Jump to content

Simt absolut orice denivelare de pe drum!


spzHades
 Share

Postare recomandată

Buna ziua,

 

Am un G4 si ma cam sacaie o problema de mult timp.

 

Masina parca nu e imbinata, nush cum sa zic... aveam roti pe 14 de tabla cu balon mare si totusi mi se parea ca simt prea tare gropile si pe drum drept mergea asa tremurata parca si pe drum ca in palma tot simt "ceva".

Am pus niste roti de iarna pe ea si la fel face. Acum am niste jante pe 17 cu cauciucuri 225/45/r17 si vreau sa zic ca simt absolut , dar absolut orice imperfectiune din asfalt si parca cand intru intr-o groapa masina se lasa cu tot... simt ca n-as avea amortizoare :| , si simt foarte tare in schimbator si volan, toate vibratiile le simt in volan si putin si in pedale. Mi-e si frica sa merg acum.... cand trec peste liniile de tramvai am impresia ca se rupe. Bine nu zic ca masina e senzatie la >120 , cum sta pe drum si mai ales jantele pe 17 sunt superbe, au schimbat aspectul masinii grav :)

 

Am schimbat de curand.... Amortizoare fata - spate (sachs), flanse fata, bucse bara stabilizatoare, bucse punte spate, discuri+placute fata (ate). M-am mai urcat in golfuri si par mult mai inchegate... la a mea orice i-as pune simt toate socurile. 

 

Orice parere si detalii despre mersul golfuriolor cu roti de 17 e binevenita.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Ai un topic deschis aici:

 

http://vwforum.ro/topic/34416-joc-volan-in-gropi-sau-drum-pietruit/

 

Coloana sau caseta directie, sau amandoua :) Eu am jante pe 15 si pe drum de tara pietruit e jale. Simt orice bataie in volan.

In principiu coloana se duce mai repede decat o caseta de directie.

Pe loc, cu motorul oprit, vezi daca ai bataie usoara in volan la rotiri de 1-2 cm spre stanga si spre dreapta...

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

treci pe roti de 15, sunt cele mai bune in romania

am avut si eu vreo saptamana niste jante santa monica 225/45/17, facut schimb cu o cunostiinta

am zis ca innebunesc, simteam in plus fiecare crapatura din asfalt, am trecut inapoi pe 15

culmea este ca persoana de la care am facut schimb zice ca nu simte nimic, desi am fost in masina cu el, si la fel simteam orice denivelare

deci depinde cat de sensibil sau obisnuit :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)
Mie mi se si misca schimbatoru in mers destul de tare, nu mai zic la drum pietruit imi vine sa merg cu 10km/h si face volanu si toata masina de zici ca am bagat-o la 220... ce era rau cu jante de 14/15... acu cu 17 e jale. Multumesc pentru raspunsuri. Am fost la mecanic , i-am explicat dar nu mi-a zis nimic...

 

E greu sa treci pe 15 cu un look ca asta... :) o sa ma mai gandesc... dar si cu roti de 15 tot imi tremura masina si parca simt orice comparativ cu alte masini.

 

 

Am impresia ca am si un tampon slab la motor. Motorul daca imping de el partea drapta pot sa il misc cat de cat, adica pot sa-i fac balans. E normal? ar trebui sa stea fix sau e normal sa il pot misca?

 

IMG_1429_1.jpg

Modificat de spzHades
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shobolanu.wob

Trebuie sa stea fix, e logic sa nu se miste.. altfel in momentul cand dai in gropi ar trebui sa-l pierzi. Problema pare sa fie de la amortizoare, din ce povestesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

Daca se misca schimbatorul de viteze e dus unul sau mai multi suporti de la cutie, in special cel antibalans, asa a fost la mine. Sa nu pui pe producator ca nu e bun, pune pe oem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tamponul din dreapta il marchezi cu 2 linii cu un marker, si are voie sa se miste 1cm inainte inapoi, daca depaseste acest marcaj, atunci trebuie schimbat

 

daca se misca schimbatorul tare, trebuie schimbat in primul rand dogbone-ul, cel de sub masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica totusi si presiunea in pneuri, ca la mine dupa un drum mai lung sau mai incarcat unde bag 2.2-2.4, cand ajung in oras zici  ca am iesit cu trenul cu roti de fier. Asa ca in oras nu merg decat cu 1.8-1.9 (cat este si recomandat pentru 16" ) si au disparut multi greierasi din bord, iar masina nu se mai "rupe in doua" cand trec peste sine de tramvai. Este totusi o suspensie rigida la G4, de-asta se si recomanda o presiune atat de mica fata de alte masini. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa stea fix, e logic sa nu se miste.. altfel in momentul cand dai in gropi ar trebui sa-l pierzi. Problema pare sa fie de la amortizoare, din ce povestesti.

