Jump to content

Canyon Red MKIV


guppster

Postare recomandată

Chiar nu am menajat deloc maşina în ultimu' timp, pe considerentul oricum trebuie să le schimb/repar am mers cu ea ca şi cum ar fi fost loganul de servici... Din primăvară/vară, când mă apuc de probleme optice se cam schimbă datele ecuaţiei şi stilul de condus.

Baia de ulei ar fi fost varianta 4.5 (3 schimbate + 1 sudata până acum de cand am maşina), suspensia fixa - 60/40 nu ma iertat deloc (nici stilul de condus nu a ajutat dacă e să fiu sincer)

De adăugat la "to do list",

- trager+3 radiatoare ARL, tubulatură custom cel mai probabil din aluminiu/silicon deşi mă tentează să incerc adaptarea tubulaturii ARL OEM.

- grile din bară cu proiectoare de ceaţă, integrare oem pe blocul de lumini fără întrerupătoare separate.

- bidon lichid parbriz 5L + spălător faruri, iarna, în condiţiile de E60, mers bară la bară e chiar enervant să opreşti să cureţi farurile...

- schimbare faruri - la cele actuale faza scurtă e aproape ok, faza lungă... pot să o las pornită non stop e ca un felinar chior. Mă gândesc din ce în ce mai serios la xenon oem... dar vreau ochi de înger... probabil va urma un set de hella celis puţin modificate.

Link către comentariu

- trager+3 radiatoare ARL, tubulatură custom cel mai probabil din aluminiu/silicon deşi mă tentează să incerc adaptarea tubulaturii ARL OEM.

 

Chiar nu ai ce sa adaptezi...totul este plug & play...mai bataie de cap e cu tubulatura custom...

Trebuie sa fii atent...ca si eu aveam visul asa...dar am renuntat pentru ca eu la un an doi il dau jos si il curat...si pe cel de ARL e bataie mare de cap sa il dai jos...

Mai bine unul custom...parerea mea:)

Link către comentariu

Salut , am citit topicul tau , imi place ca ingrijesti masina si ca renunti la volanul de golf 6 , sincer mie mi se pare foarte urat pentu un golf 4 , n-are nicio treaba cu bordul cu nimic , eu ti-as mai recomnda jantele sa le vopsesti profi,in poze par cam neingrijite si e pacat mai ales ca ai si masina lasata sa nu o lasi pe ceva decent , in rest imi place , bafta si sa realizezi tot ce ti-ai pus in cap.

Link către comentariu

Cătăline, jantele sunt cumpărate de noi anul trecut în primavară, dreapta faţă e puţin zgâriată în rest sunt doar jegoase în ultimele poze  :vaidecapulmeu:. Culoarea lor e bronz mat, personal îmi place foarte mult dar e extrem de greu de ţinut curate şi greu de curăţat. Anul trecut a fost unul de reparaţii/îmbunătăţiri, maşina a fost foarte prost întreţinută, mă refer aici la spălat şi curăţat, promit că nu se mai repetă!

 

Laurenţiu, ca să nu o dau în tehnice doar o mică descriere, la motoarele transversale (golf, bora, octavia, etc) turboul este montat în spatele motorului şi cu actuatorul în partea de jos. La motoarele longitudinale, turbo este în lateral şi cu actuatorul în sus (tot aşa numai că invers). Pentru acces mai lejer la turbo/actuator voi folisi galeriile de passat. Partea de EGR nu mă interesează, oricum e anulat eventual fac un shut off valve mai elgant/clean. Din această cauză cred că tubulatura ARL nu va fi chiar plug & play.

Link către comentariu

Da' de ce vrei intercoolerul mare de ARL? Nu o sa apara lag mai mare din cauza asta?

Link către comentariu

Florine - e cea mai ieftină soluţie de FMIC (aprox. 600 lei trager+3 radiatoare), nu necesită bricolaj sau bară de R32. Nu m-am interesat încă dacă se potrivesc furtunele de la racire/climă, dacă nu sunt identice le voi schimba. Vreau fmic pentru creşterea capacităţii de răcire şi nu în ultumul rând pentru a monta proiectoare în bară, cu smic, that's a big NO! NO!

