Jump to content

Golf 7 GTI


cris.g

Postare recomandată

Salutari,

Am reusit in sfarsit sa-mi gasesc timp pentru un topic de prezentare si, mai ales, pentru niste poze mai... potrivite acestui topic. Astfel, va prezint:

Golf 7 GTI Performance Pack, 2.0 TSI 230 CP, M6, Tornado Red

Optionale:

- jante 18" Austin
- Bi-Xenon adaptiv cu DRL LED
- faruri de ceata LED
- blocuri optice posterioare LED
- oglinzi rabatabile electric si cu iluminare
- pachet iarna
- park pilot
- DCC, inclusiv selectarea modului de conducere
- composition media
- climatronic
- cotiera fata
- privacy glass

In plus fata de aceste optionale imi mai doream foarte mult Dynamic Light Assist, dar din pacate aceasta optiune nu a fost disponibila pentru .ro pana la inceputul acestui an.

De ce Golf GTI?
- pentru ca aveam nevoie de o masina suficient de mica pentru a putea fi folosita cu usurinta in oras, si in acelasi timp suficient de mare pentru a asigura spatiul si confortul pentru iesiri in afara, concedii si excursii. Cu alte cuvinte, nu vroiam ceva mai mare decat avem nevoie. Ah, da, si aveam nevoie de 4/5 usi, in special din cauza de "purcelus atomic" in varsta de un anisor si un pic in acest moment. :)
- pentru ca vroiam o masina “fun to drive”
- pentru ca vroiam sa pot face depasiri si sa pot opri cat mai in siguranta
- pentru ca ofera cel mai bun confort din clasa ei
- pentru ca ofera cel mai frumos si de calitate interior din clasa ei
- pentru ca si sotia e fan GTI :D
- pentru ca e cel mai echilibrat hot-hatch.


Am ridicat masina de la dealer la jumatatea lunii octombrie 2013 si pana in prezent am reusit sa strang ~4.500 km.
Ca si impresii pana acum:

Ce imi place:
- motorul si evacuarea sunt silentioase in conditii normale de utilizare. Antifonarea este de asemenea foarte buna, ceea ce inseamna un confort sporit chiar si la viteze de croaziera.
- rezerve foarte mari de putere, daca mai era cazul sa precizez. Depasirile sunt o joaca, dealurile nu le simte, iar asta in conditiile in care nu am abuzat (inca :D) pedala din dreapta, din motive de rodaj.
- suspensia isi face foarte bine treaba si e foarte confortabila; doar la trecerea peste devinelari mici si dese, pronuntate, linii de tramvai, e un pic mai tare si mai zgomotoasa decat mi-as fi dorit, chiar si pe Confort. Aici de fapt setarea suspensiei nu conteaza asa mult, pentru ca socul este absorbit mai mult de buscse/pivoti/flanse, si nici talonul cauciucurilor nu ajuta. Pe drumuri extraurbane modul Normal mi se pare cel mai potrivit. Si Sport e ok, dar doar daca drumul e fara gropi si denivelari pronuntate, iar soferul vrea sa scoata totul din masina - altfel nu prea are sens dpmdv.
- tinuta de drum este exemplara, ruliul este minim si controlul este foarte bun. Sasiul nu te pune niciodata in situatii dificile, nu te surprinde cu nimic, avand intr-adevar un caracter neutru. Sigur, nu are acel caracter supravirator cand se ridica piciorul de pe acceleratie mid-corner, dar asta e mai putin important in condusul de zi cu zi.
- directia are un feeling foarte bun, oferind in acelasi timp si un feedback bunicel. Nu e deloc deranjant faptul ca e progresiva, eu nu am avut nevoie de timp de acomodare. Imi place mult ca e foarte rapida si nu ai nevoie sa misti mainile de pe volan.
- diferentialul isi face intr-adevar treaba foarte bine, pur si simplu nu exista subvirare la reaccelerari, si se simte cum strange trasa cand accelerezi puternic. Am avut ocazia sa il testez si in conditii de asfalt umed si isi face simtita prezenta foarte frumos. De asemenea, nu am simtit pana acum torque steer. Aveam oaresce dubii in privinta acestui VAQ, pentru ca unele publicatii spun ca nu face mare lucru, dar acum ma bucur nespus ca l-am bifat, si il recomand oricui este interesat de un GTI.
- scaunele foarte comode, mai ales partea lombara; de suportul lateral nu mai zic.
- nu in ultimul rand, interiorul de calitate, placut, bine gandit, comod si practic.

