Jump to content

Coca-Cola Red GTI


HoriaRAV

Postare recomandată

Degeaba sunt pozitionate pe deschis si anulate,eroare tot iti va aparea pentru ca la relanti ele trebuie sa stea inchise,daca la tine stau deschise,iti va aparea eroarea " to lean at idle". Va trebui sa te obisnuiesti cu eroarea si sa traiesti cu check engine-ul in bord cu solutia pe care ai gasito :) Singurul lucru pe care il castigi ca le-ai anulat pe deschis,este ca scapi de pornirea cu mers neregulat.

 

Oricum,ciudata decizie au luat cei de la reprezentanta cu anularea lor din soft,nu prea le sta in caracter asa ceva,daca motorasul merge,flapsurile sunt ok,nu inteleg de ce nu au reusit sa le calibreze.

 

@cogdao,la tine nu cumva sunt vacumatice? e normal sa se blocheze pe inchis cand nu mai functioneaza bine,la cele cu motoras,depinde cum iti este norocul

Modificat de golfix
Link către comentariu

Ce am inteles eu este ca problema ar fi din ECU si ca din cauza asta nu le pot calibra, si s-au gandit ca este o solutie buna tinand cont ca flapsurile respective nu fac decat sa optimizeze arderea in idle astfel incat sa scada emisiile cand motorul este la relanti. Aceeasi intrebare am pus-o si eu, referitor la check engine, dar ei mi-au spus ca nu se va aprinde deoarece flapsurile sunt anulate din soft deci ECU nu se asteapta la altfel de amestec decat cel pe care il primeste.

 

Nu stiu cat de adevarat este, ce-i drept pana acum nu mi-a aparut check engine si am facut cam 350km asa ca o sa astept sa vad ce se intampla.

 

Oricum de trait cu martorul in bord nu o sa se intample pentru ca nu sunt genul, nu suport nici macar martorul de nivel lichid de parbriz, iti dai seama martorul de check engine :).

 

Momentan o sa mai merg saptamana asta cu masina asa sa vad ce se intampla, daca apare din nou check engine o sa vad ce fac cu ECU (cei de la service mi-au spus ca ECU ar fi de vina), chestia mai nasoala e ca nu am de unde sa fac rost de un ECU de proba, sa vad daca cu alt ECU se calibreaza clapetele.

 

Revenind la flapsuri, pentru ca tot am o galerie de rezerva, pe care am schimbat-o degeaba :-| ca nu avea absolut nimic, am zis sa fac cateva poze la flapsuri, pe pozitia din idle si pe cea neutra ca sa se lamureasca toata lumea unde sunt, cum se misca etc.

 

Apropo de asta, as vrea sa vand galeria asta ca nu am ce face cu ea, care credeti ar fi un pret corect pe care as putea sa il cer?

post-135324-0-70700100-1404717932_thumb.

post-135324-0-00878800-1404717936_thumb.

post-135324-0-58221000-1404717939_thumb.

Modificat de HoriaRAV
Link către comentariu

Time for an update, am mers cu masina toata saptamana fara nici un fel de probleme, merge foarte bine, nu s-a mai aprins nici un martor si nu are nici o eroare stocata... trage bine, nu mai smuceste, porneste ok... am mers cu ea atat in afara orasului cat si in aglomeratie bara la bara si nu am avut nici o problema.

 

Am facut cam 300km de Luni pana acum, consumul mi se pare rezonabil pentru motorul asta, in Bucuresti, bara la bara, undeva la 14.5 pe BC 1, cel care se reseteaza, seara am scos si 10l/100km, un consum mediu in Bucuresti este cam de 12l/100km nu stiu daca e normal sau nu, mie mi se pare ok, tinand cont ca scoteam 8 cu diesel. In afara orasului nu am putut sa ii calculez foarte exact un consum dar este pe la 8l/100km la un mers mai sportiv si cred ca poti scoate si sub 7l/100km daca esti mai rezervat.

 

In continuare urmeaza un schimb de ulei si filtre, cred ca o sa pun Castrol EDGE Fully Syntethic 5W-30, am vazut ca parerile pe net sunt impartite, unii recomanda 5W-40, altii recomanda alte marci, voi ce parere aveti?

