Jump to content

Prima mea masina: Volkswagen Golf IV 1.4 Benzina (2003)


bobbyrock

Postare recomandată

Cel mai bine cumperi alta 1.8 turbo si o vinzi pe a ta..va fi mult de munca..motor + anexe + cutie + planetare + suspensie + frane + multe altele..mai bine si mai simplu iesi la pret daca o vinzi pe a ta cu 3000 si iei un 1.8 turbo la 4000.

Link către comentariu

Este cel mai greu sa faci asta...dupa ce ai investit ceva in ea...

Cel mai simplu e sa iti iei una pe Anglia...sau troznita in spate rau...sa ai partea de fata intacta...si cu rabdare sa te apuci de transplant...

Daca cumperi doar piesele...vei da pe ele cat pe o masina de care zic...

Link către comentariu

@Lawrentzyu_86: Multumesc. Asa am sa fac, gasesc o masinuta cu motorul asta in stare buna de functionare si nu super-rulat si sper ca la anul, sau peste 2 ani sa fac modificarea asta la masinuta. ;)

Link către comentariu

Frumoasa masina,sa o stapanesti sanatos!

Si in legatura cu schimbul de motor sa nu iei in seama pe cei care iti spun ca nu merita,iti spun din propria experienta ca merita si vei fi foarte multumit.

Detin si eu un golf 4 si de saptamana asta am trecut la 1.8t,Simt ca mi-am luat alta masina.

Link către comentariu

Este normal sa simti ca ti-ai luat alta masina, pt ca doar nu mai ai acelasi motor ; aici nu ma refeream la faptul ca nu merita ca nu se simte diferenta de putere ; este vorba de costuri, de munca, de drumuri, si atat ;

Daca tot ii spui din experienta, spune-i si cat te-a costat, ce ai modificat, etc

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu

@bgd_b92: Daca te-ai uita mai atent la valoarea acestui Golf - ai intelege ca merita mai degraba sa ii schimb motorul, decat sa iau alt Golf cu un motor mai mare. Bineinteles ca totul implica munca, alergatura si bani, dar cu siguranta o sa coste mai putin sa ii pun acestui Golf alt motor, decat sa iau altul care arata....macar 75% ca al meu, doar cu un motor mai mare.

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

Comparison Sequel :)

 

2nsyjrt.jpg33acjs2.jpg2e16u1d.jpg17sbgh.jpg16kcj7d.jpg5peiqp.jpg9tzupl.jpg2cs9lqq.jpg2n1hsop.jpg2cgd3cl.jpg2gx0d2t.jpgvxgn0g.jpg2d6w6tw.jpg

post-136372-0-34029400-1418058263_thumb.

post-136372-0-59769200-1418058352_thumb.

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

Am cumparat un golf cu volan pe dreapta de pe care a luat motorul cutie ecu etc....pe care o sa imi scot banii.

si de modificat a trebuit doar o conducta...nu e chiar asa greu cum pare

Link către comentariu

Ai mai pus cate ceva...

Legat de eleron, imi mentin parerea DONT LIKE!. Eleronul din kitul 25j arata de 10 ori mai bine din punctul meu de vedere.

La scaune te-ai gandit sa le schimbi tapiteria de pe mijloc sa scapi de cupra?

Link către comentariu

E ceva diferenta  :icon_confused:

 

Pana la urma "de gustibus non disputantum", daca tie iti plac go for it. Si eu am anumite dubii cu privire la anumite elemente, dar prefer sa le pastrez pentru mine stiu ca s-a facut curatenie de curand pe topic si sa nu il mai "murdarim" cu daca ne place personal sau nu. Personal cred ca daca tot ai investit atatia bani, trebuia sa mergi pe OEM ca nu dadeai gres, dar, repet, personal. 

 

Trimurile de la consola centrala sunt oem / originale / noi ? :D  Stiu ca sunt destul de piperate.

 

Kit-ul de anniversay cat te-a ajuns ? Ma batea si pe mine un gand, ii schimba aspectul vizual, in bine :icon_thumleft: 

 

Mai ramane motorul de 1.8 T si jante pe 17 si benzina :bom:  

Link către comentariu

@guppster: Multumesc. In legatura cu eleronul, stiam ca or sa fie critici, deci nu am cum sa ma supar. Asta a fost alegerea mea dupa ce am inspectat celalalte variante si nu mi-au placut in mod deosebit. Probabil in timp imi voi schimba optiunea, insa pentru moment si viitorul apropiat, va ramane acesta, mai ales ca fost munca enorma pentru montarea lui, instalarea lampii de Mini-Cooper in el, etc. Legat de scaune, da, o sa pun altceva pe mijloc, probabil de culoare gri ca si restul interiorului, undeva anul viitor cand vreau sa fac si un retus la piele (aripioara sezut, scaun sofer).