Ce nu imi place:
- soundadktor-ul, a carui intensitate nu poate fi configurata din meniuri; poti configura toate prostiile, de ce nu l-or fi facut si p-asta configurabil e peste puterea mea de intelegere.
- sunetul evacuarii e cam prea cuminte, „uninspiring”, dar probabil acesta e pretul care trebuie platit pentru ca la viteze de croaziera sa nu fie deranjant.
- se aude un pic mai tare decat mi-as dori zgomotul de rulare, in special la viteze uzuale de 80-120 km/h; initial am pus acest lucru pe seama anvelopelor Bridgestone Potenza S001 ce au venit montate pe masina, dar ulterior am mers si cu RS-ul lui TudorM ce are Conti SC 5 (daca nu ma insel) si este la fel.

Gata cu vorbaria, va las sa va delectati cu ce-i mai important: poze!




P.S.1: Multumiri speciale sotiei, care nu doar ca imi intelege si impartaseste pasiunea, dar chiar m-a convins sa renuntam la alte optiuni si sa luam un GTI 7 nou. Nu ca mie nu mi-ar fi placut, dar la momentul respectiv aveam unele ezitari "bugetare", nu legate de intretinere ci de achizitie. Acum insa, pot spune ca mi-ar fi parut tare rau daca luam altceva.

P.S.2: In afara de un set de jante de 17" pentru iarna si niste eventuale codari, nu am sa fac niciun fel de modificari asupra masinii atata timp cat va fi in posesia mea. :)

More to come. ;)

post-8399-0-83690900-1401439050_thumb.jp

post-8399-0-35550900-1401439056_thumb.jp

post-8399-0-49073300-1401439064_thumb.jp

post-8399-0-94210900-1401439087_thumb.jp

post-8399-0-29827100-1401439101_thumb.jp

post-8399-0-62144900-1401439129_thumb.jp

post-8399-0-57945000-1401439136_thumb.jp

post-8399-0-40055600-1401440278_thumb.jp

Link către comentariu
Chucky_Catalin

Felicitari, o masina superba. Sa te bucuri de ea la maxim!

Link către comentariu
quattro3001

Felicitari , masina arata incredibil sa o stapanesti sanatos !

Link către comentariu

THE hot-hatch .. hot ca e si rosu si f.puternic :) cred si eu ca la 230cp depasirile sunt o joaca .. sa o stapanesti sanatos si sa va duca in plimbari frumoase (iti recomand eu niste drumuri prin Austria si Germania gen Romantischestrasse si Grossglockner Hochalpenstrasse) 

Modificat de codz
Link către comentariu

Foarte frumoasa este! Cu siguranta iesirile pe dealuri devin placere!

 

Zici ca aveti un bebe...o sa aveti ceva de furca cu bagajele, spor la impachetat!

Link către comentariu

S-o stapaniti sanatosi . E ce trebuie in materie de placerea condusului. 

Spatiu are suficient si in portbagaj si in interior pentru a putea fi folosita ca masina  de concediu 

 

Poate pe viitor la capitolul modificari bifezi niste jante mai...deosebite sa zicem :)

Link către comentariu

O masina excelenta si o prezentare pe masura. Felicitari, sa va bucurati de ea!

Link către comentariu
mirceateodor

Felicitari pentru masinuta. Frumoasa foc !

Link către comentariu

In sfarsit! Mi-a placut f mult masina cand am vazut-o, se vede calitatea materialelor si a asamblarii. Iar DCC chiar este un optional de luat in seama.

 

Sa va poarte sanatosi!

 

PS: Ai vazut ca totusi evacuarea e un pic mai "naughty" decat la mine, deci tot e ceva. :)

Link către comentariu

Felicitari pentru masina. Absolut incredibila ! 

