Jump to content

compatibilitate punte golf 2 pe golf 3


Ahiile
 Share

Postare recomandată

Pana aceia este pentru reglajul automat al sabotilor. Coboara doar cand sabotii se tocesc, distanta dintre parghii se mareste permitandu-i sa coboare. Vezi sa nu ai cilindrul sau cablu franei de mana blocate.

e 13 la m dat jos si acuma merge normal nu mai freaca nimica insa frana(pedala) prinde mai jos decat inainte dar asta e posibil sa fie din cauza ca nu am aierisit frana asai ? in rest frana parca e oleaca mai eficienta oricum cand schimb sabotii la amandoua rotiile ma astept sa fie si mai eficienta:).

2 intrebari daca am dat pana aia jos risca sa se blocheze cumva sabotii? si doi are ceva daca am schimbat sabotii doar la o roata si la una nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara pana cand se vor toci sabotii nu o sa mai ai frana de mana. Cursa franei de mana este limitata de acea au pus pana cum se departeaza sabotii unul de altul mai coboara si pana un pic . Astfel sabotii sunt tinuti cat mai aproape de tambur si cursa levierului franei de mana poate aduce sabotii in contact cu tamburul.

Este indicat sa inlocuiesti sabotii la ambele roti odata (dealfel si vin la set de cate 4 si sabotii si placutele de franare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da insa la mine problema e ca eu pun saboti cei noi pe pozitie pun roata totul in regula insa dupa prima franare freaca din cauza ca pana aia cade si tine saboti in contact cu tamburul:-s asa ca am dato jos si acuma nu mai freaca deloc si is ok insa problema e ca prinde pedala mai jos posibil sa fie si din cauza ca nu is aierisite??? si inca ceva acuma 10 minute cand am venit spre casa am zis sa mai incerc franele si dau 3 4 pedale de frane scurte una dupa alta deja la a 5 6 pedala nu mai prinde frana si se intareste foarte tare pedala si trebuie apasata cu forta ca sa prinda ca si cand nu as mai avea servo frana ... posibil de la prea multe pedale sa de termine vidu ala din pompa de servo si sa ii trebuiasca cateva secunde sa se adune iara? intreb nu stiu exact sistemu:) mersi pentru ajutor e13

Exista arie separata Golf1 si Golf2

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista arie separata Golf1 si Golf2

pai si cei daca exista arie separata??? eu nu pot posta bai ca nu am destule posturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti posta, dar nu poti crea topic-uri noi.Cei cu mk3 nu cred ca se pricep la fel de bine ca si cei de pe aria Golf1 si Golf2.Te rugam sa postezi in aria adecvata ca sa poti primi ajutor corespunzator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti posta, dar nu poti crea topic-uri noi.Cei cu mk3 nu cred ca se pricep la fel de bine ca si cei de pe aria Golf1 si Golf2.Te rugam sa postezi in aria adecvata ca sa poti primi ajutor corespunzator.

Sistemul de franare e acelasi ori e golf 1 ori e golf 3 crede ma:) ce sa zic sper sa ma ajute aicia chiar asa de mult incurc ... mersi o zi buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemele sunt la fel. Tinand cont ca ai pus si saboti noi si tambur eu zic sa ai putina rabdare sa se rodeze. Cu cateva drumuri scurte sau cu opriri la cele lungi eu zic ca se vor aseza. Odata franat daca gaseste loc pana coboara insa inapoi nu se mai ridica. Cateva portiuni vor freca datorita neuniformitatii sabotilor si a tamburului iar in timp datorita dilatarii vor freca si mai tare. Dar se vor toci si sabotii vor deveni concentrici cu tamburul si problemele vor disparea. Deci, parerea mea putina rabdare si atentie sa nu se incalzeasca prea tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema e ca nu am nici cablu de frana de mana pe roata aia ca sa rupt, totusi zici sa montez la loc pana si sa o las sa mearga asa un timp...? mi sa nu cumva sa slabesc durabilitatea taburului rulmentului sau sabotilor de la incalzire.... un id de mess daca este ar fi ideal , o zi buna

Modificat de taz21
Nu mai da quote la mesajul anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va intreb si eu ceva pentru ca am patit un accident cam nefericit. Am dat in marsarier si am lovit un parapet de beton cu ea (viteza aprox. 20 km/h ), am sarit cu roata peste el si am ramas atarnat acolo, avea cam 30 de cm intaltime, destul de mare. Pragul este varza iar roata a intrat inauntru putin si fuge de spate in stanga si dreapta, asa ca o sa schimb fuzeta. Ciudat este faptul ca janta mea nu a patit nimic ci doar eu ca am dat cu capul in plafon + ca s-a rupt si scaunul.

Intrebarea mea este urmatoarea : poate puntea mea sa fie afectata in urma socului pe care l-a primit ? Daca da cum imi pot da seama ? O sa schimb fuzeta peste 3 zile si vreau sa verific toata partea de pe spate.

Sa nu radeti de mine :) este primul meu accident :P ( din vina mea ).

Modificat de untouchablle
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

chiar daca pare ciudat.. si poate OFF topic.. as avea nevoie de un format .DWG la ansamblul de frana pe tambur? are cineva? ma intereseaza niste dimensiuni si nu gasesc nicaieri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!