Jump to content

Costuri Si Service-uri Revizie Passat B6


dintzauru
 Share

Postare recomandată

Eu o sa pun maine, pe acelasi tip de motor.

Asta a fost recomandarea mecanicului si a vechiului proprietar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am si facut si sunt foarte multumit de alegerea facuta!

In stanga este cel vechi, iar in dreapta este ce am pus acum.

2016-10-16 07.44.27.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel din stanga este 505.01 iar cel din dreapta 507.00. Daca nu ai dpf mai bine ramai pe 505.01 5w30 sau 5w40 (Magnatec Professional OE - fostul SLX Professional rebranduit)

Modificat de GTD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, a venit timpul sa schimb distributia la masinuta. (1.9 tdi BXE ). Ce kit imi recomandati ? Ce producatori ? Trebuie sa mai adaug ceva pe langa kit ?

Modificat de stefz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Imi spuneti si mie va rog daca la motorul CR CBAB 103kW este nevoie sa se schimbe axul hexagonal de la pompa de ulei? Sau ruperea lui este o problema exclusiva la euro4 si motoarele PD?

Va intreb deoarece a venit momentul  sa fac schimbul de ulei si ma gandeam daca merita data baia de ulei jos pentru operatiune. Sau nu e un risc sa se rupa axul la motorul meu si e mai mare riscul cu umblatul pe la etansarea baii de ulei?

Un ultim detaliu: am folosit Motul specific si in 20k km am fost nevoit sa completez in total 1 litru in 2 etape, dupa 13-14k km si la 20k km. Nu mai fac greseala sa trec de 15k km Acum trec pe Castrol sa vad cum este. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Axul de ulei nu se rupe, se uzeaza, inclusiv gaura aia se frezeaza si brusc nu mai ai presiune la ulei deloc.

Daca e fabricatie dupa Nov 2009 ai scapat. Vezi la un service VW ce tip de ax ai, daca e lung de 100 mm ai scapat. 

Daca trebuie sa o faci, ai grija la cine te duci.

Eu tot cu CBAB folosesc Motul dupa ce am avut Castrol si Valvoline, nu se compara.

Mie nu mi-a mancat niciodata ulei, dar merg 90% extraurban.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu gaura se "frezeaza"ci axul se uzeaza"se rotunjeste hexagonul"operatiunea de reparatie cu succes o executa colegul EXCALADE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si axul, dar si gaura se rotunjesc, din pozele de la cei care au patit-o.

Dap, contacteaza-l pe colegul EExcalade si va determina daca masina ta e cu problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri. Am comandat si ax lung 10 cm si scurt 7 cm si saiba necesara. S-a intamplat ca intr-un banc cu prosti si punguta cu saiba avea o ruptura mica si am pierdut saiba (siguranta). :banghead:  . Drept urmare am facut revizia fara sa schimb axul ca mai dura 3-4 zile pana venea alta saiba pe original si eu... plec in concediu. In primavara reiau ideea si la urmatoarea revizie schimb cele necesare daca e nevoie.

Ma poate ajuta un coleg dupa seria de sasiu atasata sa-mi spuna daca este motorul cu risc sau nu? Mecanicul mi-a spus ca nu a gasit pana acum motor CR cu acea problema.

Multumesc anticipat.

WhatsApp Image 2016-12-19 at 11.29.15.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Am citit mare parte din topicul respectiv insa nu imi dau seama daca este fabricatie pana in noiembrie 2009 sau dupa nov. 2009. Adica daca este cu ax scurt sau e revizuit si are ax lung (10cm).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Masina ta e fabricatie 2010, dupa seria de sasiu. Nu iti face griji! Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.

Urmeaza revizia la masina din semnatura si vreau sa schimb si lantul de la distributia variabila (dintre axele cu came) si vroiam sa va rog sa-mi recomandati o marca dintre: Ruville, Fai, OEM, Swag, Febi. Le-am pus in ordinea preturilor gasite.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar OEM e recomandat/nu cred ca restul sunt mai scumpe(ordinea pusa de tine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asa le-am gasit ca pret. Inca mai erau cateva variante OEM mai ieftine decat primul enuerat, insa trebuie sa le verific in etka dupa cod, sa vad care e cel potrivit pentru mine.

Multumesc pentru sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Comparand codurile pieselor si vazand ca ceva nu iese la socoteala, am cautat separat intinzatorul de lant si doar acesta costa 492 de lei OEM.

Nu stiu de ce ar scrie pe site "Kit lant distributie OEM (339 lei)", cand doar intinzatorul separat costa aproape 500 de lei.

Se pare ca in kitul respectiv intra doar lantul. :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am facut si eu revizia la masina din semnatura:

- kit curea distributie Contitech (aprox. 450 lei)

- pompa apa Hepu (164 lei)

- kit lant distributie Ruville (377 lei), singurul pe care mi l-a putut livra magazinul

- garnitura capac supape Victor Reinz (51 lei)

- garnitura capac lant distributie Elring (21 lei)

- simering axa cu came (30 lei)

- antigel Hepu

- ulei LM top tec 4100 5w-40 (primul schimb cu acest ulei)

- filtru ulei, filtru aer, plus cateva suruburi inlocuite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut . Ma poate ajuta cineva cu denumirea pieselor pentru revizie la bucasarie / bielete / stabilizatoare / capete de bara etc . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara a face reclama eu am comandat de la Autokarma, am selectat tipul de masina, motorizare, bla bla bla.Am bagat in cos piesele necesare in functie de buget si necesitati.Iar la finalizarea comenzii am introdus si seria de sasiu pentru a verifica si operatorii compatibilitatea a ceea ce am ales eu.Asa am procedat eu...

FST titanium 5w-30 LL am pus si eu.

Motul am tot auzit ca e laugat de posesorii VAG.

Modificat de flavyus1987
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am fost sa ma programez pentru revizie la Avia Pantelimon si m-au anuntat ca la masina mea(2.0 bluemotion 110cp/2009) se poate schimba softul in urma scandalului cu noxele....a mai schimbat cineva softul? este sigur sa-l schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 27.03.2017 at 8:15 PM, Myanad said:

am fost sa ma programez pentru revizie la Avia Pantelimon si m-au anuntat ca la masina mea(2.0 bluemotion 110cp/2009) se poate schimba softul in urma scandalului cu noxele....a mai schimbat cineva softul? este sigur sa-l schimb?

refuza categoric acest update ! am acelasi tip de motor!  numai probleme o sa-ti creeze! lasa masina asa ! citeste topicurile dedicate subiectului si ai sa te convingi ! cu respect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Imi recomanda cineva  un service in bucuresti, de preferat sector 4, unde sa schimb uleiul si filtrele ? precizez ca am piesele, ma intereseaza doar manopera... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi frate in cel mai apropiat service de tine. Daca nu.i reprezentanta toate iti cer intre 70-100 de lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Imi poate spune si mie cineva un pret pentru modificarea pompe de ulei,Passat B6 bmp an 2008

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!