Jump to content

Probleme legate de temperatura apei


strepSils
 Share

Postare recomandată

Compară temperaturile de pe Engine şi Instruments pentru că sunt 2 senzori diferiţi într-o singură carcasă. Tu ai văzut temp de pe Engine. Cea de pe Instruments o arată şi acul din bord. Dacă diferenţa este notabilă atunci trebuie înlocuit senzorul G62/G2.

Ventilatorul este pornit de termocuplă. Deci trebuie prima dată văzut dacă temperatura pe care ai văzut-o este reală. Oricum acul din bord stă fix la 90 grade pentru o gamă mai largă de temp (nu ştiu exact probabil undeva între 80-100)

Termocupla (thermal switch) porneşte ventilatorul în general la 95 grade (asta este în funcţie de tip) şi îl opreşte pe la 87 grade.

Peste 87 grade termostatul trebuie să dea drumul la apă prin circuitul mare. Cum pe vremea asta este destul de puţin probabil să ajungă temp la 100 grade la un diesel pot fi două cauze. Ori temperatura nu era reală, ori termostatul nu deschide (dacă nu deschide apa nu circulă prin radiator unde este pusă termocupla)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!