Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Sper ca nu ma insel, va rog sa ma corectati daca gresesc, dar eu cand am citit pedalier sport m-am gandit la ceva de genul pedalei de acceleratie din poza de mai jos, pe care o consider mai confortabila.

 

414T14Ak4+L._SX425_.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te inseli, e vorba doar de capacele pedalelor si de footrest, ce ai pus tu in poza e pedalierul de la platforma PQ35 - Golf 5 si 6, Passat B6 si B7 etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut in vedere pedalierul acceleratiei de la fosta mea Jetta V si credeam ca e ceva similar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Michael a zis bine mai sus ca decat tempomat mai bine ACC. ACC si franeaza singur si accelereaza, poti merge fara interventii cu viteza coloanei. Lucruri folositoare, nu pedale cu sclipici.

   Imi puteti zice ce este cu anunturile astea de masini noi hiperieftine de pe mobile.de ? Iti iau banii si fug cu ei, sau sunt aduse din China? Uite un ex. de Octavia 3: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=183385657&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&scopeId=C&maxMileage=5000&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelId=10&pageNumber=1

 

   M-am uitat mai atent si se pare ca Octavia 3 la 12.000 euro cu TVA inclus se poate, dar fara aer conditionat si garantie doar 2 ani.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce am citit pe acest forum - si tot citesc de vreun an - ACC ar fi util pe autostrada. Pentru ca masina va fi folosita 90% in oras cred ca  Front Assistant-ul e suficient... Cat despre pedalier, ma gandeam ca poate fiind "sport" pedalele sunt mai tari si ofera un feed-back mai bun, eu cateodata conduc in bocanci cu talpa groasa si nu prea simt pedalele, daca e doar design nu ma intereseaza...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.02.2016 at 8:11 PM, chipsi said:

 Cat despre pedalier, ma gandeam ca poate fiind "sport" pedalele sunt mai tari si ofera un feed-back mai bun

tare asta :)))

maxim e sa cerem pedalier din granit sport, ca sa fie mai tdurabile si cu feedback de wrc. Pedalierul "sport" inseamna nijte table (daca nu o fi plastic vopsit) ordinare puse peste cauciucul de pe pedalele normale. E direct tichie de margaritar, sa ma scuze posesorii.

Urmeaza la facelift brate stergator cromate, inclusiv cel de la luneta :)))

 

front asist si ACC fac lucruri diferite. Masina franeaza si de la viteze mai mari daca detecteaza un potential impact si daca exista prezente anumite optionale.

Modificat de sosoktm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate exprimarea mea nu a fost tocmai corecta, dar nici capacitatea unora de compilare nu e tocmai la un nivel normal :D Eu ma refeream la feed-back-ul pedalei, nu la materialul din care e facuta... Sa facem "panarama" gen mirceabadea nu e tocmai greu, dar sa dai o explicatie clara e o problema...

21 minutes ago, sosoktm said:

front asist si ACC fac lucruri diferite

Daca nu ma luminai matale in privinta asta ramaneam in intuneric pe vecie :))

Scuze de offtopic, dar unii se cred Einstein + Larry King la un loc...

O saptamana buna va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, sosoktm said:

Pedalierul "sport" inseamna nijte table (daca nu o fi plastic vopsit) ordinare puse peste cauciucul de pe pedalele normale.

Nu peste, în locul. Și este tablă. :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@chipsi   ....te-ai jignit degeaba, ba mai mult e nepotrivita/nejustificata insinuarea privind capacitatea mea de compilare sau alter-ego-urile pe care mi le sugerezi.[moderat: kthor] te rog sa ma ignori pe viitor. Intentia mea a fost buna cand ti-am raspuns, dar mai trebuie sa mai cresti pana sa intelegi ;)

Va rog sa incheiati aici, fara adaugiri de la nici-unul ( am sters deja un post). Multumesc !

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18.02.2016 at 3:14 PM, sosoktm said:

Lane assist te obliga sa conduci corect, adica te forteaza sa semnalizezi :). Il vad util daca exista marcaj bun pe ceata

@sosoktm, din cate stiu producatorul nu recomanda folosirea Lane Assist daca este ceata, ploaie torentiala sau ninsoare. Desigur, el va aduce un plus de siguranta in conditiile in care marcajele sunt vizibile.

