Jump to content

Costuri Si Service-uri Revizie Passat B6


dintzauru
 Share

Postare recomandată

Corect si cu nepriceputii din reprezentantii dar stii cum e hartia (stampilata) bate vorba.

Depinde si de noroc.

Ps: deprecierea unei masini este data de mai multe caracteristici.

Ps2: 4 ani e termen mediu din pct meu de vedere.

Ps3: nici eu nu caut "flame". Imi dau cu parerea si impartasesc idei.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hartia aia stampilata se poate falsifica destul de usor. Daca se doreste, se poate falsifica si istoricul in service. Hartia aia stampilata e fix pix daca nu e insotita de niste facturi pentru piese si pentru revizii. Passatul meu n-a avut nicio revizie in reteaua VAG si are o singura intrare intr-un service VAG, la 42.000km. Pana la mine nu s-a facut nicio inscriere in cartea service, a fost alba complet si incepe cu revizia de 60.000km. Nemtii au vandut masina dupa nici un an de stat in showroom si nici revizia nu i-au mai facut-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand zic carte service 100% la zi, ma refer si la un dosarel frumos cu copiile dupa fiecare factura. Originalele, sunt in contabilitate, evident, dar copiile sunt acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand zic carte service 100% la zi, ma refer si la un dosarel frumos cu copiile dupa fiecare factura. Originalele, sunt in contabilitate, evident, dar copiile sunt acolo.

corect! asta inseamna carte service la zi. nu una stampilata pe genunchi in vitan cu niste stampile cu cerculete si atat. cu toate chitantzucile. cu toate ca nu fac reviziile in serivice-urile de renume, mi-am pastrat orice bon/factura ce tine de achizitia de piese si consumabile si doar intr-un an de zile am ceva hartiute. in cativa ani se vor aduna mai multe. nu e mare lucru sa le pastrez la un loc dar nici nu pot face comparatie cu o carte service aranjata la reprezentanta asociata cu facturile aferente (sau copii in alte cazuri).

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca tot s-a pomenit de pataniile mele prin diverse serviceuri, vreau sa adaug doua lucruri:

1. Nu am fost la nici un service No Name, de cartier, ci doar la cele laudate in aria dedicata de pe forum.

2. Golful 5 al tatalui meu a fost 'revizuit' doar in reprezentanta, Scorpion Focsani, iar atitudinea mecanicului nu era cu nimic diferita de cea a unui smecher dintr-un service oarecare. Spre exemplu, sa iei capacul de motor, si in loc sa il pui usor pe jos, sa ii dai drumul din mana si sa-l mai si impingi cu piciorul, mi se pare lipsa totala de respect.

Eu inca nu am avut noroc sa dau peste un mecanic cu bun simt, respect pentru masina clientului, si nu in ultimul rand dedicat rezolvarii problemelor si gasirii cauzelor unor simptome, nu sa astepte sa se strice ceva de tot ca abia pe urma sa se inlocuiasca.

Modificat de cosmin_nst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosmin, iti inteleg nemultumirile. ce e drept si eu am vizitat tot felul de service-uri dar intr-un final am gasit ceva pe plac gen "calitate/pret" si nu vorbesc de reprezentanta.

daca vrei, iti pot recomanda (in privat) si poti face o incercare sa vezi ce experiente ai si poate te ajuta in rezolvarea problemelor pe viitor.

Drive safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a facut cineva recent distributia sa imi spuna si mie un pret?

