Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Mulțumesc mult. O sa vad daca mai pot obține ceva. Cam care este suma la care ma pot duce? Aproximativ bineînțeles 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cred ca trebuie sa fie minim 4% din pret vehicul de baza :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nebunu1234Acea reducere nu cumva este pentru alegerea leasing-ului ca metoda de achizitie? Eu am obtinut aproximativ 8% discount (aproape 2.000EUR), dupa negocieri cu mai multi dealeri, pentru o Octavia Style 1.8TSI cu optionale de aproape inca 4600EUR (din care am scazut ulterior actiunile disponibile). Asta s-a intamplat in Februarie, si am mai reusit si extinderea garantiei la 5 ani fara costuri suplimentare. Eu am optat pentru plata integrala dar, daca as fi ales leasing-ul, primeam in plus si cei 4% aferenti ofertei actuale ( http://www.porschebank.ro/en/brands/promotions/140_start_2016_with_full_power ). Daca este asa, practic dealer-ul nu ti-a facut  (inca) aproape nici un discount. Poti continua linistit negocierea, de preferat cu inca 2-3 reprezentante in paralel :) .

Modificat de PaulT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  De multe ori sunt actiuni la diferite echipari, -400 euro sau - 1300 euro de exemplu, plus reducerea dealer care difera de la echipare la echipare. La unele au maxim 5 % voie, la altele 3%. Tu ai obtinut 8% pe langa reducerile aferente actiunilor, sau 8% in total cu tot cu actiuni?

   Despre reduceri s-a mai vorbit in alt topic, dar este cam vechi: 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8% din pretul vehiculului dupa scaderea celor doua actiuni posibile (cleverpack si design style). Deci, am avut pretul total (P) obtinut in urma configurarii, am scazut actiunile (am obtinut P1), am obtinut 8% (sau 8,1 trebuie sa reverific actele) reducere dealer din P1. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reducerea de 4% este strict oferta leasing prin porsche

Clever pack vad ca e si pe site. Deci, universala

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nebunu1234Dupa cum spuneam, nu a facut aproape nici o reducere (cei 238EUR nu ii poti considera asa ceva). Pe baza configuratiei obtinute trimite mesaje mai multor reprezentante si vezi ce raspund. Repeta operatiunea de macar doua ori folosind mereu cel mai mic pret obtinut. Cand observi ca preturile primite de la toti incep sa se stabilizeze in jurul aceleiasi valori inseamna ca ai ajuns pe la limita la care pot acorda discount.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc.am sunat la avia si am obtinut un discount.acum inteleg si eu gluma de 238E drept discount

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa ne zici discountul macar aproximativ si daca este confidential, nu spune firma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 minutes ago, nebunu1234 said:

multumesc.am sunat la avia si am obtinut un discount.acum inteleg si eu gluma de 238E drept discount

Excelent. Numai sa nu te opresti dupa primul discount oferit :) . Incearca in mai multe locuri!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

discountul este de 1730 euro, aproximativ 7%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce relevanta are dar varul meu a luat un Ford Mondeo nou nout. A cerut oferta de pret pe aceasi configuratie de la vreo 30 de reprezentante. Si oferta cea mai mica de pret o trimitea la celelalte reprezentante. A reusit sa scada masina de la 30.000 euro la 25.000. Acuma nu mai stiu fix sumele dar reducerea finala a fost undeva la 5.000 euro fata de pretul de baza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum, acum sunt multumit.semai adauga si cel de 4% de la porsche.mai ramane variabila buyback.actuala are 9 ani si 450 000 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Syx said:

Mersi de informatii andreialex.

Despre consum ce-mi poti spune ca si eu tot 1.8 TSI as vrea sa-mi iau.

 

Eu conduc tot timpul mai agresiv... In oras am medie de 12%. In afara am reusit sa o cobor pana la 7.8% (Bucuresti - Sibiu - retur).

Consumul destul de mare poate pare un dezavantaj, dar este singurul cusur pe care l-as putea reclama.

In rest, masina e un lup in haine de oaie. 

Daca pana acum eram adeptul diesel-urilor, acum nu m-as mai intoarce la o astfel de motorizare. Este foarte silentioasa (la viteze de 140 km/h aud zgomotul de rulaj de afara, si motorul nu). Cuplul pe care il am la 1.8 este la fel de mare ca la Octavia 2 1.9TDI (250 Nm) - mai mult decat suficient. Iar plaja de turatie la 1.8 este f mare, ceea ce ajuta la vitezele inferioare.

Sincer,  mi-as lua benzina si nu diesel pentru confortul sonor mai ales ca acum la cuplu motoarele pe benzina au apucat sa le egaleze pe cele diesel.

Si parca la motorul asta nu ai filtru de combustibil de schimbat (e integrat in rezervor). Nu stiu cum e la diesel-urile de pe O3, dar la O2 schimb si filtru de combustibil la revizie.

Oricum, oricare motorizare ai alege, nu cred ca ai sa regreti. Eu vad avantaje si la diesel, cum ar fi consumul redus ceea ce se traduce prin drumuri mai rare pe la benzinarie... Rezervorul asta de max 50 de litri nu este chiar indicat la motorul de 1.8. O data la 2 saptamani fac plinul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, andreialex said:

Consumul destul de mare poate pare un dezavantaj, dar este singurul cusur pe care l-as putea reclama.

