Jump to content

Motorul s-a oprit in mers si nu mai merge


gagiu
 Share

Postare recomandată

Salut,

Am si eu o ploblema mi-a murit masina in mers. Aveam 90 km/h ulima treapta adica 5 eram la drum lung si de o data mi-a cazut turometrul si s-a aprins becul la baterie fara nici un alt zgomot. O scot din viteza o pun pe liber si dau sa o parnesc si nu mai merge se aude ca si cand nu mai ai baterie (clampanit,tacanti n zgomot ciudat) si nu mai porneste. Tin sa mentionez ca dupa ce am ajuns tractat acasa am incercat si ale 5 baterii de la prieteni cu VW passat, jetta golf 4 si 5 si tot nu porneste tot acelasi sintom il are. Am scos capacul de la distributie nu este rupta este intacta si este motorul la punct. Curent am si cu bateria mea si cu celelalte care le-am incercat dar tot cand dau la cheie nu invarte motoru se aude doar "clamp". Mi-a pus test-arul un prieten si mi-a spus ca da eroare pe cilindrul 3 cica are parametri mai mici decat ceilalti.  

Ma gandesc ca daca sunt probleme de schimb de ax vilbrochen mai bine imi iau alt motor.

Ma poate ajuta cineva cu un sfat sau niste solutii?

Daca imi iau motor la SH se poate sa montez in loc de BRU 66kw sa pun BKC 77kw.

 

 

PS: Am un VW Golf 5 cu motor 1.9 TDI serie BRU 66kw/90cp. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza autoscanul..

Apropo, ce parametrii vede prietenul tau daca zici ca nu porneste motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt specialist, dar dacă nu învârte pare să fie problema de electromotor sau contactul cheii. Dacă era problema de motor sau distribuţie măcar trebuia să invarta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca era problema de cheie, avea eroare stocata! Deci, postat logul si apoi ne dam cu parerea!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și dacă s-a calat motorul? Distribuția este ok?

În mers dacă se oprea din senin, fiind în viteză, pornea iarăși singur.

 

Ai simțit ca și cum ai trece peste un pet (sticlă de plastic) pe asfalt când s-a oprit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era de la electromotor..nu se oprea in mers !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca era de la contact, nu aparea martorul de la baterie ...

 

O intrebare am totusi, benzina ai :))?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietenul meu nu este in localitate dar cand dau de el am sa il intreb si am sa iti raspund poate am sa postez si scanul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca era de la contact, nu aparea martorul de la baterie ...

 

O intrebare am totusi, benzina ai :))?

DE ce? Sa-i de foc ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai simțit ca și cum ai trece peste un pet (sticlă de plastic) pe asfalt când s-a oprit?

 

 

 

Nu nu am simtit nimic pur si simplu mi sa taiat acceleratia si cand m-am uitat in bord turometrul cadea sa dus la 0 si martorul de la baterie sa aprins atata am si martor la cheie si nu sa aprins. Azi ma sunat tot felu de mecanici sa ii intrebsi mi-au zis:

Pe primul pe care lam sunat mia zis Electromotor 

Pe al 2-lea  volant cica a sarit arcurile

Pe al 3-lea este mecanic la VW. Mia zis sa bag in treapta a 5-a si sa o imping sa vad daca se invarte motorul zis si facut si am observat ca nu mereg. MOTORUL ESTE BLOCAT. tine ceva. 

Am incercat sa il sun sa ii spun si nu mai imi raspunde la telefon de acuma mai incerc Luni sau Marti ca pate il deranjez.


Nu am pus problema de motorina rezervorul aproape full daca era sa fie din cauza asta ma consideram prost si nu mai postam asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul mecanic e clar idiot, al doilea s-ar putea sa aiba dreptate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când se opreşte motorul în mers, indiferent de motiv, apare martorul de la baterie. Am avut nenumarate opriri în mers cu diferite maşini şi din diferite motive şi aşa a fost. Deci asta nu e un lucru de luat în seama.

Nu e exclus să fie probleme separate opritul şi motivul din care nu mai porneşte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de motorina ar putea fi problema. Ar fi totusi buna o scanare cu Vag-Com, altfel nu putem decat sa enumeram cauzele posibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gagiu ,nu inteleg cum spui ca vedeai cum s-a dus turometrul la zero in timp ce spui ca mergeai cu ea la drum intins. Ai ramas cu ea cuplata in viteza a cincea pina cand masina  s-a oprit de tot cu tot cu motorul cuplat, evident ,vehiculul oprindu-se smucit?

