Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

@cipriantinu - Pot sa te intreb cat platesti RCA-ul pe an pentru motorul 1.4? Am auzit ca prin leasing rca-ul este mult mai scump.

Modificat de MeToo111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul an am platit 840ron , si acum platesc 740 ron... impozitul este de 50 ron. reviziile sunt f ieftine (rrevizia de 30000 km costa vreo 650 ron... stiu ca nu poostez unde tb, dar consumul la masina meea nu sare de 8. stau intr-unn oras f mare din germania  si f aglomerat bafta la ales

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@asdd - Cumperi masina pe firma?

Da. Dar e firma mea si deci si masina 100% a mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă alegi să o cumperi folosind un leasing, atunci e 100% a firmei de leasing. Dacă optezi pentru un credit sau plata integrală, atunci e 100% a firmei. 100% a ta nu poate fi decât peste ani buni dacă vrei să ai un cost decent cu ea.

 

În altă ordine de idei, în octombrie 2013, PLR era singura firmă care oferea leasing cu adevărat avantajos dpdv al valorii reziduale (până la 44%). Adăuga 1 an CASCO gratuit + DSG gratis la oferta PBN. Verifică cu atenție oferta lor căci pentru o firmă, leasingul se va dovedi întotdeauna soluția cea mai ieftină, mai ales când procentul de imobilizare al "lichidităților" este mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu eram pro leasing pana am aflat de la dealer ca rca-ul este intre 1200 - 2000 ron/an. Precizez ca nu am firma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca parerile sunt impartite si este normal sa fie asa. Conduc de peste 10 ani un motor 2.0 DTI si sunt foarte multumit de consum, zgomot, intretinere, cuplu, durabilitate. Am avut o experienta asta vara sa merg de la Buc - C-ta si retur cu un Tucson motor 2.0 pe benzina. Am bagat 500 ron in benzina si una din problemele mari este ca mi-a lipsit cuplu motor (astfel de masini sunt foarte periculoase in depasiri-este clar ca nu am avut nevoie de depasiri in contra timp pe autostrada, dar nu m-as risca sa merg in tara cu astfel de masina pe DN-uri) Vorbind acum despre skoda 1.4 Tsi nu se pune problema (depasiri in contra timp) ca sunt motoare mici si puternice, problema dupa parerea mea este urmatoarea la astfel de motoare; sunt mici - iar pt a scoate din ele astfel de performante trebuie sa faca niste compromisuri - o mai mare presiune in motor aduce dupa sine si o mai mare uzura intr-un timp mai scurt, consumul nu este nici pe departe unul mic - comparand viteza de croaziera cu turatiile motorului. Am mai avut o experienta Buc-Iasi si retur cu un Golf 1.9 Tdi mers si cu [notă pentru autor... de la un moderator... kthor... ;) - există un articol 4 în Regulament, îl citim și-l respectăm noi pentru tine?] iar la benzinarie nu am lasat mai mult de 300 ron (precizez ca nu fac drumuri lungi tot timpul) dar ultima experienta cu Iasul a lasat o amprenta destul de puternica in decizia mea de a alege motorul 2.0 tdi de la O3. Poate ma insel in ceea ce priveste motoarele mici pe benzina dar sincer nu cred ca sunt facute pentru mine :).

Stiu ca aici se vorbeste de modelele noi de skoda (motoare). La firma unde am lucrat aveau cumparate de noi Fabia 1.2 modelele precedente fara niciun tsi :). Vreau sa spun ca vara cu ac-ul pornit ii spuneam soferului daca opresc ac-ul sa poata parca si urca pe bordura - bine, era o gluma referitoare la o problema intalnita de el pe un drum de munte cu un client in masina iar masina abia se taraia sa urce panta in treapta a 2-a. Nu era vb ca soferul nu stia sa le conduca, m-am convins singur cand am urcat la volan iar masina nu era capabila sa accelereze desi eram in turatii mari iar cuplul nu trebuia sa lipseasca. Aveam doua astfel de masini- ambele functionaul la fel :) Nu incerc sa conving pe nimeni sa nu isi aleaga un motor mic dar cel mai bine este sa le testeze inainte sa comande un astfel de motor :).

 

Imi pare rau in avans ca redeschid subiectul (OT), insa trebuie sa spun ca aceasta este una dintre cele mai tari comparatii pe care le-am auzit.

Excelent punctat: 2.0 TDI > 1.2 benzina aspirat (eu chiar eram indecis).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am vrut sa compar 2.0 dti cu 1.4 tsi. Am vrut sa scot in evidenta ca motorul mic cu putere mare are cateva minusuri zic eu foarte importante. Nu o sa le mai repet, sper ca nu am deranjat prea tare.

