Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Vorbesc de cutia de pe 2.0 184, o compar cu diverse VW (Passat, Golf) dar si cu o Ibiza veche. Cutia de pe Skoda nu e foarte stransa, mi se pare ca are un joc, e probabil efectul DSG, acum sunt circumspect la manuale. Totusi, de cate ori am pus mana pe un VW manual, cutia mi s-a parut foarte confortabila la schimbat. Vorbesc strict de timonerie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 30.12.2015 at 1:09 PM, the_andy16 said:

cam asa cica o sa arate faceliftul pentru Octavia 3 pt 2017 din ce am vazut pe net.

post-124150-0-20689300-1451473726_thumb.

post-124150-0-42109000-1451473726_thumb.

Nu cred ca acel „twin headlights”, care va fi una dintre principalele modificari ale faceliftului, va arata asa. Ma indoiesc ca Octavia FL nu va pastra linia generala de design a marcii in ceea ce priveste farurile. Mai degraba farurile ar putea arata ca in imaginea de mai jos, asa cum se preconizeaza pentru Kodiak. Decat sa ii strice aspectul de dragul modificarii, mai bine o lasa asa.

Sunt insa curios cu ce noutati va veni pe partea de dotari. Ce mi-ar mai fi placut sa am posibilitatea de a alege:

-Active Info Display ca in cazul Passat, dar nici macar Superbul nu l-a primit, desi Mondeo il are. Ar fi super, de exemplu, sa ai navigatia pe displayul ajustabil din spatele volanului. Probabil trebuie sa ne multumim in continuare cu Maxi-Dot-ul partial color.

-DCC, ca si Seat Leon X-Perience, caz in care DMS ar fi facut toti banii, mai ales daca avea si functia offroad. Macar de ar pune DCC si pe Octavia Scout.

-Pedalier Sport, ca la Octavia Scout.

 

Skoda Kodiak.jpg

Modificat de Michael
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...pentru colegu care voia sa stie cum arata martorul de filtru infundat:

20160215_132656.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic: ai avut mai multe regenerari intrerupte/esuate? Ce inseamna mapa de bord? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am rapsuns pe pm sa nu aglomerez topicul.

1. Da am avut.

2. Manualul de utilizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepand cu saptamana 22 se va inlocui 1.2 TSI 110 CP cu 1.0 TSI 115 CP. Va fi disponibil cu o cutie manuala cu 6 trepte sau DSG cu 7.

Modificat de Sali3ri
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puterea, ca puterea, dar cuplul este mai mare si el? La ala de 1,2 este de 175 N/m.Speram ca va fi cu curea distributia. 

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se va invarti in jurul a 200nm ( cuplul desigur). Pentru comparatie, cam tot atat are si alh-ul. 

Distributia e pe curea.

Sper sa nu ma insel dar motorul are 3(trei) cilindri.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.0 TSI (999 cmc) este in trei cilindri.

Putere maxima: 115 CP/5000-5500 rpm

Cuplu maxim: 200 Nm/2000-3500 rpm

Viteza maxima: 204 km/h

0-100 km/h: 10,1 secunde

Consum: 5.3/3.7 l/100 km (M6)  sau 5.4/4.0 l/100 km (DSG7)

Datele sunt cele de la VW Golf Variant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa avem un termen de comparatie: 

jetta 2.0 tdi 

putere maxima: 140cp @4000 rpm

cuplu maxim: 320nm @1750 rpm

viteza maxima: 207 km/h

0-100: 9.8 s.

Cam aici s-a ajuns cu tehnologia (sau cu marketingul).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi Cristi, si noul 1.4TSI de 150CP (tata are masina identica cu mine, dar aceasta motorizare) 1.4TSI - 150CP, Cuplu 250Nm@1500-3500rpm, acceleratie 8,3 secundeViteza maxima 218km/h.