 

@Cosmin ZKG: Multumesc :) Ca nota, in general 90-95% am mers pe OEM, si restul sunt elemente high-end, nu porcarii, ci produse originale VW. Pe langa asta sunt elemente care ofera un plus de siguranta, utilitate, etc. Trimurile sunt originale, da. Noi insa sunt doar elementele din consola centrala. Voi inlocui manerele si consola sofer anul viitor tot cu trimuri originale, manere negre - astept o oferta de la un distribuitor VW. Kit-ul Anniversary m-a dus destul de high - sincer nu mai retin exact. Pragurile nu sunt noi, insa au fost in stare impecabila si doar au trebuit revopsite/adaptate sa permita flapsuri noroi pe fata (stiu ca multi nu le suporta, dar decat sa duc masina zilnic la spalat, si sa se zgarie, am ales aceasta optiune, care e foarte utila -- si ca aspect da chiar neasteptat de bine). Motor mai bun, sper sa gasesc anul viitor un Golf 1.8T cu motor bun si il achizitionez in vederea schimbarii motorului. Jante 17 sau chiar 18 o sa achizitionez la anul, urmand ca astea de 16' sa le reconditionez si tratec cu lac termic, pentru folosire iarna :)

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

Bogdane imi face sincer placere cand vad ca sunt si altii indragostiti (ca si mine) de aceste masinute! Si la tine se vede ca ca o "iubesti" mult.

Legat de swap, daca gaseti un BAM de audi/seat ar fi ideal, dar e mai scumpa si masinuta. Pentru orice motor optezi (sau gasesti in buget), cred ca merita sa fie cu 6 trepte (180 cp+) din fabrica.

Bafta and keep up the good work!  :icon_thumleft:

Link către comentariu

@guppster: Multumesc :) O sa fac tot posibilul sa fie o masinuta intretinuta bine. In legatura cu motorul, da, o sa vad ce optiuni gasesc undeva la anul (sper), sa achizitionez ceva bun care sa merite schimbarea (bine, ca de la R14 :)), orice e in sus e mai bun). O zi frumoasa!

Link către comentariu

felicitari pt felul in care arata masina, imi place...de interior nu mai vorbesc e bestial :icon_thumleft: ....carligul de remorcare nu mi se pare prea estetic....in rest toate modificarile sunt ok(am mai spus ca e culoarea mea preferata la golfuri )

 

interesant plasticul de pe bara spate,sub haion,nu am mai vazut pana acum....

 

tare faza cu "R14"  :))

 

bafta in continuare,sa reusesti "transplantul" :D

Modificat de bls luci
Link către comentariu

@bls luci: Multumesc frumos pentru aprecieri, iti doresc la fel! Cat despre carlig....da, stiu, insa si aici am o "scuza". Din pacate, cel putin in zona mea, si in apropiere, se mai practica "subtila" impingere...pentru facut loc. Nu ca as parca eu aiurea, dar pentru siguranta, am lasat carligul ca parte din masina. Mai mult, fiind elemente negre destul de multe pe masina, din punctul meu de vedere merge, mai ales ca nu am mers pe "clean look" la haion, etc. Am incercat sa-l fac sa arate cat mai bine, fiind reconditionat total (inclusiv sistemul de sub bara, cu adaugare priza EU+US si alte duze de siguranta), si vopsit termic capacul ce ascunde mecanismul de desprindere (care da, si acela a fost facut in asa fel incat sa se poata da jos FOARTE GREU de cine nu cunoaste).

 

Despre plasticul de protectie aplicat pe bara: da, am cumparat acesta din Anglia, de la un manufacturer independent. Am reusit astfel sa ascund initial cateva mici zgarieturi (pana la prima vopsire, in aceeasi culoare, in viitorul nu foarte indepartat), si mai mult decat atat protejeaza foarte bine bara - mizerie, zgarieturi, lovituri, etc. Ca potrivire, s-a potrivit 99,99%, fiind nevoie doar de cateva ajustari fine, sa intre cum trebuie sub cheder, fara a sta in vreo tensiune. Daca vrei, da-mi un PM si iti dau link cu produsul din UK.