Am incercat sa evit subiectul asta, am scris o gramada de comenturi pe care le-am sters tocmai pentru a nu intretine castanele primite, desi in continuare nu ma simt absolut deloc vinovat, si nici nu am incalcat vre-un regulament :)

Legat de comentariul meu cu motoarele de 1.2 simple puse pe fabia, sunt foarte puturoase si consumatoare mari de benzina.

Modificat de MeToo111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel putin pe mine, nu m-ai deranjat, eu nu am nici motor 1.2 si nici 1.4 (cu sa fara turbo). Dimpotriva, chiar m-ai ajutat sa gasesc raspunsul corect la aceasta vesnica problema cu care ma confruntam.

 

In alta ordine de idei, confirm si eu ca motorul 1.2 de pe vechea fabie, este intr-adevar extrem de puturos, dar sunt sigur ca este mai puternic in comparatie cu o bicicleta (pastrand proportiile comparatiei tale 2.0 TDI vs 1.2 benzina aspirat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma repet, nu am comparat nimic, poate cel mult am facut o comparatie intre 2.0 dti cu 2.0 benzina simplu pe un tucson. Desi am citi replica si avea dreptate, sunt masini de gabarit diferit si o aerodinamica diferita. Dar nu am comparat nicidecum 2.0 diesel cu 1.4 tsi sau cu 1.2 benzina simplu. Daca cei ce vor citi comentariul meu sunt obiectivi si lasa emotiile sentimentale a motorului poate comandat de 1.4 o sa inteleaga perfect ceea ce am vrut sa spun. Cosider ca am fost foarte obiectiv in ceea ce priveste experientele mele traite si testate pentru astfel de motoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, de Black Friday văd că avem ofertă: 50% mai mult off topic... oare nu trebuia să fie redus cu 50%?! :P

 

Revenind la partea de sfaturi: alegerea leasingului ca modalitate de finanțare nu ar trebui să mascheze de fapt un credit și atunci n-ar mai fi atât de importante oscilațiile decente ale valorii ratei. Asta atât timp cât apar avantaje pe partea "capitalului" imobilizat de către utilizator.

 

OT (tot este la ofertă):

În ceea ce privește RCA "eftin" vs RCA problema nu cred că se pune sub aspectul obligării proprietarilor să recurgă la CASCO pentru a merge apoi pe regres și a angaja astfel resurse suplimentare de timp și bani. Până la urmă conceptul de RCA este clar pentru toată lumea iar societățile de asigurare care-l oferă fără a-l cunoaște (sau a-l onora cu bună-credință în caz de daună) intră în categoria "țepelor". Din păcate sunt susținute de noi (prin cei care le cumpără glumele de polițe) și nu văd cum am putea scăpa prea curând de ele.

 

@AdiG: cam scump RCA-ul în cazu' tău (mă așteptam să fie sub ce plătesc eu). Mai ales că vorbim de o mașină 100% "pe persoană fizică" (ca să citez un clasic în viață și să păstrez și spiritu' de proprietate care văd că este la modă :P).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Benzaru si @kthor: RCA-ul pentru masina mea este o componenta din pachetul CASCO + RCA. Nu este valoare grozava in sine, dar se afla undeva "de la jumatate in sus" in topul valorilor rezultate in urma simularii la diversi asiguratori de pe piata. Nu este chiar cea mai scumpa. Am considerat insa pretul total al pachetului si referintele foarte bune ale asiguratorului.

Pe de alta parte, eu am dat valori pentru a se orienta cei care doresc sa achizitioneze o masina si primesc o informatie care le-ar putea fi de folos. Sau nu.

As fi curios sa vad si valori din partea celor care au facut "deal-uri " mai bune. Valori anuale totale CASCO + RCA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am casco la allianz si am obtinut exindere pentru strainatate daca faceam rca tot la ei, fara sa platesc la casco in plus. Ca idee am cota 3.5% la allianz-casco.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Discuțiile referitoare la RCA au fost mutate în aria dedicată.

Postările cu privire la RCA/CASCO în acest topic vor fi tratate ca off topic. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am testat 1.4 tsi 150 cp si 1.6 tdi 110 cp.
Ambele se misca bine, peste asteptari.
Am fost putin dezamagit de Diesel, mi s-a parut mai galagios decat ma asteptam. Voua nu vi se pare?
Grea alegere....
Vesnicul versus benzina vs motorina...
Chiar, cum vi se pare dieselul de la o3 1.6 110cp comparativ cu diesel alti producatori. Ma refer in primul rand la performante, consum, zgomot si cost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se misca bine cu 2 pasageri, cand vor fi incarcate maxim, cred ca 40 de cai in plus se vor vedea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si diesel si benzina (conduc 1.6 tdi de 90 cp si sotia are 1.2 tsi 105 cp) si personal imi place mai mult cum se conduce benzina. Dieselul este intradevar zgomotos in sarcina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si diesel si benzina (conduc 1.6 tdi de 90 cp si sotia are 1.2 tsi 105 cp) si personal imi place mai mult cum se conduce benzina. Dieselul este intradevar zgomotos in sarcina.

