Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Valoarea reziduala si rata lunara sunt rezultate din pretul contractului.

 

1000 de euro reducere la 30.500 pret de lista este foarte putin.

 

Nu trebuie sa accepti ce-ti "dau" ei, trebuie sa negociezi tu. Si vezi ca in Romania mai sunt si alti dealeri.

 

Ai citit topicul ?

Modificat de Norman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu la ce topic te referi, mersi.

Modificat de kthor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu am indicat altul, la cel de fata   :icon_thumleft:

 

O sa vezi ca alti colegi au obtinut prin negociere discount substantial mai mare la valori contractuale mai mici.

 

La Pipera m-am dus si eu prima data si tot 3,5 % imi "oferisera" discount. Sunt jalnici, dar incearca si ei...

 

Citeste ultimul an din topic.

Modificat de Norman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inteleg, mersi. Am patit si eu cumparand un second wag din D in octombrie mi l-a trecut in CIV la an fabric anul urmator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de încălzirea electrică a parbrizului confirm că la -10 grade este suficient timpul cât eu curăț geamurile laterale să încălzească suficient, nu să topească, dar cât să pot stropi parbrizul și să topească gheața soluția de spălat. De asemenea nu îngheață la loc după ce se evaporă alcoolul sau ce o mai fi. Eu sunt mulțumit.

În rest firele nu le observ decât dacă îmi concentrez privirea pe ele sau când mai lucesc câteodată un pic la luminile din trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca parbrizul incalzit la Octavia este mai bun decat la Superb, cineva se plangea pe forumul dedicat ca la Superbul lui nu face fata incalzirea in parbriz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este senzational. Eu incadrez aceasta optiune la sectiunea "top 3 optiuni utile la o masina" :)

Modificat de Frnm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu am indicat altul, la cel de fata   :icon_thumleft:

 

O sa vezi ca alti colegi au obtinut prin negociere discount substantial mai mare la valori contractuale mai mici.

 

La Pipera m-am dus si eu prima data si tot 3,5 % imi "oferisera" discount. Sunt jalnici, dar incearca si ei...

 

Citeste ultimul an din topic.

Salut,

 

am recitit ultimul an :). Nu am muncit deloc azi.

Deci din ce imi dau seama in Bucuresti cel mai mult pare sa dea Avia, sper sa nu fi omis ceva. Daca am omis ceva rog a mi se da cu lingurita la ce dealer sa ma duc. Ma duc si in Timisoara daca e nevoie.

 

De asemenea am vazut ca lumea care are stergator pe spate uraste pe cei ce nu au si vice-versa...m-a amuzat teribil de mult. Eu imi voi pune, mi se pare ca face masina mai urata dar in acelasi timp e super practic. La masina actuala nu am, dar am avut la ultimele 3 si iarna si pe ploaie e genial. 

Mersi frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 lumea care are stergator pe spate uraste pe cei ce nu au si vice-versa...m-a amuzat teribil de mult. Eu imi voi pune, mi se pare ca face masina mai urata dar in acelasi timp e super practic. La masina actuala nu am, dar am avut la ultimele 3 si iarna si pe ploaie e genial. 

eu cred ca ai fluierat in biserica :)))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal

Brady mi-a spus ca O3 4x4 1.8TSI vine acum echipat cu DSG7 cu ambreaiaj umed . E DQ 500?

Aveti info din alte parti?

Ce am gasit eu pe site-urile skoda e ca ar avea 6 viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello,

 

Salut,

am fost azi intr-un final sa testez skodaRS 2.0TDI DSG 184 cp. Mi s-a parut ca nu prea trage, si pina acolo am fost cu loganul meu de munca 1.5dci 90cp.
Ideea e ca inainte am avut o masina pe benzina 2.0T 200cp, cred ca imi doream ceva mai aproape. Ce-i drept era si varianta 4*4masina testata de mine azi, posibil sa fi fost si asta de vina.

