Jump to content

Costuri Si Service-uri Revizie Passat B6


dintzauru
 Share

Postare recomandată

Revizie cu ambreiaj Sachs şi volantă, ulei Ravenol, toate filtrele Mann şi 4 bujii Bosch, 2420 lei, iar manopera încă 250 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizie cu ambreiaj Sachs şi volantă, ulei Ravenol, toate filtrele Mann şi 4 bujii Bosch, 2420 lei, iar manopera încă 250 lei.

 

Presupun ca este vorba despre o masina fara start-stop, corect?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, 1.9 BXE,fără start-stop.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare! Am si eu o intrebare in legatura cu intervalul de service.

 Cum stiu daca masina are longlife service? Va intreb asta pentru ca am vazut in manual "masini cu longlife si fara". Daca i-as pune ulei longlife as putea face rezivia la 20-25000 km? Am vazut si pe eticheta din carte qg2 nu stiu daca are legatura cu intervalul de service.

Si alta intrebare care pare cam stupida, dar am masina de 2 sapt in uz, cum stiu daca are sau nu filtru de particule? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, Stefanpassatb6 said:

Salutare! Am si eu o intrebare in legatura cu intervalul de service.

 Cum stiu daca masina are longlife service? Va intreb asta pentru ca am vazut in manual "masini cu longlife si fara". Daca i-as pune ulei longlife as putea face rezivia la 20-25000 km? Am vazut si pe eticheta din carte qg2 nu stiu daca are legatura cu intervalul de service.

Si alta intrebare care pare cam stupida, dar am masina de 2 sapt in uz, cum stiu daca are sau nu filtru de particule? 

Sal.,

Sfatul meu este sa stai in banca ta cu servisarea de tip LONGLIFE pentru ca la noi nu gasesti ulei care sa aiba aceeasi calitate ca cel din Germania .

Mai bine treci pe interval de service normal cu schimb la 10000 Km (sau maxim 15000 Km) si sa folosesti ulei MOTUL 507.00 pentru ca sigur ai DPF .

O zi buna .

1 hour ago, Flavyus said:

Daca ai motorizare CR sigur ai DPF.

Sal.,

Nu este obligatoriu sa fie CR motorul pentru a avea DPF .

Poate fi si PD si sa aiba DPF .

Spre exemplu a mea din 2007 la cumparare dealerul ma intrebat daca nu vreau sa-i puna DPF .

Ia la intrebarea mea :

Eu - Dar devine norma Euro 5 ?

Dealer - Nu tot Euro 4 ramane .

Eu - Atunci la ce sa mai dau 2/3000 de Euro daca nu ma ajuta cu nimica (la taxa de mediu) .

Stiind ca in 2007 la masinile EURO 5 nu se platea taxa de mediu .

O zi buna .

18 hours ago, Stefanpassatb6 said:

 

 

1 hour ago, Flavyus said:

 

 

 

18 hours ago, Stefanpassatb6 said:

 

 

1 hour ago, Flavyus said:

 

 

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord, eu nu am zis ca doar CR e cu DPF, ci doar ca toate CR au DPF - ca la el mi se pare ca e CR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am 2.0 bkp pd. Mai exact, am vreun martor ceva in bord unde pot sa vad exact daca am sau nu dpf? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKP nu are DPF, așa ca trebuie ulei cu norma 505.01

BKP nu are DPF, așa ca trebuie ulei cu norma 505.01

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Stefanpassatb6 said:

Am 2.0 bkp pd. Mai exact, am vreun martor ceva in bord unde pot sa vad exact daca am sau nu dpf? Multumesc!

E posibil sa ai .

Vezi daca la punerea contactului ti se aprinde in bord asa ceva :

DPF.jpg.db4676edefabf243fff7cd64064d86e5

Daca se aprinde ai DPF si trebuie sa pui ulei MOTUL Specific cu norma "504.00 - 507.00" si vascozitate 5W30 .

Daca nu se aprinde e posibil sa nu ai DPF sau sa ai si sa fie manarit becul din bord (vezi la un service pe elevator) .

Daca nu ai eu te sfatuiesc sa-i pui MOTUL Specific cu norma "502.00 - 505.01" si vascozitate 5W40 .

Eu am tot BKP dar fara DPF si folosesc ulei-ul MOTUL 5W40 .

SI neaparat filtru de motorina si ulei OEM VW .

Restul pot fi de la MANN .

O seara buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BKP nu are DPF, BMP are

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai eu cand am cumparat masina DE NOUA mi sa propus sa-i pun DPF contra unei IMENSE sume de bani .

Dupa mine poate avea DPF sau nu poate avea .