 

Masina nu consuma ulei, sau nu consuma foate mult, de cand am luat-o am facut cam 3000km si nu am completat deloc, pe joja este inca in limite ok, iar de la ultimul schimb masina a facut aproape 6000km, nu stiu daca pana am luat-o eu s-a mai completat.

 

de asemenea, nu m-am hotarat inca daca sa merg pe filtre MANN sau sa le iau pe cele originale de la reprezentanta, diferenta pentru toate filtrele+ulei intre reprezentanta si magazinele de piese auto este cam de 350RON.

 

Dupa revizie probabil voi reconditiona jantele, fostul proprietar nu prea era prieten cu bordurile asa ca toate jantele au zgarieturi, nimic grav dar deranjant, pentru mine cel putin.

 

As fi vrut sa le fac la fel, sa nu le schimb culoarea dar am inteles ca nu mai pot fi facute asa, 2 tonuri, gri inchis si chome effect si nici vandut + cumparat altele noi nu ma avantajaza deloc, asa ca m-am hotarat sa le fac glossy black, cum sunt cele de la Edition30 si probabil o sa vopsesc si capacele de la oglinzi la fel.

 

Ca planuri de viitor (a se citi in cursul anului, momentan pusculita ma uraste :)) ) voi schimba manerele interioare de la usi + butoane geamuri, reparat tapiteria de la scaunul soferului (este un pic rupta pe suportul lateral stanga) inlocuit nuca schimbator si reconditionat volanul, nu este deloc rupt sau tocit, este decolorat probabil de la transpiratie sau crema de maini, aceeasi poveste si cu nuca de la schimbator, aplicare folii pe geamuri, 50% pe spate si 5% fata (pentru ca nu exista folie perfect transparenta si cu protectie UV), cruise control (dar am inteles ca trebuie schimbat BCM-ul din cauza ca nu am MAXIDOT - mai trebuie sa investighez).

 

Si o poza cu masinuta... si un alt pocket rocket parcat in departare :)

 

Sa aveti un weekend cu soare!

post-135324-0-95842800-1405095308_thumb.

Modificat de HoriaRAV
Link către comentariu

Edge 5-30 este 100% sintetic dar destul de slab calitativ. Mergi mai bine pe Motul specific 5 w40 norma 502.00

Link către comentariu

Consumul e fix la fel si la mine. Eu filtrele pentru ultimele 3 revizii le-am luat mann de la autokarma si nu am avut nici o problema. Ulei castrol 5w30 504 00 am pus dar imi consuma cam 2.5 l intre revizii. Sa ne zici si noua unde repari scaunul de la sofer.

Link către comentariu

Castrol Professional Edge 5w-30...folosesc eu...consumul uleiului intre revizii este de aprox 1l...ceea ce e rezonabil...eu spun ca daca ..acest cosum este intre parametrii dati de producator...cu acest ulei recomandat de producator...nu cred ca  ar trebuii schimbat tipul uleiului...

dar sincer ash trece pe Castrol Professional Edge 5w-40 ..ca ungerea la turatii mari cu motorul incalzit...sa fie mai buna

Modificat de s3r61u
Link către comentariu

In sfarsit am reusit sa ies cu masina la un drum lung, mai exact Bucuresti-Ploiesti-Predeal-Bran-Rucar-Campulung-Pitesti-Bucuresti, undeva la 450Km cu toate tipurile de drum, DN, autostrada, serpentine.

 

Pot sa spun ca sunt super multumit, trage foarte bine, e superba pe curbe, cel putin pe portiunea Bran-Rucar, am prins foarte liber, asfalt ok si am putut sa trag bine de ea.

 

Ca experienta, masina este foarte predictibila, are foarte putin body roll, directia e foarte precisa, e foarte flexibila pe toata plaja de turatii, subvireaza foarte putin si asta doar daca te dai bine la ea in curbe, dar chiar si atunci este usor de controlat. alt lucru pe care l-am apreciat pe curbe este volanul, mai exact prizele pt maini, si de asemenea suportul lateral de la scaune.

