Jump to content

Costuri Si Service-uri Revizie Passat B6


dintzauru
 Share

Postare recomandată

Am schimbat si eu toate filtrele, 5L ulei 5w30, in total cu manopera 335 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare, zilele aste tre sa fac si eu schimbul de filtre (revizia) si ma tot uit pe net ce sa cumpar.

Am gasit un pachet (cu filtre Mann-Filter ce cuprinde filtrul de polen, filtrul de aer, filtrul de combustibil si filtrul de ulei.), zic eu mai ieftin la emag :)) pe la 121 lei, redus de la 180.

 

ce ziceti, sa le cumpar cu incredere??

 

https://m.emag.ro/pachet-filtre-revizie-vw-passat-2-0-tdi-140-cai-filtre-mann-filter-mann-f-297/pd/DBM1LMBBM/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.mitroi

Salut!   Tot de la ei am luat si eu. Sunt cele mai ieftine filtre, inclusiv cel de polen.

Hartie moarta.   Recomand sa le iei separat. Eu asa voi face la urmatorul schimb. Cel de polen il vreau cu carbon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns. Pai atunci o sa sun la un site care sa-mi convina cat de cat preturile, si ii las pe ei sa-mi faca o configurare mai buna. Daca nu ma pricep, sunt obligat sa merg pe mana lor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robert.mitroi

Cam la banii pe care ii dai pe acel "pachet" de la Emag iti iei separat altele mai bune.

Filtrul de ulei si motorina sa fie de calitate. Cel de polen recomand sa fie carbon activ.

Poate o sa platesti mai mult cu 20-30 de lei dar schimbul asta il faci la 10k km. Nu e o mare economie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Oferta actuală de la Autokarma;

Diferența provine din faptul că pe emag filtrul de polen este normal iar pe autokarma este cu carbon activ.

Filtre.jpg

Modificat de Ottoflo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, sunt nou pe forum si imi cer scuze daca postez in locul nepotrivit.

De o saptamana sunt posesorul unui Passat 2.0 TDI CR cu DSG din 2009, cu 225000 la bord (nu stiu daca sunt reali sau nu).

Ca prima revizie, ma gandesc sa ii fac neaparat ulei plus toate filtrele (ulei, aer, motorina, polen) si distributia. Credeti ca ar fi indicat sa schimb si lichidul de frana, antigelul si uleiul si filtrul la DSG?

 De asemenea as vrea sa verific neaparat si angrenajul pompei de ulei cu axul hexagonal si arborii de echilibrare, intrucat am vazut topicul dedicat cu problemele ce pot aparea. Aceste probleme pana la urma sunt valabile doar la motoarele PD sau si cele CR? Ca rezolvare, se poate monta pompa de 1.9 si pe motoarele CR? Intreb deoarece toti posesorii din respectivul topic care au facut aceasta inlocuire aveau motoare cu PD.

V-as ruga mult daca puteti sa imi recomandati un mecanic bun in Bucuresti sau prin apropiere care a mai rezolvat astfel de probleme, sa imi trimiteti un PM sau lasati mesaj aici.

Eu din pacate nu pot trimite inca mesaje personale, deoarece nu am numarul de posturi necesar, altfel luam legatura direct cu anumiti useri. 

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti recomand cu mare caldura sa iei legatura cu colegul EEXCALADE din Bacau. Eu am facut retrofit la CP3 ( si iti recomand si tie - scapi de problema spanului) si am vrut si conversie la ax de 100. Din fericire era deja modificata. Te poate ajuta cu tot ce vrei tu sa faci plus cu multe alte sfaturi.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

In viitorul apropiat vreau sa achizitionez un passat b6 2006-2007 1.9 tdi ( nu vreau alta motorizare ) si as vrea sa imi spuneti va rog cam la ce costuri sa ma astept sau probleme specifice ; m-am mai uitat pe autokarma, am vazut cat costa un kit de ambreiaj + volant, o reconditionare de turbo e ~1200 lei, un amortizor stiu cat costa, insa nu stiu nimic despre partea cu bratele ? au si pe fata si pe spate din cate stiu ;  sunt o problema specifice ? ceva costuri ridicate ? ceva sfaturi despre model ? am ~5000-5500e, stiu ca nu voi gasi masina perfecta si probabil km vor fi intre 250-350k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut @bgd_b92

Suspensia la Passat B6 este la fel ca la Golf 5, Octavia 2 si asa mai departe, adica nu este multilink. Ai un pivot un cap de bara si o bieleta antiruliu. E simpla si ieftina. In plus fata de aceste elemente mai ai 2 bucse la bascula. Daca ai grija de ea si o intretii corespunzator e o masina ieftina. Passat-ul devine scump de intretinut in momentul in care uiti de ea si se aduna defectiunile. Eu o am pe a mea de 2.5 ani si 60.000 km si sunt incantat de fiecare data cand ma urc la volan.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns, deja am cumparat un golf5 de aici de pe forum. Multi km fara probleme !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt masina sh recent achizitionata cu 240000 km la bord am comandat urmatoarele:

Filtru aer  Man 40 lei
Filtru ulei Man 20 lei
Filtru polen Man 56 lei - asta cica ar fi din ala de ultima generatie cu nu stiu ce chestii anti miros/fungi si alte alea (a mai avut careva?)
Filtru motorina Man 78 lei
Ulei 5w30 Liquid moly 5l 270 lei


Total 464 lei.

