Jump to content

Vine un miros urat in masina


Ice_2k
 Share

Postare recomandată

Astazi am curatat sistemul AC la Octavia 1,mai precis radiatorul(epuratorul) din bord.

Operatiunea extrem de simpla si eficienta.

Se desfacut torpedoul din cele 5 suruburi 3 sus si 2 jos,asa arata dupa indepartarea lui

dsc00124sn.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Am desfacut cele 2 suruburi ale aerotermei,aceasta iese imediat culisand in jos.Am desfacut si acea piesa rosie(cred ca e vreun senzor ceva) si astfel am acces suficient la radiator

dsc00129wo.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Am folosit acest spray cu spuma luat de la Augsburg.In primul rand e facut special pt a curata acest radiator,in al doilea rand e ieftin (21 RON) si cantitatea e suficienta (400ml).

Am gasit alte sprayuri cu spuma,marci consacrate dar la cantitati pe jumatate si preturi duble.

http://imageshack.us/photo/my-images/98/dsc00130b.jpg/

Am pulverizat spuma in exces asupra radiatorului,am lasat sa dispara spuma si am actionat din nou,jumatate din cantitatea sprayului e suficienta dar am vrut sa il consum pe tot

dsc00128ww.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Rezultatul :excelent,nici urma de miros.

Avand in vedere ca am indepartat aeroterma,am uns cu ulei de transmisie axul aerotermei

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

SUPER Bravo pentru primul tutorial pentru aceasta operatiune.

Deja poti sa intri in afaceri facand curatenii profesionale si cu rezultate garantate.

Din pacate nu pot vedea pozele pentru ca nu am access la imageshack de la munca dar este super pentru ca ai facut acest tutorial.

Banuiesc ca si la Golf 4 este destul de asemanatoare operatiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura diferenta cred ca e indepartarea torpeoului(nu stiu cum se prinde la G4),ce e dincolo de torpedou sigur e identic.

Mi se pare cea mai buna metoda de curatare,si cea mai ieftina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca va e prea lene sa aplicati metoda lui Hudrea sau sinteti atehnic, atunci folositi spuma in exces, prin toate gurile de ventilatie in special pe aia de la parbriz centrala.

Lasati ventilatia pe moderat, daca o dati la maxim imediat va faceti masina "de comanda" plina de spuma :)

Dupa prima tura, ~10-15min de ventilatie pornita, mai bagati o tura de spuma lasati sa "curga" si ajunge si la zonele de jos a umidificatorului, ventilatorului etc...

La mine a functionat, acum dupa citeva zile a disparut si mirosul de peste... :)

Am folosit un spray cu spuma Kpro la ~24RON adicatelea aproape moca...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,si asta e o solutie,in schimb la mine nu a tinut nici macar un sezon intreg,si vine cu un avantaj si un dezavantaj

avantaj: se curata paletii aerotermei

dezavantaj:rugineste axul aerotermei si e afectata si lubrifierea axului.

Eu metoda cu spuma in gurile de ventilatie am aplicat-o de 4 ori in 3 ani de cand am masina,e eficienta cam jumatate de sezon,cand mirosul (de pipi :) in cazul meu ) reapare usor si sigur

Am gasit aeroterma ciudat de curata,doar cu un strat extrem de subtire de praf,in schimb axul e putin ruginit si se misca destul de greu cu mana,cum am uns axul putin imediat si-a dat drumu

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Putina rugina poate fi de la umezeala ce se gaseste prin zona respectiva...nu neaparat de la spuma...

Oricum daca imi fac curaj ,greu al dreacu ma urnesc la surubait, aplic si eu metoda ta...nu pare cine stie ce...

Ma bate gindul sa inghesui o mica statie pe sub plasticele alea...mai mult de asta ma tenteaza sa desfac tigaia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ma,eu m-am urnit la surubarit ziua-ameaza-mare in fata blocului la soare la 30grade :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu ca sunt niste promotii la reprezentanta, curatarea sistemului de A/C pe la 100 lei. Oare merita? A facut cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vine miros urat in masina! Asa a spus si sotul meu cand a dat drumul la <ventilatorul> din masina, ca aer cond. nu avem. Am mers vreo cateva drumuri asa, mai deschideam aerul, mai inchideam si deschideam fereastra ... pana intr/o dimineata cand, eu, femeia sofer (ca sotul nu conduce), cu vechime in condus pe Dacia noastra comunistica, pe Lada ruseasca, naturala, si acum pe Loganul frantuzesc, mda ... sa zicem, m/am decis sa vad ce/ar putea sa fie. Am cautat pe sub masina, prin masina, dar si pe la motor. Cand am ridicat capota n/o sa ghiciti ce/am gasit: un sobolan viu se uita speriat la mine,inghesuit printre cabluri. M/am socat, speriat si/am alergat sa/mi chem niste colegi sa/l scoata de/acolo. Din pacate, l/au omorat pe bietul animal. Ce credeti, daca/l speriam fugea? Asa ca nu lasati masina in fata blocului, in centrul orasului, cum am facut eu, ca/si fac casa in ea sobolanii europeni ai orasului in care locuiti. Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off-topic: Sobolanii sunt rozatoare daunatoare si raspandesc bolile, nu biete animale! Foarte bine au facut ca au omorat daunatorul!

