Jump to content

Prima mea masina: Volkswagen Golf IV 1.4 Benzina (2003)


bobbyrock

Postare recomandată

@virus: Se poate. In cel mai "ortodox" mod posibil....ar fi cam imposibil, da. Insa ceva mai "neortodox", adica o testare amanuntita insa nu foarte aprofundata, poate duce la omologare fara probleme. Si aici ma refer la una, doua, trei semnaturi chiar daca parametrii nu sunt cei mai buni, ci optimi, etc. Ce este important este ca toate piesele aferente sa fie inlocuite odata cu schimbarea motorului. Si la fel de important, din ce am aflat, ca piesele sa fie 100% originale/OEM, chiar daca nu neaparat noi.

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

Bobby, pe acest forum nu vorbim despre modificari ilegale la masini, pentru asta exista 4tuning.

 

Revenind la discutia despre motor, nu mi-as dori sa fiu in pielea celor care au dat "trei semnaturi" daca masina va fi vreo data implicata intr-un accident mai serios.

Personal iti recomand sa iti cumperi un GTI autentic, pe care sa muti piesele deosebite de pe 1.4, in care ai bagat bani, iar acest golf sa il lasi prietenei/sotiei, fratelui, sau parintilor in caz de nu te poti desparti de el.

 

Acum vreo doua luni era de vanzare cu 5500 fostul golf al lui Alex Banu (RBN)

 

Sau exista si variante mai ieftine.

Link către comentariu

Domnule D-A-N, poate gurile rele incearca sa ajute si pe altii sa nu se dea cu capul de pereti si sa isi piarda timpul, munca si banii..eu am spus o singura data mai sus cum as face si de ce..nu sunt genul sa impun pareri sau sa fac bine cu forta ; insa cum a spus si colegul virus..va fi imposibil de omologat ; dar daca domnul bobbyrock s-a interesat si stie ca il va omologa "pe orice cale" atunci sper sa reuseasca ce isi propune ; cu totii ne dorim un upgrade si vrem sa fim in ascendenta..de aceea unii trec de la logan la golf, de la golf la 525 ( si aici cei cu vwuri nu prea inteleg ei de ce colegii fac trecerea la " benveu " si multora li se pare tipic si nejustificata alegerea...omg..ei asociaza fiecare posesor cu bmw cu cocalarii si manelarii..tipic..) s.a.m.d ; sa zicem doar ca am vazut si auzit multi care s-au apucat de modificat din 1.4 in 1.8 si s-au lasat pagubasi datorita costurilor, pt ca au realizat ca e mai ok sa iei o masina iesita din fabrica de la mama ei cu frane de 1.8, suspensie de 1.8, motor si anexe de 1.8, etc, si ce sa vezi, si ca pret si-au dat seama ca ies mai bine si nici numai muncesc cu lunile pt swap ; si sa zicem ca am auzit si cativa care au fost nevoiti sa le dezmembreze pt ca le-au omologat pe " cai neortodoxe " ; sper sa se intereseze bine colegu inainte sa se apuce de cumparat o masina donatoare si sa fie sigur pe ceea ce face ; bafta

Link către comentariu

Virus stii tu ceva de 25-30% aici suma este mult mai mare, cam 1000e si iti face control la tot sa nu ai improvizatii, tocmai daia si este suma mai mare, totul trebuie sa fie ca din fabrica. Ce este sub 25-30% te ajunge mai putin.

Totul stiu de la un prieten care s-a interesat pt el ca a trecut de la 1.6 la 1.8 t 180 cp.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

Pai si merita 1000€ pe un test ( din cate stiam eu defapt e 6000 lei, nu 1000€ ) pe un test pe care este posibil sa il pici si sa nu-ti recuperezi banii si sa ajungi sa dezmembrezi masina ? Ca pana la urma, mai sus vorbeam de costuri..si parerea unora este ca e mai ieftin sa modifici un golf 1.4 in 1.8 turbo decat sa-l vinzi pe cel 1.4 si sa cumperi direct turbo..

P.s : postat de un coleg din clubseat pe 12.12.2014

Screenshot_2014_12_15_22_46_34.jpg

http://s8.postimg.org/9m9prz3qt/Screenshot_2014_12_15_22_46_34.png

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu

Bgd_b92 Eu spun sa iti vezi de masina si treburile tale, cine te-a bagat pe tine in seama? Sau te trezesti asa dintr-o data sa te bagi in seama, daca te-ai simtit asta e problema ta,eu nu am dat nici un nume mai sus,ma refeream ca sunt multi carcotasi si invidiosi,se pare ca te afli printre ei,si te bagi singur in oala,scz pentru offtopic..

Link către comentariu

Ca un raspuns tuturor. Am spus si eu, chiar daca poate nu pare sau reiese usor din modificarile pe care le-am facut la masina sau reply-uri, ca sunt de acord cu critici si apreciez mult sfaturi si recomandari. Sunt un tip de om care, de obicei, le pun pe toate pe tava si ma gandesc la ele. Nu reactionez in 5 minute sau 2 zile si BANG, fac o treaba, cum o iesi ea, bine, asa-si-asa, sau prost.