 

Ce parere aveti de uleiul asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ulei aveai variante mai bune la pretul dat.

La filtru de ulei puteai lua Purflux.

Da l pe asta inapoi daca mai poti.

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul a fost scump parerea mea ; eu am luat 5w40, tot LM, high tec parca, cu 135 lei bidonul de 4L ( nu 5, intr-adevar ) ; te-as sfatui sa ii schimbi si uleiul la cutie ( cu oem VW ) + lichidul de frana si aerisit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ulei in cutie si restu saptamana care vine, asta ce zic eu aici e vb de weekend. Multam pt pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.De putin timp mi-am achizitionat un Passat Variant 3C,  2.00 tdi, dsg,  fabricat 07. 2012 din Germania.Are 103.000 km reali, distributia nu a fost schimbata, iar uleiul si filtrele la dsg au fost schimbate pe la 59.000 km, dupa cum apare in cartea service. Masina se comporta impecabil la drum.

Ieri eu i-am facut schimbul de ulei la motor - cel recomandat de WV si filtre MAN la un service, unde cu tot cu manopera m-a costat 475 lei. Mecanicii mi-au zis ca cureaua de distributie are un oarecare grad de uzura, inscrisurile de pe ea erau cam sterse, dar ca o mai pot tine pana la urmatorul schimb de ulei la motor!? Adica peste vreo 15.000 km, sau un an.

Va rog sa ma sfatuiti daca ar fi bine ca distributia sa o schimb mai repede, iar in privinta cutiei dsg cam dupa cati km este recomandat urmatorul schimb si daca trebuie neaparat sa ajung la reprezentanta WV pentru revizia la dsg. 

   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul din 2012 este B7. Uleiul din cutia DSG se schimba la 60.000 km, nu este foarte complicata operatiunea. Cureaua de distributie la 210.000 km, fara limita de ani.

Modificat de DiLivio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimb toate filtrele  (f.ulei+ulei 5w30, f.aer, polen,f.combustibil + manopera =500 lei.  Schimb kit distributie (pompa de apa;role ; întinzător, curea continental + rola alternator ) + manopera  950 lei.Motor 1.9tdi bls 105 cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat uleiul și filtrele, cost total cu manopera la service stradal 530 lei.

Totuși un pic curios ca temperatura uleiului e cam mare, sau poate e normal?!

 

F9BF188C-8AC9-4094-A20C-6DE1B92A1C76.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam mare. Daca era canicula, mai mergea, insa vad 9 grade afara...

La mine nici pe canicula nu este asa.

Doar daca este fugarita, dar fugarita rau, nu ce ai tu acolo.

La drum intins vorbesc, in oras e altceva.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok temperatura la ulei. 

Problema e doar daca depaseste 120 de grade.

Modificat de harrlequin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa era si inainte sa schimb uleiu, atunci ma gandeam ca poate era de la uleiu vechi.., cel mai mult am vazut ca era la 111 grade si cel mai putin 90 grade. Ma gandesc sa nu fie senzorul busit, dar daca voi ziceti ca e ok, il las asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua  , 

va rog frumos sa ma ajutati cu un sfat  , sfat generat de experienta dumneavoastra , experienta cu siguranta mult mai mare ca a mea .

Am un VW Passat B6/2.0/170/BMR/2007/150.000 absolut reali - masina cumparta de la Serpico -Craiova. 

Din cartea ei de service, reiese faptul ca in 2011/65.000 km , i-au fost schimbate : kit de distributie , pompa de apa, kit accesorii, antigel , etc. 

Acum masina are 149.000. Din ceea ce am citit in varii surse , distributia la acest tip de motor se schimba la 120.000 km.

Este corect ? 

Va multumesc anticipat pentru intelegere si ajutor.

 

Toate cele bune !

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Cristian65  pun tabelul cu intervalele , de fapt il repun / pentru ca si eu il am de pe-aici de pe forum 

 

service_table_ro.pdf

In alta ordine de idei : 

                                Am luat si eu ulei si filtre pentru revizie pentru al meu BXE de 1.9 . Ulei 5w40 Liqui-Moly si filtre am luat Mahle . Filtru de ulei fabricat in Austria , filtru de polen fabricat in Germania  si filtru de aer fabricat in Romania ! Da , am fost mirat cand am vazut ca e fabricat in Romania dar sper sa fie ok -doar e Mahle :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curand am fost in Germania si intamplator am vrut sa iau o pereche de pantofi. Vanzatoarea nemtoaica m-a asigurat ca foarte buni, mi-a spus "sunt de calitatea cea mai buna, uitati, sunt fabricati in Romania".  Nu stia de unde sunt eu. 

Pe original gasesti chiar si filtre de ulei fabricate in China, e foarte ok daca pe cutie scrie ca sunt fabricate in Romania.

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!