 

Voi cere dealerului sa testez si cea de 2.0TSI 220cp sa vad diferenta

 

Cel mai nasol lucru e ca mi-a zis urmatoarele:

Masina normala dureaza 10-12 sapt, daca vrei DSG mai adaugi 5, daca vrei 2.0TDI mai adaugi 5 si daca vrei trapa mai adaugi 10 sapt, deci in total masina ar veni in 32 de sapt..prin noiembrie undeva...mi-a scufundat toate corabiile, ca joi ar fi trebui sa finalizez totul, sa fac comanda.

Tre sa vad ce fac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am testat in regim portiv si cu dese plecari de pe loc de la 0 la 100 un 4x4 150 cp diesel  si un 4x2 150 cp benzina. 4x4 este putin mai echilibrata, avand doar un mic plus fata de 4x2. Am ramas placut impresionat de nervozitatea lui 1.4 benzina care pt mine a fost peste 2.0 tdi (mai greu cu 200 kg datorita transmisiei).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Dupa ceva timp de citit forumul si frecat configuratorul Skoda am ajuns la finalizarea configurarii masinii dorite (Octavia 1.8TSI Style).

Am primit urmatoarea oferta (negociabila):

 

Octavia Style 1.8 TSI Tractiune Fata, Benzina / 1.8l / 132kW/ 180CP, Manuala, 6 trepte, 4 Usi, Pret cu TVA 20.173,20

Alb Candy 117,60

Tapiterie: Stofa - scaune sport  

***CleverPack Style*** 1.156,80

Actiune CleverPack -950,

Actiune pachet Design Style -300,

Afisaj Maxi-DOT color 75,60

Driving Mode Selection 90,-

Duze stropitoare parbriz incalzite 24,-

Elemente suplimentare protectie sasiu 37,20

Iluminare spatiu pentru picioare 12,-

Jante aliaj usor Denom 7Jx17" 228,-

Pachet Design Style 0,-

Pachet sport Dinamic: 224,40

Pregatire telefon cu Bluetooth 127,20

Proiectoare de ceata fumurii 14,40

Radio-MP3-player Bolero, MIB2 75,60

Roata de rezerva de uz temporar 0,-

Simply Clever 46,80 Smartlink 134,40

Sound System Canton 400,80

SunSet 127,20

Volan sport multifunctional 115,20

 

Total: 21.930,40

 

Cum vi se pare?

 

Inca n-am facut comanda dar am primit un termen maxim de livrare halucinant: 22 de saptamani!

Well...poate prind programul RABLA 2016... :D

 

PS: am o nelamurire referitoare la volanul sport multifunctional in trei spite si anume: este cel cu piele perforata si tesit in partea de jos sau cel clasic cu piele velina?

 

Multumesc.

Modificat de lenco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Din punctul meu de vedere este ok configuratia ta, poate in locul duzelor incalzite, ti-as recomanda sa faci un efort si sa iei parbriz incalzit.

 

Volanul sport este cel tesit la partea inferioara.

 

Razand, glumind, ar fi bine sa prinzi programul rabla, mai aplici un discount de vreo 1000 de euro la ceea ce ai luat deja. Daca nu trebuie sa cumperi tichet, chiar mai bine :)

 

Apropo, cat a fost discount-ul?

 

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Merci de raspuns si recomandari!

Inca n-am avut ocazia sa vad pe viu o skoda cu parbriz incalzit dar ma mai gandesc daca mi-ar fi util si daca nu e obositor noaptea din cauza reflectiilor...

Rable nu mai am in "stoc" deci cred ca voi apela la dealer cand vor fi la vanzare sau iau de la un particular.

Cea mai buna oferta negociata pana acum are un discount de aproape 2000e. Nu stiu daca pot spera la mai mult, dar e un discount decent pana la urma.

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am analizat mult si eu pentru parbriz, l-am vazut si am renuntat pentru ca nu-mi puteam impune sa nu vad firisoarele. Si era ziua...