 

de asemenea, mi-am dat seama ca am facut o alegere foarte buna cu cutia manuala, este foarte precisa si foarte usor de folosit, stiu ca este o chestie subiectiva si sunt multi care pe serpentine ar prefera un DSG in sport mode, dar eu prefer sa pot controla schimbarile de trepte si frana de motor, si normal... nu se compara nimic cu, redline, ambreiaj, viteza superioara... e un feeling pe care eu il vreau de la o masina cu veleitati sportive.

 

Pe autostrada sunt putine masini care iti stau in fata, la viteza mare ai senzatia ca masina este infipta in asfalt, este foarte stabila iar senzatia de viteza vine undeva mult peste limita legala.

 

Acum, lucrurile care nu m-au multumit in totalitate, cauciucurile, cred ca o sa trec pe Dunlop SP Sport sau Goodyear Eagle F1.

 

Si last but not least, si in nici un caz de neglijat, franele, par un pic subdimensionate pentru puterea masinii, daca conduci agresiv masina pe serpentine, esti obligat sa folosesti si frana destul de agresiv iar dupa un timp ai o senzatie de fade out pe franare, on the up side, daca ii cunosti limitele nu ai probleme, dar totusi pe viitor o sa ma gandesc la un upgrade.

 

Am avut un consum mediu de 9.5l/100km, dar tinand cont ca am fost 4 oameni in masina, portbagajul plin si nu am mers deloc la consum, eu zic ca mi-a luat foarte bine, tinand cont si de faptul ca unul din prietenii cu care am fost, cu un Golf VI 1.2TSI a scos un consum de 7.2l/100km, platesc oricand cei 2l si un pic in plus la 100km pentru GTI. :D

 

Per total este o adevarata placere sa conduci GTI-ul pe orice fel de drum (atata timp cat asfaltul este ok), the car keeps on giving :)

 

Si pe final cateva poze de pe drum, undeva langa Campulung, cu cele 3 Golfuri cu care am fost, GTI-ul meu, TSI de mai sus si un TDI BKC de 105CP, toate 3 masinile s-au comportat remarcabil, inclusiv TSI-ul de 1.2 pe care il blameaza toata lumea.

post-135324-0-51937200-1405940885_thumb.

post-135324-0-43650700-1405940892_thumb.

post-135324-0-37664500-1405940898_thumb.

post-135324-0-52263200-1405940901_thumb.

Modificat de HoriaRAV
Link către comentariu

Inainte de upgrade dimensional la frane - pune un lichid bun de frana si furtunele metalice. Daca te "dai" atat de tare incat nu ajunge - atunci abia upgrade.

Link către comentariu

Merci pentru sfat mad_kat, cu siguranta suna mai putin costisitor decat un upgrade de frane, si sper sa se vada diferenta, oricum in cele mai multe cazuri franele sunt ok si oricum peste franele normale de G5.

Link către comentariu

Eu am trecut prin asta la cealalta masina din semnatura. Cu niscai lichid EBC (nu mai stiu exact tipul, l-am luat dupa parametri) furtunase Goodridge si placute ceva mai bune decat OE (textar) efectiv parca aveam alte frane.

Cu Bora am ajuns sa fierb franele dar nu atat de tare incat sa vreau upgrade. N-am suspensie ca a ta, ce-i drept :D

Link către comentariu

Parca am citit intr-un post ca vrei sa-i schimbi si discurile/placutele de frana. Ai apucat? Si de aici se va simti un upgrade. Dar cele mai importante raman anvelopele pentru ca micsoreaza distanta de franare si implicit timpul in care pedala de frana este apasata.

Link către comentariu

Nu am schimbat inca discurile si placutele, cand am luat masina placutele erau deabia schimbate, iar cei de la reprezentanta mi-au spus ca discurile sunt ok si pot merge cu ele pana schimb placutele fara probleme, oricum cand o sa schimb placutele o sa schimb si discurile si probabil o sa trec pe ceva de la ATE, am avut si pe celelalte masini si am fost foarte multumit de ele.

 

Oricum, nu o sa ma arunc direct la un upgrade de frane, stiu ca e destul de costisitor, si in cele mai multe cazuri franele stock sunt ok.

Modificat de HoriaRAV
Link către comentariu

Au fost schimbate - insa conteaza mult cu ce marca... Am simtit foarte clar diferenta in placute Lucas / Delphi / Textar. Asta din gamele "consumer"

Link către comentariu
  • 2 months later...

