Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Pana la data de 16 Februarie, cand am semnat contractul si am platit avansul, pot sa confirm ca preturile fara TVA (la modelul ales de mine cel putin) au fost aceleasi de prin Octombrie 2015, cand am inceput sa studiez piata auto (Skoda inclusiv). Nu am vazut si nici nu vad vreo schimbare in configurator vs. lista de pe site, datata 10 FEB 2016. Doar sa nu existe o lista mai noua...

Modificat de PaulT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai avut noroc? :P Mi se pare ca lsita atasata si datata, in titlu, 12 februarie 2016 nu se mai potriveste, la data postarii acestui mesaj, cu configuratorul.

 

lista_de_pret_octaviamy2016_02_12_2016.pdf

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar ca am avut noroc daca preturile sunt cele din lista ta! :P  20,846EUR vs 20,173EUR numai la pretul de baza si vad ca si la optionale sunt diferente semnificative (exemplu Columbus de la 1,450EUR la 1,604EUR)! Daca adun toate diferentele optionalelor puse pe masina cu cei aproape 700EUR de la pretul de baza ajung probabil la o suma serioasa, care m-ar fi indreptat catre altceva.. De unde e lista, ca pe skoda.ro/bradytrade.ro/aviamotors.ro este tot cea din 10 Februarie?

Modificat de PaulT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://www.skodacommunity.de/threads/octavia-facelift-mj-2017.95557/page-12

Un neamt a aflat de la un dealer ca Octavia 3 FL va fi disponibila la comanda (in Germania) incepand cu saptamana 45, adica in noiembrie. Livrarile incep in martie 2017.

Tot acolo cineva scrie mai sus ca va avea intr-adevar "faruri duble".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, PaulT said:

De unde e lista, ca pe skoda.ro/bradytrade.ro/aviamotors.ro este tot cea din 10 Februarie?

De pe skoda.ro, aici. Mergi in josul paginii la „Descărcare listă de prețuri”.

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astia nu sunt sanatosi... La combi este lista din 12 Februarie, in timp ce la hatch este lista din 10 Februarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Preturile corecte sunt cele din configurator. 

Lista de preturi de pe skoda.ro e calculata cu vechiul  tva de asta apar preturile mai mari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lista de la Octavia (hatch), datata 10.02.2016 corespunde perfect cu preturile din configurator, deci este corecta. Lista de la Octavia Combi este datata 12.02.2016 si intr-adevar este calculata cu TVA 24% (preturile fara TVA sunt identice in cele doua liste). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, Sali3ri said:

http://www.skodacommunity.de/threads/octavia-facelift-mj-2017.95557/page-12

Un neamt a aflat de la un dealer ca Octavia 3 FL va fi disponibila la comanda (in Germania) incepand cu saptamana 45, adica in noiembrie. Livrarile incep in martie 2017.

Tot acolo cineva scrie mai sus ca va avea intr-adevar "faruri duble".

Din pacate am vazut confirmata schimbare si pe siteuri de stiri din Cehia, probabil au cele mai credibile surse. Daca arata ca in poze e omare dezamagire, eu unu asteptam FL in ideea ca va arata ceva mai aproape de superb. Inca sper ca e o intoxicare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am facut toate schemele posibile, am ajuns la motor...2.0 sau 1.6 TDI..?am observat ca pe forumuri se tot discuta despre cel de 105CP 1.6 iar in oferte este cel de 110CP.avand in vedere ca veleitatile mele sportive in masina sunt aproape zero ( ultmul 150km/H a fost acum 3,4 ani cred ) sunt complet blocat.dealerul zice ca e masina grea si motorul se poate sa nu fie suficient.cert e ca acum am 1.9tdi ,105cp si nu am simtit vreodata nevoia de putere mai multa.cu 5 persoane si bagaje in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 150 km/h ajung toate motorizarile grupului VAG. Cred ca cel mai mult conteaza cum te ajuta motorul in anumite situatii, aici intervin limitele care fac diferenta intre motorizari... Ai incercat un test drive cu ambele ? Poate te-ar ajuta in alegerea finala. Eu as alege 2.0, nu sunt racer dar pentru mine e mai comod sa stiu ca am un plus de putere disponibil pentru cand va fi nevoie. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nebunu1234 Diferenta aia de +1600e intre cele doua motorizari nu e neglijabila si daca te-ai simtit bine cu 1.9 atunci nu vad de ce ai avea vreo problema cu 1.6. Dealerul zice ce trebuie sa isi faca planul de vanzari si crede-ma ca nevoile tale sunt ultimele pe lista lui de interes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nebunu1234: are dreptate cristi. Dealerii din ziua de azi nu dau 2 bani pe nevoie tale. Daca tu ai fost multumit de 1.9 105 cai vei fi foarte multumit si de 1.6 110 cai. SIngura diferenta pe care o vei sesiza va fi ca nu vei mai avea acea explozie de putere punctuala si pe o plaja ingusta de turatie a PD-ului, vei avea o dezvoltare liniara a puterii, iar motorul va trage pana in 4500rpm. Ca sa fii 100% convins mergi la un TD cu un 1.6 TDI ca sa te convingi.

Personal, in locul tau, as lua 1.6 TDI, iar de aia 1,600Eur as pune optionale pe masina :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am venit de pe 1.9 tdi 105cp , ulterior 130+ cu MTM pe 1,6 tdi 105 cp.

