Jump to content

Canyon Red MKIV


guppster

Postare recomandată

Au sosit mult aşteptatele scaune!

Arată mai bine decât mă aşteptam dar e loc de mult mai bine, am demontat dreapta fată să vedem cum se prezintă după o spălare şi bibilire. În cel mai rău caz se schimbă două bucaţi de material din aripioara superioară, pentru asta am luat o banchetă ieftină (cu cotieră dar asta e următoarea poveste)

post-106635-0-12565300-1429178632_thumb.post-106635-0-67762100-1429178636_thumb.post-106635-0-10807500-1429178643_thumb.post-106635-0-79686200-1429178649_thumb.post-106635-0-65064600-1429178659_thumb.

După jde mii de kilometrii am reuşit să-i fac şi distribuţia. Tractorul mă surprinde (plăcut de data asta) deşi depaşise cu mult km recomandaţi vechea curea de distribuţie arăta ok-ish la o inspecţie vizuală.

Ieri seară am văzut pentru prima dată în mult timp acul indicator de temperatură stând calm şi relaxat la 90o, De dimineaţă după parcurgerea drumeţiei până la locul de muncă (1,5-2km sau 2 minute) acul indicatorului era deja ridicat binişor ceea ce ma facut să zâmbesc şi să regret că nu am schimat mai demult (măcar în toamnă să nu îngheţ) termostatul şi senzorul de temperatură.

Dacă tot s-au apucat de golfuţ la 8 şi au încetat să lucreze la el în jurul orei 20, sa pus şi suspensia FK nouă. Vechea suspensie pe lângă inconvenientul cu amortizorul stânga faţă dus, mai era şi blocat reglajul. Cu puţină grija sper că la asta nu se va bloca. Am folosit destul reglajul de pe cea veche încât să-mi dau seama că este setată prea jos pentru mine şi nevoile mele şi că prelungirea spoilerului faţă nu va supravieţui cu un asemenea setup. De la arcada superioară a aripii până la sol aveam 625mm (acceaşi ânalţime la toate 4 roţile... aproximativ)post-106635-0-82554300-1429179701_thumb. prelungirea aniversară fiind periculos de aproape de sol. 2 cm în sus cred că sunt suficienţi. Ca să fiu "on the safe side" am reglat faţa la 650mm. Partea din spate am dus-o la maxim în sus şi... cam degeaba distanţa de la arcadă la sol e undeva pe la 620, nici n-am mai măsurat... probabil că soluţia este să montez arcurile vechi pe spate, cu ele pe maşină şi reglajul pe la jumătate maşina era mai înaltă.

post-106635-0-54141300-1429180296_thumb.post-106635-0-32713800-1429180303_thumb.

Fiindcă nu aveam destui ponei am ales sa-i adaug încă 6 frumoşi. Cam ăsta e rezultatul:

post-106635-0-12206400-1429178667_thumb.post-106635-0-91597200-1429178672_thumb.post-106635-0-21849400-1429178680_thumb.

Link către comentariu

Am full led, nu le pun, astea îmi plac cel mai mult pe canyoniţă.

Cum spuneam unui prieten... "am terminat cu interiorul" şi se pare că am minţit, de exterior clar nu mă apuc încă!

Link către comentariu

Poti sa infoliezi portocaliul din stop si cel de marsarier si ete' ai USA :) desi la canyonitza ar merge folie rosie pe tot stop-ul.all red

 

Astept si eu fusta aia de ceva vreme,trist e ca pana nu am pachet complet eu nu montez nimic ca trebuie si vopsit.

 

Ce culoare ai la stalpi-plafon/interior?

 

PS: te contrazic ca e musai.....sticker-ul are 5 cai nu 6,nush cine ti-i l-a vandut dar cred ca te-o "furat" :P

Link către comentariu

Plafonul şi stâlpii sunt gri, oglinda retrovizoare e neagră. Nu vreau plafon/stâlpi negri, închide prea mult, pe viitorul foarte îndepărtat eventual un gri puţin mai închis.

 

Cânva triplele vor fi mai roşiatice, nu cu mult, dar destul. Partea de marşarier va rămâne cât mai transparentă, folia de pe lunetă nu ajută deloc la vizibilitate şi trebuie lumină cât mai puternică.