apropo cum pot verifica daca a fost schimbata cureaua de D? se poate sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a fost schimbata ar trebui sa ai un stick-er lipit pe capacul de protectie - asta daca a pus-o mecanicul (sau trecuta operatiunea in carte, dar nu e cazul tau ;)). Daca nu stii cand a fost schimbata sau daca a fost schimbata vreodata, raspunsul e simplu - mergi si schimb-o. Eventual mai ai o varianta - daca a masina a fost servizata afara, vezi istoricul in reprezentanta. Sfatul meu - nu te juca cu ea ca platesti mai mult decat face distractia de inlocuire. Pentru piese, mergi pe curea Conti, pompa Hepu si role Inna - eu asta am pus si recomand. Eventual daca vrei tot ceva cu traditie vezi un pret si pentru Dayco (lider mondial cu 105 ani istorie), rspectiv Dolz pentru pompa de apa (75 ani traditie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de prețul operațiunii "distribuția"...ceva noutati ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma exista vreo diferenta intre piesele originale luate din reprezentanta VW si cele aftermarket, de exemplu e vreo diferenta intre cureaua de distributie originala VW-contitech (asa scria pe cea care am montat-o la reprezentanta) si o curea aftermarket Contitech cumparata de la alt service? Am inteles de la prieten ca pe amortizoarele lui originale erau trecute si sigla Vw si sachs (sau monroe nu mai stiu sigur) e vreo diferenta fata de amortizorul aftermarket Sachs? in afara de pret care evident este mult mai mare in cazul celui luat din reprezentanta

PS In afara de reprezentanta VW cred ca mai exista si alte service-uri bune, nu doar cele de cartier sau din spatele blocului.

PS Am schimbat distributia la reprezentanta VW acum un an 250 manopera + 1900 (piesele+antigel care a fost vreo 200)

Modificat de razvann87
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Teroretic sunt diferente, pentru ca produsele OEM trebuie sa respecte cerintele producatorului, pe cand cele AM, nu.

Practic nu stiu, probabil ca nu. Acum depinde si de produse. la curele de distributie nu cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele care se duc la reprezentante au parte de un control de calitate mai strict. Asta e ceea ce am auzit de la cineva care lucreaza intr-o fabrica de piese pentru diversi fabricanti de masini: VW, Renault, BMW...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele care se duc la reprezentante au parte de un control de calitate mai strict. Asta e ceea ce am auzit de la cineva care lucreaza intr-o fabrica de piese pentru diversi fabricanti de masini: VW, Renault, BMW...

dar calitatea pieselor e aceeasi!? vreau sa schimb uleiul si fitrele si nu stiu daca sa merg la reprezentata VW cu piese originale sau la alt service cu piese AM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piesele care se duc la reprezentante au parte de un control de calitate mai strict. Asta e ceea ce am auzit de la cineva care lucreaza intr-o fabrica de piese pentru diversi fabricanti de masini: VW, Renault, BMW...

dar calitatea pieselor e aceeasi!? vreau sa schimb uleiul si fitrele si nu stiu daca sa merg la reprezentata VW cu piese originale sau la alt service cu piese AM

e aceasi oem la reprezentanta si oem la service de la bloc , numai ca la service nu verifica amanuntit piesele de defecte sau alte probleme cum este verificata la reprezentanta. aftermarket inseamna o piesa "ne originala" ca sa zic asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul intreba de diferenta dintre consumabilele OEM si cele AM. Este o diferenta de bani, de calitate ma cam indoiesc

Razvan, mergi pe filtre mahle sau mann, ulei... citeste topicul de pe aceasta arie

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul intreba de diferenta dintre consumabilele OEM si cele AM. Este o diferenta de bani, de calitate ma cam indoiesc

Razvan, mergi pe filtre mahle sau mann, ulei... citeste topicul de pe aceasta arie

Da la diferenta dintre OEM si AM ma refeream, cred ca o sa merg pe AM mann. multumesc pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost azi la PBV1 si mi-a spus ca ma duce la 2000 ron distributia cu toate mantocariile.. un pic cam mult zic eu

si 1000 ron revizia de 15k km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa va mai tin la curent :D .. distributia la scorpion focsani 1723 cu pompa de apa la schimb (daca este originala) si 1819 schimbul complet fara pompa la schimb.. revizia costa intre 800-900 ron..

la Avia motors .. distributia cu tot cu manopera ajunge undeva la 2200 ron :)) mai scump decat la PBV1

mai astept indei.. de service-uri autorizate vw .. ca vreau si eu sa scot un pret de 1200 -1500 ron dar nu gasesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si la Brady...

