Jump to content

Costuri Si Service-uri Revizie Passat B6


dintzauru
 Share

Postare recomandată

Ce cod de motor ai, ermitaje? Cand ai efectuat schimbul? In pretul de 1300 au intrat curea, role, pompa apa si manopera?

 

Regards!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am mai spus pe aici..eu am schimbat distributia in reteaua Porsche, au garantat-o 120.000 km si  mi-au aratat ca rolele, inclusiv cureaua sunt o idee mai late decat originalele masinii. Nu stiu sa zic cu cat mai late, destul cat sa stau linistit in ce priveste garantia kilometrilor mentionati... Ce m-a incantat a fost pretul, care nu a depasit 1300 ron, comparativ cu  alte piese .

poate 1300 cu vre un pachet promotional si fara pompa de apa.. esti sigur ca in reteaua porsche?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pompa de apa nu ai spus nimic....aia ar fi la 200 de ron, deci in acest caz te pot crede.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca e doar 200 ron la porsche pompa de apa.nu am facutura acum la mine dar parca fusese mai mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine cam atat cred ca ma costa, daca oferta este de 1500 ron cu tot cu manodopera, insa nu la porsche dar totusi cu piese originale

Pompa inclusa!!

Modificat de razvan3c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am mai spus pe aici..eu am schimbat distributia in reteaua Porsche, au garantat-o 120.000 km si  mi-au aratat ca rolele, inclusiv cureaua sunt o idee mai late decat originalele masinii. Nu stiu sa zic cu cat mai late, destul cat sa stau linistit in ce priveste garantia kilometrilor mentionati... Ce m-a incantat a fost pretul, care nu a depasit 1300 ron, comparativ cu  alte piese .

poate 1300 cu vre un pachet promotional si fara pompa de apa.. esti sigur ca in reteaua porsche?

Da, dar nu s-a schimbat si pompa de apa, la reprezentanta este undeva la 400-500lei numai pompa, iar kit-ul de distributie undeva la 1,200lei(curea+role).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa va raspund... imi fac reviziile la Seat iar seful de acolo imi aduce piesele ca pentru el. Piesele plus pompa de apa ( imi pare o prostie sa umbli la distributie fara sa schimbi pompa de apa) s-au incadrat in suma mentionata. Am facut operatiunea anul trecut prin vara si nu mai stiu daca in banii astia a intrat si manopera. Voi cauta prin acte si revin cu raspunsul. A....si codul de motor e BKP. :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1300.... si eu am platit 2100 acum un an cu piese de la reprezentanta VW (doar distributia cu pompa de apa, fara accesorii) :banghead:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cumparat masina cu 174.000 la mijlocul lui septembrie 2012. Am facut 1.600 km si apoi am schimbat la ea: distributie, pompa de apa, filtre, 4L ulei, placute frana fata-spate, 2 bielete.  Pe toate aceste piese am dat 2.300 ron (525 euro) + manopera 400 ron. Piesele au fost aduse din Germania la un pret bun, zic eu, si aratau exact cu cele din Reprezentanta SKoda din Baia Mare. Piesele mi le-a rezolvat un mecanic, care pe aceea vreme lucra la Skoda. Inainte sa vorbesc cu el, m-am interesat si eu la reprezentante: la Skoda distributia cu manopera era 1350 ron, iar la Robot (reprezentanta VW) 1450 ron. Facand un calcul, piesele de mai sus la reprezentanta treceau de 3.000 ron. De cand am schimbat distributia am facut 5.000 km in 3 luni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

problema este ca piesele la Porsche au si ele un 30% in plus la pret  + manopera care zici ca lucreaza la nava spatiala nu la o masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ca le-as lua partea celor de la Porsche, dar cred ca atata timp cat am pretentii de la ei sa imi rezolve diferite probleme exact ca in fabrica, cu piese originale, atunci pot accepta si o manopera corespunzatoare. Pana la urma ei trebuie sa instruiasca permanent personalul si mai apar si tot felul de costuri aditionale legate de logistica.

 

Ca PIA are adaosuri mari la piese fata de preturile recomandate de VW este alta poveste si parerea mea este ca in curand vor trebui sa faca ceva in directia asta altfel o sa ii "consume" concurenta.

 

Fiecare cum isi permite: unii repara la service-uri non-reprezentanta de cate 3 ori acelasi lucru pana in final ajung la reprezentanta si rezolva (cazul meu cu un burduf de planetara).