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe al 3-lea este mecanic la VW. Mia zis sa bag in treapta a 5-a si sa o imping sa vad daca se invarte motorul zis si facut si am observat ca nu mereg. MOTORUL ESTE BLOCAT. tine ceva.

 

 

Invarte motorul de la fulia arborelui.Daca nu vrea ori s-a intamplat ceva pe la volant ori internele motorului.Degeaba o sa postezi scanari daca motorul nu se invarte.

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca face "clanc" si nu invirte electromotorul,in schimb,dupa ce tii citeva secunde pe demaror,se incalzesc bornele,sigur este blocat motorul.Probabil,cind a sesizat ca da in nas reactia fireasca a fost sa calce ambreiajul si sa scoata pe liber.Sa incerce sa invirta motorul de fulie,sa vada ce rezistenta opune.Daca incerci sa o tractezi,se poate rupe ceva.

Modificat de dan 48
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am patit la fel in trecut ..cu un golf 4 pe care voiam sa-l cumpar..tot asa.s-a oprit in mers si n-a mai pornit, am incercat s-o pornim impinsa si nimic.. nu o puteam impinge deloc..in nicio treapta..pana la urma am aflat de la proprietar ca se calase motorul..s-a fisurat chiulasa si se sparsese si un piston! sper sa nu fii patit si tu la fel ! masina nu avea niciun martor aprins in bord si functiona ok. 

Modificat de kosmyn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75% e aceeasi problema pe care o descrie kosmyn si la masina ta! Motorul trebuie desfacut si vazute pistoanele. Nu s-a rupt cureaua de accesorii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce sa se rupa cureaua de la accesorii? de tristete? 

 

Trebuie vazut daca e calat motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai.Nechifor

Dat capacul de la distributie jos si pe liber invartitata fulia cu cheie pusa pe surubul ei. Eu cred ca asa vezi cel mai usor daca e calat. Dar daca spui ca e ok cureaua...Variante sunt n pana nu vede masina un mecanic ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acelasi clanc la incercarea de a porni motorul am auzit si vazut la un amic al carui golf v, i s-a rupt/crapat volant. 

 

La el s-a intamplat cand a oprit motorul, a auzit un zgomot iar cand a dat sa porneasca nimic... clanc clanc. A avut noroc ca nu i s-a spart carcasa de la ambreiaj dar s-a rezolvat cu schimb de volant si kit ambreiaj.

 

Pe liber putea sa o impinga pt ca asa am si dus-o la atelier. Mie nu imi este clar cum s-a intamplat in mers. A dat in nas cand s-a oprit motorul fiind in cuplat in treapta sau cum? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

At GAGIU: Nu mai facut nimic?

 

In ce stadiu te afli?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare all va multumesc pentru sfaturi.

Astazi 27.06.2014 ii pun la motor de 20 de zile am sa va invit pe toti la pomana de 40 de zile.

Am fost la mecanic in tot acest timp nu am putut sa va tin la curent cu detaliile, dar am sa va spun ce mi-a spus si cum trebuie sa procedez.

Mi-a desfacut motoul si urmatoarea miscare: Si-a facut cruce cu ambele maini.

Nu stie sa imi explice cum sa intamplat dar a atins un piston o supapa si a facut ravagii in motor.

Cica de obicei cand atincea pistonul supapa o indoia.

E la mine sa casat supapa si s-a transformat in alice si pa facut gauri in chiulasa pe peretii laterali ai pistonului si pe piston si a mai transmis si pe evacuare in celelalte pistoane. De aceea imi datea eroare in pistonul 3 ca acolo sa intamplat minunea. Mi-a mai nituit si capul la injector 3.

In concluzie mecanicul a spus frecandu-si mainile "alt motor nu am ce sa ii fac". Dar nu am aflat cauza ca nu stie nici mecanicul cum sa intamplat.

Acum ma apuc sa ii caut motoar la dezmembrari. Dupa ce o fac ii fac bagajele si o dau. A zis mecanicul ca de la dez. nu stiu ce motor iau cati KM din ce an este etc. asa ca ii iau unu si o vand ca alta solutie  nu am. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urata treaba si imi pare rau pt cele intamplate.

 

Daca ai timp sa povestesti pt a ne ajuta sa nu patim la fel sa macar sa prevenim intr-un fel astfel de situatii. Cum ai intretiut motorul? Ce ulei, servisare i-ai facut, filtre, vmotorina si alte interventii pe care le-a ajut motorul. Cati km avea etc.

 

Cu rabdare eu zic ca-i gasesti un motor bun si nu va trebui s-o vinzi. Crezi ca alte masini sunt mai cu mot? Sunt fiare si oricand te poti astepta la neplaceri.

 

Bafta in continuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!