Jump to content

Cod motor JR si altele TD de golf 2


SmoKeyBv
 Share

Postare recomandată

Am cumparat un golf 1 diesel din 82 cu inima de golf 2, cel care il vindea nu avea prea multe cunostinte despre masina (ii facea o favoare unui prieten care e plecat in strainatate) si din ce am inteles e un motor JR TD de pe golf 2 cu turbina data jos lasat aspirat, are pompa de injectie de TD, instalatie electrica de golf 2, ceasuri de golf 2 , butoane etc ma face sa cred ca e motor de golf 2 oricum nu am bagat de seama ca e TD sau aspirat deoarece functioneaza bine si ma gandesc acum sa ii pun turbina la loc.

 

Intrebarea mea e: Care sunt codurile de la motoarele TD de pe golf 2 sau cum diferentiez un motor TD de aspirat ? Un prieten a zis ca e JR, dar vreau sa fiu sigur. Am inteles ca baia de ulei trebuie sa aibe o conducta care duce la turbina care la mine nu exista.

 

Multumesc !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca motorizari turbodiesel s-au pus jr,mf,1v,ra,sb cam atatea stiu eu pe golf2 si cy pe golf1

Modificat de frn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW_Golf_II_1.6_litre_Diesel_engine.jpgdiferenta nu tine doar de cod (poate fi si pansonat).

dai jos baia de ulei si te uiti in interior, exact sub fusta pistonului, are niste sprituitoare de ulei. se vad chiar daca motorul este pus pe masina.

daca este facut cu anexe de aspirat vezi sa nu fie alta pompa de injectie si injectoare (difera presiunea pompei si injectoarelor, la aspirat este de 135bar si la td 155 bar) + ca pompa de td are si ciuperca deasupra. daca ai pompa de td pur si simplu iti trebuie galeria de evacuare de td cu turbina, conductele pentru tur/retur ale turbinei si baia de ulei care are pe returul de la turbo. 

prima poza e cu pompa de aspirat si cea dea doua cu pompa de td.

post-79137-0-73869000-1401338650_thumb.j

Modificat de alyn_xwt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

Multumesc pentru raspunsuri.

pompa de injectie este la fel ca cea din poza n r2 cu capsula deasupra, nu cred ca este umblat in motor, o sa ma uit sa vad ce injectoare are prima data; dar, pe blocul motor unde scrie JR sau CR sau ce cod motor e ? sau pot sa ma iau dupa o serie ceva ?

am si cutie in 5 trepte cod 4T pe el.

Modificat de SmoKeyBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poza cu motorul:

post-57539-0-34560400-1401569310_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din poza e o struto camila, pompa de vacum e de 1,5 d sau de 1,6D aspirat, pompa de motorina e de td, galeria e de d simplu, si nici nu ai racitorul de ulei....... asa la o prima constatare.... pare un D simplu, dar dupa cum ai zis si colegii, nu pune turbina inainte sa te lamuresti daca e d sau td, si este cum a zis alin, cam singura chestie ar fi sa day jos baia de ulei, si sa cauti pisatoarele de ulei, din spatele pistoanelor. 

Daca nu esti sigur de codul de pe el,......... desi nu vad de ce ar pune cineva serie de td pe un d simplu................. atunci nu-ti ramane decat sa-l desfaci pe la baie si sa te uiti, ca sa nu pui turbina, si sa nu-ti reziste pistoanele......... nu imediat, dar ...... e in cadere libera, max 20.000Km deci....... speram ca toate sfaturile noastre de pe aici, ti-au fost deajuns cat sa te apuci de verificat.

 

 

Dupa parerea mea, este un aspirat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Codul motorului e X JR 232 (....) deci JR de golf 2 :D injectoarele sunt de 130 bari :( . O sa mai verific compresia si pisatoarele de ulei sa vad daca merita sa investesc in el cum am fost sfatuit de archanghel :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu in week-end vin la brasov la vtm, daca vrei pot da o fuga sa vedem care e treaba cu motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite acu mam uitat la mine si ce ai tu acolo chiar ca e o strutocamila.

injectoarele mele sunt de 155bar si asa sunt la td si tu ai injectoare de aspirat. si asta poate fi o cauza a mersului prost al motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge prost si daca ai avansul pompei reglat pentru injectoarele de td si cel mai probabil asta se intampla la tine , daca ai injectoare de 130 bari de aspirat trebuie reglat avasul pentru aspirat ca sa mearga bine(la td e 1.05mm parca la aspirat nu mai stiu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte posibil sa fie si din reglaje... sambata o sa merg sa ii fac un test de compresie, daca iese ok ii dau baia jos.. mai are sens sa ma uit dupa pisatoarele de ulei daca codul motor e JR ? Daca poti alyn si nu e deranj.. da. sa.mi dai un mesaj privat cu nr tau de tel :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

Am pus mana pe un motor 1,6 td cod SB , in stare foarte buna , fara consum de ulei , turbina curata , se aude frumos de tot motorul !

Provine de pe o Dacie pikap care s-a accidentat si omul o duce la fier vechi , l-am rugat sa-mi dea mie motorul ca-i pacat de el sa ajunga le topitorie ...

Stiu ca motoarele astea au 80 de CP cand sunt in mintile lor , eu am un disel aspirat , cod motor JP , merge "mosul" si acuma binisor , doar cu un consum crescut de ulei ...

Ma gandesc serios ca in primavara sa il schimb cu SB-ul , am cutia 4S , stiu ca SB-ul are 4 T , are ceva daca raman cu 4 S ?

Inca ceva , pe mk2 SB-ul are intercoler , pe Dacia asta nu am vazut asa ceva , merge pus fara intercoler , o sa aiba performantele unui JR ?

As fi multumit daca v-a fi asa , nu sunt un vitezoman , iar masina o conduce de un si ceva si sotia .

Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 years later...

Salut,

De curand sunt posesorul unui golf 2, motor diesel aspirat, cod JP. Un prieten mi-a facut rost de un motor turbo, cod 1V, care am vazut din specificatiile de pe net ca ar avea doar 60 cai. Eu stiam de seriile JR sau SB, 70, respectiv 80 de cai, ma poate ajuta/indruma un coleg, pot sa-l fac si pe cel 1V sa ajunga macar la 70 cai?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuza Dumitru

Salut,dacă schimbi turbina,cu una mai mare.De ex de pe un motor 1,9.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!