Mirosul a disparut dupa aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu locuiesc in centrul Bucurestiului si am gasit rahat de sobolani pe capacul motorului.Din fericire nu a ros nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spala locul pentru ca mirosul o sa atraga alti sobolani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa zilele astea ploioase a inceput si la mine in masina sa miroasa foarte urat.Stie cineva unde gasim radiatorul (epuratorul) la golf v? la skoda am vazut ca e dupa torpedou dar la golf e la fel? si daca da, scos cineva torpedoul? eu as desurubat toate suruburile si tot nu iese.sta in ceva acolo....poate sa puna cineva un tutorial ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate filtrul de polen din habitaclu si o sa gasesti si EVAP-ul. Care epurator ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

gata...a trecut un an.Vine feedbackul....IAR MIROASE!!! :( O sa apelez la serviciile unei igienizari a instalatiei de aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu cureti vaporizatorul ca mine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica dupa ce dau aeroterma jos,in stanga ei este vaporizatorul si are 2 tevi care il contureaza de sus in jos,nu?

L'am curatat dar nu prea eficient,se pare.In primul rand pozitia e incomoda.In al doilea rand,nu prea am gasit un loc sa pulverizez pe toata suprafata.Cel mai important,cu ce solutie sa il curat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi postul @751

da...acolo.Eu am folosit spuma cu presiune din greu,400ml...se umfla acolo si crede-ma ca nu scapa 1mm necuratat.

Dupa parerea mea nu are cum ca o curatare pe baza de vapori sa fie mai eficienta decat o spalare propriu-zisa a vaporizatorului.Acolo e sursa mirosului,vaporizatorul si scurgerea de desubt a apei.Varianta de curatare cu vapori are mult mai putina solutie,si mie se pare scumputa la 100 RON,eu am dat 20 RON pe tubul de 400ml spuma

Spatiu e suficient sa pulverizezi spuma,desfaci si piesa aia rosie de pe carcasa(probabil un senzor) si ai spatiul suplimentar ca sa cureti si partea superioara...tubul de spuma a venit cu furtun foarte lung

Modificat de Hudrea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zeb...hai sa luat 2 tuburi si sa ne apucam de treaba intr-un weeeeeekend :)

Ca a aparut iar "varza stricata" si la mine...nu foarte mult dar uneori e deranjant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incercati macar o singura data pe luna sa porniti masina ,caldura data la maxim,ventilatorul pe ultima treapta,si circa 5 minute la relanty.Iti usuca radiatorul si mai omoara din bacterii acarieni soarici elefanti si toata fauna :lol: Acum 2 ore la pro tv era o stire referitoare la sistemele de ac casa si masina,cu monstre luate de pe filtrele de ac casa si masina si cu culturile de bacterii care apar dupa cateva ore in conditii propice.Saraca prezentatoare tinea un filtru de carbon in mana(dupa forma passat si o2)si spunea ca costa in jur de 20 lei :lol: .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai incercati sa dati cu spirt pe vaporizator,am incercat astazi cu AC-ul de la birou sa-i mai iau din duhoare,am pulverizat o sticla de spirt in el,a duhnit 3 ore a alchool in biroul,iar mirosul a reaparut rapid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mers aseara cu caldura data la maxim,de am slabit vreo 2 kile :)).Pana la urma,dimineata...in continuare miros aiurea :(.

Moog,din punctul meu de vedere cu cat mai repede cu atat mai bine.Demontatul nu dureaza mai mult de 10 min.La Skoda,vaporizatorul e tot in spatele torpedoului si din cate stiu,e mult mai bine pozitionat,adica se vede tot,nu doar o bucata ca la mine :(.

@Hudrea,multumesc pt detalii :icon_thumright:

@GABIVVX...dupa ce am vazut aia la TV am urcat in masina si da'i bataie cu caldura la maxim,sa nu cumva sa ma imbolnavesc,din nou :D

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa scot mirosul eu am folosit un spray luat de la o benzinarie, destul de scump, trei sute si ceva, dar cu el am scos mirosul de la doua masini. Daca il cumpar de doua ori pe an si isi scoate banii, fiindca vad ca are efect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu am probleme cu mirosul,vb serios.Schimb filtrul de clima o data pe an..numai CORTECO si ultima data am pus BOSCH.Mai fac treaba cu caldura la maxim 5 minute cat stau pe afara cu baietii.Nu am apelat la spray,solutii,spalat,curatat etc.La g4 din cate stiu are in fata dupa motor un burduf de cauciuc care am senzatia ca are rolul de a lasa apa de pe condensor sa iasa afara din habitaclu.(vorbesc prostii??)Am vazut zona umeda mereu cand merg mai mult cu clima.Posibil la voi care aveti probleme cu g4 sa se infunde burduful respectiv??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma cu 2 saptamani am curatat si eu radiatorul AC-ul fiind ca incepuse sa miroasa dupa iarna/primavara. Am incercat intai cu spray-ul Wynns Airco Fresh asa cum facusem in toamna si facuse treaba buna, dar de data asta n-a mai vrut.

Asa ca am dat jos torpedoul si aeroterma si am pulverizat restul de jumatate de spray Wynns pe radiator. Alta viata! Mirosul a disparut in proportie de 90% si chiar si dupa oprirea AC-ului aerul este mai curat si nu mai miroase la fel de puternic a umezeala.

Pana acum mi se pare cea mai eficienta metoda de curatare si cred ca orice spray de curatare pulverizat direct pe radiator o sa fac o treaba buna (mult mai buna decat dat pe la filtrul de polen).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!