Jump to content

Costuri Si Service-uri Revizie Passat B6


dintzauru
 Share

Postare recomandată

Am inteles ca in Germania se face revizie din 30.000 in 30.000?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@geovadim: corect, in Germania, Austria si alte tari vestice, reviziile sunt din 30.000 in 30.000 de km

Dar nu te apuca sa faci la fel reviziile, pt ca la noi (in Romania) ele sunt din 15.000 in 15.000 km din mai multe cauze :beerchug:

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca faci revizie la 15k ce rost are sa pui long life, cica asta edge e mai jmecher... inginerie nu doar ulei.... :beerchug:

daca are norma buna e ok...

E mult mai bun Castrol Edge decat ce bagau ei la reprezentanta. Eu la ultima revizie, pe care nu am mai facut-o la reprezentanta, am bagat acest tip de ulei de care sunt f multumit. Daca cu vechiul ulei, la fiecare 4500-5000 km mi se aprindea martorul de ulei in bord, cu acesta am deja 6000 km si de abia a scazut nivelul pe joja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ca Edge e cam aceeasi chestie cu Professional, ar fi diferenta ca Proffesional e marca facuta de Castrol pentru serviceuri. Eu completez cam 100g la 1000km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferente intre EDGE si Professional SLX sunt :)

Prima dintre ele (si cea mai importanta as zice), ar fi ca unu este 5w-40 si celalalt este 5w-30, dupa mai putem enumera ca unul merge folosit doar 15000 km, pe cand al doilea merge pana la 30.000 km, etc.

Deci nu's la fel :)

(...) Eu completez cam 100g la 1000km.

15000 km = 1.5 litri (1500 grame)

Cam mult.... :))

Modificat de Riddler
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrun manual de g5 am citit ca e normal sa pape si 1litru /1000 km (o mie) daca mergi sportiv... asa ca nu ma mai mira nici un consum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in manualul de Passat la fel scrie. La un consum sportiv masina poate consuma pana la 1l / 1000km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

astazi am schimbat kitul de distributie si pompa de apa + antigel. pret 800 lei piese + 200 manopera si fff bun mecanicul mai ales ca am stat langa masina si am vazut exact ce face. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ma apropii de iesirea din garantia de 2 ani, exista posibilitatea sa-mi prelungesc garantia oficial ? Merita ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In grupul VAG, cel putin la VW nu se poate mari garantia. Garantia oferita este de 2 ani fara limia de km.

Modificat de dm76ro
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseste ADD REPLY sau FAST REPLY. Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare Posesorilor de masini VW!

De curand am vorbit cu un prieten care este mecanic la reprezentanta vw din Craiova (Serpico).

Mi-a zis ca distributia se schimba la 150.000 km sau la 4 ani.

L-am intrebat ca daca eu fac in 4 ani 50.000 km ce sa fac sa o schimb sau sa astept acei 150.000 km?

Respectivul mi-a zis ca au aparut niste norme noi si ca indiferent de numarul de km facuti in 4 ani trebuie sa o schimbi ca cica se invecheste cauciucul din care este dacuta cureaua de distributie.

Astept o parere a voastra.

Multumesc si va doresc o zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am fost pt mult timp nelamurit la cati km sau ani se schimba distributia.

Oficial de la tess brasov am aflat ca masinile pana in 2007 trebuia schimbata la 120.000 km sau 4 ani si cele dupa 2007 la 150.000km sau 4 ani

Asta pt motorul meu de 105 CP 1,9 tdi

asa ca am schimbat distributia pe la 130.000. Asa s-a nimerit sa am timp. Masina mea e fabricata dupa jumatea anului 2006 (deci pe talon scrie 2007)

Deci efectiv distributia am schimbat-o la 3 ani de zile de la fabricatie si la 130.000 km. M-a costat cam 1600 ron cu tva. Nu am schimbat-o la vw.

Sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da.. e corect ce zice serghio84, mai ales cu intervalul de schimb la masinile pana si dupa 2007, insa ceea ce zic acei mecanici cu intervalul de schimb la distributie trebuie avut in vedere urmatorul fapt: ""piesele pe care le schimbam NU MAI SUNT ORIGINALE , indiferent de la ce magazin sau reprezentanta le iei, deci... schimbati kitul de distributie mult mai repede, eu zic pe la 80-90.000 km...., daca se intampla sa se rupa cureaua pana faceti voi 150.000 km??, ...nu doresc la nimeni sa se intample asta, insa de ce sa nu prevenim asemenea intamplari, doar ne iubim masinile, nu?

in speranta ca m-am facut cat de cat inteles, va urez bafta si sa nu aveti proleme cu masinile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce inseamna piese originale?

VW nu produce toate piesele de pe masinile sale. Sau mai bine zis majoritatea pieselor de pe o masina sunt produse de altcineva.

Daca cumperi aceiasi piesa pe care o cumpara si vw cand ansambleaza masina de ce sa nu tina la fel?

Producatorii de piese nu stau pe loc. Daca acum cativa ani produceau curele pe care le garantau 90k au imbunatatit produsele si le garanteaza 120k sau 150k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...., daca se intampla sa se rupa cureaua pana faceti voi 150.000 km??

Daca producatorul VW recomanda 150.000 km poti merge fara grija! Sigur va tine cu cel putin 5.000 km peste cei 150.000... Nu are rost sa o schimbi la 90.000, cu doua exceptii: prima - nu ai ce face cu banii si a doua - ai cumparat masina second hand si te indoiesti de realitatea kilometrilor inscrisi pe bord. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca cei de la vw cand pun o anumita limita de schimbare a unei piese, piesa respectiva rezista cel putin cu 50% mai mult decat perioada sau limita de km pe care au stabilit-o vw. exemplu eu eram in afara tarii cand am avut 120.000 km si am schimbat-o la revenirea in tara cand aveam 130.000 km aproximativ.

Cureaua de distributie este uzata si cand masina sta cu motorul pornit. Tu efectiv nu faci nici un kilometru dar cureaua da ture (900 pe minut la relanti aproximativ) Deci o masina care circula numai in Bucuresti atunci cand are 120.000 km, cureaua respectivei masini poate a dat ture pentru 200.000 km.

Si alta dovada.: un sofer care conduce mai turat (sa zicem ca in orice viteza ar fi masina are 2500 ture in medie) fata de altul care conduce ca sa iasa consumul bun (si medie turelor in orice viteza ar fi este 2000 de ture), normal ca prima curea va fi mai uzata decat cea de a doua.

Deci stati linistit ca daca in manual scrie 120.000 cureaua aia rezista sigur km respectivi. daca scrie 150.000 sigur ii faci fara probleme.

Si in aceeasi poveste intra si rolele pe care este pusa cureaua.

lichidul de frana cei de la vw recomanda schimbarea lui la 2 ani. masina mea are 3 ani jumate de la fabricatie si nu i-am schimbat lichidul de frana. Nu din cauza financiare. Dar am auzit ca poate da gres procedura de schimbare si sa ramana aer pe instalatie. Prefer sa o duc asa pana cand calitatea lichidului de frana scade. Am vazut ca cei de la service au un aparat cu care masoara calitatea lui. Si pana acum mereu au spus ca este in limitele normale.

Si exemplele pot continua.

sergiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

if you say so.......

oricum daca aveti asa mare incredere in producatorii de azi, e treaba voastra...