 

Eu unul, pentru anumite operatii nu as merge nicaieri altundeva decat la reprezentanta (sau service autorizat VW), eventual fortez sa foloseasca piesele mele. Mai bine platesc putin mai mult la manopera decat pe urma sa platesc acel mai mult + alte piese. Precizez, sunt patit si nu vorbesc aiurea.

Modificat de mars01
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca in orice service repar masina, beneficiez de garantie ( a nu se intelege prin service -  garajul din spatele blocului -  care se lauda ca face de toate, pentru orice masina). Iar daca luam problema punctual, in Galati s-au adunat cei mai prosti mecanici  la Ada - Scorpion. Nu sunt primul, nici singurul care a ajuns la aceasta concluzie. Nu sunt pornit pe antireclama dar in afara de preturi nesimtite la manopera si piese, nu au nimic in plus fata de un service  din retea... Seat de exemplu. Totul tine de priceperea si profesionalismul mecanicilor, nu de aerele pe care si le dau cei de la Ada VW.

 Personal caut un mecanic bun, pe care il testez in timp si care ajunge sa cunoasca masina ca  in relatia - medic - pacient. Si ca sa nu deviez de la subiect, la masina pe care am avut-o inainte... un Golf V... am schimbat de doua ori pompa de apa dupa ce am facut distributia, pentru ca cele doua pompe au fost mai proaste decat cea inlocuita (defectul...scartaiau ingrozitor). Bineinteles gratuit, dar  vorbim totusi de timp, motor desfacut...etc. Totul... bineinteles la VW, cu piese originale si programari care te fac sa scoti bicicleta din garaj. :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine distributia completa ( incusiv accesorii si pompa apa cu piesa veche la schimb ) m-a costat aprox. 2200 ron la Autoworld Cluj ( reprez. VW ) in decembrie 2012 .

Garantie mi-au spus ca am 2 ani sau 120.000 km.

Motor 2000 tdi cod CBAB .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un pret relativ mare ?

Sau totusi se incadreaza in normal ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Din tabelul postat de Valentin, inteleg ca pentru motorul de pe 3c din 2009 (2.0 110 cai) cod CBD C, distributia se schimba la 180.000 si schimul inseamna DOAR CUREA? Apoi la 360.000 role si pompa se schimba cand se strica. E corect? Risc ceva daca respect acel tabel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sigur ca riști. VW așa recomandă, însă să nu-ți închipui că vor deconta ceva în cazul cedării vreunei role.

Sent from my S500 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cate s-au discutat aici, tot nu m-am lamurit intr-o privinta. Schimbarea distributiei, conform PDF-ului postat, se face la nr. de km, dar nuspecifica  si  un anumit interval de timp, ca la alti producatori auto. Masina mea are 40 000 Km facuti in 6 ani.E cazul sa ma pregatesc de schimbarea distributiei sau macar a curelei plus role ?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as schimba macar cureaua desi producatorul nu a mentionat o perioaada de timp.

Cauciucul, in timp, imbatraneste si isi pierde anumite proprietati.

Parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e imbatraneste, dar cauciucul din care este facuta cureaua si se pare unul mai tare, pare ca mai are si altceva in compozitie plus ca in curea sunt si multe sarme, am anvelope de 6 ani si nu par imbatranite. acum depinde de fiecare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 @ razvann87 - chiar sarme nu are, dar niste fire textile tot sunt p-acolo....am vazut curea rupta la un Logan si firele respective  au cedat si ele .

Multumesc pentru raspunsuri . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala era LOGAN!! :)) :)) :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa, si?

Curelele sunt facute tot de marii producatori din domeniu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ok!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La logan se schimba la 60 000 km, deci nu sunt chiar la fel. Comparatia e....irelevanta.

[Micael]Parerea mea e ca daca arata ok, nu e nveoie sa schimbi cureaua.

Modificat de FlorinC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu "aratat" ok cureaua e mai mult decat relativa. Nu te poti baza pe asta, pentru ca materialul, chiar daca arata bine la suprafata, imbatraneste si isi pierde proprietatile elastice pentru care a fost conceput. Am avut ocazia la masina dinainte (golf) sa schimb cureaua de accesorii care parea ok si nu a fost nevoie decat de putin efort pentru a ceda. Sustin ideea de a schimba totul in cazul distributiei, sau tot ce e recomandat. Pentru cativa lei in plus ai siguranta, dar si garantie :dry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!