 

Fusta faţă o poţi monta liniştit înainte de vopsire până strângi şi vopseşti restul componentelor. Nevopsită nu face notă discordantă cu maşina. O vede doar cine trebuie să o vadă :P

 

Azi pe drum spre muncă n-am avut nici un discomfort, maşina nu mai e "cu nasul pe sus". Am parcat, am luat o ruletă şi m-am pus pe măsurat. Pe faţă maşina a coborât ~5mm pe fiecare parte acum am ~645mm de la pământ la arcadă. Am făcut un pas în spate, m-am uitat lung din profl şi surpriză! Pragul pare paralel cu solul, măsor în spate: ~645mm! OK zic... dar parcă pe dreapta era mai lăsată puţin când plecasem din service, mă duc şi măsor, aceeaşi înălţime! Mă aştept ca pe faţă să se mai aşeze cu încă 3-5mm, foarte probabil ca asta să se reflecte prin înălţarea punţii spate. Sub 640mm nu cred să mai coboare pe faţă, voi face căteva teste peste înâlţatele treceri de pietoni din zonă (deja ştiu care e cea mai înaltă şi cum trebuie abordată la cât le-am frecat...) şi dacă nu atinge le las aşa, în caz contrar o mai înalţ 5mm de faţă. Încerc să revin cât de curând şi cu poze.

 

Stickerul e de 6 cai pe măsurate! aveam şi de de 4 şi de 8 dar l-am ales pe ăsta de 6 că fetele noste e cuminte şi nu merge la baluri!

 

P.S. lenea e prea mare să mă deplasez dar donez în Tîrgu Mureş stickere arginti sau negre, sunt de exterior, aceeaşi mărime toate. Sper să se înţeleagă câte ceva din poze.

post-106635-0-37913100-1429258217_thumb.post-106635-0-60340200-1429258223_thumb.

Link către comentariu

Deci s-a lăsat putin de față și și-a revenit si înalțimea pe ambele părti ceea ce e foarte bine, întradevar parcă era lăsată pe dreapta puțin.

 

Vreau si eu sticker de "șasă cai"  :P   un mânz argintiu  mai exact  :icon_thumright:  multumesc!

Link către comentariu

Eram curios.deci e ca la mine.folii inca nu ma tenteaza.in trecut ma tenta un albastru sky ca si la mercedes -heliomat.dar am renuntat.

Ziceam de stalpi...nu ar merge facuti cum ai zis si de manerele interioare?o tenta mai inchisa.

La tine da bine nevopsit si SI mai bine vopsit.la mine nush..parca nu ar fi de acolo..desi e tot neagra si cea actuala.

Stickere se pot face angro in cj si nu costa deloc mult dar lenea e cocoana' mare in cazul meu.

off: deci chiar au iesit noile versiuni de 8 cai? :)) orice ai face sa nu iti pui 2 stickere ca vezi tu... 2x8 fac 6-spe' :))

Link către comentariu

Cât timp am bandourile negre... nu mă stresează prelungirea neagră. Nici pe viitor bandourile, prelungirile şi pragurile nu vor fi culoarea maşinii, da vor fi vopsite, dar o nuanţă mai închisă decât restul maşinii. Îmi place cum bandourile închiagă cumva maşina.

A ta (cxr2test) parca e mai deschisă cumva si poate e mai... vizibil habar n-am.

 

Vopsirea electrostatică a diverselor componente a intrat la aşteptare deocamdată din lipsă de fonduri. Cum am mai spus, da un gri şobolan stălpii şi plafonul dar asta intr-un viitor care nu-l întrevăd curând.

 

Next on Dallas:

Recondiţionare interior Recaro 2 şi instalare.

* Trecerea la 312 pe faţă;

** Intercooler de ARL;

*** Schimbare "capac" cu trapă şi tot ce ţine de asta

 

 

Am alergat tractoraşul prin toate hârtoapele în scurta pauză de masă. Cum ar spune romanul e "nagyon jó"! nu bate, nu scârţâie stă bine pe drum. Singurul discomfort momentan e creat de ROF pe spate, vor zbura şi ele în curând.

post-106635-0-36459700-1429265275_thumb.

