Jump to content

Coca-Cola Red GTI


HoriaRAV

Postare recomandată

SI daca tot consuma mult ( consumul la 2 tfsi nu e printre punctele lui forte) macar sa o faca cu folos. Nu poti spune ca nu e diferenta intre o masina de 200 de cai si aceeasi masina cu sa zicem...250. 

 

In rest, pare ca esti printre putinii posesori de gti care nu se plange de calitatea/puterea sistemului de franare stock. 

 

Faptul ca vrei sa pastrezi masina ca "de fabrica" consider ca ii va mentine valoarea de-a lungul timpului mult mai bine. Felicitari pentru treaba asta! :icon_thumleft:

Link către comentariu

Daca nu a mers cu ea tare, unde nici nu a apucat sa incalzeasca bine placutele, numai zic de lichiul de frana da, are dreptate sunt ok franele pt masina asta. Nu au niciun stres la mersul din oras sau pe autostrada. 

Link către comentariu

Offtopic oleaca - franele stock nu fac 100% fata la mers sportiv nici la TDI. Dar mers sportiv pe care putini il practica, si suficient de rar.

Totusi pana la a schimba dimensiunile discurilor etrierilor etc - inainte e bine a se incerca niste placute mai bune, lichid cu punct mai inalt de fierbere si furtunase in plasa metalica. Pentru majoritatea userilor "de strada" e suficient.

 

Ontopic: Imi place foarte mult masina, si felul in care o tii stock, fara tuningareli inutile.

Link către comentariu

Am alergat masina destul de mult pe serpentine (in limita decentei, tinand cont ca eram pe un drum public), si da, intr-adevar, daca nu folosesti deloc frana de motor ajungi intr-un punct in care ai senzatia ca te lasa un pic franele, dar daca folosesti efficient frana de motor, nu prea ajungi in punctul ala, repet, tinand cont ca sunt conditii de drum public, nu circuit/pista unde vitezele sunt mult mai mari si frana se foloseste mai violent, dar vorbim de un mediu controlat iar sansele sa se intample ceva sunt mult mai mici, si chiar daca se intampla, de obicei doar masina are de suferit.

 

Per total, franele de la GTI, din punctul meu de vedere sunt ok pentru un condus sa-i spun semi-sportiv, oricum eu nu prea sunt de-acord cu condusul sportiv pe dumuri publice unde se poate intampla orice sau poti intampina orice, gropi, carute, caini, soferi bauti, soferi neatenti/nesimtiti care iti taie fata etc etc etc.

 

Orice masina are limite, chair daca e GTI sau Ferrari, important este sa cunosti limitele masinii tale, cu cat le cunosti mai bine, cu atat conduci masina mai bine si mai eficient, in cazul de fata, daca stii ca franele nu sunt punctul forte al masinii le protejezi, folosesti frana de motor, eviti franele violente etc etc.

 

Daca ai ajuns in punctul in care experimentezi brake fade sever e clar ca nu iti cunosti masina suficient de bine, doar in momentul in care iti adaptezi stilul de condus la limitele masinii poti sa spui ca intr-adevar stii sa conduci masina respectiva - bineanteles, daca vrei mai mult de la masina investesti in ea, sistem de franare mai ok, cauciucuri mai ok, amortizoare mai ok etc. dar ceea ce faci este sa duci limitele masinii un pic mai departe, poti sa bagi 5000E in frane ca si cu alea la un moment dat o sa experimentezi brake fade daca nu iti adaptezi stilul de condus.

 

Daca mergi pe frane stoc si  totusi vrei sa mergi sportiv, inveti sa anticipezi, inveti sa folosesti celelalte atuuri ale masinii, faptul ca sta foarte bine pe curbe, ca e foarte controlabila, ca frana de motor e foarte ok, inveti cum sa abordezi toate tipurile de curbe, inveti cum, cat si cand sa accelerezi in curba.

 

Si sa revin la ce a spus cristi511, nu am spus ca o masina cu 200cp este la fel de performanta ca aceeasi masina la 250cp, dar depide cum vezi performanta, parerea mea este ca e un cumul de putere a motorului + stabilitate + felul in care pune puterea jos + manevrabilitate, daca dupa adaugarea a 50cp ai reusit sa mentii in echilibru toate lucrurile mentionare mai sus ai obtinut o masina mai performanta, daca i-ai adaugat 50cp dar ai pierdut din restul, nu ai obtinut neaparat o masina mai performanta ci doar o masina cu mai multi cai, si in anumite aspecte e posibil mai slaba decat era initial, nu totul se reduce la puterea dezvoltata de motor.