Salutare tuturor, au trecut cateva luni de cand nu am mai postat si cred ca e timpul, mai ales ca s-au strans cateva poze, impresii si km.

 

Intre timp am facut aproape 10.000Km cu masina (are acum aproape 119k km) si pot sa spun ca, I love it more every day  :wub: , am condus-o pe toate tipurile de drum, serpentine, autostrada, oras etc, si nu m-a dezamagit niciodata, ba chiar reuseste sa ma surprinda de fiecare data cand o conduc, din punctul meu de vedere e ceva destul de rar la o masina.

 

Este extrem de usor de condus, foarte manevrabila, atat la viteze mari pe autostrada cand sta infipta in asfalt mult dupa ce depasesti limita de viteza (e greu sa te abtii) cat si la viteze mici in aglomeratia din oras, sta foarte bine pe curbe, este predictibila, directia este foarte precisa, are suficienta putere incat sa nu-ti fie frica sa intri in depasire, e o masina care te ajuta la drumurile in afara orasului.

 

Consumul, pentru ca toata lumea te intreaba de consum cand afla ce motor ai pe masina, ei bine, mai mare decat la un diesel, dar sincer irelevant pentru plusurile pe care le aduce masina (din punctul meu de vedere), nu este o masina pentru toata lumea asta e clar, daca vrei ceva care sa consume putin DO NOT GET THE GTI!, dar daca vrei o masina pe care sa o conduci din placere, cu care deabia astepti sa ajungi la urmatoarea curba, sau sa iesi pe autostrada, GET THE GTI!, schimba BC-ul pe orice in afara de consum instant sau media de consum (recomand optiunea care iti arata nr. de km facuti de cand ai pornit masina :)) ) si enjoy. Totusi, ca o medie, pe un plin, 55l, mergi undeva intre 350 si 550km. Distanta parcursa pe un plin fiind invers proportionala cu dimensiunea si greutatea talpii, cu cat e talpa e mai mare si mai grea, cu atat mergi mai putin pe un plin.

 

Consum de ulei, un lucru pe care am vazut ca il reclama destul de multa lume la 2.0TFSI, sincer nu stiu, am facut schimbul de ulei la 114.000km, am facut 4000 de km de atunci si nu am completat deloc, am verificat ieri joja si nivelul de ulei este exact ca in ziua cand am facut schimbul, o sa mai vad pe parcurs totusi si eu am vazut TFSI-uri care consuma destul de mult ulei intre schimburi.

Si apropo de schimbul de ulei, am cunoscut pe cineva care are problema asta cu un Audi A3 cumparat de nou, masina inca in garantie, cu aproape 30k km, si consuma cam 7-800g/1000km - femeia a ajuns sa nu mai faca schimbul de ulei pentru ca nu mai are sens, schimba doar filtre - problema a fost ridicata atat in reprezentanta la noi cat si in Germania si nu s-a rezolvat nimic datorita faptului ca ei spun ca e normal ca masina sa consume atat de mult ulei, lucru care am inteles ca este mentionat si in cartea masinii  :tuktuk: .

 

Acum cateva luni un prieten foarte bun si-a cumparat un MK5 GTI DSG, pe care l-am condus destul de mult curios fiind de cum se comporta DSG-ul la every day use, pot sa spun ca imi pastrez opinia, si anume, este senzational in mod sport in accelerare, dar in orice alta situatie manuala este de n ori mai buna, in conditii reale de condus parerea mea este ca DSG-ul te limiteaza si taie mult din sportivitatea masinii, daca ar fi sa aleg din nou as merge tot pe manuala.

 

de asemenea, asa cum am spus si in primele posturi, vreau sa pastrez masina stock, lucru intarit si de faptul ca prietenul despre care am vorbit mai sus a dus GTI-ul in 270CP stage 2 daca am inteles bine, si intr-adevar este mult mai violenta, accelereaza mult mai bine din turatii joase, dar masina nu mai este la fel de echilibrata, nu te mai simti atat de increzator sa ingropi pedala de acceleratie la jumatatea curbei, daca faci asta cu 270cp, vin baietii sa te culeaga din sant.

