Jump to content

Scut metalic pentru motor la Fabia


Not_used_calin
 Share

Postare recomandată

Principala destinatie a Skodei Fabia este aceea de masina de oras. Ca atare, scutul nu este metalic, ci unul confectionat din fibra de sticla, se pare cu ceva ranforsari metalice. Principalul lui scop este sa fereasca motorul de noroi, apa, praf. In consecinta, eficacitatea lui in fata unor obstacole gen bolovani este practic nula.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz, ar trebui schimbata denumirea, din "drumuri grele" in "drumuri murdare".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

A montat cineva scut motor de la EURODEKA Brasov la Fabia ?

Daca da este rugat sa descrie ce tip de motor are, cum a reusit sa faca prinderea, ceva poze daca se poate, cum vine gaura de scurgere ulei de motor pe scut, cu cit este mai joasa garda la sol dupa montajul scutului...etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai gasit o firma din Odorhei care are asa ceva si la un pret mai bun decit la Brasov.

Poate a montat cineva de la ei pe fabia si ne da un feed-back.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intrebat la reprezentanta daca Fabia 1.2 este prevazuta cu scut motor si mi s-a spus ca la acest tip de motor nu exista scut pentru ca baia ar fi mai jos decat prinderile obisnuite la celelalte motoare . In plus galeria de evacuare trece pe sub motor si un scut de plastic s-ar topi . Chiar asa o fi ? Este tare greu cu mizeria care intra in compartimentul motor din cauza lipsei scutului motor .Stie careva preturile de la firma din odorhei ? Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

260 de lei la Odorhei pentru Fabia...am vb saptamina trecuta.

Ambele scuturi de la Odorhei si Brasov sunt de tabla Fe 2-3 mm.

Sunt surprins ca nu a cumparat si montat nimeni pina acum...sau cel putin nu scriu pe aici.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a cumparat/montat nimeni pana acum scut la Fabia 1 din simplul motiv ca nu este necesar. Consider ca garda la sol este destul de mare, chiar si pentru unele borduri, fara a ridica probleme.

Si cum nu vrem sa facem off-rod cu Fabia, scutul nu este necesar.

Personal de 4 ani si 65.000 km de cand am Fabia, nu am avut nici o problema de a atinge ceva pe sub masina.

Si sa nu uitam ca scutul metalic, micsoreaza considerabil garda la sol.

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa nu uitam ca e si o greutate in plus care se simte. Si eu am cautat scut pentru fabia si am gasit aceleasi raspunsuri, nu este original doar facut de alte firme si doar din metal din considerentu lca are catalizatorul jos de tot care se incalzeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdane: Ne leshi...cu greutatea in plus...:blah_:

Eu mi-am indoit o baie de ulei si nu vreau sa o indoi si pe a 2-a...iar de mers nu merg doar pe asfalt sticla !

Traim in RO doar...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai reusit sa-ti indoi o baie de ulei, atunci inseamna ca circuli prea repede pe niste drumuri prea stricate. Iti trebuie un SUV preferabil 4X4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau o Tatra 8x8.

Modificat de bogdan_cj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niet...eram pe coborirea de la Cheia acum 2 ani ! Aveam 5 km/h.

Drumul e ( sau era ) distrus...asfaltul parca nici nu fusese vreodata pe el !!!

Si eu am iesit bine...altii cu masini mai joase le-au "tirit" pe acolo de au zis ca nu mai merg in viata lor acolo...

Nu mai zic de faptul ca dupa acel episod am mers pe destule forestiere sau DJ-uri, DC-uri unde am "luat" toate hirtoapele si bolovanii pe partea stinga fata ca sa nu imi atinga baia de ulei !!!

Traim in RO dar chiar nu vreau ( deocamdata ) sa revin la jepanul national numit "duster" :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi aduc bine aminte, si eu am prins odata un bolovan pe centura la Ramnicu Valcea. Era exact dupa o curba, eu aveam vreo 80 km/h iar din sensul opus venea un TIR. Bineinteles ca am incalecat bolovanul dar ... nu m-am ales decat cu o indoitura la baia de ulei.

In concluzie: e totusi rezistenta !

120 L, daca nu vrei Duster, alege atunci un Yeti ... ;)

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia sa o desfaci ca sa vezi ca ai si sorbul lovit !

Exact asa a fost si la mine...am schimbat-o pe CASCO...sorb indreptat cu patent...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce se poate intampla ?

Modificat de bebeko
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai primit raspuns in topicul celalant.

E o chestiune de principiu...daca ai ceva defect la automobil nu mergi zeci de mii de km cu el asa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si sa nu uitam ca e si o greutate in plus care se simte.

Scutul din otel are 10-12 kg. Scazi greutatea celui din plastic, cca. 2 kg si rezulta un plus de 10 kg. Credeti ca aceste 10 kg in plus se simt sau influenteaza negativ dinamica/performantele/consumul masinii? Sa fim seriosi. 10 kg le simti doar daca esti cu bicicleta dar la un motor de 40 - 50 CP (nu spun mai mult) e nimic.

Avantajul este ca nu risti sa ramai cine stie prin ce hartoape... Cat costa platforma? Dar reparatia? Dar nervii? Timpul pierdut? Excursia/deplasarea ratata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o chestiune de principiu...daca ai ceva defect la automobil nu mergi zeci de mii de km cu el asa !

Pai asta e problema, ca nu este nimic defect. Doar ca se poate intampla candva, ceva ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scutul de la drumuri grele nu e o jucarie de plastic cum doreste lumea sa para. E un sendvici dintr-o tabla (pe interior), o spuma dura si un plastic de rezistenta inalta (pe exterior).

Nu e facut simplu din otel pt. ca asa absoarbe mai bine socurile in loc sa le transmita structurii de prindere, si nu e elastic, sa arunce si masina in sus. Desigur dupa o lovitura puternica, scutul va trebui inlocuit, nu se poate indrepta.

Prindera e formata si ea din tevi de cca 3cm diametru, deci destul de solide.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WoW! La Octi II scutul e de tabla (de cca 2.5 mm grosime), iar prinderile sunt "doar" din platband de vreo 8-10mm grosime. Chiar si asa e solid. Daca e adevarat ce-ai scris despre Fabia, ala e super-rezistent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai banuiesc ca nu e mai puternic decat unul din otel plin (mai ales la grosimea mentionata de tine). Dar e mai usor, si are avantajul ca absoarbe socuri in loc sa le transmita. Probabil ca e si mai ieftin.

Dezavantajul e ca nu se poate repara/indrepta. L-ai busit, il schimbi. Al meu e inca intact, desi l-am pocnit deja de destul de multe ori, dar nu tare. Pana acum sunt multumit de cum serveste, testul ar fi o lovitura puternica, dar prefer sa nu aflu... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!