Jump to content

motor 1,8 adz - probleme la pornire


suri
 Share

Postare recomandată

se da urmatoarea problema, manifestata de doua ori:

1. sotia la volan - se porneste masina, se ruleaza cam 250 m pina la poarta institutiei, se opreste masina (nu si motorul) pentru a astepta ridicarea barierei, iar cand se incearca pornirea masinii se constata ca motorul s-a oprit. se porneste motorul si masina ruleaza normal pina la destinatie. din discutiile cu sotia motorul s-a oprit pur si simplu, nu a 'murit' la pornirea de pe loc.

2. eu la volan, trei zile mai tarziu (intre timp masina a rulat normal) - se porneste motorul si se urmareste turometrul, avizat fiind despre problema. motorul se duce la ~1100 ture, stabil, iar dupa 2-3 secunde se opreste pur si simplu, fara 'dat in nas', inecat, tusit sau alte simptome. se reporneste motorul si masina ruleaza normal.

alte simptome: nici unul, in afara poate de o usoara diminuare a puterii (o constatare destul de subiectiva in conditiile date, recunosc).

alte date: golf 1.8 cl, 1997, adz, ~137k km. ultima revizie la ~132k km - ulei castrol rs 10w60. benzina - omv 95. acum vreo luna de zile a fost schimbata distributia, bobina de inductie, delcoul si toate fisele. dupa operatiune motorul suna mai gutural, dar si tragea mai bine ca inainte.

poate cineva sa dea o sugestie despre cauze?

edit: suplimentar la alte simptome, acum o jumatate de ora, in trafic, s-a rupt cablul de ambreiaj :) . poate fi vreo legatura? si daca s-a rupt cablul, avand in vedere varsta si 'mileage-ul' este indicata o verificare a discului de ambreiaj? (avand in vedere ca am inteles ca e mai greu de verificat)

Modificat de suri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat ambreiajul la 100k dar patina ingrozitor. Si mie mi s-a rupt "scoaba" de cuplare dintre cablul de ambreiaj si cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in urma vizitei la mecanic s-a constatat ca de vina era filtrul de benzina infundat. desi a fost schimbat acum 5000 km, calitatea benzinei - exclusiv OMV 95, de la statiile vasile milea (langa UPB) - 90% si maica domnului - restul - si-a spus cuvantul. austrieci pe mama lor :) .

in ceea ce priveste cablul de ambreiaj, problema a constat in desprinderea cablului de otel din clema (impropriu spus, dar nu stiu cum altfel sa-i zic - e de fapt un manson de otel in interiorul caruia se sertizeaza sufa cablului de ambreiaj) care-l tinea fixat in scoaba de care spunea dogarel. s-a rezolvat relativ usor, prin resertizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!