Jump to content

Prima mea masina: Volkswagen Golf IV 1.4 Benzina (2003)


bobbyrock

Postare recomandată

Multumesc! Referitor la grila fata, de fapt eu am vopsit-o in rosu, tocmai in ideea de a da putina pata de culoare in fata. Are legatura cu etrierii, capac carlig--inel--sigla spate. Pentru o perioada cel putin o sa las asa, sa ma bucur de cum arata ;)

Link către comentariu

Salutare tuturor.

 

Am si eu o intrebare catre voi - am decis sa montez un spolier pe luneta (eleron). ...

 

Stima!

parere personala, urat!

Un eleron de GTI aniversar/R32 da mult mai bine

daca ai pus fustelede aniversar, pune si pragurile  :icon_thumright:

Si am o mare nedumerire, vrei sa-i schimbi motorul si sa te muti in germania? altfel chiar nu vad sensul vitezometrului pana la 300 km/h pe un 1.4 aspirat, de 75hp :scratch:

Link către comentariu

@guppseter - da, este parerea ta si o respect. insa daca-i bine pus acest eleron poate da un aer diferit spatelui masinii (sa fie vopsit in aceeasi culoare, lampa stop frana montat/incastrat in el, etc). aerul de care vorbesc va fi unul de masina clasica, vazut din spate. nu am de ce sa pun, parerea mea alt tip de eleron caci asa cum mai sus ai mentionat, nici motorul nu ajuta enorm, si deci look-ul cu alte eleroane dau un aer de "raliu", so...

 

pragurile le am originale, momentan fac niste modificari la ele pentru a permite instalare de flapsuri originale noroi pe fata. odata facute modificarile, o sa le vopsesc si montez pe masina

 

da, la un moment dat vreau sa ii schimb motorul, probabil peste 2-3 ani de zile: ma gandesc la un upgrade 1.8 sau 2.0. o sa verific ce implica ca si mecanica/costuri si o sa ma hotarasc. insa nu, nu vreau sa ma mut in Germania. ideea era alta la ceasuri, foliile de W8 avand numai 280 sau 300 KM/h la benzina, si ofera alt look fata de cele de Bora sau Golf - nu ca acelea ar fi urate, din contra, dar asta imi doresc eu:

 

In final o sa fie asa:

 

- computer Golf 4 R32 Immo3 Maxidot (urmeaza, il detin -- upgrade de la Immo3 Minidot benzina Golf 4)

- folii edition cromate Passat W8 280km/h sau 300km/h (urmeaza -- upgrade de la folii benzina Bora)

- ace Audi R8 negru/gri - limbi albe-transparent, modificate pentru Golf 4 (instalate);

- inele cromate edition (instalate);

- butoane reglaj polished aluminium (instalate);

- carcasa ceasuri edition cu semnalizari/faza lunga la nivel (instalat);

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

Salut, vad ca depui niste eforturi pentru o masinuta, ok.

As vrea sa te intreb dar fara sa imi sara lumea in cap, cu ce te ajuta ca pui 300 km/h la o masina cu cel mai slab motor posibil?

Adica eu ma gandesc ca nu o fi toata lumea atat de proasta cand se urca in masina ta si sa nu isi dea seama, eu m-as teme ca or sa rida de mine prin oras etc.

Probabil ca tie personal iti aduce nenumarate satisfactii desi el abia o urca pina la jumatatea scalei dar nu te gandesti ca in realitate in cercul tau iti poate aduce din contra,niste prejudicii ""de imagine"" ca sa zic asa?

peste 3 ani poate o sa o vinzi si mai pui un pic si iti iei o masina mai tinerica si mai ädevarata"" decat un g4 /75 cu swap de motor,care implica batai de cap masive.

Un golf obisnuit curat si sincer  e mult mult mai demn decat unul cu vitezometru exagerat.

my 2 cents.

Link către comentariu

Gusturile NU se discuta!!Nu te asculta la nimeni,fiecare isi exprima parerea,fa cum iti place tie!

Spor!