 

Ca nota, nu doresc sa fac nimic ilegal, si chiar nu o sa fac nimic ilegal. Insa, daca stiti cum sunt legile, si m-am cam documentat si eu in ultimele luni, poti sa treci de anumite chestiuni, sau altele sa le faci intr-un alt mod, si obti acelasi rezultat. Totul legal. O sa revin cu detalii cand o sa stiu exact despre ce este vorba si ce implica, si atunci o sa pot si eu recomanda altora cum sa faca, sau cum sa nu faca o schimbare de motor / validare la RAR, etc. Haideti sa va spun ceva, si mai simplu: inscriu masina pe UK, o tin 6 luni, timp in care schimb motorul, etc, si pe urma vin si o re-inscriu in Romania. Ghiciti ce? Da, un simplu "trick" si masina se inscrie decat printr-un test de noxe. Asa a au facut mai multe persoane pe care le cunosc mai mult sau mai putin. Insa eu o sa fac aceasta schimbare, numai DACA, face sens financiar si se va putea inscrie cum mi-a explicat cineva care lucreaza la RAR. Inca odata spun, cand voi avea toate detaliile, chiar si teoretice, o sa va anunt si prezint detaliile, LEGALE, de a nu trece prin enspemii de platiri de taxe si teste si bullcrap. Pana la urma deti o masina, platesti taxe pt ea, etc, recomand multora sa incerce sa gandeasca si "out of the box", caci da, sunt alternative, intodeauna.

 

@bgd_b92 #1-sus: Probabil ai dreptate, si probabil asta voi si face la un moment dat: sa las masina alor mei si sa-mi iau un Golf cu motor mai puternic din fabrica. Problema este ca dupa ce investesti atat intr-o masina, chiar si daca ramane in familie, parca ti-e aiurea sa o "dezmembrezi" ca sa faci alta mai buna sa arate la fel. Plus, munca de luni de zile.... :)

 

@bgd_b92 #2-sus: Cred ca ti-am mai spus ce sume am bagat in masina asta. Deci te rog, macar "humor me" si lasa-ma cu vandutul masinii mele si cumparatul alteia, ca NU ARE SENS! La ce investitii de timp si bani au fost pentru aceasta masina, nu se vor reflecta real niciodata intr-un pret de vanzare. Clar, punct ;)

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

Mai baieti...nu va mai atacati...acu cateva zile un moderator a facut curatenie tot pe subiecte dastea...nu va bateti joc de munca lor...

http://vwforum.ro/topic/86310-transfer-motor-18t-pe-14-16v/

Exista topicul acesta cu diverse informatii unde va puteti dulela in detalii tehnice...

Drumuri bune :)

Link către comentariu

Fiecare face ce vrea cu bani lui iar daca mai esti si impatimit chiar nu mai conteaza.

 

De ce sa il pici daca totul este facut cum trebuie ? Practic iei de pe o masina si pui pe alta.

 

Ultimu post pe tema asta, boby daca ai nelamuriri PM !

Link către comentariu

Virus stii tu ceva de 25-30% aici suma este mult mai mare, cam 1000e si iti face control la tot sa nu ai improvizatii, tocmai daia si este suma mai mare, totul trebuie sa fie ca din fabrica. Ce este sub 25-30% te ajunge mai putin.

Totul stiu de la un prieten care s-a interesat pt el ca a trecut de la 1.6 la 1.8 t 180 cp.

 

Exact asta am spus si eu, probabil nu destul de clar. Teoretic nu poti monta nici macar 1.6 in loc de 1.4 fara testare in "laboratorul RAR" deoarece trece de 30%.

 

Prin prieten te referi cumva la BR19M** ? :))

Modificat de virus
Link către comentariu

Bobbyrick : tu stii mai bine ce merita si ce nu ; nu am vrut sa te jignesc ; ideea este sa te documentezi foarte bine pt a nu avea probleme ; eu iti urez succesuri :)

D-A-N : avand in vedere ca esti nou pe forum, eu zic sa mentinem un minim de respect intre noi si nu cred ca esti in masura sa imi spui tu mie sa imi vad de masina mea si sa nu imi exprim o parere pe un forum ; si acei "carcotasi" cum le zici tu la cei carora sunt contra unei pareri sa stii ca si ei au dreptul la opinie si nu trebuie jigniti sau trasi la raspundere de catre tine, asa ca nu stiu care ar trebui sa isi vada de treaba lui ;

Link către comentariu

Poti moda motorasul de 1.4 si poti ajunge la caluti frumosi.chiar stiu unul,cred ca scapi mai ieftin.

Am pierdut sirul.dar pt colegul ce zicea de bemve-uri...eu am trecut de la e39 525 TDS la golf 4 :) asta e.imbatranesc

Cerem cai putere cum cerem marirea de salar :))

Link către comentariu

Da, am inteles ca se poate face si un remap de approx 10-14 CP, mai mult deja implica altceva (came schimbate, etc, etc), si cu siguranta nu are rost. Probabil daca nu face sens cu schimbatul motorului, voi face un remap si pune un filtru aer sport. Evacuarea va ramane cea curenta, Romcat Borla.

