Jump to content

Franele


sinucigasu
 Share

Postare recomandată

am hotarat sa schimb garniturile de frana!zis si facut schimb garnituri pompa centrala.. schimba garnituri pe spate si atat.. aerisire giugiuleala .. pedala ok !la sfarsitul sedintei fa o proba cu turismul ! 1...a 2a ..frana ..se opreste masina cu scartait de roti insa mi se blocheaza doar rotile din fata la care atentie nu am schimbat garniturile!de ce nu se blocheaza rotile spate ?!nu mai este aer pe conducta si nici nu pierde lichid!?distanta este buna la ferodouri !deci astept sugestii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paaai... am si eu o nelamurire... rotile de pe spate nu se blocheaza in mod normal cand actionezi frana de mana? stiam ca la pedala se blocheaza doar cele de pe fata... :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit si io aceasi chestie, nu aveam frana pe spate cu ferodouri noi. Problema mea a fost ca din cauza uzurii prea mari, aveam intre ferodouri si locul pe care calca odistanta destul de mare. Mi-am dat seama de aceasta problema facand urmatorul lucru: am tras frana de mana f. putin si surpriza aveam frana buna :scratch: . Am schimbat "oalele" respective si gata treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se umbla la frane pe spate, trebuie reglata si frana de mana. Inclusiv trasa de cateva ori. Prin actionarea franei de mana se autoregleaza distanta intre saboti si tambure.

Deci, verifica sa mearga frana de mana si apoi testeaza franele :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nui cumva ai pompa cu dublu circuit?

daca da vezi ca ia ceva aer pe instalatie la al doilea circuit

chestia asta am patito si eu la microbuzul de mai jos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paaai... am si eu o nelamurire... rotile de pe spate nu se blocheaza in mod normal cand actionezi frana de mana? stiam ca la pedala se blocheaza doar cele de pe fata... ;)

nu cumva la actionarea pedalei de frana 80% se actioneaza pe fata si doar 20% pe spate??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat si garniturile degeaba pentru ca era ovalizat corpul pompei.Am luat alta cu 2.000.000 noua.

Sub puntea spate este un distribuitor de franare care in functie de incarcarea masinii regleaza forta de franare (raportul) fata/spate.Acuma ca valoare nu stiu cat e raportul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea este ca nu am frana deloc pe spate :))! carne pe tambure este iar ferodourile sunt 'proaspat batute', cat despre frana de mana si autoreglabilii eu zic ca sunt reglati !acum nu stiu!pompa e in buna regula !am verifiat=o si nu a scos aer la aerisire!despre repartitoru' de frana- parca asa ii zice nu stiu daca e defect sau nu !stiu ca la Dacia se mai defecteaza !la vw nu stiu ce sa zic!mai astept opinii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred k ar trebui sa verifici si repartitorul. In mod normal ai frana aproape numai p efata. Cu cat greutatea masinii creste cu atat repartitorul dozeaza mai multa frana pe spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred k ar trebui sa verifici si repartitorul. In mod normal ai frana aproape numai p efata. Cu cat greutatea masinii creste cu atat repartitorul dozeaza mai multa frana pe spate.

doar nu crezi ca e un computer ce in functie de greutatea masinii calculeaza dinamic rata de franare pe spate ? e un simplu repartitor fix!

de unde ar putea stii greutatea masinii cand el sta prins cu un surub pe puntea spate nu are senzori nu are nimic?

frana ai (ar trebui sa ai) si pe spate tot timpul ia incearca sa franezi la viteza mica pe zapada si vei vedea si rotile spate blocate.

Modificat de scirocco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune pe cineva sa apese energic pe frina cu motorul pornit si masina pe roti, levierul repartitorului trebuie sa se miste (sa intinda arcul). Daca gasesti pe cineva sa-ti masoare presiunea in circuit, pe spate trebuie sa fie cam jumatate din cit e pe fata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 years later...