Link către comentariu

THE hot-hatch .. hot ca e si rosu si f.puternic :) cred si eu ca la 230cp depasirile sunt o joaca .. sa o stapanesti sanatos si sa va duca in plimbari frumoase (iti recomand eu niste drumuri prin Austria si Germania gen Romantischestrasse si Grossglockner Hochalpenstrasse) 

Felicitari pentru masina. Foarte frumoasa. Subscriu si eu pentru Grossglockner Hochalpenstrasse ;)

Link către comentariu

Soundaktor il poti dezactiva cum am facut si eu la R-ul meu. I-am scos mufa. E o cutiuta mica ascunsa sub stergatoare.

Sa o stapanesti sanatos

Teff

Link către comentariu
Daniel Florici

Felicitari pt Scufita Rosie, sa va poarte sanatosi peste tot,km multi si placuti!

Modificat de Daniel Florici
Link către comentariu

Adevarul este ca sunt atatea motive pt care GTI-ul este inca un landmark si pe lista oricui cauta un hothatch.

Felicitari pt achizitie si sa auzim numai de bine pe topic!

 

Sunt probabil printre putinii care se bucura sa vada cutie manuala cuplata la 2.0TSI in locul DSG-ului.

Legat de evacuare, exista foarte multe evacuari aftermarket care sa se auda placut in ture, dar care sub 3000rpm se aud stock si la viteza de croaziera nu rezoneaza.

 

E daily drive in Bucuresti?

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Multumesc tuturor pentru urari si aprecieri!

 

iti recomand eu niste drumuri prin Austria si Germania gen Romantischestrasse si Grossglockner Hochalpenstrasse

Multumesc pentru sugestii, am fost prin zona cu alte ocazii, dar am sa revin cu siguranta!

 

In sfarsit!

:blush:

Better late than never, right?

 

Ai vazut ca totusi evacuarea e un pic mai "naughty" decat la mine, deci tot e ceva.

Un pic, da. Stii, iti ziceam ca daca am geamul un pic deschis se aude si mai bine acel sunet infundat. Dar asta ca fapt divers, doar n-o sa merg cu geamul jos ca sa aud evacuarea. :lol:

 

Soundaktor il poti dezactiva cum am facut si eu la R-ul meu. I-am scos mufa. E o cutiuta mica ascunsa sub stergatoare.

Stiu, multumesc pentru sugestie. Se poate si din codari. Am sa ma ocup la un moment dat de el, momentan nu ma deranjaza chiar asa rau.

 

Sunt probabil printre putinii care se bucura sa vada cutie manuala cuplata la 2.0TSI in locul DSG-ului.

Legat de evacuare, exista foarte multe evacuari aftermarket care sa se auda placut in ture, dar care sub 3000rpm se aud stock si la viteza de croaziera nu rezoneaza.

 

E daily drive in Bucuresti?

M-am gandit destul la M6 vs DSG, pana la urma am zis ca M6 mi se potriveste mai bine. In alte detalii nu are rost sa intru pe acest subiect. :)

Stiu ca exista variante pentru evacuare, dar cum spuneam, prefer sa stau departe de modificari.

Da, este daily drive in B.

Modificat de cris.g
Link către comentariu

Frumoasa masina, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

 

Rosu ii sta cel mai bine, vorbesc din experienta ;)

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am fost la VL in weekend. Avand in vedere ca tocmai ce-am trecut de 5.000 km, mi-am permis sa fiu mai agresiv cu acceleratia. :icon_cheesygrin: In conditiile astea, DCC-ul a stat pe Sport tot Dealul Negru si chiar pot spune ca nu e deranjant deloc, ba chiar necesar. Da, se simte mai rigida, dar nu la modul "misca pietrele de la rinichi", si daca nu ai gropi nu e nicio problema.

Raspunsul acceleratiei e mai bun pe Sport, dar in continuare ma deranjaza Soundaktor-ul (tre' musai sa-l rezolv) asa ca prefer sa las pe Normal.

