Jump to content

Golf 7 GTI


cris.g

Postare recomandată

Felicitari pentru alegere  :icon_thumleft: . Este o masina superba cu un spatiu interior destul de mare pentru un hatchback. Sa ai parte de ea si de drumuri cat mai bune :)

Link către comentariu

Excelent consum de 7.6L/100km la drum lung (3800km) pentru 230CP turbo benzina, . Ziceai ca nu esti multumit de consum?

Cati mai multi km fara incidente!

Link către comentariu

Am inteles ca acuma cheile au un mic redesign cu logo GTI stainless steel , banuiesc ca asa ai si tu

Modificat de Shellshock
Link către comentariu

Gata, s-a terminat vacanta, am revenit pe meleagurile noastre.

In cele 3 saptamani am hoinarit nu mai putin de 7.000 km prin Europa, trecand prin 7 tari :lol: (chiar daca in unele nu ne-am oprit). Masinuta s-a comportat foarte bine, s-a dovedit inca o data a fi un adevarat prieten de cursa lunga. Este foarte comoda din toate punctele de vedere, si nu ne-am simtit extenuati ca alte dati, nici chiar dupa drumuri de 800-1000 km. Cand faceam pauze, era suficient sa ne oprim 15 minute, ne suiam inapoi si eram ca noi. Nu ne-a durut nici spatele, nici sezutul, nici nu ne-au amortit picioarele ca alte dati. Ca sa nu mai vorbesc de placerea de a conduce. :D

 

Pentru amatorii de statistici, prima poza de mai jos spune totul: 7.000 km, cu un consum mediu de 7,6 l/100 km. Conditiile de mers au fost dintre cele mai variate: de la autostrazi la DN-uri aglomeratre, trafic urban intens si chiar blocaje. Am mers in limitele bunului simt, respectand limitele de viteza + 10-15 km/h asa cum face toata lumea in Europa civilizata. Exceptia a fost evident Germania, unde pe sectoarele fara limita am mers cu 180-200 km/h acolo unde s-a putut. Am constatat inca o data, fara sa fiu catusi de putin surprins, ca aglomeratia urbana si rampele de pe autostrazi sunt cele care cresc cel mai drastic consumul, mai mult decat vitezele mari. Per total, eu unul sunt foarte multumit de consum, mi-a intrecut asteptarile. Urmeaza sa fac si totalul in litri si euro de pe bonuri.

Poza 2 e un consum de Autobahn, iar poza 3 e un fel de "daca vrei cu-adevarat, poti", ajutat si de un trafic foarte civilizat.

 

Partea cea mai interesanta a fost evident pe Autobahn - personal best = 252 km/h (CB). :icon_cheesygrin: Am mers asa km buni, masina e perfect stabila si n-ai nici un stres. Ar mai fi urcat dar era totusi trafic si a mai fost nevoie sa incetinesc pe alocuri. Nu am dovada pentru ca ar fi fost cam dificil, asa ca va trebui sa ma credeti pe cuvant. Oricum, e impresionant cum accelereaza chiar si la viteze de 180-200 km/h.

Aproape la fel de interesant a fost parcurgerea de doua ori a circuitului de F1 de la Monte Carlo, era trasat pe harta si foarte usor de urmarit. Evident nu am putut merge "race-style" pentru ca e deschis circulatiei, dar e foarte interesant, iar acum parca vad cu alti ochi cursele din regat. M-a suprins in schimb cat e de scurt. Dar o experienta foarte interesanta. Am trecut si prin fata cazinoului, unde era plin de supercars, si nu mica mi-a fost mirarea cand am vazut lume intorcand capul dupa GTI, in conditiile in care era plin de Ferrari, Lamborghini, Aston Martin, Maseratti, Porsche nu mai spun, etc., dar probabil era mai deosbit pentru ca pe acolo nu prea am vazut hot-hatch-uri. Oricum, acolo am impresia ca e limita minima de cel putin 2 evacuari, la ce am vazut. :lol:

 

Per total eu ma declar multumit de masinuta si sper sa se comporte la fel de bine si de-acum inainte. Daca as reusi sa rezolv si cu zgomotul suspensiei ar fi excelent, m-a deranjat in cateva randuri, in special pe DN-uri la francezi, multe dintre ele fiind foarte proaste.

Am sa revin si cu cateva poze, nu prea multe din pacate pentru ca a stat mai mult prin parcari subterane, obiectivele fiind de aceasta data mai mult urbane.

 

Vrea sa salut cu aceasta ocazie si doi prieteni pe care mi i-am facut pe drum, in caz ca se intampla sa citeasca pe aici, la dus un Golf 7 GTD cu numere de Austria daca am retinut bine, am mers impreuna de la Craiova pana la Caransebes, si ieri un Golf 5 cu numere de B - am mers impreuna pe Dealu Negru. :icon_thumright:

 

post-8399-0-12479600-1411215198_thumb.jp

post-8399-0-24436600-1411215205_thumb.jp

post-8399-0-34547300-1411215214_thumb.jp

Link către comentariu

Foarte frumoasa masina si excursia!