 

Daca planetele se aliniaza cum trebuie, maine ar trebui sa iau ceva frumos pentru masina, revin cu poze :)

Link către comentariu

Iti dau perfecta dreptate dar in cazul gti-ului mk5 cam singurul domeniul la care masina are de suferit in urma unei cresteri de putere de 20-30% il reprezinta franarea sau altfel spus, sistemul de franare devine subdimensionat.

Continuand totusi in nota pe care ai inceput o, daca te adaptezi la "noua masina", la modul in care reactioneaza aceasta dupa cresterea de putere, atunci chiar si franele stock pot fi suficiente.

Ps: a fiert el J. Clarckson franele la Aventador (carbon-ceramice) asa ca ai foarte mare dreptate atunci cand spui ca piesa cea mai importanta se afla intre scaun si volan.

Numai bine.

Link către comentariu

Pentru ca pe viitor vreau sa-mi iau stopurile de R32, dar nu stiam daca o sa-mi placa cum arata pe rosu am decis sa iau stopurile de mai jos.

Sunt stopuri stock de Golf5 vopsite pentru a le oferi un R32 look, sunt facute foarte ok, vopseaua este uniforma si data bine, din cate am inteles sunt facute la o vopsitorie care se ocupa cu asa ceva, cercurile nu sunt vopsite deloc pentru a nu avea probleme cu RAR-ul :).

Pretul lor a fost 250RON cu tot cu montat, ok din punctul meu de vedere, oricum am ramas si cu cele de pe masina pe care le voi pastra in cazul in care nu imi plac astea, dar prima impresie e buna :).

Ce parere aveti?

post-135324-1413118234533_thumb.jpgpost-135324-14131182465313_thumb.jpgpost-135324-14131182581781_thumb.jpg

Link către comentariu

Nu arata rau, insa ar fi putut sa faca mai bine cercul de pe tripla, nu e chiar uniform.

Dar, la banii astia, merge.

LE: Daca vrei sa faci o proba cu stopurile de R32 led, ne putem vedea sa le incerci.

Modificat de cogdao
Link către comentariu

Arata f bine... Nici mie nu imi prea plac cele pe LED... Ai idee cat ar costa doar vopsirea unora la fel?

Link către comentariu

Eu as vopsi fusta spate,as lasa decat partea centrala ca si difuzor,negru,la fel si pragurile vopsite in culoarea masinii,schimba masina total.

Link către comentariu

Stiu ce zici, si intr-adevar masina arata mult mai bine cu ele vopsite dar deocamdata bugetul e concentrat pe rezolvarea problemelor mecanice, din fericire in afara de tampoanele de la motor nu prea a mai ramas nimic, probabil o sa fac si un schimb de distributie si bujii eventual ca sa stau linistit.

 

Anul asta, in afara de tampoanele de la motor o sa rezolv tapiteria care asa cum am zis e un pic rupta si cauciucuri+jante de iarna, apropo de asta, ma gandeam la ceva pe 205X55-60X16 cu jante de tabla, se potrivesc sau o sa am probleme si imi recomandati altceva?

 

Tinand cont ca am masina de doar 4 luni jumate, m-am concentrat mai mult pe rezolvarea problemelor mecanice (mai ales ca masina a avut probleme cand am luat-o), dar pot sa spun ca in momentul de fata merge foarte bine si sunt multumit de ea :).

 

Restul chestiilor, care sunt mai mult de estetica, vor ramane pentru anul viitor, printre care si vopsirea barii spate+praguri, vorba aia, an nou, se voteaza alt buget :))

 

@cogado - merci pentru oferta, vb cand ma hotarasc sa imi iau stopurile. Cercurile sunt facute foarte ok, in poze nu se vede foarte bine probabil din cauza unghiului din care e facuta poza, ma rog, oricum stopurile nu o sa ramana pe masina, e ceva provizoriu pana ma hotarasc daca vreau sau nu stopurile de R.

