Jump to content

Filtru ulei cu ventil blocare retur


Aurelian 6n2
 Share

Postare recomandată

Aurelian 6n2

Buna ziua, in curand trebuie sa fac service-ul periodic la masina si cautand oferte de pret am dat si peste aceste filtre de ulei cu ventil de blocare retur. Ca si forma si dimensiuni nu e diferenta intre cele fara asa ceva, o fi diferit la interior.

Intrebarea este ce face mai exact acest ventil si daca a folosit cineva asa ceva.

Ma gandesc ca la masinile cu tacheti hidraulici cum e si cazul meu, dupa o stationare mai indelungata tachetii se golesc, se dezamorseaza din cauza ca uleiul se prelinge inapoi in baie. Oare acest ventil are rolul de a tine amorsat sistemul, o fi ca o supapa de sens sau ce rol are ? O supapa din asta nu ar trebui sa contina pompa de ulei ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Eu personal nu am auzit ca ar exista filtre fara blocare retur. Din 1992 de cand imi schimb singur uleiul, intotdeauna cand cumparam filtrul de ulei il testam: puneam gura si incercam sa suflu si sa trag aer prin gaura din mijloc. Aerul trebuie sa treaca doar intr-un sens. Adica toate filtrele sunt cu ventil de blocare retur. Poate informatia suplimentara este doar pentru reclama. Ca si cand as vinde cauciucuri cu posibilitatea de montare fara camera de aer!!! Sau noul Golf cu 6 viteze toate sincronizate!.

   Totusi, poate exista cazuri in care filtrul este astfel asezat incat nu are cum sa se goleasca si se fabrica fara ventil. ( poate sta cu gura in sus orizontal). Cand schimbati filtrul, este bine sa-l umpleti cu ulei inainte si apoi sa-l puneti, ca altfel bate motorul pana se umple.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

Pai faza e ca pe acest site este oferta pt. filtru Bosch fara nicio specificatie la 16 lei, iar filtru Bosch cu ventil blocare retur costa 43 lei.

Deci rezulta ca e o diferenta intre ele. Nu am testat niciodata chestia cu suflatul, chiar sunt foarte curios daca toate au ventil sau doar o parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Eu probam filtrele cu suflatul si trasul inca de cand aveam Dacia 1300. Nici un filtru nu trebuie sa se goleasca de ulei in stationare, altfel la pornire pana se umple bat toate in motor.

   Nu ai dat site-ul.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu merg pe mahle knecht

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

Am vazut si eu recent intr-un service mai serios ca foloseau marca asta, ma gandesc sa o incerc si eu. Acum o sa vad faza cu suflatul cand o sa cumpar filtrul. Multumesc de info, chiar nu stiam ca toate au acel ventil .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!