 

Ca să detaliez puţin, probabil era mai simplu şi mai ieftin să iau un golf 4 mai nou, cu motor ARL. Piticii îmi spun că nu vreau motor PD, vreau un motor cât mai "mecanic" şi cât mai puţină electronică. Da, performaţa unui motor cu pompă rotativă este sub a unui motor PD, dar eu sunt îndrăgostit de sunetul de tractor, mecanic, de... DIESEL! Am fost foarte mulţumit de performaţele motorului ALH, cei 90 de ponei sunt suficienţi în 95% din cazuri, pentru restul de 5% şi... pentru că se poate, vreau să storc din motor 150 de cai frumoşi, preferabil la roată (ce frumos visez). Maşina asta va rămâne la mine "definitiv", este şi va fi maşina mea, făcută pentru mine şi nimic mai mult, nu vreau maşină de show, nu vreau maşină de drag, nu vreau maşină de curse, vreau o maşină în care să mă simt bine, şi la care să-mi fie drag să mă uit.

În acelaşi timp îmi doresc o maşină fun, care să facă faţă la câte un track day ocazional, care să fie capabilă pe şosea. Deşi sună absurd la ce reţea de autostrăzi avem, în românica o maşină mai puternică este mai necesară decât în ţările civilizate, un german e probabil nevoit să facă la fel de multe depaşiri pe an cât e românul nevoit să facă într-o săptămâna, maxim două.

În ultimele luni am o medie de... 100km / lună, faţă de acum 2 ani cand făceam mai mult într-o singură zi şi mă interesa strict să mă ducă de la punctul A la punctul B, acum maşina a devenit un hobi şi mă ocup de ea atât cât îmi permite timpul şi bugetul.

Modificat de guppster
Link către comentariu

Te inteleg perfect - de-asta mi-am luat si eu ALH si nu un PD - mi se pare mai simplu si cu mai putine lucruri ce se pot defecta (stiu o sa ne sara multi in cap) Si puterea asta este arhisuficienta pe drumurile noastre, daca stii ce si cand sa ceri de la motor si sasiu.

 

Daca vrei sa mergi pe calea remap-ului, si modificarilor la turbina - da, fmic-ul oem de ARL este cea mai eleganta solutie. Eu am un remap destul de "soft" si nu se simte nevoia de traseu modificat sau alt intercooler. Si mai mult nu cred ca vreau - ar insemna sa incep sa upgradez totul, frane, suspensie etc - si nu vreau sa o iau pe calea asta, ca nu ma mai opresc :D

 

Pentru trackday - vezi ca e mai complicat decat pare - franele stock nu fac fata sub nici o forma, pana si la o coborare de Trans mai voiniceasca fac fading puternic... iar ruliul suspensiei penalizeaza puternic. Dar daca vrei sa faci asa ceva din ea - e un punct bun de plecare, sasiul e bunisor, nu are handicapuri majore.

Link către comentariu

Gupp as fi si eu interesat de un upgrade la intercooleru de ARL ( FMIC costum este mult mai scump ) asa ca am sa iti urez BAFTA cu montarea lui si sunt cu "ochii" pe tine :))

Oare la intercooleru de ARL nu sunt probleme cu etanseitatea furtunelor ca la celelalte...adica sa se mai prelinga ?

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Florine daca citesti putin in urma vei vedea ca am alte injectoare, alta turbina, alte frane spate (curand urmeaza si fata), alta suspensie, alta cutie de viteze etc. Am luat-o de la coada la cap, ultimul pe lista a ramas motorul, am adunat doar componente care nu sunt suplimentate de un soft pe masura *inca.

Laur, prinderea la IC-ul ARL e cu cleme, cel mai probabil voi reface cu ceva custom toata partea de plastic din lateral, o sa vad dupa ce-l am.

Link către comentariu

M-ai pierdut...imaginatia mea nu vrea sa functioneze la ora asta...

Sunt curios de rezultat dar cred ca o sa ai mult mai mult de modificat...

Succes

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Cum fondurile la început de an au fost cel puţin limitate, n-am făcut mare lucru...

M-am apucat de construit o cutie în portbagaj ce va înnălţa podeaua portbagajului cu ~18cm (total), deocamdată am decupat doar "fundul". Cutia va adăposti sculele+căbăraia de la sistemul audio şi cam tot ce mai încape (triunghiuri, trusă medicală etc.) M-am hotărât să nu renunţ la roata de rezervă, cu suspensie sport şi cauciucuri ROF comfortul dispare cu desăvârşire, aşa că aceasta va rămâne la locul ei.

post-106635-0-61707500-1422268315_thumb.

