Jump to content

VW Golf MK6 1.4TSI 160


wlady

Postare recomandată

Salutare!

Dupa vanzarea Golfului 5 1.9TDI cu turbo hybrid ( Oh Lord praise the torque  :icon_bounce: ), am decis sa raman in familie dupa ce cautarile mele pentru ceva mai mare au ramas fara succes. Prin urmare, noua mea masinuta este un Golf 6, 1.4TSI 160 CAVD DSG7. Masinuta este un 2010, Highline, Black Magic Perleffekt, cu 98000km. Printre dotarile cele mai importante, ar fi trapa. Am vrut o masina cu trapa inca de pe vremea cand nu stiam ce inseamna asta. Are dynaudio, cruise-control, senzor de presiune al cauciucurilor, interiorul M2 cu alcantara, navigatie ( RNS315, din pacate RNS510'ele care venea cuplat la linia dynaudio a disparut pe parcurs ), maxidot, climatronic, rotile sunt cele 7.5J Vancouver ( 235/40/18 iarna cu 225/40/18 vara ). Destul de dragute. Stopurile sunt cherry red. Suspensiile sunt sport. Plus cateva alte mici chestii ( midi, aux, etc ). Ah, si am privacy glass. Stam fara griji! 

Ca parere generala, trecerea de la un diesel cu o explozie maricica de cuplu si un consum micut la un benzinar foarte liniar cu un consum mai maricel ( 10-11 in Bucuresti ), este placuta. Confortul si lipsa vibratiilor ( chiar inainte sa pun powerflex pe diesel ) sunt net superioare consumului mai mic. Cutia imperecheata cu motorul asta fac din ea o masina foarte sprintena. Fiind mai usoara decat anterioara, pe reprize este cel putin la fel de multumitoare. Experienta la drum lung pe care am avut-o cu ea este de asemenea foarte buna. Este foarte silentioasa ( am inceput sa apreciez asta ) iar cuplul maxim care apare la 1750RPM este suficient pentru a nu fi nevoit sa folosesti kickdownul in toate depasirile. 

Imi place, imi place mult. Am luat 1.4TSI dupa ce am citit toate topicurile cu toate problemele care pot aparea, de la distributii la pistoane. Nu mai spun de vesnicele griji cu DSG-ul 7 uscat. Dar, sper sa nu avem probleme. Am facut pana acum o revizie completa iar saptamana viitoare sunt programat pentru schimbul distributiei, preventiv. Acum nu am niciun sunet dubios la rece. 

Urmeaza neaparat sa schimb nuca de la schimbator, este exagerat de mare si total nepotrivita unui Golf. Daca ai o nuca de Golf 6 GTI, pune anunt in bazar, eu acolo o sa caut :lol:. Si mai sunt planuri... mereu sunt planuri defapt :tuktuk: .

post-123862-0-70307800-1404045046_thumb.post-123862-0-45788400-1404045046_thumb.post-123862-0-24552800-1404045046_thumb.post-123862-0-10082200-1404045047_thumb.post-123862-0-89570300-1404045046_thumb.

Link către comentariu

foarte frumoasa si deagut dotata masina, sa o stapanesti sanatos si fara probleme!

daca nu sunt indiscret, spune-mi te rog pretul - pe PM daca nu vrei sa fie public.

Numai bine!

Link către comentariu

Felicitari pentru masina, este destul de dotata! Poate ai timp sa mi-o prezinti cand mai treci prin zona! Bafta!

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Din cauza faptului ca uneori devin paranoic urmarind ce scriu alti posesori pe minunatul internet, am schimbat distributia. Sincer, ma simt mai impacat chiar daca nu era necesar si nici nu era zgomotos fostul lant. Acum cred ca putem incepe distractia :D.

Pareri dupa aproape 3000km:

Imi place, imi place enorm. Masina trage constant si foarte liniar fara nicio pauza atunci cand sunt in manual din padele si schimb la 6000rpm. Am observat ca la 6400-6500 cat schimba in S exista o mica scadere de cuplu ( vizibila pe orice dyno ). Trecerea de la Golf MK5 la MK6 este perfect sesizabila cand vorbim de insonorizare si calitate a materialelor. Luata ca un ansamblu, este foarte placuta si vizibil peste Golf MK5.

Urmeaza si un mic upgrade, la interior. L-am facut si la fostul Golf si mi-a placut. Trimurile le vreau negru lucios. Classy!

Link către comentariu

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

Modificat de blordc
Link către comentariu

Sa ai drumuri multe si amintiri frumoase cu ea. Combinatia TSI/DSG e intr-adevar capabila. Totusi eu am remarcat ca, desi cuplul motor e dat de producator la 1500-1750rpm, e foarte greu sa-l faci sa apara la turatii joase tocmai din cauza cutiei: dc esti pe Drive retrogradeaza, pe Sport si mai mult iar pe Manual daca o tii la 1750rpm si o calci, iti retrogradeaza automat si acolo! Nu stiu, poate la DSG7 nu e asa dar la mine asa face. Prin urmare, tot pe la un 3000rpm incepe distractia adevarata. Cred ca o mauala old-school ar fi 'aratat' cuplul si la turatii foarte joase.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pe sistemul nu mai modificam nimic, am pus volan de 6R. Here are the results:

 

 

post-123862-0-58483800-1406991099_thumb.

post-123862-0-98965200-1406991099_thumb.