 

@catalinmiti - nu stiu cat costa pentru ca eu asa le-am cumparat, dar nu ar trebui sa fie mai mult de 1 mil, si am vazut oameni pe forum care si le-au facut singuri, eu am preferat varianta asta pentru ca nu vroiam sa stric stopurile de pe masina in cazul in care nu imi place look-ul de R32.

Link către comentariu

Aham... Dar ca si calitate cum sunt vopsite? Aprinse se vad imperfectiuni? Se vede ca sunt home made?

Link către comentariu

@catalinmiti - mie mi se pare ca arata ok, dar daca vrei putem sa le vedem sa te uiti la ele sa vezi cum ti se par, eventual iti dau si numarul baiatului de la care le-am luat si vedem si unde le-a facut, mi-a spus cum se numeste service-ul dar am uitat :D

Modificat de HoriaRAV
Link către comentariu

Poate ne gasim saptamanile viitoare in Bucuresti sa le vad si eu... Imi voi face functionale si lampile de pe haion pentru pozitii si daca tot ma apuc le si vopsesc

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Salutare, revin cu niste update-uri, in principal pentru ca m-am hotarat sa nu mai astept sa rezolv lucrurile "on a monthly basis" ci sa le fac pe toate odata, pana la urma tot atatea bani dau :)

 

Asa ca lucrurile se vor desfasura dupa cum urmeaza:

 

- maine am programare la service sa schimb tampoanele de la motor - schimbul se va face ca de obicei cu piesele OEM

- montat maneta cu tempomat - am deja maneta, cumparata noua pe original - trebuie sa gasesc pe cineva sa o monteze si sa o activeze, daca stiti pe cineva care poate face asta anuntati-ma si pe mine

- cumparat jante tabla + cauciucuri de iarna - nu le vreau noi pentru ca nu voi merge cu masina asta iarna, dar le vreau in cazul in care mai ies sa o spal sau sa o plimb un pic - la fel, daca stiti pe cineva care vinde, sunt interesat

- vopsit jante vara - le voi face negre cu buza polished, cum sunt cele de la Ed30

- vopsit oglinzi - glossy black, cum este si masca fata - sa faca un pic trecerea de la jante la caroserie

- vopsit bodykit exterior in culoarea caroseriei - ma gandeam sa schimb difuzorul spate cu cel de R32, si sa mut evacuarea central - ce parere aveti? - ce toba imi recomandati - as vrea ceva gata facut?

- cumparat cauciucuri vara, buget ~2500RON - ce imi recomandati?

- reparat tapiterie scaun sofer

- imbracat volan + schimbator viteze

- schimbat butoate geamuri

- schimbat becuri cu LED-uri - inca ma gandesc daca vreau sa fac asta, lumina de la leduri mi se pare prea rece

- stopuri R32

- vopsit capota+aripi fata - capota are ciupituri de la pietre iar pe aripa dreapta mi-a varsat cineva superglue, cealalta aripa inca nu m-am hotarat daca o vopsesc, o sa vad cum iese la polish si daca se observa vreo diferenta dupa ce vopsesc capota

 

E o lista destul de lunga, astept parerile/sugestiile voastre.

 

O zi buna tuturor! :)

Link către comentariu

pt maneta poti apela cu incredere la AlBundy sau Florin. Amandoi se pricep cu ochii inchisi. Le gasesti anunturile in aria de prestari servici.

pt imbracat volan - Ady Desper din Arad. Anunt tot pe forum.

Link către comentariu

Merci pentru sugestii, am vorbit deja cu Florin in legatura cu montatul tempomatului :), sper sa rezolv zilele astea.

 

Pe fosta masina aveam cruise control si ii simt foarte mult lipsa mai ales ca fac foarte multe drumuri Bucuresti-Ploiesti.

Link către comentariu

Salut! Felicitari pentru masina si sa te bucuri sanatos de ea! Imi pare bine ca aproape ai rezolvat problemele si iti urez succes cu lista de modificari! Am cateva intrebari privind sticker-ul de pe haion: ai reusit sa ajungi la Nurburgring, cu masina asta sau alta, si ai ceva povesti/filmari de acolo? Si intrebarea mai importanta, cand intentionezi sa mai faci o vizita?

 

Bafta!