Am specificat ca amortizoarele sunt noi dar n-am simtit mare diferenta cand le-am schimbat!

 

 

Verifica totusi si presiunea in pneuri, ca la mine dupa un drum mai lung sau mai incarcat unde bag 2.2-2.4, cand ajung in oras zici  ca am iesit cu trenul cu roti de fier. Asa ca in oras nu merg decat cu 1.8-1.9 (cat este si recomandat pentru 16" ) si au disparut multi greierasi din bord, iar masina nu se mai "rupe in doua" cand trec peste sine de tramvai. Este totusi o suspensie rigida la G4, de-asta se si recomanda o presiune atat de mica fata de alte masini. 

Presiunea pneurilor este de 1.8 fata/spate dar... tot se simte orice (cand le luasem aveau 2.4 fata cu 2.0 spate... am zis ca se rupe masina :) )

 

 

O sa mai investighez cu schimbatoru' si o sa fac si treaba cu suportul de motor. In weekendul asta o sa iau masina unui prieten care are tot golf 4 cu roti de 16, o sa le schimb intre ele si o sa dau niste ture cu masinile.

Treaba cu schimbatoru nu ma deranjeaza asa tare ca se misca... dar imi intra cam greu din cand in cand in viteza 1... adica la semafor cand vreau sa plec ma trezesc ca nu merge a-1-a si tre sa stau s-o caut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Pana la urma mi-am pus roti de 15 , mi-am luat michelin cross climate noi. Dar nush... daca pun presiune mai mare de 1.8 imi pica dintii din gura prin Bucuresti. Recomandat e 1.9 fata spate... dar eu pun 1.7-1.8 ca sa pot merge fara sa ma enervez.

 

Alimentez doar de la rompetrol cu efix 95.. mi se pare cel mai bun.

Si problema cu treapta intai , cand ramane blocata si nu intra , trebuie doar sa ridic usor piciorul de pe ambreiaj in timp ce imping spre treapta 1 si intra.

Modificat de spzHades
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ai luat varianta xl...are peretii laterali mai tari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Amortizoarele pe gaz sunt mai rigide decat cele pe ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma mi-am pus roti de 15 , mi-am luat michelin cross climate noi. Dar nush... daca pun presiune mai mare de 1.8 imi pica dintii din gura prin Bucuresti. Recomandat e 1.9 fata spate... dar eu pun 1.7-1.8 ca sa pot merge fara sa ma enervez.

 

Alimentez doar de la rompetrol cu efix 95.. mi se pare cel mai bun.

Si problema cu treapta intai , cand ramane blocata si nu intra , trebuie doar sa ridic usor piciorul de pe ambreiaj in timp ce imping spre treapta 1 si intra.

Ce cod au amortizorele care le-ai pus?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, nu am vazut ca s-a mai postat. Nu stiu ce cod au amortizoarele, dar m-am cam obisnuit acum cu ea... aia e, n-am ce-i face. Sunt foarte multumit in schimb de michelin crossclimate, sunt foarte bune chiar si iarna. Nu am ramas blocat pe nicaieri si am escaladat nameti, mers la munte cu masina. No problem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsele de bascula sint pline?! am inteles ca le-ai schimbat.Pe viraje este mai stabila?! fata de cum era

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Nu stiu de care sunt. E destul de stabila pe viraje. 

Am jante pe 15 pe ea cu michelin crossclimate presiune 1.8-1.9 , m-am obisnuit cu ea... chiar mi se pare foarte confortabila acum.

O am de 5 ani  , pe exterior arata cam rau , e zgariata toata de prin parcari dar mecanic sta foarte bine. Nu-mi vine sa o mai dau , singurul inconvenient e motorul 1.6 in afara localitatii care e foarte lenes. Pentru oras e perfecta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Dupa mult timp , uitandu-ma in urma suspectez ca rigiditatea ridicata pe langa jantele de 17 erau si cauciucurile imbatranite + amortizoarele noi pe gaz.

Tot jante de 15 am acum , tot michelin crossclimate.

Pentru bucuresti presiune 1.7-1.9. Le aduc la 1.9 si mai scad la 1.7 (cu 1.7 zbor peste liniile de tramvai, nu simt nimic) la 1.9 s-a mai asezat fata de cand erau amortizoarele noi.

Mers in deplasari pe autostrada 2.0.

Ce bine arata golful cu roti de 17 dar nu era confortabil deloc.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!