Motorul 2.0TDI cel mai cuminte: 2.0TDI - 150CP , cuplu, 340Nm@1750-3000rpm si acceleratie 8.6 sec. Vit mex. 216km/h . SI ai crede ca la viteze mari invinge TDI-ul...dar nu...avand viteze lungi cat China, pe autostrada TSI-ul este mai sprintena la viteze peste limita legala in ultima treapta de viteza, doar ca acolo consuma considerabil mai mult...

Si ce este mai ciudat ca se si simte. Motorizarea pe benzina pare mult mai sprintena ca si fratele sau mai mare TDI. Vorbesc din experienta am condus amandoua motorizari. Ca TDI-ul are cuplu mai mare si cu o rulota ceva, s-ar comporta probabil mai bine, este alta treaba...sau consumul mai mic, dar ca prestari, 1.4TSI este clar in fata atat ca feeling si tot... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, recomand cutia automata. Daca ar fi sa dau timpul inapoi nu as ezita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am nevoie de niste opinii: credeti ca mi-a scapat ceva esential in aceasta configuratie pentru un Scout 2.0 TDI DSG 184 CP..?

4 difuzoare suplimentare                                            

 Airbag-uri laterale spate

Driving Mode Selection and Offroad function

 Duze stropitoare parbriz incalzite

Faruri Bi-Xenon  cu functie Adaptive Frontlight System,

                            Day Light cu tehnologie LED

Geamuri electrice spate    

 Iluminare spatiu pentru picioare fata/spate

KESSY - sistem access keyless  

Oglinzi exterioare pliabile electric cu iluminarea spatiului de intrare in  masina si efect antiorbire

 Parbriz incalzit         

Pregatire telefon cu Bluetooth comanda vocala

Priza 230 V in consola mediana spate (max. 150 W)

Proiectoare de ceata fumurii cu functie Cornering

Scaune fata incalzite cu reglaj termic separat

Senzori parcare spate  

 Set plase in compartiment portbagaj

Simply Clever  protectie podea portbagaj cu fata dubla

(cauciuc/textil), recipient resturi in capitonaj portiera, suport multimedia in

 consola mediana

Sistem de navigatie Amundsen MIB2 touch-screen color 6.5", AUX-IN, USB,

cititor card SD si harti Europa incluse

Smartgate            

SunSet (geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa)

Tempomat      

Trapa portbagaj electrica   

Volan multifunctional imbracat in piele (comenzi radio si telefon)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai ai bani? Ca sigur mai sunt cateva optiuni prin lista pe care nu le ai bifat....

Lasand gluma la o parte nu putem sa ti spune noi ce e esential pentru tine...eu unul nu as rata spre ex Canton...si padele pentru DSG (pe volan desigur).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea :D Nu prea sunt adeptul fidelitatii audio in masina, prefer sa ma delectez acasa cu niste monitoare de studio Behringer... Cat despre padele, as vrea si eu dar nu sunt in oferta pentru Scout :((

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt 3-400e cat costa zic ca merita...sincer...

Nu am stiut chestia cu padelele...la Xp( masina sora) ele sunt disponibile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord cu DADU - pentru orice om normal Haldex-ul este super suficient. Pentru cei cu aventuri in salbaticie extreme exista alte masini/ sisteme 4x4 mult mai performante.

@CHIPSI : poate plasa despartitoare portbagaj - in cazul in care vei umple portbagajul, sau daca ai caine :) . Este foarte utila. daca nu, nu :P, e suficient ce ai pus!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, Andrei1980 said:

Motorizarea de 2.0TDI 150CP cu tractiune fata chiar ramene in aria 4.8-5.8% extraurban la temperaturi mai caldute fara AC

Daca nu esti mare fan diesel mai merita sa-ti iei pe motorina? daca diferenta de consum fata de un benzinar cu putere apropiata este de 1 litru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Chipsi, 

Ti-a scapat Inteligent Light Assist care e vreo 170 euro si e foarte util noaptea. Eu am si e aur curat. 

