prea mică cantitatea injectată. Este o corelaţie între cantitatea injectată şi momentul injecţiei. 

La un motor similar spune că în Basic settings pe grupul 004 trebuie să se încadreze între minim 12 BTDC  pe AVANSAT şi mai puţin de 0 BTDC pe RETARDAT. La tine este ok (2 ATDC este mai mic decât 0 BTDC), deci nu avansul este problema la tine.

 

M-am uitat prin manualul pompei şi chiar nu ai ce regla la ea. Valva de reglaj a cantităţii injectate este numai element de execuţie şi nu asigură şi feedback-ul cum este la VP37. Practic ea doar execută ce îi comandă ECU. Iar calculatorul de pe pompă nu are alt rol decât să  transpună semnalele primite de la ECU în semnale necesare  actuatorilor/valvelor. Deci până la urmă tot ECU motor decide parametrii de injecţie. De ce vrea el o cantitate injectată aşa de mică nu pot să-mi dau seama.

 

Dacă te loghezi cu 12233 în Adaptation ce îţi arată pe canalul 1 (Intri prima dată pe Login, introduci 12233, apoi intri în Adaptation şi aici alegi canalul 1)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi da modificare iq ,cantitate motorina.  O alta diferenta fata de automata ar fi ca , nu se tureaza asa vioi ca automata , este mai lenesa . Inca o intrebare referitor la automata : cand stau la semafor este ok sa o tin in Drive sau sa o pun pe Neutru ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte curios că nu apare. Motorul era pornit când ai incercat?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este 1.9 ce ai gasit tu 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Superb 1, 2.5v6, BGD, 163hp

Salutare, tocmai ce s a aprins checkul cu workshop emission, si se aude aerul cum se intoarce in filtrul de aer. Asta duce la culbutor spart sau supapa indoita? 
Ce culbutori recomandati sa ii pun? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!