Am reusit un 9l/100km la dus si 8l/100km la intors, decent din pmdv la stilul "smuls" de mers pe A1 si depasirile de pe Dealul Negru.

 

O poza cu portbagajul, ca tot ma intreba un coleg mai sus cum e cu bebe. Si asta in conditiile in care am carat si tricicleta, si doua genți pentru altcineva, laptop si alte prostii. Pentru mine, e suficient. :)

Si inca o poza cu pragurile iluminate (a fost request).

post-8399-0-85237200-1402667804_thumb.jp

post-8399-0-50365800-1402667816_thumb.jp

Link către comentariu

Cred ca e fain cu gti pe draganu daca mie imi place cu tsiul normal:)

Hai spune ca nu ai bagat o geanta si in habitaclu:) pe mine a inceput sa ma frustreze dimensiunea portbagajului, inclusiv lungimea, latimea, la mm nu incap niste chestii, am reusit sa iau o tricicleta pliabila, un troller mare, unul mic, un bax cu apa, o sacosa, dar totul indesat, ma uit spre sportsvan care are 500 litri

Link către comentariu

Am bagat doar o gentuta mica, ~3-4 litri. Intr-adevar trebuie sa ai grija cum le asezi, dar la mine portbagajul ala asa plin nu e regula, e exceptia. :)

 

Si un consum Craiova - Bucuresti, ce-i drept pe un drum facut noaptea, liber, putine depasiri, mers normal. Eu personal sunt multumit.

post-8399-0-43234400-1402995548_thumb.jp

Link către comentariu

Ai acelasi consum ca si mine la viteza medie similara.

 

In cazul in care se intreaba cineva, eu am in jur de 17.000 Km la bord si consumul nu pare sa se fi lasat :)

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am ajuns la 8.000 km. Acum doua weekend-uri am fost la munte, n-am apucat sa scriu pentru ca ne-a facut surpriza cel mic, a racit puternic si am stat toata saptamana babysitter. :)

S-a comportat foarte frumos masina, e cu adevarat confortabila la drum lung si nu te oboseste - cum spuneam si cu alte ocazii, e mai degraba un GT decat un hot-hatch. N-am prea apucat sa ma distrez pe serpentine, dar oricum e foarte comod cand ai la dispozitie atata putere si stabilitate. :)

La intoarcere in schimb, ne-a prins o furtuna inainte de Paraul Rece si a dat si cu piatra - se pare ca masina asta are magnet pentru piatra. Din fericire, chiar daca a facut covor pe jos, a fost destul de mica si nu a afectat deloc tabla/vopseaua.

Consumul a fost undeva in jur de 8,5-9 l/100 km dus-intors, mergand pe A3, clima, bagaje, mers normal dar nu batraneste si cu depasirile de rigoare, blocajele obisnuite pe DN1 la dus + o plimbare obligat-fortat de cel mic Poiana -> Brasov si retur, segment pe care media a fost de 10 l/100 km, in conditiile in care nu am exagerat. A nu se intelege ca ma plang, doar constat. Din pacate ma plimb prea putin ca sa conteze asa mult consumul.

 

Altfel, toate bune si frumoase, singurul lucru care ma supara este suspensia zgomotoasa.

In 2 saptamani facem revizia si apoi imediat plecam la un drum mai lung: Coasta de Azur - Barcelona si retur prin Germania. :Driver: Revenim cu impresii + ceva poze.

post-8399-0-08719700-1408028912_thumb.jp

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Superba masina! Ca fost proprietar de GTI te felicit pentru alegere...e o masina deosebita...ce-i drept ca eu as fi bifat DSG+padele :P dar sunt convins ca se conduce super misto si varianta manuala...Cat mai multi km fara probleme iti doresc, asteptam un feedback cu mai multe poze din vacanta! 

 

Drive safe!  :Driver:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Multumesc pentru urari! Stiu ca ai avut GTI, stiu masina. :)

In alta ordine de idei, am trecut de jumatatea vacantei - statistica de pana acum in poza de mai jos, am sa revin si cu explicatii. De maine incepe partea cea mai interesanta dpdv auto: Germania. :D

post-8399-0-51826200-1410549514_thumb.jp

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!