Jump to content

Prima mea masina: Volkswagen Golf IV 1.4 Benzina (2003)


bobbyrock

Postare recomandată

Pentru ce mai ceri pareri daca oricum nu tii cont de ele?

E masina ta...sunt gusturile tale...fa-ti viata cum iti place...ce mai pui lumea sa-si piarda timpul cu pareri?:))

Link către comentariu

@Lawrentzyu_86: Corect. Guilty as charged. Ma gandesc serios sa iau un Golf 4 in viitorul apropiat, sa deschid un Thread si sa incerc de-alungul catorva luni sa strang cat mai multe pareri, ale membrilor cu traditie, etc. Pe urma sa analizez si sa fac acel Golf dupa felul in care e recomandat de cei mai multi dintre membri. Stau si ma intreb oare cum va arata...asta asa, ca idee. Probabil o sa fie si fapta, undeva la anul. Chiar sunt mega-curios de rezultat :)

 

BTW: tin cont de pareri, si chiar destul de mult, insa uneori consider ca dintr-o poza sau doua, poate unii nu inteleg o idee, un concept, overall! Ma refer nu doar: haion, lateral, fata, etc, ci per TOTAL. Multi, cel putin dupa parerea mea, nu au viziunea asta, sau cel putin asta inteleg eu din unele comentarii. De aceea, uneori, am ales sa descriu de ce am facut un lucru intr-un anume fel, sau in altul. De multe ori insa, am tinut cont de pareri, sfaturi, aprecieri si critici, si multumesc tuturor pentru ele. Pentru mine inseamna mult, fie ca e un comentariu pozitiv, fie altul critic. De multe ori insa incercand sa explic anumite chestiuni: de ce am facut, cum vad, cum apreciez, unii nu inteleg ca poate vreau sa gasesc argumente la anumite critici, nu doar: 10 RON(i) "Caufland" / "Juma de folie", etc.

 

E un forum frumos unde poti impartasi ganduri, idei...masini.

 

O seara frumoasa!

 

P.S. Atasat, o grosolanie repezita de Vineri seara - sper sa gustati gluma :D

post-136372-0-32487400-1418417154_thumb.

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

Boby te ajuta cu ceva paravanturile alea sau doar iti plac ? Intreb de curiozitate :)

Ca o parere, eu nu le-as monta.

Link către comentariu

@~LauR~: Multumesc pentru comentariu. Sa fiu sincer, ajuta poate la a nu intra vant/stropi de apa in masina cand merg cu masina si fumez. Insa cum in curand ma voi lasa complet de fumat, nu stiu foarte sigur daca mai are vreun rost, doar pentru aspect. Cel mai probabil le voi vinde, caci pana in prima-vara nu le voi monta oricum. Mai mult decat atat, e destul de complicat a crea acea a 3-a protectie, pentru estetic/continuitate...so :)

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

Atunci daca fumezi sunt OK. Eu nu fumez si nici in masina la mine nu se fumeaza :d

Nu mai pune si la geamu mic.

Link către comentariu

Pai nu o sa mai fumez in curand, sunt in procesul de lasare completa. Asa ca daca la prima-vara sunt 100% clean, renunt a le mai instala. Am prea multe dubii de cum vor da cel mai bine (negre mate, transparente/semi-transparente, culoarea masinii, etc -- si fara a pune pe al 3-lea geam, mi se par chiar aiurea) :)

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

Va deranjez cu niste intrebari legate de o pereche de faruri OEM R32 Xenon (BOSCH) pe care vreau sa le achizitionez din Germania. Din pacate sunt cam pe langa in ceea ce reprezinta compontenta completa a acestor faruri. Ca nota, nu doresc sa achizitionez sistemul de auto-leveling, ci voi incerca sa le leg pe reglaj manual. Intrebarile:

 

1) Din pozele pe care le-am primti de la vanzator (atasate), pare ca farului drept -R-, ii lipseste ceva in spate -- unitatea metalica. In poza cu cel stang -L-, pare ca aceasta exista, insa in dreapta nu. E normal?

