Jump to content

Coca-Cola Red GTI


HoriaRAV

Postare recomandată

@B_490_RZV - pretul cu tot cu montat a fost 542RON, incluzand o reducere de 20% la piese si 10% la manopera, codurile pieselor sunt 1K0199868Q si 1K0199867Q.

 

@Dun - multumesc pentru aprecieri, in legatura cu barile nevopsite, am de ceva timp o idee, nu sunt inca sigur daca vreau sa fac asta dar imi place look-ul "poverty-spec", daca il pot numi asa, tot ce ar trebui sa mai fac la masina ar fi sa schimb capacele de la oglinzi cu unele nevopsite si sa gasesc niste jante de tabla pe 18" - am auzit ca exista niste baieti in Polonia care fac pe comanda.

 

Cred ca ar merge de-o vara si parca m-am saturat de atatea jante cromate si vopsit absolut orice element etc etc - i-ar da un look foarte industrial/rough care din punctul meu de vedere i se potriveste masinii - dar, nu sunt hotarat inca :)

 

Este in plan si un CD/DVD player original, nici eu nu ma dau in vant dupa playerul pe care il am acum, eventual si niste senzori de parcare, o sa vad in functie de finante.

 

Volanul si schimbatorul vor ramane aceleasi (probabil imbracate din nou), mi se pare ca se potrivesc mai bine cu interiorul masinii decat cele de pe modelele mai noi, plus ca eu tin foarte mult la originalitate.

 

Cateva "Poverty-spec" cars cu foarte multe ghilimele poverty  :)

 

Si un preview, daca tot am jantele de tabla pe masina, lipsesc doar capacele de oglinda nevopsite!

post-135324-0-98941800-1416250649_thumb.

Modificat de HoriaRAV
Link către comentariu
  • 2 months later...

Long time no... post, dar asta nu inseamna ca nu s-a mai intamplat nimic cu masina. Sa incep cu inceputul:

 

In primul rand am reusit intr-un final apoteotic sa inmatriculez masina, dupa drumuri pe la Fisc pentru depunerea actelor pentru calcularea "taxei de mediu" aka "taxa de prima inmatriculare undercover" si preluarea fisei cu calculul taxei (pentru cei care urmeaza sa faca chestia asta, aveti grija ca la identificare la RAR sa va treaca emisiile de noxe in cartea masinii ca altfel va mai duceti o data acolo - normal ca nu scrie nicaieri lucrul asta) lucru care a durat 5 zile... 5 ZILE... pentru ca na, sunt extrem de ocupati oamenii de acolo, dupa care am reusit sa iau fisa care continea calculatia taxei.

 

Si pentru ca mi s-a parut extrem de amuzant felul in care se cheltuiesc banii publici - actele pentru calculul taxei se depun la un ghiseu, dupa care te duci la alt ghiseu sa iei un numar de ordine (si nu va ganditi ca e un tipizat, este o bucata de hartie scrisa cu pixul) dupa care, dupa 5 ZILE te duci la ghiseul initial sa preiei fisa, dupa care te duci la un cu totul alt ghiseu si alta coada sa platesti "taxa de mediu" - adica taxa de prima inmatriculare -  mind bugling - normal ca NU SE POATE PLATI CU CARDUL, trebuie sa te duci cu banii cash, ca suntem numai in secolul 21 - pentru cei interesati, taxa a fost 4390RON - nu stiu daca se mai poate recupera acum ca e taxa de poluare :P

 

Dupa toata tarasenia de la Fisc, au urmat 3 ore si jumatate de coada la politie pentru depunerea actelor, de ce... ei bine pentru ca, oamenii de la ghiseele respective, platiti tot din banii nostrii de altfel, se misca cu viteza luminii stinse si dureaza aproximatv 10 minute de persoana pentru depunerea actelor, ar fi asta si faptul ca jumatate din cei care inmatriculeaza masini sunt amputati intelectual, vin cu dosarul incomplet, nu inteleg de ce nu le primesc actele, nu inteleg ce le mai trebuie, nu stiu sa scrie sau scriu cu viteza unui junior de clasa a 1-a cand face bastonase etc etc etc (nu inteleg de ce nu dau 10 lei la birourile de acte de inmatriculare sa le aranjeze aia actele), una peste alta 3 ore si jumatate - data viitoare cand fac chestia asta o sa angajez o firma care se ocupa cu asa ceva ca am vazut ca sunt.