Link către comentariu

Eu am facut remap la benzinara cu castig 0 :) imi cunosteam foarte bine masina si nu s-a simtit nimic ; daca voua vi se pare logic sa castigi 10-14 cp ( ~ 20% ) dintr-un motor de generatie veche deja stors de putere din fabrica..atunci puteti da banul ; poate la unii functioneaza efectul placeboo ;

P.s : motivul pt care l-am facut a fost o ambitie proasta de a mea ; de regula obisnuiesc sa fac totul pe banii mei, pe barba mea...dar normal ca m-au influentat si cei care sustineau pana la prostie ca se castiga putere din aspirate si ca se simte..apoi dupa ce am cheltuit banii si am vorbit si cu un tuner de renume mai cinstit, m-am covins ; sper sa mi-o luati si pe asta in nume de rau ca sa fie tacamul complet :)

Link către comentariu

Sincer sunt foarte multumit de cum merge masina de fapt, si daca se va simti ceva diferenta cu atat mai bine. Pot face un remap la cineva pe care il cunosc si este bun in asa ceva, fara prea multe costuri - in jur de 100 RON. Probabil undeva in Martie o sa fac si asta, plus un filtru aer sport, si o sa va anunt daca se simte ceva cu adevarat (greu de crezut).

 

bgd: O curiozitate...ce motorizare ai in acest moment pe masina?

Link către comentariu

In acest moment am 1.4 tdi 70 cp resoftata ( din motive de economie - nu sunt fan diesel si nu voi fi niciodata ) ; am avut resoftare pe 1.4 86 cp ; dar am avut si motoare de 1.4 turbo 150 cp, si mai multe :)

P.s : cu filtru de aer sport, singurul lucru pe care il vei castiga va fi praful in motor si un " zgomot ", pt unii placut :)

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu

bgb_b92 sincer? nu stau sa ma contrazic pe forum,nu conteaza cat de nou sau vechi esti pe site,conteaza caracterul omului si cat de tare in gura esti,nu stiu care dintre noi a inceput cu ironizati,si nu sunt singurul cu care te-ai "contrazis"pe forum, din contra ca sunt nou caut oameni cu care am ce vorbi si de unde invata nu cu care sa ma "contrazic",asa ca prefer sa cedez eu,bafta in continuare

Link către comentariu

Cxr : faptul ca ai trecut de la e39 la golf, asta nu inseamna ca este o masina mai buna golful ; e39 este o capodopera si nu are termen de comparatie cu golful ; probabil ai facut regresul din motive de economie ; eu ma refeream la cei care isi strang niste bani si vor sa faca un progres ; majoritatea se indreapta spre mercedes / bmw / audi ; pt ca de la vw la dacia nu prea e progres..

Virus : interesant, sunt curios de fiabilitatea in timp ; tine cont ca motoarele numai sunt chiar noi ;

D-A-N : nu e vorba de cine a inceput sau nu ca nu suntem la gradinita ; ai facut o afirmatie gresita de la inceput, cand ai jignit pe cei care nu ti-au impartasit parerea, si apoi in loc sa iti ceri scuze ma iei pe mine cu afirmatii de genul " te simti ?! " / " tare in gura"…asa ca hai sa nu vorbim de caracter ; trebuie sa inveti sa respecti parerea altora, chiar daca nu esti de acord cu ea ;

Bobbyrick : daca esti multumit de masina si nu esti un impatimit al vitezei, crede-ma ca nu merita swap-ul ; de banii aia poti face altceva ; spre exemplu o instalatie gpl si sa te plimbi cu masina cat ti-o permite timpul, pt ca nu vei mai avea grija combustibilului ; am vrut si eu sa imi cumpar 1.8 turbo 180 cp, dar nu prea am gasit masini bune ; si pt mine era esential sa o cumpar in stare foarte buna si sa nu necesite interventii si stat prin servis pt ca eu circul foarte putin..dar crede-ma ca nu ai unde sa ii folosesti puterea..decat sa ii scartai rotile intr-a doua si apoi sa pui frana la semafor ; daca circului preponderent extraurban, atunci da, e o diferenta enorma intre 75 cp si 180 ; dar urban..ce fac cu 180 cp fac si cu matizul in Bucuresti..

Link către comentariu

Gata cu off-topicul, jigniri, atacuri s.a.m.d ???

E ultima data cand intervin apoi il mut pe 4tuning !

Link către comentariu

taz21-- ai perfecta dreptate,iti apreciez interventia,eu unu am spus mai sus ca numai intervin in asemea discutii am pus punct. si imi cer scuze inca odata pentru offtopic!! 

Modificat de D-A-N
Link către comentariu

Arata foarte bine, felicitari !  :icon_thumleft:  nu o sa regreti acest retrofit  :D

Link către comentariu

Arata super! Poti face te rog o poza cu masina indreptata spre un perete? Sunt curios cum bat si cum arata raza. Mersi!

Un scor ne dai?

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!