Jump to content

De ce sa (nu) alegem incalzirea stationara


colin
 Share

Postare recomandată

Masinile din clasa superioara am vazut ca beneficiaya de sisteme de incalzire/ventilare auxiliara. Oare ventilarea se face tot cu motorul oprit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Desigur,la vw ,skoda...daca ai clima automata intra in modul heating si clima porneste singura iar la cea manuala porneste treapta a doua a ventilatoruli .Eu pentru a ajuta la ridicarea mai rapida a temperaturii lichidului am montat un releu cu intarziere care cupleaza clima dupa aproximativ 5 minute de la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Daca doriti sa archizitionati eberspacher sh trebuie sa stiti ca sunt doua tipuri si anume; 

               -cele care de la 5 grade in jos pornesc odata cu motorul si-l ajuta sa se incalzeasca rapid

               -cele care au pompa de recilculare si poate fi programat sau poate fi actionat prin telecomanda fiind independente de pornirea motorului

  Eu locuiesc intr-o tara unde sunt foarte folosite ,am instalat si pot spune ca-s foarte indragite si utilizate dat fiind faptul ca de obicei dimineata ai temperaturi si de -30 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am Viper pe mașina din semnătura si funcționează cât se poate de bine. Se încălzește si la relanti in 15 -20 minute suficient încât sa dezghețe toate geamurile. Nu am termometru in interior dar apreciez ca la -2 grade afara (cât am prins zilele astea) in 15 min am minim 10 interior. Asta cu opțiunea de încălzitor suplimentar activata.

Ca sa i-l citez pe sosoktm,este ....."vis si poezie".

Modificat de corsi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La dieseluri in general exista o aeroterma electrica sub bord, ( de fapt nu e chiar aeroterma, un fel de incalzitor electric ventilat de aeratoarele masinii :-) ) tocmai ca sa fie ceva caldura repede in masina... Idem si logan.

Modificat de Mumus.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Pentru cei care tot ziceau ca diesel`ul nu se incalzeste pe loc, astazi am mers sa curat masina si am pornit motorul sa vedem daca si in cat timp urca temperatura la apa. Dupa 10 minute ( pe loc la relanti, fara sa misc deloc masina ) apa era la 70 grade ( afara fiind 4 grade ) , motor 1.6 TDI.

Modificat de Spyd3r
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 ....eu tot pe incalzitor auxiliar as vota.Cum ar fi sa pornesti motorul din telecomanda si pompa de ulei sa crape (motoare 2000 pd, stim cu totii ca pica fregvent) si tu sa stai comod in casa 10 min sa se incalzeasca motorul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:tuktuk:

Deși nu susțin sistemele de încălzire auxiliară la autoturisme, totuși... atât de mulți proști... și peste tot infiltrați... seamănă a invazie. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare

A pus cineva alarma cu pornirea motorului? Ma intereseaza mai ales pe DSG. Din cate stiu are cam acelasi pret cu incalzirea stationara....dar face si racire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sistemul de pe octavia "face" si ventilarea aerului, daca il setezi . Cu siguranta insa ca nu va face rece precum compresorul de a/c asa cum face o pornire din telecomanda insa nu vei gasi atmosfera "clocita" pe care o cunoastem toti ce nu avem sansa de a parca vara la umbra. La temperaturile din ultima perioada(sub minus 12) , durata necesara pentru a dezgheta complet geamurile este cam 25 minute.

@ pandulinu......imi e oarecum greu sa cred ca o alarma cu pornire motor  costa 800 euro. Asa ceva are cel putin Corsi, daca nu ne-a pacalit cu postarea de mai sus :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va spun eu cat costa o alarma cu pornire motor pt. ca am fost recent sa ma interesez de una. Peste tot unde am intrebat, masina fiind din 2010 toti mi`au recomandat Viper . Astfel ca... Alarma + modul pornire motor + 1 pager cu display si unul fara - 2250 RON . Se poate instala doar modulul de pornire fara alarma, doar ca modulul respectiv nu poate fi integrat cu alarma masinii si atunci alarma trebuie dezactivata pt. ca altfel o sa se declanseze cand pornim masina .