 

 

Cam asta a fost povestea cu inmatricularea, acum sa trecem la lucruri mai interesante :)

 

In primul rand vreau sa ii multumesc lui Florin pentru profesionalism si promptitudine, el s-a ocupat de montarea tuturor lucrurilor de mai jos.

 

RCD510 + update CAN - cumparat nou, este varianta pentru China, cel fara RDS, dar nu ma intereseaza foarte tare chestia asta - am inlocuit navigatia Pioneer pentru ca pur si simplu nu imi placea cum se incadra in bord, RCD-ul vine perfect. de asemenea, am ales sa merg pe RCD si nu RNS pentru ca sunt sanse mult mai mici sa imi sparga masina ca sa mi-l fure, si nu folosesc niciodata navigatia built in, mi se pare incomod sa stau tot timpul sa updatez hartile, de navigatie se ocupa un iPad mini :) + Googla Maps / Waze - pretul lui a fost 690RON.

 

Inlocuit butoane geamuri la toate usile + blocul de lumini + buton capac rezervor cu cele cu insertii crom, le-am inlocuit pentru ca cele de pe masina incepusera sa se cojasca si aratau absolut oribil - cumparate noi, pretul lor a fost 350RON

 

Montat cruise control - maneta noua pret 200RON

 

Montat buton avarii Passat B6 (cel visiniu) - datorita lui Florin, l-am vazut la el pe masina si mi-a placut foarte mult, plus ca butonul meu cu toate ca functiona, era trecut de prima tinerete, cel visiniu se incadreaza mult mai bine in peisaj - nou, 70RON

 

Reparat buton plafoniera, de cand am cumparat masina, unul din butoanele de la plafoniera nu functiona, a fost inlocuit switch-ul, bineanteles tot de Florin - plafoniera donatoare SH 50RON - butonul functioneaza, se aprinde lumina dar nu merge ledul din buton - cand mai trec pe la Florin, sper sa aibe timp sa il rezolve

 

Inlocuit nuca schimbator cu cea de Audi S6, tot de la Florin, imi place foarte mult cum arata pe masina, singura chestie e ca as fi preferat nuca originala de GTI, dar a mea nu arata foarte bine si una noua la reprezentanta era 1270RON, in alta parte nu am gasit, un pret mult prea mare din punctul meu de vedere pentru o nuca - noua, pret 250RON

 

Inlocuit tapiteria de pe latura din stanga de la scaunul soferului (cea care se rupe la GTI), a iesit foarte bine, nu se vede ca a fost vreodata schimbata + imbracat volan care a iesit deasemena foarte ok, operatiunea a fost facut la un baiat in Berceni, l-am gasit pe net, daca are cineva nevoie ii dau site-ul pe PM - pretul operatiunii 550RON

 

Lipit insertii aluminiu, cu logo-ul GTI in manerele de ridicat scaunul - intotdeauna mi s-a parut ca ar trebui pus ceva acolo, si cand le-am gasit pe net am zis sa le iau - 60RON

 

Inlocuit stergatoare fata+spate - kit stergatoare original, de la reprezentanta - 250RON

 

Cam asta e tot, in rest benzina :) - 1 plin - 500-550KM mixt numai OMV100, ulei nu prea consuma, am facut aproape 9000KM de la schimb si am completat 300g, ceea ce mi se pare foarte ok.

 

 

 

Dupa ce da caldura urmeaza un set de cauciucuri de vara + vopsit jantele (sunt atinse de bordura de fostul proprietar), din pacate nu mai pot fi facute ca din fabrica si nici nu merita sa le schimb pentru ca nu sunt deloc indoite, dar nu pot sa ma hotarasc ce culoare sa le fac, negru iese din discutie, nu imi place absolut deloc cum vine pe rosu - sunt deschis la sugestii,

 

O sa vopsesc capota datorita unor ciupituri de pietre si aripa dreapta fata, pe care un binevoitor mi-a turnat super glue :-| si un polish complet.

 

 

 

Cam asta e tot... si niste poze pe ploaie!

post-135324-0-12769000-1422388955_thumb.

post-135324-0-74878600-1422388957_thumb.

post-135324-0-87686100-1422388959_thumb.

post-135324-0-13722100-1422388962_thumb.

post-135324-0-00248500-1422388965_thumb.

post-135324-0-75544100-1422388967_thumb.

post-135324-0-13409500-1422389079_thumb.

post-135324-0-22503500-1422389081_thumb.

post-135324-0-11303200-1422389083_thumb.

post-135324-0-22936800-1422389085_thumb.

post-135324-0-73028500-1422389087_thumb.

post-135324-0-47205200-1422389089_thumb.