Link către comentariu

:)) am crezut ca zici de Polo 6R pana sa vad pozele. Cusatura rosie ma duce spre GTi, ca apoi ornamentele glossy black si emblema R sa ma duca spre R20 :D.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Ok, sa incepem cu ce e mai simplu de explicat. 

 

Tinand cont ca masina a venit de fabrica cu RNS510 care a fost ulterior "instrainat" de binevoitori si primind doar un RNS315, a venit momentul sa ma bucur de ceea ce inseamna cu adevarat Dynaudio. Zis si facut, a aparut un RCD510 ( nu am nevoie de navigatie ) pregatit pentru Dynaudio. Diferenta de la cer la pamant! 

 

Un alt element care ma stresa era schimbatorul, schimbator care avea acelasi design de prin 2005, deci era clar imbatranit. Totul pare simplu. Caut un schimbator DSG, modelul dupa 2011, il gasesc si il cumpar. Am zis ca partea grea a trecut si ca va fi montat destul de usor. Gresit. Schimbatorul pe care-l aveam anterior, avea o tija care controla gear selectorul, lasandu-te sa schimbi modul ( P R N D S ). Butonul fiind pozitionat in lateral, tija avea gaurile in lateral ( Est - Vest ). Noul schimbator avea nevoie de tija orientat Nord - Sud. Citind pe net ( lasand povestile in care s-au rupt chestii si a trebuit schimbat tot gear selectorul ), am observat ca a existat un caz in care a incalzit tija ( este din plastic ) si a intors-o 90 de grade. Ok. Bricheta si atentie. Totul bun. Impreuna cu un prieten ducem la bun sfarsit asta si cand sa-l montam.. rupem tija. Putina panica, decidem sa o lasam balta si sa continuam a doua zi. Am convenit sa reincerc cu alt prieten poate avem mai mult noroc. Am incercat foarte multe metode ajungand la crearea unui ac din metal care sa inlocuiasca bucata lipsa. Cam 3 ore a durat toata procedura. Cine vrea sa faca acest schimb sa se gandeasca de 2 ori inainte sa plece la drum, este foarte anevoios si necesita foarte multa migala. Rezultatul final? Interiorul in sfarsit pare dintr-o bucata!

 

post-123862-0-50641500-1408887409_thumb.

post-123862-0-26481300-1408887410_thumb.

 

 

Link către comentariu

Exista RCD510 care nu pot fi codate pentru Dynaudio ( pot fi codate pentru VW Sound system or Dynaudio, nu Dynaudio pur ). Asta vreau sa spun. La fel cum exista RCD510 fara intrare de camera etc. 

Link către comentariu

Arata foarte bine noul schimbator, acum ultimul lucru ce iti mai lipseste la interior este footrest-ul si pedalele de GTI.

Link către comentariu

Chiar frumoasa masina! de al 1.9 TDI la asta cred ca este o diferenta enorma de confort. legat de consum..ziceai in primul post de 10-11? Pai daca asta e consumul de oras stai chiar bine. Pana si eu cu 1.6TDI mai vad 10% prin oras din cand in cand atunci cand e aglomeratie :P

Link către comentariu

Multumesc! Primul lucru pe care l-am observat la trecerea de la una la alta este antifonarea mult mai buna la MK6 si reducerea semnificativa a zgomotului provocat de vant. Legat zgomotul motorului, nu putem compara mere cu pere chiar daca TSI-urile in general au un sunet putin mai "dieselar". Legat de consum, in Bucuresti in miezul zilei vad intre 9.5 si 12. Media realizata 100% in oras, diverse ore si un stil combinat de mers, este de 10.3 ( fara duze schimbate, 1.9d imi lua cam 8-8.5 ) pe aprox. 1500km. Foarte decent zic eu pentru 160hp , jante pe 18 si mers numai cu AC.

Link către comentariu

Si am coborat-o din pom :D

 

Cam asa sta pe un set de TA Technix cumparat de la golfix. Mai coboram putin spatele sa stam chiar cum trebuie. 

 

Ca si pareri, tinand cont ca am mers pe arcuri la fostul golf, reglabila asta e cam la fel de dura dar mult mai stabila. Calitate/pret este minunata!

post-123862-0-95718400-1409217103_thumb.

post-123862-0-26444700-1409217106_thumb.

Link către comentariu

Be-lea :))) Si eu am fost in extaz cand am montat,insa cu timpul mi-a trecut,sper ca tie sa nu ti se ia asa repede :P

Link către comentariu

Nice :icon_thumleft: . De curiozitate, ce distanta ai de la bara fata pana jos?

Tips-uri la spate mai trebuie :D.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!