Singurul „cusur” al lui 1.8 TSI pe care l-as reclama eu este limitarea cuplului la 250 Nm, in cazul vehiculelor cu tractiune fata, pentru a face posibila combinatia cu DSG-ul „uscat” cu 7 trepte, de care multi fug, din cauza istoricului nu prea bun al acestei cutii. Si eu as fi preferat acest motoras, dar in combinatie cu DSG „umed”. De aceea, aceasta limitare ma impinge fie catre o varianta 1.8 TSI 4x4 (caz in care consumul devine probabil destul de mare), fie catre 2.0 TDI, care are si el inconvenientele sale. Dar undeva trebuie facut un compromis.

P.S.: Intr-un post anterior am mentionat gresit ca noul Tiguan are motor 1.8 TSI cu cuplu 320 Nm. In realitate era vorba de un motor 2.0 TSI, insa ceea ce m-a dus in eroare e faptul ca are doar 180 CP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema limitarii cuplului la 1.8TSI se rezolva cu o remapare (evident, daca masina nu are DSG7), in urma careia puterea dezvoltata ajunge la 220CP si cuplul la 350Nm, cifre deloc fortate pentru un motor turbo cu o capacitate de 1.8 L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea merge remapare, PBN refuză s-o facă și posibil și restul "autorizaților". Caz în care vei pierde garanția iar fiabilitatea O3 nu este ceva ce ar recomanda asta. ;)
Nu merge nici măcar să-ți scoată limitarea (la modelele cu "manuală") și să-ți lase motorul la "cifrele de fabrică" (200/205 CP cu 300/310 Nm parcă, nu-mi mai amintesc exact).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andreialex Nu ma sperie consumul, oricum nu fac multi km pe an, probabil in jur de 15 mii, de aceea m-am si indreptat tot spre benzinar. Si mie imi place sa merg mai sportiv, de aceea m-as indrepta spre 1.8 TSI manuala si nu 1.4 TSI care oricum ar fi suficient. Intr-adevar 50L e cam putin, dar este un inconvenient minor, avem benzinarii la tot pasul. Mersi de cifrele consumului la tine.

@nebunu1234 Eu la Avia am obtinut 8% la o configuratie cu vreo 1000 euro mai ieftina ca a ta.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kthor Din pacate, asa este, nici o reprezentanta nu va resofta masina. Pacat ca au aplicat limitarea la toate variantele (masina care imi vine luna viitoare este 1.8TSI manuala..). Adevarul este ca un posibil motiv il reprezinta si 2.0TSI de pe VRS, de care s-ar fi apropiat suficient de mult incat sa deturneze o mare parte din doritorii modelului mai scump. Oricum, performantele sunt foarte bune si in setarea stock a lui 1.8.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. O întrebare legata de plafonul panoramic. Aveti experiente neplăcute cu el? Greierasi sau cracmente? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cracmente nu am idee daca am sau am avut, ca nu stiu ce sunt alea :)

greierasi nu, insa pe denivelari abordate mai optimist, se mai aude cate un scartait de la chederele pe care se aseaza placa de "sticla" a trapei. Un ulei siliconic si o intretinere periodica rezolva problema.

edit: ma refer la trapa de pe sedan, nu la cea de combi

Modificat de sosoktm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc.stiti cum e ..am zis cutie automata si au sarit toti cunoscutii...e proasta,e asa..etc- bineinteles nici unul nu are. am zis parbriz incalzit..iar..ca e mai subtire, ca nu pot conduce de niste firicele care se vad..si tot asa.pentru fiecare dotare se gaseste cineva sa vada raul in ea.acum cu panoramicul, la fel.dar daca ploua in ea, daca scartaie...stiu eu ca nu e buna...oricum sunt mai confuz decat acum 2 spt.in loc sa ma decid devin mai confuz.nici macar la culoare nu ma mai sunt sigur

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina o iei pentru tine, nu pentru cunoscuti. Deci? Conteaza ce dotari consideri tu ca iti sunt utile. :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Salut,

Si eu am trapa panoramica si-ti pot spune ca este absolut superba din toate punctele de vedere: are deschidere destul de mare si creeaza o impresie de spatiu mai mare in masina.

Intr-adevar, cum spunea si soso, la denivelari mai puternice s-aude un usor scartait de la chedere, insa este o problema foarte usor de rezolvat. Pe mine unul nu ma deranjeaza, de obicei ascult muzica si nici nu bag de seama.

Parbriz incalzit l-as fi bifat fara sa ma gandesc, insa deja sarisem foarte mult din buget si fiecare dotare insemna mult prea mult.

In ceea ce priveste DSG, eu am solicitat din start fara, pentru ca nu sunt fan. O masina cu valente sportive se conduce cu o manuala, asta este parerea mea.

Daca vrei limuzina, iti iei limuzina cu o cutie automata care-ti va aduce beneficiile specifice.

Este o parere personala pe care am mai spus-o pe forum (No offense pentru fanii DSG).

Preconceptiile astea ca "aia nu e buna", mai ales venind din partea unora pe "auzite", nici n-are rost sa le bagi in seama.

Cum a spus si PaulT, masina o iei pentru tine, nu pentru "gurile rele".

In cazul meu, daca mi-as fi intrebat prietenii ce culoare sa aleg, crezi ca mai ajungeam la verde raliu?! Sigur nu. Acum insa toata lumea e innebunita dupa culoare.

Vorba multa, saracia omului; sper ca ti-am fost de ajutor.

Succes la cumparaturi! :icon_thumright:

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare mie sau au crescut preturile la toata gama Octavia? Intre 500 si 1000 de euro la echiparile de baza si cu cca 3% optionalele. Configuratorul nu este inca actualizat, dar sunt liste noi de preturi datate februarie 2016.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!