Daca ai DSG poti sa iti pui padele la volan. Diferenta mica de plata si e detul de "fun".

Cam atat. Mai este parcare automata dar daca te stii cu parcarea nu iti trebuie.

Mai este de de asemenea tempomant adaptiv si lane assit. Care e utila daca mergi pe autostrada mult. Eu am tempmatul si sincer l-am folosit de cateva ori ca inrest depasesc tot, nu stau dupa nimeni. Lane assist are nevoie de drumuri curate si marcate, la noi jumate de an sunt pline de noroi si zapda, si 3 luni nu sunt marcare ca a trecut iarna, si abia daca poti 3 luni pe an sa te folosesti de el

 

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 18.02.2016 at 10:41 AM, Creion said:

Daca nu esti mare fan diesel mai merita sa-ti iei pe motorina? daca diferenta de consum fata de un benzinar cu putere apropiata este de 1 litru.

daca nu mergi mult nu mai merita motorina. Mai ales in oras pe distante scurte nu prea mai ai beneficii cu dieselul. iar la drumuri lungi diferenta este, exact cum ai zis, de 1 - 1,5 litri in plus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar nu merita. 1.4 TSI de 150 CP trage frumos, silentioasa si in familie cam consuma 6.5-6.6 pe un Leon Combi cu tata la volan care se mai fataie si el cand simte ca se poate( nu are stil batranesc) iar eu cu al meu 2.0TDI 5.2-5.8 depinzand de situatii, trafic, incarcare... adica 1 - 1.5 litri maxim diferente... si nu ai volante, EGR cu timpul... Momentam umblu mult dar clar as lua 1.4TSI daca as umbla un pic mai putin .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minutes ago, Eto said:

Salut Chipsi, 

Ti-a scapat Inteligent Light Assist care e vreo 170 euro si e foarte util noaptea. Eu am si e aur curat. 

Nu stiu exact ce face aceasta optiune, exista un Light Assist in dotarea standard la Scout, poti sa detaliezi putin, te rog...

16 minutes ago, Eto said:

Daca ai DSG poti sa iti pui padele la volan. Diferenta mica de plata si e detul de "fun".

La Scout nu se pot pune padele, nici macar optional...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteligent Light Assist este o optiune care pe romaneste face urmatoarul lucru: Faza lunga faza scurta automat.

Noaptea cand are un vehicul in fata sau cand vine un vehicul de pe contrasens stinge faza lunga instant. In rest mergi doar cu faza lunga pornita. de asemenea constientizeaza cand esti in localitate si ai lumina stradala si atunci nu mai baga faza lunga. 

Optiunea se poate dezactiva oricand si se merge pe manual.

Lane assist nu ai standard, este o optine de 381 euro, dar repet nu stiu cat merita la noi.

Eu cand am vrut sa imi iau asa ceva pe masina nu era disponibila in Romania, acuma vad ca au bagat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iti lua Lane Assistant  - 1.are prostul obicei sa iti traga de volan stanga dreapta si este enervant si 2. Unde ai vazut tu marcaje serioase la noi ? :)

La intelligent Light Assistant e discutabil - nu ii vad utilitatea la noi in tara deoarece mai mereu mergi dupa unul, sau te depaseste altul. Si sa le tii faza lunga o sa iti iei la injuraturi la greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai tu cumva Lane Assist sau Inteligent light assist pe GOLF 5 sa faci astfel de afirmatii??? Ai probat tu?

ILT functioneaza impecabil, cand ai un asemenea motor de 184 cp, DSG si 4x4 nu prea stai dupa nimeni si crede-ma ca nu se merge la noi in tara "in coloana" non stop. Plus ca are un senzor de lumina foarte sensibil, cum a aparut unul din fata sau te apropii instant  stinge faza lunga, eu o folosesc foarte des si nu am luat "flash" niciodata. Pot sa zic ca e mai rapida decat as face eu manual acest lucru.

Modificat de Eto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!