Link către comentariu

@stealth

 

Mai sincer sa fiu, nu stiu de ce sunteti atat de indoctrinati (si nu o spun cu pas, deloc), ca cineva, sau altcineva, trebuie sa se bucure de lucrul altuia - sincer, eu nu am luat si nu am lucrat la aceasta masina pentru altii, ci pur si simplu pentru mine. nu pentru grupul de "bajeti" din parcare, nu pentru racing, nu pentru chicks -- nu pentru a ma lauda. faptul ca la un motor de 1.4, ceasurile normale sunt cu pana la 220km si arata, din punctul meu de vedere urat, iar ORICE CEAS de edition este deja de 260 KM/h...nu vad care e problema. mai conteaza acum ca pun de 280 sau de 300, daca mie imi plac mai mult gradatiile respective de W8. cele curente au 260, 260 nu e prea mult? sincer, nu cred. faptul ca am atins o viteza frumusica, destul de usor, si deloc "abia" pe un drum liber + inspectiile tehnice efectuate la masina, imi dau oarecare sperante ca masina a fost foarte putin folosita, dar bine intretinuta, si trebuie de acum incolo mai mult folosita si mai bine intretinuta (tinand cont de varsta). conteaza multe la o masina, ca sa iti atinga o anumita viteza si sa se comporte intr-un anume fel. faptul ca ai sau are altul un super demaraj, cuplu si 300 de cai pe masina, ca sa "faca fata cerintelor de folii cu 300km/h", mi se pare un pic ciudat...

 

probabil ai dreptate, din punctul meu de vedere nu ma deranjeaza criticile argumentate, chiar deloc, dar nu vad rostul criticii pe anumite folii, chiar daca nu va ajunge cu motor de 1.4 aceasta masina prea mult in partea dreapta. probabil cu un motor mai bun, in viitor, se va apropia.

 

cat despre alta masina, asta e masina mea, si nu vreau sa discut de altele. sunt endless motivele, "motiv" si pentru care am optat pentru un Golf 4 din 2003, si nu un BMW S7 din 2013-2014, sau mai stiu eu ce alta masina, construita dupa anii 2004.

 

si inca ceva: un golf curat, si sincer ai spus? nu cred ca-i ceva pe masina mea care sa o faca mai "murdara" sau "mincinoasa". golf-uri "curate" si "sincere", vad zeci in fiecare zi, si imi pare rau de ele, caci arata destul de rau: "curat" sau "spala-ma" e tiparit de obicei in praful de pe luneta, si "sinceri" sunt ochii (farurile) modificate, negre, cu un eventual xenon si angel-eyes de China, care parca plang. nu stiu exact la ce te-ai referit cand ai spus vorbele astea, ma rog, problema ta, sincer... ;)

 

thanks!

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

Ok, apreciez ca mi-ai raspuns  frumos, voiam sa mai spun ca nu mai ai voie legal sa pui alt motor in afara de aceleasi tip,deci nu ai sanse nici macar cu 1,6/105 .

 

E minunat ca atingi destul de usor 200 km/h cu 1.4/75 cp :) ,

 

Ai grija totusi ca scrie mai sus Se interzice postarea(...) relatarilor despre incalcari explicite ale legislatiei, pe care le-ati reusit cu autoturismul (sau orice alt mijloc de locomotie) si au cea mai mica legatura cu viteze peste limita legala (...)

Modificat de stealth
Link către comentariu

a fost un test, odata, pentru 1-2 secunde cat s-a dus acul. era gol tot drumul, relax. si eu apreciez criticile tale, nu e o problema. ciudat totusi de ce asteptai un alt raspuns? proababil denota comentariul tau? are you a thread breaker/flammer? :)) multumesc frumos pentru atentionare, si pentru scris-ul rosu evidentiat. o sa ma asigur si eu de acum incolo ca respecti intocmai toate regulile...pe forum, bineinteles. si gresesti, POTI schimba motorul, numai ca-ti trebuie anumite aprobari - intereseaza-te.

Modificat de bobbyrock
Link către comentariu

Ok bobby, nu ai de ce sa te superi. Cunosc legea, nu vei primi niciodata aprobare RAR pentru motor de 2 pe golful tau.