 

Sper sa-l aduc la o putere mai mare anul viitor, sau macar in viitorul apropiat! :)

 

Bafta!

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

Felicitari de achizitie/modificari.mi-i s-a parut interesant inceputul si uite mi-am permis sa urmaresc de la inceput pana la sfarsit topicul.Mare grija la boala de care suferim noi cu totii cand e vorba de masini : vreau sa imi cumpar asta,vreau aia si cealalta....si incet incet pierdem sirul ideii/linia de plutire si deviam in "afara"si pierdem originalitatea ideii initiale.(stai linistit e chestie normala si sunt destul critici aici care te trezesc daca dormi :) )

 

Personal (daca as fi eu in locul tau) ce pare a fi in plus : acel eleron spate,luminita emblema vw spate,carlig (cel putin pt mine,poate tu il folosesti) si bandourile negre.Nu spun ca arata urat,dar da un aspect de masina incarcata.

 

Spre exemplu: daca ai in plan paravanturi,bari suport plafon(portbagaj exterior) deja se tot incarca si se pierde aspectul unul golf oem si tinde mai mult spre houles boules sau homo-sapiens-pitiponcus/cocalarus si e pacat!

 

Interiorul no comment,arata mai bine decat mi-am imaginat vreodata eu sa il fac la mine pe masina :D

Modificat de cxr2test
Link către comentariu

@cxr2test: Multumesc mult pentru aprecieri si comentarii.

 

In legatura cu pierderea sirului, da, au fost momente cand am pierdut firul, am vrut si aia, si cealalta, insa in final am ales sa iau ce e important si util pentru masina. Din ce am facut pana acum la masina, eu sper si vreau sa cred (lucrand in Web si Graphic Design) ca nu este, cel putin pana acum o masina incarcata sau care a pierdut un anume "fir de lucru/aspect".

 

Despre eleron, emblema si carlig :) Imi dau seama ca aici sunt cateva chestiuni care multora nu le plac. E absolut normal, caci gusturile difera de la persoana la persoana, iar eu sunt un tip care nu vrea neaparat sa urmareasca un anume "pattern", deja stabilit oarecum de cei pasionati, gen: "clean look" (whatever that means, caci sunt mai multe 'tipuri'), super-mega-extra-uber OEM (sincer, daca o luam ca OEM in sensul nealterarii sub niciun chip si fel a unei masini, ar insemna ca ce vine din fabrica, aia sa fie si pe strada, cel putin eu asa vad lucrurile, insa cu siguranta si atunci vor fi critici, e normal), etc. Ca sa revin la idee:

 

- Eleron/Bandouri: dupa cum am mentionat si mai sus, a fost ideea mea de a crea un "altfel" de spate, oarecum diferit  de ce am vazut, si nu mi-a placut in mod deosebit, mai ales referitor la tipurile de eleroane disponibile (sincer, 99% din eleroane, au acelasi format -- fie ca sunt mai mari, mai late, taiate la mijloc, cu gaura pe mijloc in partea superioara, sau ostrogenitati de genul racing care n-au ce cauta pe aceasta masina). Am decis deci:

 

  1 bandourile sa ramana negre (asta in principal datorita culorii masinii, acest gri mai inchis/cameleonic, care nu se preteaza, dupa parerea mea la -- ALL GREY; as fi vazut bandourile in culoarea masinii, daca aveam acel gri deschis, de unde plecau mai multe modificari in acel caz: semnalizari portocalii in aripi, si in bandoul fata tip-USA, etc); mai mult, daca ar fi fost sa le fac in culoarea masinii, trebuia sa achizitionez toate bandourile (fie impecabile undeva de la dezmembrari - reconditionare/vopsire, fie noi - vopsire), caci acestea care au fost "default" pe masina au un anume "pattern", sunt oarecum in relief niste mici brobinite, cum probabil stiti, si deci pentru a le face in culoarea masinii, trebuiau sa fie cele fine, fara acest aspect reliefat;

 

  2 protectia bara spate sub haion sa fie neagra (pentru consistenta, si o impresie de "adancime" a haionului -- in real-life se observa acest aspect chiar foarte mult -- am atasat si o poza poate ceva mai elocventa care sa evidentieze lucrul asta);

 