 

Daca ai scos din calcul discount-urile pe pachete, daca cel putin 2 alti dealeri nu ofera mai mult si daca "aproape" nu inseamna o suma cu 3 cifre, eu cred ca e chiar bine, .

 

Fa tot posibilul sa te ajuti si cu un tichet.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poți adăuga fără frică parbrizul încălzit, nu-i vei vedea "firișoarele" decât în anumite condiții și foarte rar. Ochiul uman nu are capabilitatea să focalizeze simultan în două planuri așa că atât timp cât privirea ta rămâne focalizată la drum nu vei avea cum să le vezi. La mine nu se văd nici măcar în înregistrările camerei de bord. Cu excepția... excepțiilor despre care s-a mai vorbit. ;)

 

Și lasă în spate și legendele despre sensibilitatea mai mare la pietre, nu diferă față de cel "normal".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa-i, nu te poti focusa in departare si in acelsi timp in apropiere. Posibil sa le vezi doar concentrandu te pe firisoare, dar atunci nu vei observa nimic din trafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot sa iau o decizie pana nu-l vad cu ochii mei, dar aveti dreptate cu focalizarea...

Stiti daca gasesc un 1.8tsi la tesdrive pe la vreun dealer din tara? Ca in Buc au doar 1.4tsi.

Ktor, tu ai DSG pe motorul asta? Esti multumit de acest benzinar turbo in exploatarea cotidiana?

Sper sa nu regret TDI-ul de 2 litrii care se descurca foarte bine pe Golf chiar cu minusurile aferente dieselului...

Modificat de lenco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am Ovtavia 3 1.4 TSI DSG 140 CP de aproape 7 luni si am 20.000 km. Azi am schimbat ambreiajul pentru ca facea probleme la plecarea de pe loc si la mers in coloana. Inainte sa cumpar varianta cu DSG am citit pe multe forumuri ca cele cu DSG 7 au probleme. Unii ziceau ca s-au rezolvat. Se pare ca nu. Acum o luna a trebuit sa schimb ornamentul de pe schimbator pentru ca s-a decojit partea lucioasa. No comment Skoda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta cu decojitul am anticipat-o, dar nu este numai la Skoda, am patit-o si la Suzuki SX4 al sotiei, tot dupa 2 ani s-a dus.

 

Am rezolvat cu asta

 

 

post-150039-0-97465600-1453842499_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lenco:

Am M6, DSG6 sau DSG7 "umed" nu există pentru această motorizare iar alt DSG este ca și inexistent pentru mine. Asta nu înseamnă că nu vei găsi suficiente păreri despre DSG7 "uscat" de la cei care exploatează pe O3 configurații care includ așa ceva.

 

În rest sunt foarte mulțumit de motoraș, nu am pretenții de sportivitate de la el însă oferă o ușoară impresie de agilitate dacă accepți să-l conduci în plaja 3.000 - 4.500 rpm. Se comportă decent atât urban cât și extraurban. Încărcată la maxim gâfâie bine în depășiri, mai ales peste 90 km/h. Consumul este semnificativ mai mic comparativ cu Fiat Bravo 1.4 90CP (mașina pe care am avut-o înainte). Dacă ar fi să aleg acum motorizarea poate că aș înclina către benzinarul de 230 CP deși echiparea RS are câteva neajunsuri pentru mine. Oricum, nu aș mai alege motorizare sub raportul CP/t oferit de O3 1.8 TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In configurator nu pot alege PDG decat cu roti de 16. Stie cineva daca asta e o limitare tehnica sau comerciala?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ktor: merci de feedback! O sa merg tot pe M6 si iti impartasesc convingerea despre DSG-ul uscat cat si despre "more power more fun" dar trebuie sa am in vedere si confortul familiei de la bord (asa am omis suspensia sport si jante pe 18).

La nivelul de echipare Style masina vine cumva cu acel mic eleron pe portbagaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!