Modificat de HoriaRAV
Link către comentariu

Merci, si tie la fel, iti urmaresc des topicul si imi place ce ai facut cu GT-ul :)

Link către comentariu

Multi km fara probleme !

 

cand vrei, te astept sa rezolvam si cu iluminarea de la plafoniera.

Link către comentariu

Merci Florin, pai.. ma gandesc ce mai vreau sa pun pe ea, sa nu vin doar pentru un led. :)

 

Ma gandeam la comenzi pe volan, dar nu si daca trebuie sa schimb volanul pentru asta.

Link către comentariu

@cogado - e pe undeva un topic, ca nu am reusit sa gasesc?

 

@Roberto666 - neaparat :D, ar fi super interesant. Iti vazusem masina pe OLX, ma bucur ca ai decis sa o pastrezi, era pacat sa o dai cuiva care sa isi bata joc de ea.

Modificat de HoriaRAV
Link către comentariu

Salut, 

 

Pentru comenzi vei avea nevoie de alt volan si mai mult ca sigur alt calculator de coloana ( la mine cel putin a fost nevoie )

Se pot face ceva adaptari sa montezi butoanele in locul capacelelor, dar nu va iesi ca de fabrica, crede-ma ca am incercat. 

 

Daca te pot ajuta cu alte informatii referitoare la modificare, da-mi un PM. 

 

PS. Am tot un GTI 5, cu retrofit-uri identice facute (inclusiv cherry hazard / rcd / insertii scaune.. etc ) 

Link către comentariu

Se poate incerca dar rezultatul posibil sa lase de dorit. 

Eventual te poti documenta pe site-urile de referinta, dar din cate am observat efectiv nu ai loc sa le incorporezi fara sa tai o buna bucata din volan, plus decupaj pentru traseul de fire, etc.. eu am ales calea usoara, dar ceva mai costisitoare.. 

 

scuze pentru OT/ 

Link către comentariu

Merci Florin, pai.. ma gandesc ce mai vreau sa pun pe ea, sa nu vin doar pentru un led. :)

 

Ma gandeam la comenzi pe volan, dar nu si daca trebuie sa schimb volanul pentru asta.

 

o sa desfacem sa vedem ce ai in spate - sunt putine cazurile, in care exista posibilitatea montarii comenzilor, pe volanul existent - pana nu desfacem, greu de zis.

 

oricum, asa cum deja ti-au scris colegii - trebuie alt calculator de coloana, cablaj, comenzile cu calculatorul lor... sau alt volan.

 

daca nu se pot monta comenzile pe volanul tau...il vinzi si montezi ca al meu .. ? de 6...

Link către comentariu

Daca ma hotarasc sa pun si comenzile pe volan, o sa merg mai mult ca sigur pe varianta, inlocuirea volanului, totusi nu cred ca o sa merg pe cel de golf 6.

 

In alta ordine de idei, de vreo 2 saptamani mi se parea ca aud o mica bataie pe partea dreapta fata, am fost astazi la service si s-a dovedit ca am o bucsa cam suparata pe partea aia, asa ca va fi schimbata atat ea cat si sora ei de pe partea stanga in cursul saptamanii, cei de la reprezentanta nu le aveau pe stoc :), si am observat ca am si o fisura la burduful de la planetara, asa ca le voi schimba la fel stanga/dreapta.

 

Ce ma deranjaza e faptul ca indiferent cat de atent mergi cu masina, nu ai cum sa eviti toate gropile, eu sunt cel pe care il claxoneaza toata lumea la trecerile peste liniile de tramvai, pentru ca incetinesc foarte foarte mult si trec extrem de usor peste ele si tot degeaba. E bine totusi ca platim taxa de drum, si mergem prin toate gropile, si dupa iarna asta... OMG... nu stiu daca a vazut cineva groapa de pe Dimitrie Pompeiu de acum 1 luna si ceva, intre liniile de tramvai, intr-o seara era un tip cu o Honda Accord nu stia de groapa, a intrat in ea si a ramas acolo :-|.

 

 

O seara buna va doresc... si strazi ca in Germania :))))

Modificat de HoriaRAV
Link către comentariu

Iarna asta, ca niciodata, parca a nins cu gropi. D-aia e o idee buna sa pui table iarna, sa nu duci grija lor daca se stramba.