  3 sigla de sub "GOLF" cu "EXCLUSIVE" sa fie neagra (consistenta/aspect);

 

  4 in locul semnalizarilor din aripi, am pus capace originale VW OEM, de culoare neagra cu "EXCLUSIVE EDITION" (pentru consisenta/aspect, si pentru a nu face pom-de-Craciun masina cand sta pe avarii, sau dau o semnalizare, la fel si pentru a elibera putin tensiunea de pe modul, tinand cont ca in faruri am ales sa pun dubla semnalizare, si lampile din bandoul fata sunt legate tot pe semnalizare);

 

  5 grila din fata in care este incastrata sigla VW de culoare neagra (pentru consistenta);

 

Despre carlig, am amintit mai sus in ce sens ii gasesc utilitate in primul rand, dar si completare aspect; nu consider ca "incarca" foarte mult spatele; a fost reconditionat complet, vopsit in culoare neagra (suport/carlig), si in culoare rosie capacul care ascunde/protejeaza sistemul de desprindere. In plus, extensia bara spate a fost modificata ca sa permita instalarea carligului, si deci indepartarea lui ar crea un mic gol in loc.

 

Despre sigla spate: nu este o sigla cu Led, ci este sigla noua, originala, pe care cu greu am reusit sa o desfac si aplicat intre spatiile pline (dintre V/W), folie reflectorizanta rezistenta la apa/intemperii; consider ca are utilitate oarecum atunci cand masina e stationata (noaptea), si completeaza oarecum "petele de culoare rosie" (lampa eleron, capac carlig, inel tractare, etrieri, grila extensie-bara fata).

 

Detin intr-adevar si un sistem original de bare plafon si doi suporti bicicleta, care sunt noi si in acelasi stil de culoare (plastic negru/aluminiu). Acestea insa vor fi instalate numai cand plec in vacanta, si doresc sa iau Pegas-ul meu si al sotiei.

 

Voi instala si paravanturi originale undeva in prima-vara, insa lucrez inca la culoare, dar si la cum pot instala si in ultimul geam (fix, fara utilitate, caci nu se deschide) un paravant -- pur pentru "continuitate" si aspect. In acest moment nu imi place cum arata doar la geamurile fata+spate, set-ul de paravanturi -- sunt sigur ca si la aceasta idee vor fi critici, insa inainte de instalare pe masina, promit sa fac cateva comp-uri in Photoshop si sa le postez aici pentru opinii. :)

 

Inca odata, multumesc pentru aprecieri si comentarii!

post-136372-0-45762900-1418304997_thumb.

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

Apreciez ca ti-ai facut timp sa raspunzi in detaliu.eu doar imi dadeam cu parerea.din partea mea poti sa ii faci ce modificari vrei.stai linistit daca as sti ca jumatate din forumisti ar fi impotriva (de exemplu) sa imi fac plafonul roz eu l-as face numa de ciuda :)

Esti pe bugetul tau,esti pe imaginatia ta (fie ea buna sau rea) asa ca dai drumul.Sa vad poze :D

Link către comentariu

G O L F                                      G T I
 EXCLUSIVE                                                                        STYLE

post-136372-0-82075700-1418400615_thumb.

post-136372-0-89357300-1418400618_thumb.

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

clar, GTI cu I-ul rosu.

 

Cam ca loganele cu inscriptia V6 cumparata cu 10roni din caufland...

 

iar ai pierdut sirul.

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

@flaviusmaff, mad_kat: a fost singura adaugare pe care o aveam in minte pentru exterior; ca nota, toate inscriptiile sunt originale VW, nu prostii de 10 RON. Asta o sa fie look-ul final la spate, cel mai probabil exterior overall. Ce voi mai adauga sunt paravanturile (posibil, inca nu sunt 100% sigur), si faruri originale BOSCH Xenon care sa inlocuiasca cele Valeo cu dubla semnalizare ce sunt acum echipate pe masina.

 

P.S. I-ul rosu pentru mine are relevanta doar pentru ca-i rosu, nimic mai mult. Probabil o sa inlocuiesc cu I normal peste ceva timp. Insa imi place cum arata pentru moment.

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

@mad_kat: Asa o fi :)


Pareri? Merita efortul de a completa "paravant" pentru continuitate si pe geamul fix? Sau pare kitsch?

post-136372-0-14418700-1418411316_thumb.

post-136372-0-74187400-1418411318_thumb.

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!