 

şi încă una din seria: "GOLF is ză şit"

post-106635-0-94639200-1429273508_thumb.

Link către comentariu

iti pui trapa? indrazneata miscare...stiu ca mai facuse un coleg la octavia 2 si a implicat multa (munca/cheltuiala).

 

cat despre pasari, le dau in picaj dupa ce mananca shaorma.

Link către comentariu

Vezi ca implica foarte multe piese care trebuie luate de pe ARL pt trecerea la intercooler de ARL...am fost si eu interesat de mutarea asta dar mi-am scos-o din cap dupa ce am vorbit cu Darius ( el a facut mutarea asta si mi-a explicat tot )

Link către comentariu

Laur - Trager, toate 3 radiatoarele (~700 lei) şi traseul intercooler care cel mai probabil va fi custom (2-300 lei max). Nu ar fi neapărat o urgenţă pentru cele 4-5 luni/an când un FMIC ajută... dar tragerul meu e reparat de mine şi ambele radiatoare îmi sunt destul de îndoite. Vroiam să încep cu operaţiunea asta ca să nu mai scot odată din maşina lichidul de racire şi freonul din instalaţie...

 

Muale - acel topic l-am văzut şi eu şi m-am inspirat, avantajul că golfurile sunt mult mai comune decât O2. Nu estimez să sară de 1.000 lei cu tot cu manoperă. Am avut şi o discuţie cu un coleg de forum care a făcut aceeaşi operaţiune şi estimările mele se încadrează cu ceea ce a făcut el. În banii ăştia nu pun vopsitul care oricum se va face integral.

 

Cele mai scumpe rămân frânele... care cu tot cu furtune metalice şi vopsit sar bine de 1.500 :(

Modificat de guppster
Link către comentariu

Mai adauga alte furtune ( nu se potrivesc ale tale) pt radiatoru de racire si cel de AC plus alte fire mai lungi pt repozitionarea senzorilor...

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Salutare din nou!

Am terminat cu distribuţia senzorul de temperatură şi termostatul, suspensia mai trebuie reglată puţin, se lucrează din greu la interor, la recondiţinare.

Am pornit cu scaunele fata cam aşa:

post-106635-0-00005800-1430822756_thumb.post-106635-0-78639600-1430822762_thumb.

Acum arata aşa:

post-106635-0-75426300-1430822986_thumb.post-106635-0-21210200-1430822998_thumb.

Buretele era okish mai putin şezutul soferului:

post-106635-0-18655400-1430822775_thumb.post-106635-0-51383300-1430822786_thumb.post-106635-0-99499900-1430822794_thumb.

bancheta ok... dar nu avea cotieră, pentru mine cel puţin ăsta e un mare minus aşa ca am luat o banchetă spate de chelline dar cu cotieră şi am adaptat buretele/tapiţeria Recaro 2 pe acea banchetă. Din păcate, dar din motive obiective constructive nu am put păstra şi centura în 3 puncte pentru locul din mijloc spate.

post-106635-0-85857300-1430822739_thumb.post-106635-0-55080300-1430822748_thumb.

post-106635-0-88248000-1430822809_thumb.post-106635-0-13379500-1430822842_thumb.post-106635-0-36290200-1430822854_thumb.post-106635-0-84628300-1430822864_thumb.post-106635-0-84529900-1430822876_thumb.post-106635-0-50887000-1430822898_thumb.

Mai aveam un element (pe lângă feţele de usi) rămas din configuraţia originală (comfortline cu pluş) care-mi stătea pe creier, cotiera faţă. post-106635-0-76595300-1430822714_thumb.post-106635-0-39184500-1430822721_thumb. aşa că m-am apucat să o "belesc" post-106635-0-44262800-1430822728_thumb..

Am înlocuit tapiţeria de pe ea şi am cusut-o cu aţă gri... din grabă/nepasare/plictis am făcut găurile în plastic (necesare pentru a fi cusută) ochiometric, fără să gândesc prea mult şi rezultatul cam lasă de dorit... dar tot e mai bine ca îninte şi o voi reface :)

post-106635-0-14669700-1430822944_thumb.post-106635-0-82945700-1430822959_thumb.post-106635-0-31108500-1430822971_thumb.