eu stiu un lucru, nu se mai fac masini, piese, componente asa cum se faceau acum 7,8-10 ani, sa-mi ziceti voi daca un golf4 va rezista mai mult decat un Golf 2 ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca serghio are dreptate. Gandeste-te ca VW vinde sute de mii de masini anual in toata lumea. Stilul si conditiile de utilizare ale acestor masini acopera o plaja extrem de larga, deci uzura pieselor va diferi foarte mult. Daca producatorul spune in manualul masinii ca o piesa trebuie schimbata la un anumit nr de km, atunci cu siguranta acea piesa va rezista atat. Imagineaza-ti ca daca nu ar fi asa, cum ar fi sa le vina cateva zeci de mii de utilizatori cu, spre exemplu, distributia rupta si, deci, masina distrusa, toti find inca sub limita de km specificata de producator in manual. Pe langa faptul ca VW si-ar da foc la valiza si vanzarile i-ar scadea enorm, imagineaza-ti cam ce daune ar avea de platit, ca la o faza din asta in tarile civilizate si dezvoltate (deci nu la noi :( ) se platesc penalizari nu gluma. Mai ales cand e vorba de un numar mare de pagubiti. Eu nu cred ca VW sau orice alt producator ar risca asa ceva. Limitele acelea pentru piese sunt puse acolo in urma unor teste, nu le-a bagat editorul manualului dupa ureche. Mai ales la componente cum e transmisia. Ca la un filtru .. mai e cum mai e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Informatii proaspete despre revizia la 30000 km.( preturi materiale si manopera) astazi la PBN.

Ulei Castrol slx B4 5W30(4 litri)-269.44/ manopera 74.38

Filtru ulei-40.77

Filtru motorina-145.61/manopera 44.63

Filtru aer-82.82/manopera 29.75

Filtru polen-64.06/manopera 29.75

Set placute frana fata 424.14/manopera 74.38

Montat/ demontat roti 29.75

Sprey curatat frane-10.96

Buson baie ulei-5.25

Materiale mici-25.66

plus verificare preventiva-59.50

Total-1410 Ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna verificare preventiva si mai ales de ce ti-au schimbat schimbat placutele la 30.000? Suma mi se pare exagerat de mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare extrem de mult. Daca masina e in garantie e de inteles ca trebuie sa mergi la service-uri autorizate, dar altfel ... eu am facut o revizie la Ami Service langa aeroportul Baneasa, schimbat toate filtrele, inclusiv cel de motorina (am pus Mann made in Germany), plus ulei Mobile 1 (made in Belgium) + manopera si toate cele --> 440 RON. E o diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai acuma fara placute, si aceea verificare preventiva, revizia respectiva e ~800 de lei din care manopera e vreo 200 de lei. Stiu sa profite bine de faptul ca esti constrans sa mergi la ei!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara placute pretul era in jur de 900 ron. Placutele mai mergeau vreo 3000 dar daca tot m-am dus pentru revizie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mie mi se pare extrem de mult. Daca masina e in garantie e de inteles ca trebuie sa mergi la service-uri autorizate, dar altfel ... eu am facut o revizie la Ami Service langa aeroportul Baneasa, schimbat toate filtrele, inclusiv cel de motorina (am pus Mann made in Germany), plus ulei Mobile 1 (made in Belgium) + manopera si toate cele --> 440 RON. E o diferenta.

Cu uleiul tau ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ceea ce priveste distributia sergiu nu are dreptate. La motoarele CR - schimbul distributiei si face la 150.000 km sau 4 ani, iar la motoarele tdi mai vechi se face la 90.000 km sau 4 ani. La motoarele TDI mai noi dar tot PD (1,9 - 105 CP si 2.0 - 140 CP) distributia se face la 120.000 km sau 4 ani.

Asa cum s-a mai scris, lucrurile astea sunt clar mentionate in cartea masinii. Difera de la un tip de motor la altul, si operatiunea nu se face dupa ureche. De asemenea, tineti cont de acea perioada de 4 ani, chiar daca se fac kilometrii sau nu, cureaua trebuie schimbata la 4 ani.

In rest, cititi cartea masinii, puneti piese originale la service de incredere si nu veti avea probleme !

Si ca sa fiu on topic, eu am facut prima revizie(27.000 km) in germania si m-a costat 130 euro. Mentionez ca nu am completat deloc ulei si nivelul pe joja a scazut doar 2-3mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!