Jump to content

Problema pornire 1.8 8V PF 107cp


B111TZU
 Share

Postare recomandată

Salut, am si u o mica problema de cateva zile ....la pornire trebuie sa pornesc motorul de 3-4 ori si sa stau cu el un pic turat petru nu a muri dupa ce se incalzeste motorul nu mai are nimic, nici in demaraj nici in relanti sau mers normal.

Modificat de B111TZU
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sonda de temperatura (cea albastra dinspre motor) - daca ai CE2.

La rece ar trebui sa aiba peste 2000ohmi. Daca se defecteaza senzorul, "pacaleste" e u-ul, acesta crezand ca e cald motorul

Modificat de CV03XCM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmatoarea piesa (sonda aceea albastra prima, dupa cum bine a zis colegul) , verifica daca regulatorul de relanti - e o un cilindru mare deasupra motorului cu doua furtune in ea la 90Grade una fata de cealalta, si are o mufa cu doi pini. Cu contactul pus, fara sa pornesti motorul scoate si baga acea mufa si vezi daca face ceva, si fara sa scoti mufa, punanad mana pe ea, ar trebui sa vibreze.

Am avut motorul acela 1 an, si mi sa acrit de cate probleme am avut, si pana le-am dibuit pe toate...... mi-a mancat 3 luni din viata. Cand termini toate hachitele lui, este un motor foarte reusit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu bazaie acea electrovalva si conexinuile sunt ok atunci inseamna ca s-a dus iesirea aceea a digifantului ( stan patitul, scrie cu mare in haynes sa nu se scoata mufa de la ISV ca pusca ecu, dar eu batman, batman.....)

Daca as vrea sa scriu de patanii cu digifantul cred ca ar iesi un roman - neterminat.

Mai nou la mine la cald cu sonda conectata se opreste pompa de benzina (lol).....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum am scris, are multe hachitze acest motor, si am avut si eu parte de muuuuuuulte , deci nu e cu mirare ca poate sa fie din multe locuri:D. Dar ce problema are el, din cele doua locuri pare sa fie. Asteptam verificarile lui, si mai vedem daca putem sa-l ajutam sau nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, imi cer scuze de intarziere, am incercat metodele voastre, am incercat si sa le scot pe rand si la fel face porneste imediat sta 2 secunde pornita si moare de marca as pornita cu ea in vitezacu ea in viteza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si merge si sonda de temperatura, si e buna, si merge si regulatorul de relanti? Sau? Sunt bune amandoua? le-ai verificat pe amandoua?

Ca sa stim unde te trimitem mai departe. Sau macar sa ne dam cu presupusul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scos ambele mufe si cea de temperatura si cea de relanti si pe rand si amandou odata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se verifica scotand... se verifica prin masurare - daca e mort ISV, si scos si bagat va fi la fel. Vezi daca bazaie cu contactul pus fara motor pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face un sunte de parca ar fi un scurt!

post-111917-14048469686146_thumb.jpg

post-111917-14048470273312_thumb.jpg sper ca astea sunt sa nu gresesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu alta idee :))) am mai strans senzorul de aer si acum sta pornita idee e ca acum nu se mai accelereaza da sa se inece!!post-111917-14048480026892_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la surubul acela cu imbus din coltul debilmetrului, este surubul de reglaj CO (amestec la ralanti) Probabil ai imbogatit amestecul incat nu mai are nevoie de soc.... Nasol ca pentru readucere la parametri trebuie analizor de gaze....

Test isv (valva aceea de pe capacul de culbutori cu conector alb) : incerci sa sufli prin ea fara contact, apoi cu contact. Fara contact nu ar trebuie sa poti sufla prin ea, cu contact pus da.

Test sonda temperatura ( sonda albastra din cele 2 poze)

Iei un multimetru pus pe scala de ohmmetru .La rece (< 20gr)trebuiesa aiba peste2000 ohmi, parca 3000 ohmi.

La motor cald ar trebui sa scada pana la 70 - 80 ohmi.....

In cele 2 poze ai sondele de temperatura, sonda albastra ( dinspre bloc motor) e pt. Ecu, cea neagra pt. ceasul de temperatura de la bord ( n-are treaba cuproblema ta)

Poti sa detaliezi cum adica de parca ar avea scurt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Face un clantz cand pun contactul nu se mai aude nimic dupa asta! Ideea e ca mie imi zumzaie foarte tare pompa de sub masina este pompa de 16 V si de aceea am inteles ca face asa!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, multumesc pentru toate sfaturile am rezolvat buba pana la urma, problema ar fi un injector care nu inchide si picura si asta duce la udarea bujiei. Incerc zilele astea cu benzina de 100 si solutie de curatarea injectoarelor daca nu se schimb si aia e! Multumesc inca o data pentru tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

uitati care e problema.am un mk2 1.8 GT benzina 90 cp,cand bag in oricare din viteze in special 1.2.3 si sar de 2000rp/m sau vreau sa plec mai tare imi da in nas violent,motiv pt care de la socuri s au rupt si tampoanele la mottor,daca turez in gol nu are nici o problema sau daca pornesc cu ea foarte incet si nu o turez peste 2000 merge mai bine,cred ca ar fi pompa de benzina cred!,vreo parere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!