On 20.02.2016 at 0:04 PM, chipsi said:

Pai "pisca" si ei de unde pot... l

Asta cam asa este. La Scout ACC costa 739 euro (!), in vreme ce la Octavia este 584 euro. M-as mira sa existe si alta diferenta in afara de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia style are tempomatul in standard. De aici rezulta diferenta de pret.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/18/2016 at 3:51 PM, sosoktm said:

acum, ca sa pun paie pe foc :D zic atat....cele mai enervante (pt mine) optionale sunt start/stop, ILA si lane assist. Urmeaza driving mode selection si navigatia "mare", care inca de la nastere, desi costa exorbitant, nu e actualizata si se misca lent.  Cred insa ca discutia ar trebui continuata pe sfaturi de achizitie, deoarece aici e curat offtopic.Sa vina moderatorii!!! :)))

Driving mode selection cu ce te enerveaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sosoktm tu ai DSG + ACC. Cred ca ar fi fost destul de interesant sa poti regla dinamica ACC cu ajutorul DMS. Desigur, DMS-ul ar fi fost si mai atractiv daca Skoda ar fi beneficiat, ca si Seat, de DCC.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dinamica ACC o poti regla din meniu, exista e optiuni, eco, normal si sport. Diferenta intre ele este puterea acceleratiei pe care o face masina cand depasesti sau accelerezi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De obicei scrii coerent, acum ai rupt logica in 5....ar trebui sa primesti un premiu

Quote

puterea acceleratiei pe care o face masina cand depasesti sau accelerezi

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@michael...nu prea inteleg la ce te referi. Acc mentine viteza prestabilita si distanta minima presetata fata de un vehicul aflat in fata. Pune frana si accelereaza singur, daca viteza nu a ajuns la zero. Da, accelereaza "full" daca viteza a scazut semnificativ sub cea presetata, insa alte neajunsuri nu pot sa ii gasesc. Nu m-a deranjat semnificativ insa probabil se poate seta si asta din meniu, asa cum scrie Eto. Nu am cautat deci nu pot comenta.
DCC este cu siguranta o optionala utila, dar nu sunt convins ca as fi bifat-o,  din cauza complicatiei suplimentare pe care o denereaza dpdv tehnic, implicit un risc marit de defectiuni/costuri aditionale. La ceva cu garda reglabila insa nu as fi putut sa rezist :))

@eto....pur si simplu nu ii vad utilitatea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca autovehiculul nu are DMS, ACC este setat implicit pe Normal (nu il poti ajusta din meniu). Cu DMS ai optiunea sa treci ACC in modul Sport, daca doresti sa accelereze singur mai repede (ceva de genul full+). Sau pe Eco, pentru accelerari mai domoale, dar cu economie de carburant (desi probabil mai mult la nivel psihologic).

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@warlock da intradevar m-am exprimat gresit.

Din meniul ACC poti sa iti alegi puterea cu care sa accelereze masina (eco, normal, sport). In Romania cum toate depasirile le faci din scurt cea mai buna alegere e sport. 

Tin sa precizez ca eu folosesc ACC doar cand merg pe autostrada sau sun obosit si nu mai vreau sa am grija celui din fata mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Stie cineva, suspensia sport pe 1.8 TSI lasa garda la sol mai jos? Merita suspensie sport pe drumurile din Romania? Am inteles ca pe 1.8 TSI oricum suspensia zdrangane mai tare, oare cu suspensie sport se accentueaza sau nu zdranganitul?

Mersi anticipat.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suspensie sport de fabrica inseamna 15mm garda la sol mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Hayate.

Si despre zgomot la denivelari/gropi stiti ceva? Este zgomotoasa cea standard? Dar cea sport?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am O3 1.8 TSI cu suspensie sport. Nu e zgomotoasa, poate doar mai rigida, datorita faptului ca am jantele de 18". Cat a fost iarna si am avut rotile de tabla pe 16" nu m-a deranjat niciun pic. Dar si aspectul e altul :)

As face comparatie cu masina anterioara, pe care acum o conduce sotia - O2 1.9 TDI 105CP. Nu are suspensie sport, dar tot roti de 18 sunt montate. E suspensia mai confortabila la O2, mai ales ca am schimbat toate amortizoarele acum 3 luni. 

Oricum, per total sunt foarte multumit de aspect, de dinamica pe care o are masina cu suspensia sport si rotile de 18.

PS.. in Bucuresti sunt drumuri relativ decente, iar daca ocolesti gropile sau le iei cu viteza redusa nu vei avea probleme. Cu bordurile mai inalte, evit sa urc masina pe ele.

Modificat de andreialex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de informatii andreialex.

Despre consum ce-mi poti spune ca si eu tot 1.8 TSI as vrea sa-mi iau.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Imi permit si eu sa pun o oferta primita de la dealer.daca va puteti arunca o privire si sa emiteti o parere asupra "avantajului client"va raman recunoscator.

multumesc mult.

skoda1.pdf

skoda2.pdf

skoda3.pdf

Screenshot_20160307-155419.png

Screenshot_20160307-155419-01.jpeg

Screenshot_20160307-155444-01.jpeg

Modificat de nebunu1234
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reducerea dealer-ului mi se pare destul de mica

mai incearca si in alte parti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!