În Tg. Mureş, la intrarea dinspre Cluj, în cel mai circulat giratoriu din oraş am dat peste o bucată de lemn care sa înfipt in scutul lateral şi na mai vrut să plece fără insistenţe... era pe înserate şi nu am văzut exact despre ce era vorba, speram să fie ceva pământ/burete oricum ceva mai moale, am încercat să trec peste foarte încet dar degeaba... noroc că am găsit o bordură mai înaltă în zonă şi am reuşit să extrag bucata de lemn înainte să producă pagube prea grave.

post-106635-0-29155900-1422268323_thumb.post-106635-0-58295200-1422268332_thumb.

Un prieten avea probleme cu încălzirea în scaunul de la o Fabia I aşa că i-am demontat scaunul (un chin! sistem mai imbecil de prindere nu cred că se putea inventa!!!) şi am refăcut circuitul.

Dacă tot aveam acces la spaţiu şi aveam alocată ziua pentru aşa ceva, am demontat şi scaunul dreapta faţă de la mine, acesta provenind de pe o maşină de anglia avea buretele din dreapta foarte tocit/mâncat.

post-106635-0-64402400-1422268343_thumb.post-106635-0-22591500-1422268350_thumb.

Sitemul de prindere al tapiţeriei de recaro I de pe golf a fost mult mai abordabil decât al scaunelor de fabia, nu a fost necesar să tai/îndrept inele de prindere făcute din oţel si alte măgării, desfăcut cu atenţie din cleme şi asta a fost cam tot, nu am făcut poze din timpul operaţiunii... cred că este un DIY la sectiunea dedicată.

Mă aşteptam să fie rău... dar nu chiar aşa din burete efectiv lipseau bucăţi. Ideea iniţială era să comand alt burete pentru şezut, dar nu vreau să plătesc pe o bucată de burete mai mult decât am dat pe scaune. Din burete... nu am văzut cum să-u dau rigiditatea necesară şi cam era necesar să înlocuiesc toată aripioara, formă destul de greu de obţinut dacă nu dispui de sculele necesare. Am apelat la o soluţie proprie care pare foarte ok, ieftină şi uşor de pus in practică!

Am cumpărat două tuburi de silicon universal (6,5 lei), m-am înarmat cu câteva carduri expirate şi m-am pus pe treabă!

Am lipit rupturile din burete cu siliconpost-106635-0-97840500-1422268385_thumb.post-106635-0-41106500-1422268393_thumb.

şi am fost foarte mulţumit de rezultat aşa că am trecut la umplerea golurilor cu acelaşi material minune. M-am grăbit şi în loc să pun straturi de câţiva milimetrii am înghesuit mult silicon deodată aşa că s-a uscat destul de greu (nici termperaturile n-au prea ajutat).post-106635-0-11917000-1422268363_thumb.post-106635-0-07857100-1422268369_thumb.post-106635-0-92952900-1422268398_thumb.post-106635-0-39594700-1422268413_thumb.post-106635-0-97446500-1422268418_thumb.

După 5 zile de uscare am mai pus un strat de silicon pentru finisare, sunt foarte mulţumit de rezultat, consistenţa siliconului şi costurile lucrării (sub 10 lei).post-106635-0-83755300-1422268431_thumb.post-106635-0-73718500-1422268438_thumb.post-106635-0-74366800-1422268445_thumb.post-106635-0-71154500-1422268451_thumb.

Până în weekend (când sper că voi avea şi pernele de încălzire dar asta e poveste pentru postul următor) vor sta la uscat/aerisit. Singurul dezavantaj care l-am găsit la solţia mea de reparaţie este mirosul de silocon care sper să dispară cât mai curând. Înainte de remontare voi spăla temeinc buretele/siliconul cu detergent şi odata cu această operaţiune sper ca mirosul să se diminueze mult sau chiar să dispară + fumez în maşină tigara acoperă orice :P

Să mă laud adaug o poza cu sistemul audio din atelier * (*a se citi balcon).

post-106635-0-68255100-1422268356_thumb.