Din cate am citit despre instalatia de franare la G2, am inteles ca sunt modele care nu au repartitor. Eu la masina mea am probleme cu repartitorul, care curge. Am cumparat de la sh cateva si toate au aceesi problema, curg. M-ar interesa ce au celelalte modele in locul repartitorului. As incerca eliminarea lui. M-am saturat de completat lichid si de aerisit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dok, vezi ca este nou, dute pe websop pe situl unixauto si baga codurile de mai jos. Poti eventual cu codu sa dai un telefon (gaseti tot pe site magazin in zona ta) sa vezi ce pot aduce..dar in general ce este pe site cam aduc...de pe o zi pe alta.

cod unix

samko 76000 253,38 RON

bendix 939023, 326,17 RON

Ate 971093 407,5 RON

Nu am idee cat sunt de fiablie in timp dar decat sa iei ceva vechi cu toate obosite in el...250 sa zicem nu e un pret de neatins + ca au si garantie, daca sunt probleme mergi si il dai de tejghea sa ti-l schimbe (pe perioada de 1 an doi cat are), lucru cu care in cazul SHand nu poti face...ca iti auzi replica ..."da ce vrei acum de banii astia si garantie?" (tradus ...mai vrei sa si functioneze bine? :o )

Am dat exemplu unix ca eu de la ei cumpar avand distribuitor in zona mea + ca si preturile sunt bune. (sa nu se inteleaga ca fac reclama pentru ca i-am folosit mereu ca exemplu)

LE: acum tu vorbesti de g2 cand zici "masina mea" sau mk4 din semnatura?...ca eu ce am pus mai sus e pt mk2...

Modificat de Cypor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar nu crezi ca e un computer ce in functie de greutatea masinii calculeaza dinamic rata de franare pe spate ? e un simplu repartitor fix!

de unde ar putea stii greutatea masinii cand el sta prins cu un surub pe puntea spate nu are senzori nu are nimic?

frana ai (ar trebui sa ai) si pe spate tot timpul ia incearca sa franezi la viteza mica pe zapada si vei vedea si rotile spate blocate.

@scirocco

nu e mare chestie:repartitorul e prins de puntea spate si are un "levier"-miner ce sta pe caroserie(impins de un arc) =cu cit caroseria se apropie mai tare de punte cu atit mai tare sa deschide "robinetul"si frinele de spate sunt mai eficiente in conditiile unei incarcari mari pe puntea spate.cred ca repartitorul ala sa mai numeste si supapa proportionala.actionare strict mecanica=deaia imi plac masinile"vechi"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

postul ala e din 2006 :P

masinile sunt de prin 1980-1990

mai bine mai tirziu decit niciodata.nu? :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
@scirocco

nu e mare chestie:repartitorul e prins de puntea spate si are un "levier"-miner ce sta pe caroserie(impins de un arc) =cu cit caroseria se apropie mai tare de punte cu atit mai tare sa deschide "robinetul"si frinele de spate sunt mai eficiente in conditiile unei incarcari mari pe puntea spate.cred ca repartitorul ala sa mai numeste si supapa proportionala.actionare strict mecanica=deaia imi plac masinile"vechi"

bun de stiut asta.

ms am bagat la cap :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema cu sistemul de franare mai bine zis cu pedala este foarte tare trebuie sa apas pe ea de imi sar ochi si degeaba care sa fie problema?... servofarna sau altceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o problema cu sistemul de franare mai bine zis cu pedala este foarte tare trebuie sa apas pe ea de imi sar ochi si degeaba care sa fie problema?... servofarna sau altceva
Mai mult ca sigur ca e problema de servofrana....cred ca s-a dus membrana. Daca asta e problema trebuie schimbata tulumba de servofrana. Noua nu cred ca merita cumparata, desi nu am idee nici la ce pret ajunge piesa noua, dar se gasesc second, insa trebuie pe incercate sa nu ai surprize dupa aceea.

Scuze de Quote....nu mi-am dat seama ca e ultimul post.

Modificat de andreiand1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult asta o sa fac o sa caut o servosrana sa vedem ce se intampla;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!