 

Stiu ca sunt multi oameni care o sa ma contrazica dar parerea mea este ca fara blocant nu are sens sa treci cu ea de 230cp, o transformi in masina de drag, si e ok daca faci liniute in fiecare zi, dar daca folosesti masina in conditii normale asa cum fac eu, nu ai de ce sa vrei mai mult decat ofera masina in configuratia stock.

 

 

Ok, ce am mai schimbat/reconditionat pe masina:

 

- ulei+filtre aer, ulei, polen, combustibil (Castrol si Mann)

 

- puffer-e amortizoare spate - cele de pe masina erau crapate

 

- discuri, placute de frana + lichid de frana - au fost inlocuite cu OEM - da, stiu ca puteam sa imi iau altceva la banii astia dar am eu o chestie cu piesele OEM.

 

- reconditionat manere interioare usi - vopseaua cauciucata de pe manere era sarita si aratau oribil, deoarece la momentul respectiv nu am gasit toate 4 manerele de cumparat la un pret decent (totusi sunt niste bucati de plastic) am decis sa le fac ceva pana gasesc, asa ca m-am apucat sa curat vopseaua de pe ele, cu servetele umede iar 3 ore si 1 pachet mare de servetele mai tarziu am reusit sa curat vopseaua de tot, rezulatul fiind unul la care nu ma asteptam, manerele arata foarte bine fara vopseaua aia pe ele asa ca, nu stiu daca o sa le mai schimb.

 

- schimbat capac motor (al meu era rupt in 2 locuri probabil de niste dorei care nu au stiut sa-l scoata si l-au rupt, de asemenea era rupta prinderea de la priza de aer din trager), am gasit un capac complet+tubulatura si priza de aer de la admisie de la un Audi 2.0TFSI, dauna totala din spate, masina avea 8000km, capacul este ca nou, singura diferenta fiind trim-ul de pe mijlocul capacului cel pe care este inscriptionata marca si motorizarea (l-am inlocuit pe cel de audi cu al meu) si prinderea scoop-ului din trager de la admisie, lucru pe care l-am rezolvat cu 2 L-uri din aluminiu, nu avea sens sa dau 300RON pe unul nou.

 

- vopsit trim capac motor cu negru, de ce, pentru ca era foarte patat si nu se lua si era crapat in 2 locuri si trebuia lipit (probabil tot doreii de mai sus) - o sa il schimb la un moment dat, ca am vazut ca are cod de piesa pe el, dar momentan nu este ceva prioritar, arata foarte bine si asa

 

 

Ce urmeaza sa schimb/reconditionez/cumpar:

 

- tampoane motor - unul din ele este cam uzat, asa ca o sa le schimb pe toate, probabil la sfarsitul lunii

 

- scaun sofer - tapiteria este un pic rupta pe suportul lateral din stanga (lucru pe care l-am vazut la foarte multe GTI-uri) - am auzit ca este undeva in Otopeni un magazin care vinde stofa auto, si ca se poate comanda stofa originala de pe masina, aveti cumva un site sau un numar de telefon, sau stiti vreun magazin de unde as putea sa iau?

 

- inlocuit/reconditionat nuca schimbator - arata ok nuca, nu este foarte uzata, dar mi-ar placea sa arate mai bine, din pacate pretul ei pe original este de 1300RON  :dry: si mi se pare extrem de mult, iar de reconditionat, nu stiu daca se poate.

 

- reconditionat volan - la fel, nu este ceva urgent, vreau sa il reconditionez pentru ca nu arata "ca nou"

 

- jante+cauciucuri iarna - probabil o sa merg pe jante de tabla de 16" si cauciucuri cu balon de 55-60, stiu ca nu o sa arate extraordinar, dar nu are sens sa dau bani pe jante de aliaj pentru iarna.

 

- vopsit jante - fostul proprietar era destul de bun prieten cu bordurile asa ca jantele au capatat cateva zgarieturi care nu sunt tocmai estetice. asa ca inainte sa le pun pe masina la primavara o sa le vopsesc negre cu buza brushed, cum sunt cele de E30.