Şi fiindcă e... maşina mea două poze afumate:

post-106635-0-88476900-1422268302_thumb.post-106635-0-19206400-1422268309_thumb.

Link către comentariu

sunt curios cum arata buretele ala dupa inca 1 an.

siliconul este mai tare ca buretele, posibil sa se rupa dupa cateva utilizari.

 

se gaseste burete de schimb dar nu e chiar ieftin (luase cineva de pe forum).

Link către comentariu

cum spuneam "Ideea iniţială era să comand alt burete pentru şezut, dar nu vreau să plătesc pe o bucată de burete mai mult decât am dat pe scaune."

Nu e o zonă de "trafic" - e partea din dreapta, a scaunului din dreapta şi am convingerea că e mai rezistent decât buretele. Nu înţeleg la ce te referi cănd spui utilizări.

Link către comentariu

Ca idee pretul pentru un burete variaza de la 320-380 lei, iar materialul care imbraca scaunul ajung la 750-900 lei, preturile variaza deoarece nu poate fi acelasi pret pentru Trendline si Recaro . Oricum buna idee pentru un buget low-cost  :icon_thumleft:

Link către comentariu

Scaunele+bancheta m-au costat ~450 lei cu totul... 100 lei să fi fost și tot nu era justificat!

Am ajuns acasă și l-am verificat puțin, se prezintă foarte bine din punct de vedere al întăririi, îl mai las pănă în weekend pentru încălzire, altfel puteam să-l pun sus și azi.

Link către comentariu

gupp tot asa probabil ai fi putut face cu spuma lichida.faceai sablon si prin orificiu faceai umplerea si lipirea era mai buna decat siliconul.problema e ca spuma la exterior se degradeaza dupa 2 ani.acum la interior ar fi rezistat mai mult probabil.is curios dupa montare cum se prezinta.

Link către comentariu

Spuna devine rigidă și se fărâmițează, ăla mi-a fost primul gând, a picat în secunda 2.

Siliconul e... cauciuc, stă pe burete cu husa pe el nu se mai simte aproape deloc, oricum puțin mai multă rigiditate în zona respectivă nu strică.

Modificat de guppster
Link către comentariu
  • 1 month later...

:mop:  Emoticonul care nu credeam că-l voi folosi, dar e cazul să "ştergem praful"

Nu sa mai întamplat mare lucru la maşină, bugetul şi vremea nefavorabilă a incetinit oarecum evoluţia.

Mi-am calmat un pitic legat de bord aşa că am achiziţionat o coajă de bora (fără decupaj vizibil pentru airbag pasager)

post-106635-0-22326400-1427363291_thumb.şi am montat-o pe maşină

post-106635-0-56829400-1427363263_thumb.

Următorul pitic aproape* calmat a sosit odată cu un set de ornamente pendale+footrest de audi TT. Aproape calmat pentru că de pedale nu aveam nevoie şi au ajuns la Bogdamn cacadou şi meseriaşii (cu ghilimelele de rigoare) au rupt clemele de sub footrest la demontare

post-106635-0-87485800-1427365559_thumb.

aşa că stă destul de precar la locul ei... Pedala moartă de la TT nu e 100% compatibilă la golf 4, probabil pe viitor voi achiziţiona una de New beetle turbo s care este compatibila 100% cu golful.

"Coafura" realizată cu silicon (la scaune) rezistă bine şi se simte bine. Am achiziţionat de la colegul baracuda perne de  încălzire pentru scaunele din faţă pe care le-am montat odată cu recondiţionarea scaunelor. Ma distrat talpa găsită pe buretele scaunului stânga faţă, probabil e acolo de la producţie :)

post-106635-0-01907400-1427363256_thumb.

Odată cu coaja bord de Bora, am achiziţionat şi butoane pentru încălzirea scaunelor, cablajele le-am făcut nu am mai cumpărat. Am apucat în sfârşit să-mi fac timp să montez şi volanul de g5 în 4 spiţe, dar încă nu l-am trimis la îmbrăcat în piele şi arată destul de aiurea că nu e chiar negru... e... gri. La capacul cotierei faţă era ruptă o clema de când am cumpărat maşina, reparată de mine cu o bucată de aluminiu. Săptămâna trecută a cedat şi cea de-a doua clemă aşa că le-am refăcut pe ambele.

post-106635-0-26298100-1427363433_thumb.post-106635-0-51750900-1427363439_thumb.