 

PS: Si eu incetinesc ;)

Link către comentariu

Deci atata ^%*@ cata imi iau eu pentru cum merg pe strada nu credeam ca mai exista.

Daca ne-am nimeri odata sa mergem in aceeasi directie cred ca ne-am lua bataie.

Link către comentariu

Cel mai mult imi plac aia care se urca pe tine in momentul in care franezi la vreun sant/groapa/linie de tramvai pe care nu ai cum sa o ocolesti si trebuie sa treci prin ea, si vine gospodaru' fix in bara ta, se infige in claxon si il vezi in retrovizoare cum face spume la gura :))

 

Nu stiu, pe mine au inceput sa ma amuze, chiar Vineri era sa se faca praf unul care a stat in spatele meu la semafor, s-a facut verde si in fata erau extrem de multe gropi si efectiv nu aveai cum sa le ocolesti pe toate, si am mers foarte incet prin ele, normal, isterii claxoane , faza lunga etc., si cand avea loc, i-a dat talpa prin gropi sa ma depasasca si era sa intre intr-un taximetrist, si asta doar ca sa se bage in fata mea sa franeze, cu ce scop nu stiu, ca oricum aveam 5 la ora :)), din pacate omul avea un A3...

 

Sper totusi ca in cativa ani sa reusim si noi sa ne mai civilizam si sa invatam sa ii respectam pe toti in trafic, si sa fim un pic mai calmi... ca nu traim in trafic, si viata nu se rezuma la cine ajunge primul la semafor sau cine pleaca primul de la semafor.

Link către comentariu

Frumoasa masina,sa ai grija de ea. Personal cred ca ar prinde foarte bine jantele pe 18 cele originale GTI,cum le are si colegul @Catalinmiti,insa nu prea sunt de acord cu vopsirea lor negre,nu iese cu nimic in evidenta roata fiind neagra.

Legat de comenzi,iti recomand sa cumperi un volan complet,fara airbag si sa nu faci improvizatii.

Link către comentariu

Am deja jantele, Detroit-urile pe 18", problema cu ele este ca sunt atinse de bordura de fostul proprietar si nu imi place cum arata, chestia e ca nu am gasit pe nimeni care sa le poata reconditiona deci, singura solutie este vopsirea lor, problema este culoarea, nici eu nu vreau negru din acelasi considerent dar nu pot sa ma hotarasc la o culoare, nu merita sa le schimb pentru ca functional nu au absolut nimic, si nu sunt niste jante tocmai ieftine.

 

Le-as vrea ca de fabrica dar din pacate nu se pot face, si nici nu vreau sa le vopsesc gri (cum sunt cele de GTI pe 16")... si de aici dilema :), as incerca un gri mai inchis dar parca nici ala nu arata bine.

Link către comentariu

Mergi pe negru cu o dunga polishata ca cele de GTI ed30.

vw_gti_edition302.jpg

Jantele ceva mai pline nu arată spectaculos în gri. Cele cu mai multe spite da.

Link către comentariu

Sunt doua modalitati de a vopsi jantele: in camp electrostatic si prin vopsire clasica.

Daca optezi sa le faci in camp electrostatic atunci nu se pune problema sa le faci in doua culori.

 

Daca optezi pentru varianta clasica atunci CLAR, dupa parerea mea, merg facute si in cinci culori daca vrei. Singura chestie la vopsirea clasica este ca nu iti va iesi o linie perfect dreapta acolo unde este trecerea dintre cele doua culori. Procedura, presupun ca intuiesti si tu, ca va presupune izolarea cu hartie si lipirea cu banda adeziva a uneia dintre zone, vopsirea celeilate zone, apoi lacuirea zonei vopsite, uscarea, dupa care izolarea primei zone vopsite si lacuite si repetarea procedurii cu prima zona izolata. Ei bine, linia de demarcatie dintre cele doua zone facandu-se manual cu banda adeziva, nu va iesi perfect dreapta. Dar asta nu va fi observat decat daca te vei uita la acea zona de aproapre. La o privire din picioare, pasagera, nu se observa lucrul asta.

 

Plus ca, evident, va fi destul de greu sa gasesti un vopsitor care sa fie dispus sa iti faca lucrarea asta. Dar asta nu inseamna ca nu se poate face.

Eu zic sa incerci ca merita. Eu sigur as face-o.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!