Şi dacă tot a venit primăvara am dat cu geana prin "gradină" la munci.

post-106635-0-20912000-1430823007_thumb.post-106635-0-71991300-1430823016_thumb.

Link către comentariu

Arata mai bine cu cotiera spate ... pacat ca nu s-a putut păstra centura pentru mijloc spate. Oricum un mare plus pentru montarea cotierei in bancheta spate :)

"Chealline edition"  :))

 

Cusătura cotierei fata .... se poate si mai bine :)) 

Link către comentariu

1.Scaunele alea albastre is pt masina mea :D

 

2.Pariu ca daca postai intrebare cu "Pot pune cotiera spate la o bancheta care nu are asa ceva din fabrica?" raspunsul era "e greu si complicat,nu merita" sau "nu se poate" :) - asta asa o mica caterinca din seria: Imposibil/Nu se poate - dar eu am putut.

 

3.Cusatura e destul de ok, se observa si materialul sacrificat de pe scaunele standard,acuma ca ii dadeai 50 lei la tanti Marioara sa o faca mai expertly e partea a doua asa ca iti dau un 8/10 acolo :))

Link către comentariu

Am încercat cu Getuţa să facă cusătura, rezultatul meu, cu mâna şi cu multă răbdare este net superior.

Cusătura în sine la cotieră e chiar ok, având în vedere că am avut doar aţă proastă care e pusa în 4 fire. Cusătura e prin plastic, a trebuit să fac găuri înainte sa cos, găurile le-am facut RĂU

Dacă Alex mi-a dat 8 pentru cusătură, eu îmi acord un 9 pentru cusut şi un 2 cu indulgenţă pentru găurit. Cum media de trecere este de minim 7, se va reface! Voi reface cu un rând de găuri noi, mai aproape de margine, cu grijă şi răbdare rezultatul va fi pe măsură.

La fel şi la bancheta, e înconjurată de o baghetă de plastic, doar cu mâna sa putut coase.

"peticul" unde era centura avea o gaură mare în el, a trebuit şi el înlocuit, după un an în soare se va uniformiza şi nu va fi vizibilă noua cusătură :P

post-106635-0-97159400-1430919310_thumb.post-106635-0-46396600-1430919338_thumb.post-106635-0-11450300-1430919317_thumb.post-106635-0-28784600-1430919331_thumb.post-106635-0-02789900-1430919345_thumb.

Link către comentariu

Pentru cusatura ai 3 de DA si treci in etapa urmatoare :))

Link către comentariu

bai asta e topic de croitorie? :))

chiar ti-a iesit ok, nu multi s-ar incumeta sa puna cotiera pe spate.

a 3-a centura pe spate nu cred ca e tragedie ca n-o ai, depinde cate persoane transporti de obicei.

Link către comentariu

Dani etapa următoare e încă o banchetă facută la fel şi înlocuirea tapiţeriei uzate de pe scaunul dreapta faţă.

Vali nu e de croitorie, e de tapiţerie auto! :) (în maşina mea *şi încă una* desigur)

Mai mult de o persoană în spate de la foarte rar spre deloc, este centura mică în 2 puncte pentru a 3-lea loc, aşa cum au toate în spate dacă au cotieră. Preferam să o las nu pentru siguranţa oferită ci pentru aspect şi să nu fiu nevoit să înlocuiesc bucata de material găurită. În schimb tabla banchetei trebuia găurită ca să pot monta elementele de prindere ale cotierei... Mutarea centurii pe tabla cu cotieră e exclus, diferenţa e prea mare pentru sculele şi iscusinţa mea.

Cu centurăpost-106635-0-86492300-1430984638_thumb. fara centura post-106635-0-91963800-1430984643_thumb.

Din păcate cotiera nu se putea plia complet datorită centurii post-106635-0-21000900-1430984649_thumb.

Când am vrut cotieră pe banchetă nu m-am gândit neapărat la comfortul pasagerilor ci mai mult la spaţiu de depozitare, capitol la care golful 4 stă destul de prost în interior, prea multe mărunţişuri nu ai unde să ţi fără să zdrăngăne sau să fie la vedere :(

Link către comentariu

Iti poti pune centura in 2 puncte pe mijloc - Bora mea asa are, si n-are nici o interferenta cu cotiera.

