Jump to content

Probleme legate de temperatura apei


strepSils
 Share

Postare recomandată

de unde stii ca era blocat inchis? tu nu poti lucra acolo la  temp la care el deschide. pune-l intr-un vas cu apa la fiert eventual un termometru sa vezi daca si la cat incepe sa lucreze. la 1.8 tau e termostatul pe pompa de apa, nu? daca dupa testul de mai sus e ok inseamna ca il blocheaza mecanic ceva , e montat gresit sau nu iti lucreaza pompa de apa.

Modificat de omu_negru84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat si pompa de apa, da este pe pompa, pai am pus 4 termostate si cu toate imi fierbea apa, acum am pus termostatul blocat pe deschis si merge.  (doar ca nu mai urca apa aproape deloc), deci de la el e, 

 - ce poate sa blocheze termostatul ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificare termostat

Montare termostat

Nu prea aveau cum să fie toate defecte mai ales că Wahler am pus şi eu şi merge perfect de câţiva ani.

Cum a zis colegul vezi să nu fie ceva ce-l blochează sau să nu-l fi montat greşit (nu ştiu dacă poate fi pus invers, dar vezi şi asta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut baieti!!!

am si eu o problema la masina golf 3 1.4.....

de ceva timp mi.a pornit ventilatorul pe la 100 -105 si de atunci nu sa mai oprit...mereu trebuie sa scot mufa aceea de la termocupla ca sa nu.mi descarce bateria....ventilatorul porneste si la rece dimineata daca conectez mufa la termocupla.

un sfat va rog!!!

multumesc mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum pot sa verific daca  treapta 1 si 2 la termocupla merg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca spui ca tine cuplat in continuu ventilatorul, ce vrei sa ma verifici?

scoti mufa de la termocupla si masori in mufa unde ai + permanent.

Intre pinul ala (pe termocupla de data asta) si ceilalti 2 pini (pe rand) vezi daca ai continuitate.

Continuitate trebuie sa ai doar cand e cuplata una din trepte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms ..b-66-six.... Tu ce crezi ca ar trebui schimbat ? Termocupla sau sonda de racire de pe radiator care porneste si opreste ventilatorul ?

Multumesc mult!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

''Sonda de racire'' este aceeasi cu termocupla, schimb-o ca nu este scumpa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La   mine   e  normal   sa      friga    amandoua   furtunele   tur   retur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este normal mai ales daca nu folosesti caldura in masina, totusi circula lichid la 90 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

sal am si eu o nelamurire  la mine temperatura in afara orasului sta in jur de 70 de grade poate chiar sub putin in schimb in oras in conditii de bara la bara sta aproape de 90 dupa care pornesc ventilatoarele este normal sa fie asa?afecteaza cu ceva consumul masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Afecteaza consumul, si anume il creste. Se incalzeste mai greu, si trebuie sa stea lipita de 90 de grade. Verifica ambele furtune de pe radiator cu mana la 70 de grade, doar cel de sus trebuie sa fie fierbinte iar cel de jos trebuie sa fie rece. Daca ambele sunt fierbinti termostat blocat pe deschis, trebuie schimbat. Ventilatorul trebuie sa plece undeva pe la 95 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna.saptamana asta am segmentat motorul,totul a mers bine,la prima cheie a pornit motorul,numai ca se ancalzeste apa,foarte repede,si arunca afara  din vas.......la bord nu aprinde nici un bec,si indicatorul nu urca mai mult de85 de grade,si nici ventilatorul nu porneste,,,acum ma antreb,unde e problema..............HELP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instalaţia de răcire este aerisită? (cred că se aeriseşte singură dar trebuie lăsat motorul să meargă mai mult la ralanti)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum trebuie aerisit ............ca daca las motorul sa mearga mai mult de 10 minute(aproximativ) deja fierbe apa,si da afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi în manual atât zice: se porneşte maşina şi se lasă la ralanti până porneşte ventilatorul....numai că la tine zici că nu porneşte, deci temperatura în circuitul mare nu creşte atît de mult. Să nu fie o problemă la garnituara de chiuloasă. Uită-te atent şi vezi dacă bolboreseşte apa în vas când accelerezi şi dacă miroase a gaze de eşapament în vasul de expansiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am rezolvat problema,nu era stransa capacul la vas de expansiune si de aia a dat afara dupe ce a ancalzit,azi am strans ,am lasat sa mearga an relanti cam 10 minute,dupa care o pornit ventilatorul,apa era undeva la 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut..am si eu o problema de cateva zile..imi creste temperatura apei,ajunge la 110 desi electroventilatorul e in treapta a 2 a el nu se raceste..a mai patit cineva asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica termostatul. ala nu ii da voie la apa rece din radiator sa intre in blocul motor. poate nu se deschide destul sau este blocat pe inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil ca din cauza asta sa nu`mi mai mearga electroventilatorul cand trecea de 90?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e blocat termostatul pe inchis, da. Daca furtunul de sus este fierbinte iar cel de jos rece si in bord iti indica peste 90 atunci este blocat pe inchis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este amplasat senzor(senzor temperatura injectie benzina Bosch 0280130040)post-134983-0-62889800-1398411557_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut ! Am un golf 1.9 TD cod motor AAZ la care dupa ce imi indica 70-75 grade temperatura in bord porneste electroventilatorul foarte galagios. Imi porneste dupa maxim 5 minute de mers si nu se mai opreste. Am schimbat termocupla si tot nu am rezolvat problema. Stie cineva care este problema? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai AC? Daca da vezi ca electroventilatorul este comandat de modulul FCM. Este sub vasul de expansiune si mai intra apa in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!