Diferenta mare de pret fata de oferta primita de Valentin, cred ca provine de la faptul ca la motorul lui valentin se face distributia prima data la 180 de mii si se schimba doar cureaua de distributie. La 360 de mii si schimba si rolele si probabil pompa de apa...

Interesant e ca la motoarele 2.0 tdi MY 2009 se schimba distributia conform celor specificate mai sus, dar la aceleasi motoare MY 2010 se schimba la 210 mii cureaua de distributie, insa tot atunci se schimba si rolele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stati asa ca este o neintelegere la mijloc daca vb de mine.... In reteaua autorizata VW cel mai mic pret l-am obtinut pe la 1700 lei, la un dealer Skoda din Tg. Mures.

Oferta aia de 1300 (pana la urma a fost 1350 cu tot cu cea de accesorii) a fost la un service destul de cunoscut aici, dar nu face parte din reteaua VW. Piesele au fost AM si nu OEM (Gates, Ina, Graf).

Am schimbat totul si, in afara curelei de accesorii la care se vedea uzura, celelalte pareau ca noi. ma rog, nu prea are importanta cum aratau, doar asa de curiozitate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De tine era vorba, Valentin. :) Si am crezut ca oferta de 1300 provenea de la un service din reteaua VW, deoarece si eu am primit o oferta (verbala) similara de la service-ul Brady (din reteaua vw), cand am fost ultima oara la revizie. Cred ca in acel pret schimbau doar cureaua...

Inteleg ca tu ai schimbat si rola/rolele intinzatoare si pompa de apa? Ai vrut sa fii precaut sau de ce ai schimbat si celelalte repere? La cati km ai facut schimbul distributiei? In documentul acela "service table" postat de tine de mai multe ori, apare ca la 180 de mii se schimba doar cureaua.

Regards!

Modificat de alexandru_
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ~178000 am schimbat si eu totul...doar ca sa dorm linistit, cu toate ca aratau ca noi cum spune si Valentin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat tot dintr-un singur motiv: aia era conditia pentru a-mi da servisul garantie. PDF-ul ala reprezinta normele VW, dar servisurile de cartier (cred ca se aplica si celor de reprezentanta) nu au nici o obligatie sa le respecte. Vezi reteaua Porsche si la cat schimba ei distributia, uneori chiar la 90.000 km. desi in manual este trecut un termen mult mai mare. Bine, Porsche ma gandesc ca ar fi obligati sa le respecte, dar traim in Romania si daca e rost de un ban in plus, de ce nu? Asa ca am abandonat lupta si am ales un service fara legaturi cu VW. Ei mi-au dat garantie de 2 ani si doar 60.000 km, fata de 2 ani si 180.000 km cat mi-ar fi dat VW in Bistrita (dar trebuia sa schimb toate rolele, curea, pompa, etc). Macar astia de aici mergeau pe manualul VW referitor la distanta. Aia 2 ani au fost trecuti ca asa ii obliga legea in UE sa dea durata minima, chiar daca VW nu are limita de timp pentru distributie. Cum eu fac cam 60.000 km in 2 ani, tot acolo am fost, asa ca am mers pe varianta mai ieftina. Asadar am garantie de 60.000 km dar voi tine distributia mult mai mult de atat, Gates zice ca e "garantata" la fel ca la VW, adica 180.000 km. Dar nu cred ca mai trebuie sa spun ca daca se intampla ceva dupa cei 60.000 km sunt pe cont propriu... :(

Am schimbat pe la 180.000 km. Totul era intact, rolele le puteam confunda cu cele noi :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am mai spus pe aici..eu am schimbat distributia in reteaua Porsche, au garantat-o 120.000 km si  mi-au aratat ca rolele, inclusiv cureaua sunt o idee mai late decat originalele masinii. Nu stiu sa zic cu cat mai late, destul cat sa stau linistit in ce priveste garantia kilometrilor mentionati... Ce m-a incantat a fost pretul, care nu a depasit 1300 ron, comparativ cu  alte piese .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!