Jump to content

Trosnitură la pornirea motorului.


my_blue
 Share

Postare recomandată

Salut! Am o Fabia Combi din 2005, motor 1,2 - 12 V cu următoarea problemă - în momentul pornirii motorului se aude o trosnitură și se simte destul de serios la picioare. În mers nu se simte nimic în neregulă. Aveți ideee ce poate fi?

Modificat de my_blue
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suportii de la motor, cand faci frana de motor nu ti se misca schimbatorul de viteza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am fost atent, sincer, dar o să încerc. Oricum, mâine merg la un mecanic să vedem ce zice. Mersi de răspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am rămas dator cu un răspuns: problema era de la galeria de evacuare prost sudată de un ”meseriaș”. La pornire lovea în suportul de sub ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, nu pot deschide un nou topic pentru ca sunt un user nou si va rog sa ma scuzati ca postez in topic-ul asta.

 

Puteti sa-mi spuneti si mie care e compresia normala la o Fabia 1.2 (90.000 km) 2007 , 40kw? am experimentat ceva probleme care am observat ca sunt destul de comune dupa ce am rasfoit pagini intregi din forumul acesta  .... probleme aprindere => schimbare bujii => trepidatii la relanti=>ramas iar in 2 cilindri=> schimbat bobina cu probleme. Acum se pare ca nu mai trepideaza la relanti si ca totul ar fi normal, doar ca (dupa ce am citit pe aici toata lumea intreba de compresie) am compresia de 6bari pe fiecare cilindru, e normal sa fie asa? am vazut compresii postate pe forum intre 12-15bar pe cilindru (nu neaparat pe aceasi motorizare), si 6 mi se pare mica.

Nu am nici un fel de cunostinte de mecanica etc, e prima masina pe care o am si ce nu cunosti te cam sperie.

 

Va multumesc pentru raspunsuri in avans si pentru suportul pe care il oferiti pe acest forum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 bari este foarte mica.

Ai masurat-o cu motorul cald ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cu motorul la cald. Sa incerc sa iau compresia si la alt service?

Sa fie din cauza ca am mers cu ea in 2 pistoane vreo 10km? Cei de la service au zis ca e normal sa fie 6 la motoarele astea mici. Explicatia asta nu m-a convins si ma gandesc sa nu ma lase ceva pe la chiulasa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 bari e foarte mica compresia.

iar daca e identica pe toti cilindri, e dubios. ar insemna uzura mare la segmenti, ceea ce nu am prea intalnit la 1.2

mai raman supapele, o boala celebra, dar nu prea intalnita dupa 2006

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă dădeai un Search găseai topicul dedicat

http://vwforum.ro/topic/50201-probleme-compresie/#entry834739

Compresie cilindru nou: min. 15 bar (1.5°MPa)

Limită uzură admisibilă: 11 bar (1.1°MPa)

Diferenţă între cilindri: max. 3 bar (0.3°MPa)

Temperatură ulei la care se face măsurătoarea: minim 30 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!