Link către comentariu

Updates:

 

- Tampoanele si bucsa antirasturnare au fost schimbate, alta treaba acum, nu se mai aude nici un zgomot cand trepideaza motorul

 

- Am montant si maneta de semnalizare cu tempomat la Florin (un baiat de nota 20, merci inca o data) care a avut o mica surpriza cu masina mea la montare :) - era o dotare pe care mi-o doream fff mult, e bine ca mi-a iesit din grija acum

 

- Intre timp am trecut si la anvelope+jante de iarna - Dunlop Winter Sport 3D 205/55/16 - bineanteles masina arata absolut oribil incaltata cu table si tinuta de drum e si ea mai slaba :))

 

- am facut si o geometrie pentru ca ultima data cand am facut-o... sa zicem doar ca nu o sa mai trec niciodata pe la service-ul respectiv, nu vreau sa dau nume.. EKATRUST Ploiesti... mi-a iesit volanul un pic intr-o parte lucru care din punctul lor de vedere e perfect normal atata timp cat se incadreaza intr-o marja de deviere de 10%.. si dupa ce au incercat sa o refaca de 3 ori si tot nu le-a iesit cum trebuie am zis sa o lase asa ca nu sunt in stare, am venit in Bucuresti la Autosoft care culmea.. au reusit sa imi faca geometria cu volanul perfect centrat :-|

 

M-am hotarat la cauciucuri de vara, cel mai probabil o sa merg pe Goodyear Eagle F1 Asymetric 2, dar o sa aman un pic achizitionarea lor pana pe la sfarsitul lui Februarie, poate reusesc sa le iau cu DOT 2015, oricum un lucru e clar, anvelopele actuale, se duc direct la gunoi.

 

@Acidutzul - am fost cu alta masina si mi-au ramas niste stickere, oricum vara viitoare planuiesc sa merg si cu masina asta, dar mai am un pic de lucru la ea pana atunci :)

 

Si o poza cu GTI-ul zburator :D

 

 

post-135324-0-29873400-1415920004_thumb.

Link către comentariu

Pe ce marca ai mers la tampoanele motor?

LE: am vazut acum ca ai mers pe OEM. Imi poti spune la ce pret le-ai gasit? Lemforder vad ca sunt vreo 400-450lei.

Modificat de B_490_RZV
Link către comentariu

Daca vopsesti fusta spate cu cred ca o sa mai vrei nici o prelungire de R.

GTI e GTI sincer mie nu-mi place evacuarea de R la 5-uri (cum arata din spate cel putin).

Link către comentariu

Bai ... super tare masina si povestea voastra. Imi place foarte mult ce fel de om reiese ca esti.

Sfatul meu pentru ce ar urma de facut la masina ar fi un volan de Golf VI GTI, un schimbator de GolfVII GTI, daca nu folosesti navigatia aia, inlocuieste-o cu un RCD510.

Cat priveste folia pe care voiai la inceput sa o pui pe geamurile masinii ... renunta. Mie nu mi se pare ca da bine deloc sa ai geamurile din spate mai negre decat alea din fata. Ori faci totul aceeasi nuanta, ori renunti.

Pentru  senzatii tari, baga mare cu franele (intr-o prima faza lichid, furtunase si alte placute) - sfatul asta s-ar putea sa vina cam tarziu avand in vedere ca ai schimbat deja discurile si placutele - treci pe o suspensie sport (pe asta OEM o pastrezi frumos pentru cand va trebui sa vinzi masina), ia niste cauciucuri zdravene pentru vara si fa cateva ture ca aia de la Bran, dar singur in masina, pentru ca ma indoiesc ca poti sa conduci masina in libertate, pe viraje, cu pasageri in spate (exceptand situatia cand vrei sa le spargi capetele sau vrei sa ii faci sa-ti vomite in masina).

 

Pragurile alea eu le-as lasa nevopsite. Dau un contrast frumos pe masina. Eventual, daca te tine, vopseste si fusta barii fata si pragurile negru lucios si apoi mergi si pune folie transparenta de protectie pe ele si nu te va durea capul. Cu bara spate ... ce sa zic pe orice varianta mergi, daca optezi pentru ce ti-am zis eu cu pragurile si bara fata, trebuie sa vezi cum poti sa o asortezi.

 

Pentru alte modificari de finete, urmareste topicul lui Rave.

 

Si bafta pe mai departe. Masina ta este de poveste.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!