 

Si nu eu am scris cu rosu,ci administratorii forumului,sus  http://vwforum.ro/forum/184-masina-mea/

Modificat de stealth
Link către comentariu

OK, multumesc inca odata pentru detalii / atentionare. Daca nu o sa pot face modificarea, in ciuda a ceea ce aflasem eu, asta este :)

Link către comentariu

Cum sa nu aibe voie sa schimbe motorul legal? Daca in carte motorul nu are serie, nu are cum nimeni sa stie ca ai schimbat tu motorul sau nu.

In plus, daca e sa o luam legal... suspensii nu, jante nu, folii nu, evacuari nu.

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

E mai greu sa pansonezi seria motorului si la un control amanuntit daca pui un 1.8T poate sa-si dea seama imediat ca nu ala e motorul cu care a venit masina, dar nu asta e problema. Cine vrea sa-si puna un motor mult mai puternic fata de cel de fabrica, o face pe pielea lui si gata, daca are noroc sa-l opreasca, asta e. :D Pana atunci, o sa bagi bani in masina si legal sau nu, tot o sa faci treaba asta daca asta ai in cap.

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu

@rudi , flavius: corect! :) oricum o sa o fac. nu o sa ramana 1.4 pe masina asta endlessly. oricum, masina asta o sa ramana la mine definitiv - nu am de gand sa vand, schimb, etc, si asta pentru am bagat de 5 ori banii ei in ea deja, si imi place mult prea mult Golf 4. o sa vad cu legalitatea si schimbarea motorului dupa 1-2 sau 3 ani.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Eu am pe Bora ceasurile normale de edition - cu vitezometrul pana la 260kmh. Si tot mi se pare un pic hilar, avand in vedere ca masina, remapata fiind nu se apropie cu mai putin de 50kmh de maximul scalei. Am avut o masina cu 260 pe bord, dar macar saraca trecea de 230kmh (evident in germania)

Iar la ceasurile de R32 sau W8 vei avea o diferenta mai mare decat viteza legala de pe drumurile nationale... E un pic hilar...

Link către comentariu

@boggy20: Multumesc pt mesaj si părere. Totusi, multe "beculete"? Nu prea inteleg la ce te referi. Singurele adaugari sunt semnalizarile bandou USA (in schimb am scos semnalizarile aripa), oglinzi cu semnalizare, proiectoare ceata (oem), si lampa stop eleron, caci cel original e acum acoperit de eleron. Alte "beculete", nu am :) Cat despre "juma de folie", habar nu am la ce te referi.

 

@mad_kat: Da, inteleg. Ideea este ca la anul o sa pun 2.0 pe masina, turbo si remap, so...makes sense pe mine. Probabil o sa rămână foliile curente, si nu R32 sau W8.

Link către comentariu

Ma refer la jumătatea de folie de pe luneta.

Este plin Bucureștiul de taximetriști cu juma de folie ca a ta doar ca e galbenă.

O sa îți fac o poza zilele astea sa vezi la ce ma refer.

Link către comentariu

Felicitari pt faptu cum ai grija de masina, arata f bine cu exceptia eleronului ala...

In legatura cu schimbarea motorului mai bine optezi pt 1.8 t de180 cp AUQ sau 225 cp BAM ( asta are k04 ) cutie in 6 trepte la amandoua si le poti tuna mult mai usor fata de 2.0. Motoru 1.8 t 180 cp l-a pus un prieten tot pe un golf 4 si este super multumit.

Link către comentariu

@LauR: Multumesc frumos pentru apreciere si recomandare. O sa studiez mai bine optiunile pentru motor, auzisem si eu ca 1.8 este mult mai bun. Sper sa pot face schimbarea asta la anul :)

 

In legatura cu eleronul, asa am apreciat eu ca i-ar da un stil mai "clasic", neplacandu-mi cum arata celalalte tipuri de eleroane - am studiat toate modelele. Probabil in timp o sa imi schimb parerea, insa pentru moment sunt foarte fericit de cum arata si a iesit treaba cu acel eleron.

Link către comentariu

Merita din plin 1.8 t sigur nu vei fi nemultumit, poate doar de consum asta daca te dai la ea :))

Legat de eleron tu stii mai bine, dar...

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!