Eu am folosit-o doar cand am fost 4 adulti si cu fii-mea in scaun - si trebuiau 5 centuri - altfel sa mergi 5 adult in G4 la drum lung este inuman...

Link către comentariu

Da-o in colo de centura,trebuie sa ma uit si eu in garaj cum e vechea bancheta.Cotiera in spate la mine tot timpul e lasata si nu iau 3 persoane in spate,exista troleu,tramvai si smecheri cu seria 7 pe Anglia pt deplasari angro :)

Link către comentariu

Hehe, am găsit azi uitate pe dropbox ceva poze cu maşina de prin 2011...

post-106635-0-95199000-1431347224_thumb.post-106635-0-44531500-1431347237_thumb.post-106635-0-19815300-1431347248_thumb.post-106635-0-59160300-1431347260_thumb.post-106635-0-92844500-1431347266_thumb.post-106635-0-56398500-1431347272_thumb.

Ce dor îmi e de jantele mele... :( trebuie neapărat să găsesc fonduri să le reconiţionez şi să le vopsesc cum îmi doresc!

A3-ul în 2011 februarie... atunci eram pasager în alt golfuţ :)

post-106635-0-87233800-1431347649_thumb.

 

P.S. azi serialul bancheta, seria 1 episodul 2.

Link către comentariu

Arata foarte bine pe masina jantele, vazute live si date jos de pe masina nu mi-au placut deloc ... asa ca imi retrag cuvintele spuse atunci. :D pe masina chiar dau bine :P

Link către comentariu

Scaune, sezonul 3, episodul 4.

Utilitatea 2 (principală de fapt) a cotierei în bancheta spate - am făcut rost de material pentru recondiţionarea (înlocuirea bucaţilor deteriorate) scaunului dreapta faţă.

post-106635-0-94455600-1431679147_thumb.

Folosind instrumente electronice de mare precizie, într-un mediu steril am croit bucata ce necesita înlocuire.

post-106635-0-00151600-1431679236_thumb.post-106635-0-27940300-1431679173_thumb.post-106635-0-44539500-1431679164_thumb.post-106635-0-24881400-1431679184_thumb.

Am desfăcut (Bogdamn a desfăcut) şi restul din bachetă, tetierele şi scaunul stânga faţăsub jegul de pe ea sa descoperit încă câteva straturi de jeg.

post-106635-0-01244200-1431679246_thumb.post-106635-0-33421000-1431679250_thumb.post-106635-0-52807100-1431679256_thumb.post-106635-0-58960700-1431679265_thumb.

Scaunul şoferului (stânga faţă în cazul nostru) e doar murdar, necesită doar o băiţă, ceva cocolino, încălzirea şi se poate monta.

post-106635-0-74964000-1431679273_thumb.post-106635-0-45065100-1431679282_thumb.post-106635-0-93661700-1431679292_thumb.

 

Cu tot respectul pentru colegii care curăţă interioare auto, dar după 15+ ani, indiferent cât le-ai îngriji şi curăţa fără o demontare completă nu prea văd cum s-ar putea curăţa calumea în profunzime...

Interior ce "montat" arăta aşa:post-2863-0-60414600-1385645805.jpg

pe verso:post-106635-0-49624000-1431681774_thumb.

Da, era tratată cu penicilină (a se citi mucegai) şi chiar nu cred că se putea remedia fără demontare.

 

Între timp daca tot am avut câteva zile de vară... mai spălăm şi altceva nu doar tapiţerii. (poza e mai veche dar asta a făcut şi acum :P)

post-106635-0-85755000-1431681788_thumb.

Link către comentariu

Ultima poza : Superman :D

 

Daca te oferi sa vi pana in cj si demontezi si mie tapiseria sunt pro dar altfel nu ma bag.am avut dureri de cap cu cea standard la bancheta spate.acel plastic ce intra pe canal numa nu vroia sa stea locului,am chemat un amic (ciocanul) si am rezolvat treaba :D

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
  • Rave a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!