 

- cauciucuri vara - la primavara urmeaza si o pereche noua de "adidasi", cauciucurile de pe masina sunt cam gata, nu m-am hotarat inca pe ce o sa merg, o sa vad la timpul respectiv - oricum nu o sa fac rabat la calitate pentru pret.

 

Si pentru ca pozele+1 filmulet fac cat 1000 de cuvinte, enjoy!

 

 

P.S. - numarul este al fostului proprietar, si contrar asteptarilor sunt initialele lui :)

post-135324-0-58873500-1412769411_thumb.

post-135324-0-20179400-1412769426_thumb.

post-135324-0-88016700-1412769438_thumb.

post-135324-0-29643200-1412769445_thumb.

post-135324-0-77584200-1412769920_thumb.

post-135324-0-45343700-1412769927_thumb.

post-135324-0-21611600-1412769942_thumb.

post-135324-0-74474400-1412769972_thumb.

post-135324-0-92900600-1412769985_thumb.

post-135324-0-22103700-1412769998_thumb.

Modificat de HoriaRAV
Link către comentariu

Imi place modul tau de a gandi referitor la pastrarea cat mai stock a masinii si a puterii, 200 de cai fiind arhisuficienti in utilizarea zilnica si chiar si ceva extra. Arunca un ochi aici in legatura cu schmbatorul http://shop.ahw-shop.de/gti-golfball-schaltknauf-golf-5-6-jetta..?c=1151 sau poate iti faci curaj sa adaptezi unul de golf 6 gti  http://shop.ahw-shop.de/golf-6-jubi-gti-35-jahre-schaltknauf-leder-original-tuning?c=1152.

Modificat de flaviusmaff
Link către comentariu

Eu mi-am pus schimbatorul de Golf 7GTI....cred ca este cel mai frumos si a fost si ieftin fata de alte variante noi. Totusi...daca vrei sa il pastrezi pe cel de acum sa stii ca se poate demonta si schimba pielea. Tarziu am aflat si eu cum:  se scoate acea parte de plastic pe care este desenata dispunerea treptelor de viteza. Sub ea vei avea doua surubele. Dupa ce le scoti nuca se va demonta pentru a ii schimba partea textila.

Link către comentariu

Merci pentru link Muale, o sa le dau un telefon sa vad daca gasesc stofa.

Nu vreau alta nuca in afara de cea originala, totusi Catalin, mi-ai dat o veste buna, nu credeam ca se poate desface nuca, in cazul asta se schimba datele problemei :).

@flaviusmaff - puterea stock a masinii e mai mult decat suficienta pentru condusul zilnic + escapade pe autostrada, serpentine etc.

Totusi, masina la 270cp, cu amortizoare stoc, fara blocant, nu pune foarte bine puterea jos, nu bag mana in foc dar nu cred ca scoate un timp cu mult mai bun decat masina stock pe un circuit, cu 270cp cred ca pierzi mult in curbe unde nu poti sa accelerezi foarte tare pentru ca subvireaza si de asemenea la accelerari bruste invarti rotile pe loc.

Parerea mea este ca daca vrei sa duci masina aproape de 300cp sa spunem si vrei sa fie in continuare o masina echilibrata, trebuie sa investesti in mult mai multe lucruri decat o admisie si un soft. Cred ca unii oameni pierd din vedere aspecte de genul, amortizoare, cauciucuri, frane si se concentreaza prea mult pe puterea motorului, care da, iti da o satisfactie de moment, l-ai facut pe nu stiu care la semafor, big deal, poti sa ai si 1000cp, daca masina se conduce la fel de "usor" ca o barja ai puterea aia degeaba.

Link către comentariu

Horia - nu sunt fan mk5, nu sunt fan benzinare, dar sunt fanul masinii tale, pentru modul in care o prezinti, jos palaria!

Sa te bucuri sanatos de ea! :Driver:

Link către comentariu

Poti merge fara probleme in orice configuratie cu turbo k03. Nu vei avea probleme de aderenta dc ai cauciucuri bune. Franele OEM insa nu fac fata nici la 200cp in regim sportiv. Felicitari pt modul de intretinere :)

Link către comentariu

Foarte frumos si cuprinzator update-ul. S-o stapanesti sanatos in continuare si spor la imbunatatiri!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!