La un service poate sa o verifice (urcand-o pe elevator) .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa stiam ca BKP=2axe si fara DPF, acum cine stie ce prostii mai fac astia

 

Eu asa stiam ca BKP=2axe si fara DPF, acum cine stie ce prostii mai fac astia

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crede-ma Mihai ca NU AS AVEA CEVA DE CASTIGAT prin a AFIRMA ca mi sa propus la achizitionare sa i se montreze masinii mele DPF .

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate era vorba de ceva after sale? Zic si eu

 

Edit: No, the BKP is a 2.0 16V WITHOUT DPF. His step-brother with DPF only 8 valves and called BMP. Gruesse m;
Luat de pe passatforum.com

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Sunt curios de niste preturi pentru bara spate, stopuri dreapta, portbagaj (e indoit) si pentru un senzor sau doi pentru un Passat Variant. Un accident nefast. Am sa revin cu poze ca sa vedeti mai bine despre ce e vorba. 

Nu stiu cat ma va ajunge reparatia si nu stiu unde mai exact sa o fac sau unde as putea-o face asa cum trebuie: la Service la VW sau la oricare service auto.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DAVKO

Sal.,

Bara o gasesti pe la dezmembrari la un pret rezonabil cam intre 2-500 ron in functie de cat de bine arata .

Fusta spare (cea neagra) daca nu este afectata o poti folosi pe ca actuala sau mai scoti vreo 200 ron si pentru ea .

Stopul si senzorul de parcare cauti pe dezmembrari dar te sfatuiesc sa le probezi ca sa nu te trezesti ca la stop nu ard toate ledurile .

De magazin nici nu poate fi vorba .

O zi buna .

 

@DAVKO

Sal.,

Bara o gasesti pe la dezmembrari la un pret rezonabil cam intre 2-500 ron in functie de cat de bine arata .

Fusta spare (cea neagra) daca nu este afectata o poti folosi pe ca actuala sau mai scoti vreo 200 ron si pentru ea .

Stopul si senzorul de parcare cauti pe dezmembrari dar te sfatuiesc sa le probezi ca sa nu te trezesti ca la stop nu ard toate ledurile .

De magazin nici nu poate fi vorba .

O zi buna .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da .

Ai de cautat pe PIESEAUTO bara + fusta spate .

Lampa dreapta spate de pe aripa .

Iar haionul daca gasesti un meserias bun ce stie sa indrepte cu ventuze al faci asa (asta daca nu ai vopsea sarita) .

Daca ai vopsea sarita trebuie indreptare clasica + vopsire .

Senzorul eu nu cred ca este afectat (ai vreo eroare pe VCDS la OPS) ?

O zi buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, @DRI@N said:

Da .

Ai de cautat pe PIESEAUTO bara + fusta spate .

Lampa dreapta spate de pe aripa .

Iar haionul daca gasesti un meserias bun ce stie sa indrepte cu ventuze al faci asa (asta daca nu ai vopsea sarita) .

Daca ai vopsea sarita trebuie indreptare clasica + vopsire .

Senzorul eu nu cred ca este afectat (ai vreo eroare pe VCDS la OPS) ?

O zi buna .

Mersi mult de raspuns, Vopseaua nu e sarita deloc (ma mir)...iar senzorul nu mai merge sau cel putin asta cred. Atunci cand o puneam mereu pe R se activau senzorii si imi aparea pe display-ul masinii masina cu toti senzorii din jurul ei dar acum se aud un biiiip de vreo 2,3 secunde, imi clipeste butonul cu senzorul de parcare si nu imi mai arata nimic pe display. 

Haionul ma "supara" cel mai tare, restul sunt daune mici, nu prea sar in ochi.

Credeti ca s-ar incadra reparatia masinii undeva la 1000-1200 de lei sau mai putin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic .

Depinde cat te va costa LAMPA ca sunt destul de scumpe .

Dar daca zici ca haionul nu are vopsea sarita fa-ti restul Bara + Fusta + Tripla (sau senzor ca tot dai bara jos - alegi ce vrei) intai ca sa nu se ia un politist de tine .

Iar mai la vara haionul ca acum este riscant (poate fi meseriasul cu ventuze, expertul expertilor ca e frig afara) si poate crapa vopseaua .

Pe lampa ca sa nu mai intre apa si sa se arda ledurile pune-i si tu oleaca de banda scotch .

O seara buna .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Tocmai am facut revizia la Passat-ul meu si costurile au fost:

- filtre Mann (aer, ulei, combustibil, polen cu carbon activ) + ulei 5W30 Castrol 5 litri :  335 lei

- manopera: 50 lei

total: 385 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

 La motorul CFGB cand se schimba distributia si ulei/filtre? Ce norma trebuie sa aiba uleiul 507.01 ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, trebuie sa schimb lichidul de frana si ma intereseaza cati L intra in instalatie? Imi ajunge 1L sau intra mai mult?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

La mine a intrat cam 1,2 L .

O seara buna ,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!