Am început şi proiectul audio, am înlocuit vechiul LG cu un Alpine CDE-183BT de care sunt foarte mulţumit, partea de BT facându-şi cu bine treaba şi scăpându-ma de grija telefonului la volan. Am confectinat incinte pentru subwoofere (10") în portbagaj şi o cutie între ele în care stau amplificatoarele şi alte mărunţişuri utile prin portbagaj. Momentan am montat doar unul din cele doua Alpine SWG-1044. Incintele le-am făcut din mdf şi cutia din pfl. Mai trebuie îmbrăcate toate în mochetă specială.

post-106635-0-93378300-1427373723_thumb.post-106635-0-86567600-1427373729_thumb.post-106635-0-93015900-1427373743_thumb.

Tranctoraşul se prezintă foarte rău la exterior şi plânge după o vopsire completă care va urma cum îmi permite "timpul" - a se citi bani! Înainte de vopsire vreau să-i schimb tot "capacul", trapa FTW. Îi pun tot kitul de 25j, încep săptămâna viitoare cu prelungirea spoilerului faţă actuala fiind ruptă în 4 bucăţi şi atarnă sub spoiler. Spoilerul faţă e rupt în nu ştiu câte locuri şi ţinut doar de prelungire, care la momentul de faţă nu prea ajută. Se cojeste lacul de pe elementele vopsite în trecut, are o gramadă de puncte unde a fost atinsă de timp şi obiecte contondente. N-am spălat/curăţat maşina de anul trecut până în săptămâna asta... abia am mai cunoscut-o.

post-106635-0-42360300-1427363277_thumb.post-106635-0-26415300-1427363284_thumb.post-106635-0-22277300-1427363307_thumb.post-106635-0-05851500-1427363314_thumb.post-106635-0-54060100-1427363320_thumb.post-106635-0-63404600-1427363357_thumb.post-106635-0-47298100-1427363297_thumb.post-106635-0-54246700-1427363249_thumb.

post-106635-0-45581400-1427363377_thumb.post-106635-0-40338200-1427363363_thumb.post-106635-0-83428400-1427363369_thumb.post-106635-0-47353600-1427363395_thumb.post-106635-0-75621800-1427363423_thumb.post-106635-0-98809800-1427363445_thumb.

Cam astea ar fi... optice, trecând la partea mecanică, am cumpărat pentru sistemul de frânare faţă, fuzete şi portetrieri proveniţi de pe un leon cupra, etrieri proveniti de pe un passat. Încă stau frumos la păstrare, dacă nu mâine, luni îi duc la sablat/vopsit electrostatic.

După aproximativ 1000 de km a cedat rulmentul stânga faţă... Video Rulment l-am înlocuit tot cu unul "de unică folosinţă", trebuie să ţină doar până montez noul sistem de frânare pe 312mm.

De aproximativ 2 săptămâni a murit amortizorul stănga faţă, bate zici că se dezmembrează toată maşina, din motive pur financiare merg cu el aşa până săptămâna viitoare când voi schimba tot kitul de suspensii.

Şi nu mai ştiu ce să scriu acum aşa că ma scuz pentru lunga pauză de actualizări pe thread şi lungimea postului.

Vă doresc tuturor o dupămasă frumoasă şi însorită!

Link către comentariu

ai demontat tot bordul doar sa pui unul fara decupaj airbag?

volanul de g5 nu are ce cauta acolo (mai ales ca e si modelul urat, cu multe spite). cauta unul cu 3 spite de pe golf/bora passat din generatia masinii, nu mai da bani sa imbraci pe asta in piele.

 

pune o poza de ansamblu, nu inteleg ce ai facut in portbagaj.

subwoofere montate in buzunarele laterale unde e de obicei extinctor/trusa medicala?

Link către comentariu

Ia uite ca ai reinviat thread-ul, chiar vroiam sa te intreb cand prezinti noile proiecte si mi-ai cam luat-o inainte.

Multumesc si pe aceasta cale pentru pedalele facute cacadou, deocamdata nu le-am montat :P

Piticul cu coaja de bord fara decupare airbag pasager chiar nu il inteleg, insa fiecare cu piticii lui  :tuktuk:

Si inspirandu-ma de aici, am coafat si eu "noile" scaune cu silicon, deocamdata pare cea mai buna metoda, speram sa si reziste multi ani de acum inainte. 