 

2) Voi face trecere de la masina fara Xenon la Xenon - deci am achizitionat un cablu de conversie pentru a fi mai usoara instalarea. Imi mai trebuie ceva cabluri pentru realizarea conversiei din non-Xenon (faruri normale) in Xenon daca detin acest cablu? Dar la trecerea pe reglarea manuala?

 

3) In poza a 3-a sunt prezentate toate elementele care vor fi trimise. Din poza, pare sa lipseasca ceva (in afara de auto-leveling)?

 

4) Sunt un total "noob" in ceea ce priveste tipurile de bec-uri. Odata ce instalez aceste faruri, doresc sa am totul pe ele marca OSRAM. Tinand cont de asta, ma poate ajuta cineva cu recomandari pentru tipul/modelul/numele becurilor pentru:

 

  - pozitii;

  - faza lunga;

  - xenon

 

Va multumesc mult!

 

Far_Left.jpgFar_Right.jpgFaruri.jpg

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

Prima poza pare a fi balastru,dar sincer la oem nu ma pot pronunta pt ca nu stiu cum sunt legaturile,daca prin absurd,sunt conectate ambele xenoane la un sg.balastru ar trebui sa aibe releu sau ma rog,ceva acolo.

 

Cat despre becuri osram :) (smiley,aici pt ca am impresia ca ai citit pe net ca alea is "cele mai bune,de astea sa iti cumperi!) sunt intradevar bune,dar scumpe,philips sunt bune,samd.

 

E un topic dedicat pt asa ceva,da un search ca l-au facut baietii destul de detaliat.

Link către comentariu

@cxr2test: Mersi. In legatura cu becurile...da, din ce am citit despre calitate, intensitate, durata de viata, etc, asta am dedus eu. Plus becurile ce le folosesc in gospodarie si sunt marca OSRAM, sunt net-superioare Philips. Si nu folosesc de 1 luna, 2, 3 si de ani de zile si mi-am dat seama de diferenta. Inteleg ca treaba e discutabila si depinde durata de viata de mai multi factori.

Link către comentariu

De acolo din spatele farului lipseste balastul de alimentare a becului. Iar in legatura cu becurile de xenon eu sunt de parere sa mergi pe OEM, daca tot ai mers pe xenon OEM sau pe becuri bosch.

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

In ultima poza, cele doua chestii din laterale sunt balastele. Este un model mai rar intalnit de balast, care se prinde in spatele aripii.

 

Piesa de metal din spatele farului stang (cred ca) este calculatorul de autoleveling.

 

Butonul de reglaj manual nu merge adaptat pe farurile cu xenon.

 

In poza ai tot ce-ti trebuie ca sa le montezi pe masina si sa le faci functionale, exceptie autoleveling-ul.

 

Iar daca ai luat mufe adaptoare de la 10 la 12 pini, nu mai ai nevoie de nimic.

Modificat de MRC
Link către comentariu

Sunt 2 modele de xenon OEM pentru golf 4, 99-01 si 02-06 ( modelele break ) nu e vorba de raritate. Balastul vine montat pe aripa in interior. Cel din spatele farului stang e intr-adevar calculatorul de autolevelling.

Link către comentariu

@rudiRUD, MRC, Cosmin ZKG: Multumesc mult pentru lamuriri. Intr-adevar nu se poate face adaptare electrica sa mearga aceste faruri pe reglare manuala (de la butonul din bord)? Eu asa intelesesem, ca se poate.

 

Ca o alta rugaminte, daca se poate, ce tip de becuri sunt pentru:

 

- pozitii (H ?!)

- faza lunga (H ?!);

 

Multumesc tuturor inca odata!