Ceea ce trebuie ii modelul la 2250 RON sau cu display HD si alte functii pe la vreo 2700 RON.

Eu am renuntat din 2 motive:

1. trebuie urmata o procedura de fiecare data cand opresti masina ( sau instalat niste senzori care nu`s de la Viper, is fabricati de cineva sa vada daca ii sau nu in viteza masina )

2. nu se mai apasa ambreiajul la pornire si dupa cate am citit cica s-ar putea strica ceva mai repede ceva pe la alternator... nu`s 100% sigur dar asta am citit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina e manuala e un pic mai complicat de acord. Dar se poate. Eu personal folosesc mai mult ac-ul decat incalzirea...poate sunt eu mai calduros☺

Ms de raspunsuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sistemul de pe octavia "face" si ventilarea aerului, daca il setezi . Cu siguranta insa ca nu va face rece precum compresorul de a/c asa cum face o pornire din telecomanda insa nu vei gasi atmosfera "clocita" pe care o cunoastem toti ce nu avem sansa de a parca vara la umbra. La temperaturile din ultima perioada(sub minus 12) , durata necesara pentru a dezgheta complet geamurile este cam 25 minute.

@ pandulinu......imi e oarecum greu sa cred ca o alarma cu pornire motor  costa 800 euro. Asa ceva are cel putin Corsi, daca nu ne-a pacalit cu postarea de mai sus :D

Nu fac glume d-astea. Chiar mi am montat din a doua săptămana după ce am ridicat mașina. Cumpărată si montata pa Avia Pantelimon m-a costat vreo 3700 lei( din ce îmi aduc aminte). Recomand mai ales dacă ai DSG. Ca nu ai frica de uitat in viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e si pe lista mea in loc de incalzire stationara(pt ca nu raceste), parbriz incalzit(pt ca o sa crape de la pietre si o sa trebuiasca schimbat) si duze incalzite(pt ca oricum pun antigel).

O seara buna.

Modificat de pandulinu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice parbriz va crăpa de la pietre, să lasăm legendele. Iar duzele încălzite sunt ieftine și cu siguranță nu au fost gândite pentru cei care folosesc iarna apă chioară în instalația de spălare. Nu mai zic că n-am mai auzit până acum să folosești antigel. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

 

Va salut dragi prieteni!!!, am schimbat b5-ul cu un b6 .Am montat noul incalzitor stationar insa nu stiu la ce pin de la panoul climatic sa-l conectez pentru a intra in modul heating.

daca cineva poate posta o schema ,mentionez ca panoul este model 2010-2011.

   Multumesc!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha. Nu mai merge ca la generatia B5.

Iti trebuie un modul care genereaza CAN/PWM pentru pornirea climatronicului/aerotermei. 

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Am la Octavia 3 incalzire staionara. Nedumerirea mea ar fi ca masina 98,17% din timp o am parcata in garaj subteran. Iarna tot frig este, aprox 2-3 grade. E recomandat sa pornesc incalzirea stationara in garaj? Elimina noxe? Chiar nu stiu nimic despre sistem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sub nicio forma nu o pornesti in spatii inchise. scrie f clar in manualul masinii ca este interzisa operarea incalzirii auxiliare in spatii inchise si se recomanda evitarea utilizarii ei atunci cand masina sta pe frunze sau vegetatie uscata. pana la urma este tot un motor diesel... si emite noxe, mai ales pana cand ajunge la turatia optima de functionare. 

Eu sunt pentru acest sistem, ca sa fiu on topic. L-am folosit zilnic, de 2-3 ori pe zi, toata iarna. pornit cu 10-15 minute inainte de plecare, si gasesti masina cu antigelul incalzit, temperatura in habitaclu asa cum ti-o doresti.

Este foarte bun si in conditiile in care nu il pornesti in prealabil pt ca masina il va porni automat la pornirea motorului pentru a ajunge mai repede la o temperatura de confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!