Jump to content

o2 sensor - short to positive


d@n
 Share

Postare recomandată

Nu ai specificat ... odata cu schimbarea sondei, s-a rezolvat problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@wwww: incalzirea sondei ai verificat-o? (vazusem ca ar exista in Vag-com niste canale care indica functionalitatea ei, dar din lipsa de VC n-am decat info teoretice). Stiam ca sondele cu incalzire nu trebuie lasate sub fluxul de gaze fara acea incalzire. Iar daca la tine nu ar merge, sonda ar "muri" aproape instant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat continuitatea elementului de incalzire si tensiunea care ajunge pe el -- pare a fi OK

cu VagCom nu am verificat deoarece e o scula f rara prin zona - eu nu am dat de una in tot orasul

verificarile la sonda au fost facute cu diferite testere produse de Bosch

din cite stiu eu elementul de incalzire ajuta la aducerea sondei peste pragul de la care este luata in considerare valoarea generata de sonda, in lipsa elementului de incalzire (sonda cu 2 fire) timpul in care sonda ajunge la temperatura de lucru este mai mare.

care ar motivul pentru care sonda s-ar defecta daca nu merge incalzirea?

gazele evacuate o incalzesc oricum iar intre cele 2 elemente nu este o legatura electrica.

sonda e comandata din 02.04 dar ajunge doar azi 04.04 asa ca vestile vin spre seara (sper ff mult sa fie bune ;) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

wwww, ai dreptate in legatura cu incalzirea sondei. In general, cele fara incalzire sunt dispuse mai aproape de galerie, tocmai pentru a se incalzi mai repede, de aici si viata mai scurta a lor.

Parca spuneai ca elementul de incalzire are 3 ohmi, normal este intre 1-5 ohmi. Deci e Ok

La schimbarea sondei, pentru motorul meu, este necesar sa decuplezi bateria pentru cel putin 10'. Aceasta se face deoarece ECU "se invata" fara sonda iar prin decuplare bateriei se realizeaza un fel de reset.

De asemenea, cand refaci testul VAG-COM post-schimbare, ai rabdare ca motorul sa ajunga la 90 de grade. Mai bine iesi la o mica plimbare cu masina inainte de testul final.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut-o si pe asta

INSA

E adevarat ca in cartea sonei scria ca trebuie luata bateria da m-am gindit eu ca daca iau siguranta 32 care e pt injectoare si sonda e bine pt instalare >> eroare >> am omis readaptarea ECU

+

In lipsa de persoana abilitata la service nu am putut face o testare asa ca .... deocamdata comportamentul e cam la fel. Maine mai multe detalii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la tester si a decurs astfel

- la prima scanare a reiesit acelasi mesaj ca si mai inainte insa aparea sporadic + un mesaj de nivel prea mare al tensiunii de pe senzor tot sporadic

- am sters codurile de eroare dupa care am pornit motorul si am masurat si debitmetrul atit la relanti cit si la 2800rpm - valorile se incadrau in plaja indicata de tester ca fiind normala

- nu mai apare nici un mesaj de eroare insa la relanti tensiunea pe senzor - cel putin cit timp am urmarit-o pe tester - nu a scazut sub 0.4V desi a variat permanent sus jos

Atentionarea din Auto Tehnica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin, cum adica "ECU se invata fara sonda"? Daca sonda e busita are el un "plan B"? Cum se comporta masina in acest caz?

Alta intrebare: eu nu am citit cu VAG-COM parametrii sondei, dar daca la testul de gaze a iesit lambda 1.016 (in afara de alti factori, care cu totii se incadreaza cu brio in valorile admisibile), pot afirma ca sonda mea e OK?

Raspunsul la aceste doua intrebari mi-ar face o idee mai clara despre comportamentul masinii mele. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, are un plan B. De fapt ECU considera raportul ca fiind stoichiometric (lambda=1; tensiune 0,45V)

Lambda factor = 1,016 este foarte apropiat de 1, deci imi pare OK;

wwww, sa intelegem ca s-a rezolvat problema sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da si nu

da - adica nu imi mai apare eroarea respectiva si merge mai bine

nu - tot cred ca nu trage cum ar trebui - avind in vedere ca amestecul este prea sarac dupa cum spune valoarea data de sonda si avind in vedere ca debitmetrul functioneaza in parametrii mai am de testat circuitul de alimentare sa vad daca acolo se furnizeaza combustibil in parametrii.

Astept si alte pareri referitoare la noua problema (din ce cauza ar mai putea fi amestecul prea sarac).

Poate stie cineva daca se poate regla avansul la 1,6i AKL!?

Multumesc tuturor pt ajutor la sonda.

;)

La ultimul drum am scos

7.2 dus (de urcat un deal pe ultimii 4Km)

5.3 intors (din virful dealului inapoi spre oras)

>>> 6.25 l/100Km

distanta cca 90 Km dus - intors (nu in aceeasi zi)

viteza medie cca 65 Km/h

nu am trecut de 140 Km/h

inainte de a schimba sonda treceam de 7.5l / 100Km

Modificat de wwww
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa verifici sonda aia de apa care imbogateste amestecul pentru mersul motorului la rece(un fel de soc)

Aia daca e defecta motorul merge tot timpul cu amestec imbunatatit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- socul este reglat prin intermediul motorasului incorporat in clapeta de acceleratie - a fost verificat si respectivul motoras si pare a fi OK (intre pinii X si Y trebuie sa fie o rezistenta de ZZZ ohmi - vezi Autodata [nu mai stiu ezact cca 300 ohmi parca])

poti sa imi dai mai mule detalii despre respectiva sonda?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu - tot cred ca nu trage cum ar trebui - avind in vedere ca amestecul este prea sarac...

De ce crezi acest lucru? Datorita acelui 0,4V?

Da-mi adresa ta de mail pe mp sa-ti trimit procedura de testare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin De ce nu postezi procedura de testare pe forum? Poate ar fi utila si altor colegi (spre exemplu, mie :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca nu pot :huh: Am mai incercat si nu reusesc ca atasez pdf-uri

later edit: Hmmm :D :D :blink:

Se pare ca acum am reusit. mai incercasem acum cateva zile pentru d77 dar fara succes si am fost nevoit s-o trimit prin mail

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi pt procedura de testare

ce manual e cel din care face parte?

se poate distribui si la alte persoane??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!