Link către comentariu

Incearca sa faci retrofitul complet pentru a nu mai avea nevoie de reglaj manual, oricum ele o data reglate corespunzator nu vei avea probleme, doar in cazuri extreme cand ai in masina incarcaturi grele de ar face ca botul masinii sa fie ridicat si astfel sa deranjezi ceilalti participanti la trafic.

In legatura cu becurile sunt putin atipice fata de ce esti tu obisnuit, astfel avem :

1. Faza scurta xenon D2S

2. Faza lunga H7

3. Pozitie H6W

Daca ai posibilitatea (financial) sa le pui becuri noi de calitate deoarece un impediment va fi schimbarea lor, trebuie data bara jos chiar si pentru schimbarea unui bec de pozitie, sau cel putin la modelul xenonului dupa 2001 nu ai acces aproape deloc

Link către comentariu

Salut,imi cer scuze ca intervin si eu,si ocolesc putin subiectul dicutiei,dar tin sa iti spun sincerele mele pareri,este o masina foarte frumoasa,bun venit in grupul Vw mk4,buna alegere ai facut in a-ti cumpara un mk4 ,este o masina superba,este totul de apreciat ce ai facut pana acum la ea,si vad ca inca nu vrei sa te opresti!! am citit cu drag tot topic-ul tau mi-a facut placere,numai asculta la gurile rele care ciripesc pe aici,si prepara masina asa cum iti spune inima si creierul,bafta in continuare!!! :)

Link către comentariu

@Cosmin ZKG: Perfect, multumesc frumos. Tocmai am aflat ca farurile au becurile toate (incl Xenon), originale BOSCH, mai putin cele de pozitii, care le-am achizitionat (OSRAM H6W). Cu instalarea de auto-leveling, e putin mai greu in zona mea, caci nu prea se pricepe nimeni, din pacate. O sa incerc sa vad daca pot sa le leg pe reglare manuala, caci am inteles ca se poate totusi realiza asta de catre un electrician bun.

 

@D-A-N: Multumesc frumos pentru aprecieri. Da, inca mai lucrez la masinuta... insa in pricipiu am cam terminat odata cu instalarea farurilor xenon OEM :) Undeva la anul, sau peste 2 ani, poate voi reusi sa schimb motorul cu un 1.8 Turbo. Sunt multumit insa si cu 1.4 caci merge foarte bine masina. Singurul lucru mai "lent" e cuplul.

Link către comentariu

Inteleg perfect,stiu ca 1.4 lasa de dorit,e lenes pentru caroseria greoaie!! am un prieten cu mk4 1.4 si stiu,daia am si optat pentru 1.6 :P dar usor usor le rezolvi pe toate nu te stresa! 1.8 turbo ar fi perfect! 150 cp, ai face o schimbare destul de mare,succes in continuare.

Link către comentariu

Yep, se poate. Deja am vorbit cu cineva si n-or sa fie probleme. Intr-adevar or sa fie ceva costuri. O sa analizez cand va fi cazul tot ce implica schimbarea motorului (piese/costuri).

Link către comentariu

Sunteti siguri de ceea ce spuneti? Cu vreo 6 ani in urma ma regaseam in acceasi situatie si mi s-a spus foarte clar ca un motor mai puternic de 25-30% comparativ cu motorul initial nu se poate omologa decat dupa testarea masinii in laborul de teste RAR!! Masina rerezinta un ansamblu de piese, si chiar daca motorul in cauza a echipat anumite versiuni ale aceluiasi model, cei de la RAR trebuie sa constate ca masina noua "construita" de tine intocmeste aceleasi standarde ca si cea produsa de fabricant!!

 

Cu alte cuvinte gandeste-te bine daca merita sa investesti atat intr-o masina care are aproape 12 ani, sau daca mai merita sa investesti intr-o masina care te nemultumeste ca si motorizare.

 

Poate doriti sa va mai informati pe aceasta tema.

Modificat de virus
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!