Jump to content

2.5 TDI BDG - pornire grea, consum mare


crash
 Share

Postare recomandată

ATDC = "after top dead centre" sau "dupa puctul mort superior"

ce anume vrei sa reglezi ? avansul ?

Multumesc,am inteles deci ATDC inseamna avans motor intirziat si BTDC avans anticipat.Ca tot veni vorba de avans ,eu am incercat sa il pun fix pe dunga verde(care ar fi idealu?) cu VAG com-ul printre care am si reusit numai ca are o mica fluctuatie,este normal?Dar la un A6 ce-i drept de 150 cai AKN daca nu ma insel,am facut o diagnoza si rezulta avans motor BTDC 3.8 pornea motoru respectiv la sfert. Modificat de Dan 12
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...
  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    17

  • Al3xz1989

    13

  • C o s m i n

    8

  • vp44

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

kosmyn_aurel89

Stie cineva , cunoaste rolul sau ce face aceasta gaura din chiulasa localizata intre gaurile de evacuare dintre cilindrii chiuloasei 2.5 tdi din partea dreapta. Intreb asta pentru ca am un prieten care si-a schimbat motorul, si cand l-a pornit , avea un "pufait" in zona aceea, initial am crezut ca scapa gaze, dar l-am pornit fara galeria de evacuare ca "suflul" era prea puternic chiar si galeria pusa. Dupa ce am demontat galeria am constat ca pe acolo scapa compresia fiindca presiunea este prea mare, si are o bataia puternica in zona aia.

post-92931-0-44299700-1436896753_thumb.j

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Am rezolvat. Am desfacut capacu la motor si am scos injectoarele, erau uzate saibele de cupru si scapa compresie in acele gauri, care corespund cu gaurile/locasurile la injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, legat de motorul 2.5 TDI, stie careva care e login code-ul pentru BDG ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru a face ce ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru a face ce ?

FLORIN stii bine ca daca iti zic razi de mine, nu cred ca m-ai uitat, sunt cu A4 cu nr de TM de mi-ai decodat navigatia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, da-mi mai multe info ca sa stiu cu ce si cum te pot ajuta.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, legat de motorul 2.5 TDI, stie careva care e login code-ul pentru BDG ?

12233 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, da-mi mai multe info ca sa stiu cu ce si cum te pot ajuta.....

 

 

S-a facut swap de la automata la manuala fara sa se faca codarile, si acum am eroare missing tcu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare, tot 2.5 bdg am. O parere la injectoarele din imagine ?

Modificat de InSecret
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune pozele, sa ne putem pronunta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sorry postaem de pe mobil si nu vazusem ca mi-a dat eroare 

 

A si apropo Florin, ms de ajutorul telefonic

post-135780-0-48961900-1449751546_thumb.

Modificat de InSecret
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pot, in limita timpului, cu mare placere !

 

nu arata prea bine....  avansul era in grafic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reusit sa-l citesc din cate am citit vcbs lite nu are tdi timming, am cautat si pe net filmulete si nu imi aparea butonul dupa ce intram in means block

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...
passionatul

va salut colegi !! poate valva egr  genera o pornire grea la cald pentru motorul v6 tdi passat cod bdh ? daca nu inchide bine poate sa dea motorului o pornire grea ? in mers masina trage super nu scoate fum deloc doar ca cateodata la cald porneste greu dupa lungi invarteli de electromotor.

Modificat de passionatul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

C o s m i n

EGR nu. Poate clapeta de shut-off, daca ai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passionatul

ok. o sa incerc sa curat aceasta clapeta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut nu stiu unde sa postez sunt nou. Am un passat 2.5 tdi 4 motion 150 hp cod motor akn si vreau sa ii schimb chiuloasele cu unele de pe un 2.5 tdi 180 hp cod Bau .La mine s au dus axele cu came au uzura mare.

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa... si care e intrebarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

daca merge sa fac asta sau trebuie sa fac ceva modificari . pot sa pun chiuloasele direct sau ...

Modificat de 2.5 cornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Salutare @lupo_bv si ceilalti colegi, detin o skoda superb 1  2.5 bdg 163cp. A cedat pompa , am luat alta reconditionata ,montata,adaptata, distributia la punct , avans reglat aprox la 2 atdc,linia albastra. Acum consumul la relanti este de 0.2L/h , inainte era 0.4/05L . Valorile injectoarelor nu depasesc de +-1 , se poate modifica cu vcds debitul de motorina ?

Si totusi parca se aud injectoarele cum tacane , si cam da putin fum , nu imi dau seama exact de culoare , dar este motorina nearsa , inteapa la nas. La relanti cum ajunge la 0.3/0.2L ,se simt mici smucituri , parca ar bloca ceva.  Si de exemplu , la o viteza intre 50-70 km,turatii motor sub 2700 ,tinuta constanta , da senzatia de mici smucituri si de marire a vitezei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitul se reglează din capacul pompei prin metoda "Hammer mod". Se poate in anumite limite și din vcds. O sa mai uit mai târziu să vad exact care este treabă la motorul tau. Oricum 0,2 este puțin și simptomele pe care le descrii cam de aici sunt, cel puțin la ralanti. In mers este posibil sa fie și din alta parte. Fa un log in mers pe canalele 001 și 004. La o pompa care a stat mult fără motorina in ea este posibil sa se gripeze actuatorul care reglează avansul (am pățit asta deși pompa a fost dusă la pompagiu pentru schimbarea garniturilor și respectivul mi-a zis că este în regula. Noroc că și-a dat drumul după ce am făcut testul in BS pe canalul 004 și nu a mai fost nevoie sa umblu la ea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hammer mode nu cred ca merge , este vp44 . Avansul il lucreaza exact cum trebuie ,atunci cand intru pe bs 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate nu am găsit la pompa ta cum se face, dar dacă este vp44 atunci cred că totuşi cu hammer mode se face pentru că ajustorul de combustibil este în capacul pompei şi legat de acesta. Îţi ataşez cum este la ALH care sigur este vp44

ALH adjusting quantity injected.pdfALH quantity adjuster.pdf

Sunt nişte diferenţe constructive între pompe pentru că a ta este pentru 6 cilindri şi mi se pare că are şi imobilizatorul încorporat în ea, dar modul de reglaj cred că este cam la fel

Înainte să umbli la ea eu zic să iei legătura cu colegul @vp44 că el ştie mai bine cum este cu astea  lucrând în domeniu

Mai întâi încearcă cu vcds să vezi dacă îl poţi aduce la o valoare mai ok, vezi mai jos

https://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,avansul pompei vp44 se regleaza din fulia pompei,cea de pe chiulasa din dreapta cind privesti masina din fata.Are 3 suruburi allen de 6,se slabesc,si se invirte fulia spre dreapta pentru ai mari avansul,spre stinga pentru al micsora,atentie,cureaua care antreneaza pompa nu se scoate de pe cele doua fulii.

Atentie la cit de mult se misca fulia,uneori cu un sfert de mm avansul se modifica 4...5 grade,alteori la fiecare 1mm se modifica 1grad.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!