Diferenta: la cel de 1.9 nu am simtit diferenta nici cu jetbag si 4 persoane, la cel de 1.6 se observa diferenta la demaraj/depasiri daca masina este plina/4-5 persoane

 

In rest, succes la configurare, ;) eu personal diferenta de putere am pus optiuni pe masina, insa este alegere subiectiva

Later edit: 1,6 tdi 105cp atingi si 180-190 pe autostrada in germania, deci este posibil sa iti fie de ajuns, insa ia aminte de subiectivitatea mea, depinde oricum mult de sofer si stilul de condus ^^

Modificat de ToniM
later edit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adevarat...principala deosebire intre cele doua motorizari este maniera in care isi dezvolta puterea/cuplul. Pe cand pd-ul era "fortos" dar isi "dadea drumu" repede, 1.6-ele e foarte liniar si asemanator in comportament cu un benzinar. 

Singura problema pe care o intrevad este simbioza dintre motor si cv. Cutiile astea noi au treptele 4 5 6 extrem de lungi dar probabil cu o perioada corespunzatoare de acomodare se trece si acest "obstacol". 

Faci cum zice @75NOR si pui optiuni sau pleci intr-un concediu de toata frumusetea ca sa "uzi" masina. Oricum ai da-o esti castigat. Bafta la achizitie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 tdi are M5 pe Octavia si are treptele foarte lungi (in opinia mea), mai ales 4 si 5, sunt pretabile doar pentru depasiri "in lung de linie" sau croaziera pe autostrada.

Problema e rezolvata de echiparea DSG, se misca foarte bine pe motorizarea asta, masina pare mai sprintena decat cei 110 cai.

DPDV strict al alegerii intre motorizari, intre 2.0 TDI M6, as lua oricand un 1.6 TDI DSG, costa cu doar 60Eur mai mult 1.6TDI DSG :) 

Dar, nu te vei mai putea lauda prietenilor si vecinilor ca ai 2.0 TDI, iar asta e foarte important la romani :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru răspunsuri. Cutia este DSG.tind și eu către 1.6 tdi si datorita consumului. Eu fac în jur de 40k km/an. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te-ai orientat bine.

Ca sa-ti faci o idee, am un O2 FL 1.6 TDI 105 DSG7 acasa. Face 4 ani peste putin timp, a ajuns la 60,000km. Nicio problema de semnalat. Cutia se comporta ireprosabil, desi masina e cam chinuita prin oras cu drumuri scurte si doar 2 extraurbanuri mai lungi lunar. Ca si consum, mers (legal +10%) pe DN-uri, personal am scos 4.2% consum cu masina neincarcata, dar se poate si mai jos daca mergi atent - n-am prea avut rabdare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa merg la un TD pentru "siguranta" 

Am studiat fisa tehnica si motorul de 1.6 ar trebui sa fie egal sau mai bun decat 1.9 (2006) pe care il am acum.Motor la care nu am simtit niciodata nevoia de putere in plus (bineinteles opinie subiectiva, adaptata la stilul meu de mers).Ca si sarcina maxima trebuie sa care 4 oameni cu echipament de ski si bagaje pana in Austri sau 4 oameni cu echipamnet de pescuit..:))

ps..trebuie sa recunosc ca pentru mine masina a devenit doar ceva necesar.distractia e pe schiuri,bicicleta,undite !!!!

Modificat de nebunu1234
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Solutia este 2.0TDI in cazul tau.

In conditiile descrise va consuma mai putin fata de cel de 1.6TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegul @nebunu1234 spune in mai multe posturi consecutive ce nevoi are de la masina si ce stil de condus are, dar noi tot ce putem face e sa recomandam invariabil 2.0TDI. In tara asta daca nu ai 2.0 TDI, inclusiv pe Fabia daca s-ar monta, nu are sens sa-ti iei masina.

Bine ca e plin Vestul de 1.2 TSI, 1.4TSI si 1.6TDI, noi in Romanica stim una si buna: 2.0 TDI sau nimic :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand masina este incarcata dupa specificatiile lui motorul de 1.6TDI este mult subdimensionat.

Cu tempomatul la 170Km/h in portiunile de urcare pe autostrada scazi la 110-120Km/h pentru ca nu poate mai mult.

In regimuri de viteza de pana in 100Km/h nu se poate depasi decat lansat, nu ai nici o rezerva de putere pentru siguranta.

Motorul de 2.0TDI aduce siguranta in condus si nu in ultimul rand consuma mai putin fata de 1.6, care in sarcina isi duhul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stai asa.. cu tempomatul la 170? Eventul sa mergi cu 170 si pe serpentine, ca nah, nu adaptezi condusul la sosea/trafic.

Motorul 2.0tdi e rezolvarea tuturor suferintelor romanilor: daca pana acum 6-7 ani rezolvarea era golf4 ununouatdi, acum raspunsul este passatdoizerotdi - nu mai vedem altceva in fata ochilor.

O dam versus aiurea.

Ai sa razi, dar se poate merge pe autostrada, pe sosele normale, cu masina plina si pana in italia, germania chiar cu un motor 1.2 aspirat si de 55 cai! Nu am murit ca nu puteam mentine viteza de 170 pe autostrada!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, daca voi mergeti 4 persoane iarna la ski cu tempomatul la 170km/h, imi cer scuze ca am recomandat 1.6 tdi.

Probabil ca 2.0 tdi 184cai e mai potrivit pentru nevoile colegului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tempomatul nu se poate seta la 170 km/h (sper că nu rămâne cineva cu impresia că mă refer la o limitare tehnică aici). Prin urmare nu este nevoie de argumentări pentru acel prag. Și pentru cine se face că nu înțelege adaug: 170 km/h nu există în nicio discuție, indiferent de motorizare. ;)

@75NOR: nu mai departe de aria Superb 3, legenda 00 și tedei merge mai departe. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!