Jump to content

Costuri Si Service-uri Revizie Passat B6


dintzauru
 Share

Postare recomandată

Salutare, am facut si eu revizia la al meu Passat (2.0 CBAC) si dintr-un exces de zel, mecanicul a turnat antigel albastru G11 peste antigelul G12 din instalatie (era pe minim, si a completat pana la maxim).  Stiu ca nu se recomanda combinarea celor 2 tipuri de antigel motiv pentru care sunt putin ingrijorat pentru ca ma asteapta un drum de vreo 3500 de km. Ar trebui sa imi fac griji? Este cantitatea adaugata neglijabila sau este suficienta pentru a strica proprietatile antgelului si a produce cine stie ce probleme? Multumesc ! 

Modificat de adaniel90
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sunt convins ca nu se va intampla nimic,dar ar fi indicat dupa calatorie,sa inlocuiesti antigelul cu unul de calitate G12 sau G12+.Inainte de asta,vezi de ce ti-a scazut antigelul la minim,vezi pe unde ai pierderi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc! L-am schimbat tot inainte de calatorie ca sa nu stau cu stres. A fost totul in regula! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Ieri am dus Passatul la service pentru revizie. Toate filtrele, uleiul și manopera 700lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam scump. 

Ce ulei ai pus?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Passat B6 2010 20TDI CR. Cod Motor CBDC. Revizie ulei + filtre 410 lei / cu tot cu manopera. Filtre de la MANN si ulei Motul 8100 X-Clean Plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
alinelu2006

Salutare, ce ulei mai folositi la schimburi? pentru cele cu DPF....mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

buna ziua,

A schimbat cineva de curand toate bratele de pe spate? Ma interesa pretul la manopera..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

La b6 break le-am schimbat anul acesta prin februarie, vo 2000 au fost piesele si 500 lei manopera, bineinteles nu la un service cunoscut cu mii de reviews ca acolo te rup la pret. Mie mi-au cerut pentru reconditionare turbo 3300 lei sau 2000 lei sa de-a jos turbo-ul sa-l reconditionez in alta parte, adica inteleg ca este ceva de munca insa asta este domeniul mecanicului cu elevator scule etc, 2000 lei doar sa o de-a jos mi se pare absurd. Multi din iasi nici nu vor sa mai repare b6 sau alte marci mai vechi cu probleme de franare, directie, lumini, incalzire etc Doar sa schimbe discuri-placute-ulei-filtre si astia sunt mecanicii din ziua de astazi...

Modificat de Flavian GSM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bune pret. Le-am schimbat si eu pe toate-toate, acum 5 ani si m-a costat 700lei doar manopera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!