Daca zici ca ieri ai fost pe dealu' negru... tu erai golful rosu de la bujoreni pe la ora ~14? Nu am reusit sa disting daca era GTI sau GTD.

Edit. Si consumul foarte bun. Motorasul meu la mediile alea de viteza consuma mult mai mult :))

Modificat de florinrmn
Link către comentariu

Da, am venit de la Resita pe Sibiu si in jur de 14 am intrat in VL, unde ne-am oprit cateva ore la ai mei. :) Unde erai? Nu te-am remarcat.

Modificat de cris.g
Link către comentariu

Eram mai la nord de muzeul satului, pe sensul opus. Pe la Cuptorul Fermecat :). Oricum a fost foarte rapid, de-aia nici nu am fost sigur daca era chiar gti sau golf simplu.

 

Salutari!

Link către comentariu

Te credem pe cuvant ca merge 252 km/h :P...pacat ca e posibil doar pe autostrazile nemtesti...:) asa era consumul extraurban si la generatia anterioara...oricum...o masina consuma in functie de stilul de condus...nu prea e relevant consumul dat de producator..iar un GTI nu e campion la consum...pentru asta exista variantele TDI...sau TSI de cilindree mica...la fel de usor GTI-ul meu consuma si 16-17 % in oras...daca te credeai STIG :P

post-79494-0-39829200-1411470661_thumb.j

Link către comentariu

+1 corado, si a mea tot pe acolo a ajuns, dar destul de greu, ca de altfel si acceleratia de la 180-200kmh in sus care se intampla destul de greu si se simte ca munceste mult pentru ea. Eu sub 10% medie nu am avut la GTi, nici inainte si cu atat mai putin dupa stage 1 :) .

Link către comentariu

La mine accelereaza destul de puternic chiar si la 200 km/h, abia pe la 220-230 se simte ca munceste mai mult.

Intr-adevar consumul variaza mult in functie de stil, oricum eu unul sunt multumit si nu regret catusi de putin motorizarea. Consumul a fost un lucru asumat de la inceput si nu a fost un criteriu luat in calcul.

Link către comentariu

Poate el face diferenta fata de fosta masina. Nu are cum sa fie ceva foarte spectaculos la 200 km/h. Eu am venit de pe o bora 1.6 si cand am mers cu rocco am zis ca e Ferrari :))

Link către comentariu

Multumesc pentru urari!

 

Nu fac diferenta cu nimic, pur si simplu la 180-200 km/h viteza constanta, daca infunzi acceleratia inca simti ca te impinge in scaun - evident ca nu e nimic spectaculos, dar se simte. De la 220-230 km/h nu mai simti acceleratia, doar vezi cum urca acul, asta am vrut sa spun. Dar asta e prea putin important.

 

Mai important e ca se apropie iarna si trebuie sa imi iau jante. Dintre modelele care indeplinesc cerintele bugetului si dimensiunilor (J, PCD, ET), m-am orientat momentan catre acestea doua:

Sparco Pista

OZ Lounge 10 Black Diamond Cut

 

Pareri? (acu' sa vezi :icon_cheesygrin:)

Link către comentariu

Dintre cele doua si eu votez clar Sparco.

 

PS: Si eu zic ca pe la 180-190km/h inca e masina destul (surprinzator) de sprintena. Nu e Ferrari, dar inca mai trage... :)

Modificat de TudorM
Link către comentariu

Sparco sunt mai misto..ca design...desi...eu mi-as lua OEM..de fapt...chiar mi-am luat...Denver..cele de 17" sa pastrez masina stock, dar depinde de gusturi   :) nu stiu daca la MK7 sunt aceleasi ca la MK5/MK6...

post-79494-0-62290900-1411556305_thumb.j

post-79494-0-37161300-1411556306_thumb.j

post-79494-0-45446000-1411556307_thumb.j

Modificat de corad0
Link către comentariu

OEM as fi vrut si eu, dar originale sunt ~500 euro / bucata - no comment. Sh nu se gasesc pentru GTI 7, iar la cele de GTI 5/6 difera ET-ul cam mult, vreo 6 mm daca imi amintesc bine.

LE: de fapt au ET cu 2 mm mai mare, ne mai gandim. :)

 

Mai adaug pe lista si OZ Superturismo GT.

Modificat de cris.g
Link către comentariu

Da, asa costau si la mk6...dar era plin netu' cel putin p-afara de ele...ai putea sa cauti totusi pe ebay...credeam ca le-au pastrat aceleasi, dar daca nu se potrivesc inseamna ca au alt model..oricum pentru iarna, pentru drumurile mizerabile pe care le avem noi nu merita nu stiu ce jante...bune si alea aftermarket...in Germania am vazut jante de tabla pe Golf R...deci nu conteaza...

 

P.S. sunt misto OZ! 

Modificat de corad0
Link către comentariu

Eu zic sa nu dai multi bani pe jantele de iarna.. Nu merita.. Mai bine cauta un model cu mai putine spite, ca sa nu se incarce de zapada si gheata, pentru ca vor fi mai greu de curatat :)

 

Golf R cu jante de tabla, nu se poate, poate era fake R :) Doar daca sunt de 17" jantele de tabla..

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!