 

care este diferenta de consum intre ele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu merg la ore cand este mai aglomerat insa consumul mi se pare foarte apropiat. Consumul la ambele se situeaza intre 8-9 /100km cu ss oprit. Daca ar fi sa aleg intre 1.6 tdi 110 cp si 1.4 tsi 150 cp,nu as sta pe ganduri sa iau tsi de 150 cp. La diesel mergand pana acum doar in oras (1700 km) se regenereaza enrvant de des filtrul de particule.

Modificat de Benzaru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia de 4 ani/120000km acopera orice, cum s-ar spune din bara in bara? Ex bucse etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eventual si anvelopele, placute frana si benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare o intrebare f. serioasa.

Normal ca orice anvelopa are garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

asdd, warlock a punctat destul de bine: există componente supuse unei uzuri mecanice normale și pentru care nu ai avea cum să acorzi garanție. Desigur, dacă ți-ar "crăpa" bucșele/plăcuțele de frână/etc. după un număr relativ mic de km, atunci nu ar trebui să fie probleme dpdv al garanției. Da' după 119.000 km?! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:D

asdd, warlock a punctat destul de bine: există componente supuse unei uzuri mecanice normale și pentru care nu ai avea cum să acorzi garanție. Desigur, dacă ți-ar "crăpa" bucșele/plăcuțele de frână/etc. după un număr relativ mic de km, atunci nu ar trebui să fie probleme dpdv al garanției. Da' după 119.000 km?! ;)

De acord. Doar ca garantia nu trebuie sa lase loc de interpretari, sa fie la latitudinea service-ulu sau a dealerului ca ajungem la alte chestii atunci.

Cine stabileste ce inseamna mult sau putin?

 

[notă pentru autor... de la un moderator... kthor: regulamentul forumului, articolul 15 bată-l vina. Ajută-mă te rog să-l respecți cât încă îți mai poți edita postul. ;)]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ca o garantie lasa mereu loc la interpretari si e normal asa. Se garanteaza cateva piese importante, dar niciun producator nu poate sa garanteze felul in care va fi exploatata masina. In prima mie de km, masina poate sa vada transalpina, transfagarasan si sa se incinga rau franele, iar ele sa nu fie racite in mers cum se face ci sa se opreasca cu ele asa. Sunt sanse mari sa se ovalizeze discul. De ce ar trebui asa ceva sa intre pe garantie cand e vina soferului? Aceeasi poveste daca nu se respecta indicatiile de rodaj, masina vede constant rosu imediat cum a fost pornita cu motorul rece si apar intrebari de ce consuma mult ulei. Oricum se scrie in carte pana la cat e normal sa consume, dar multi se sperie si la 1l consumat la 10.000km.

Anvelopa daca a facut galma de la o groapa cum ai iesit din reprezentanta de ce ar trebui inlocuita pe cheltuiala fabricii?

 

Sigur ca o garantie este mai laxa in ziua de azi pentru ca si piesele sunt mai slabe calitativ. Nu poti sa garantezi ceva 4 ani cand stii ca de fapt nu tine nici 2 la o utilizare obisnuita. De obicei motorul, electrica si electronica masinii au garantie solida atat timp cat nu se intervine asupra lor.

 

La noi aceste interpretari sunt din pacate si mai mari, dar asta e alta discutie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de optionale, as mai avea urmatoarele intrebari:

 

1. Scaune sport sau scaune normale. Scaunele sport obliga jante de 17 si eu as fi vrut de 16.

Volanul sport (obligatoriu) este in 3 spite putin tesit. Este confortabil asa?

 

pachetul costa 350 Euro, dar este o actiune de discount de 223 Euro.

 

***Pachet Design Elegance***
- scaune fata sport cu tapiterie
specifica,
- volan sport, 3 spite (fara comenzi
pentru radio sau telefon)
- ornamente praguri interioare
- banda decorativa crom pentru geamurile
laterale

 

2. Simply clever merita parca 60 Euro?

 

 

 

De fapt m-am hotarat pe urmatoarele optiuni. Ce parere aveti? ce vi se pare in plus sau prea scump si nu merita?

 

Din acel total se scade 744 Euro actiune clever pack si 223 Euro actiune design elegance.

 

 

post-160879-0-00440800-1448534008_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!