 

Partea cu BT la sistemul audio imi face si mie cu ochiul, chiar e o necesitate in ziua de azi la o masina ... 

Ai spalat masina si nu ai pus o poza cu ea curata, ca murdara am tot vazut-o  :))

Link către comentariu

Muale nu mai explic volanul pentru a 1000-a oara, am avut volan in 3 spiţe, e frumos ok, dar pentru mine e impractic. Volanul cu 4 spiţe de la golf 4 are airbagul prea mare pentru gusturile mele deci a picat. Volanele mai noi cu 4 spiţe sunt prea scumpe pentru mine momentan.

Da pentru acel decupaj care nu-l mai puteam vedea, nu neapărat că mă deranja excesiv dar ideea că se poate fără nu ma lăsat pâna nu l-am schimbat!

În partea stângă incinta are o prelungire care intră în locaşul unde era trusa medicală. În partea dreaptă e rezervorul deci... fără prelungire. Construcţia şi detaliile tehnice legate de acest aspect într-un topic dedicat.

O să pun poze cu ea spălată cănd pun roţile de vară schimb fusta şi alte mărunţişuri + un set de poze care să nu fie făcute cu telefonul :)

Link către comentariu

"impracticitatea" volanului in trei spite nici eu nu o inteleg

 

Pe Bora am in 3 si la octavia tour de munca in 4... Pot spune ca prefer din toate punctele de vedere pe cel in 3 - ergonomie, grosime, look etc

Link către comentariu

Nu că nu v-aş fi răspuns deja şi ţie Florine şi ţie Vali, 3 spiţe pentru mine = NU

De ce? pentru că de fiecare dată când volanul este rotit la 90o vreau să-l prind exact acolo unde e a 3-a spiţă (cea de jos) pentru că aşa m-am obişnuit în cei 18 ani de când conduc. Când lenevesc cu o mână pe volan pe drum drept ţin volanul exact pe partea de jos, unde din nou mă încurcă spiţa 3. Oi fi eu mai ciudat şi cu tabieturi, doar că am pierdut jumate din viaţă făcând lucrurile într-un fel şi nu mă voi schimba pentru că aşa e "norma". Sper că de data asta m-aţi inţeles şi am fost destul de explicit în explicaţii.

 

volanul de g5 nu are ce cauta acolo (mai ales ca e si modelul urat, cu multe spite). cauta unul cu 3 spite de pe golf/bora passat din generatia masinii, nu mai da bani sa imbraci pe asta in piele.

Vali te rog frumos să nu mai generalizezi, dacă TU crezi că ceva este urât nu înseamnă că altă persoană crede acelaşi lucru. Volanul e din alt film, filmul în care sunt producător, scenarist regizor şi actor principal aşa că recuzita va fi pentru acest film şi atât.

 

 

post-106635-0-41568000-1427381698_thumb.

Link către comentariu

Acu nu te supara :)

 

oleaca offtopic

 

Eu conduc din '97 (deci cam tot atata) si am inceput pe o 1310 cu volanul in 4 spite. Care exact din motivele tale mi-a placut la nebunie.

Apoi am avut o Nova careia i-am schimbat in prima luna volanul cu ceva din dezmembrari cu 4 spite, ca eram obisnuit.

 

Pana am avut prima masina serioasa - o Alfa 145 - cu un volan in 3 spite profilat bine, suficient de gros - si din acel moment am devenit fan convins al acestui tip de volan.

Chiar si asa sunt volane in 3 pe care le-am urat. Am facut Cluj - Bucuresti cu o octavie 3 cu volanul ala cu multe butoane si profilaturi etc etc - si pana acasa nu am reusit sa ma conving sa imi placa.

 

Ontopic - clemele la pedala moarta le-am avut si eu rupte de cand am luat masina pana am schimbat footrestul cu cel de GTI. Si nici nu ma prinsesem ca era asa - pentru ca aveam surubul ala din partea de sus. Cu footrestul cu clemele intregi, intr-adevar nu e aproape nici o diferenta cu/fara surub.

Link către comentariu
  • Rave a închis acest topic
  • Rave a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!