Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Eu nu cred ca problemele astea se vor resfrange asupra clientilor. Statul roman nu are cum sa imi re-incadreze un motor care in continuare vine cu standarde E6 la sub standarde. Sunt de parere ca daca mai existatu probleme de dupa scandal cu astfel de motoare, atunci ieseau pe poarta fabricii cu E5, E4 etc, as crede ca s-au rezolvat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca problemele astea se vor resfrange asupra clientilor. Statul roman nu are cum sa imi re-incadreze un motor care in continuare vine cu standarde E6 la sub standarde. Sunt de parere ca daca mai existatu probleme de dupa scandal cu astfel de motoare, atunci ieseau pe poarta fabricii cu E5, E4 etc, as crede ca s-au rezolvat.

Scandalul este in desfasurare. Au fost alte evenimente importante si a fost lasat deoparte.

Stiu ca in anumite tari precum Elvetia si parca si Spania au fost interzise a mai fi comercializate motoarele Diesel pana se lamureste ce si cum.

 

Chiar ieri am auzit la stiri ca vor sa rascumpere toate masinile cu probleme in EU iar in USA sa dea fiecaruia 1000$ bonus.

 

http://adevarul.ro/economie/business-international/volkswagen-pregateste-rascumpere-masinile-consuma-mai-carburant-decat-specifica-documentele-1_564999497d919ed50e45fa1b/index.html

http://www.mediafax.ro/economic/scandalul-volkswagen-elvetia-a-interzis-vanzarea-modelelor-diesel-implicate-in-scandalul-emisiilor-masura-afecteaza-si-marcile-seat-si-skoda-video-14757541

 

 

Deci treaba e groasa ... inca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu le vina vreo idee prea curand. Glumind; macar sa imi ajunga si mie masina, ce ma fac eu fara motorul de 150cp (diesel).

Asa stiam si eu, masinile cu probleme, dar chiar si asa, nu toate loturile din acelasi an/motor au avut softul masluit. As crede ca modelele noi de dupa scandal sunt ok. Acum serios, toti vrem cat mai multi cp consum mic dar si cu norme de mediu cat mai scazute - stii ca era si vb aia - si cu ... si cu sufletul in Rai :)

Chiar as vrea sa vad o stire credibila cum ca in Spania sa interzis comercializarea Seat cu motoare diesel :) Imi vine greu sa cred ca isi pun singuri in pericol masina lor :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aia cu rascumpararea la pretul de piata actual e o gluma buna. Pai de cind la inșelaciunea descoperita inselatul isi asuma pierderea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca as fi in situatia sa imi iau masina diesel acum, nu as ezita sa iau din grupul VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Clar DA!.

2. NU

3. Cine nu mai cumpara? Ca statisticile spun cu totul alta poveste.

 

 

1. Pai si la cat crezi ca ajung?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde foarte mult de:

- cum mergi

- cand mergi

- trafic

- noroc

- samd.

Citeste mai multe in topicul dedicat de consum pt TSI-uri din sectiunea Octavia 3.

aici: http://vwforum.ro/topic/107399-consum-octavia-3-benzina/

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul in Bucuresti este greu de comparat cu cel din alte orase din Romania, in principal pentru ca traficul bucurestean are particularitatile sale.  

 

La motorizarea mea - 1.4 150 CP (masina a fost chiar dintre primele cu Euro 6) consum peste 10, dar nu mai mare de 11, arareori maxim 11,5, fara aer conditionat, am doar cand merg distante (foarte) scurte, aproximativ 3-4 km, fara SS, la ore de varf, mare parte din traseu pe sos. Mihai Bravu, cu schimbat treptele pe la 2000 - 2300 de ture si cu reprize de acceleratii care duc consumul instantaneu la 25. Benzina este cel mai adesea de 95 de la MOL, dar uneori si de la Petrom. 

 

Daca traficul este decent, am consum cam 8,5, in aceleasi conditii.

 

Daca traficul este lejer - noaptea, dar nu in week-end - scade pana pe la 7 - 7,5 mai ales daca merg distante mai lungi 15 - 20 km - am scos chiar si sub 7.

 

Daca respecti strict indicatiile computerului in ce priveste schimbarea treptelor si mergi mai subturat, ca taximetristii, consumul scade simtitor, cam cu 1,5 - 2 litri la suta.

 

In schimb, la drumuri extraurbane, consumul este mult mai des apropiat de cel anuntat de producator. 

 

Daca ar trebui sa dau comanda acum, as lua aceeasi motorizare, dar poate as face un drive test si cu cutia automata, ca sa ma edific pe deplin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu alte cuvinte trebuie sa mergi tot timpul preventiv. Sa faci asta in traficul din Bucuresti mi se pare aproape imposibil plus ca e sursa sigura de stres. De ce ? Ca sa nu vezi peste 10% consum mediu?....nu stiu daca merita bataia de cap.

Un efect psihologic negativ mai puternic cred ca are 1.6tdi sau 2.0tdi care fac 8.5-10% mediu in buc decat un 1.4tsi cu 10-12. Parerea mea.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu acum imi iau masina cu motorizare diesel dupa numai masini pe benzina, ce-i drept am motivele mele pentru care acum optez pentru TDI. Va spun sincer desi am avut noroc cu vechiul TSI parca mi s-a urat un pic de posibilele probleme si preturile mari la piese...macar la diesel stiu ca asa este si cu asta basta. De acest circ cu clowni si pisici generat impotriva VW nu imi este frica mai ales ca imi iau masina totusi fabricat dupa explozia acesteia...nu cred sa fie atat de masochisti VW, sa faca acum ceva gresit. Stiu ce iau, si pentru ce iau... stiu si partile negative(taxe mai mari, preturi mari la piese, zgomot mai mare in interior in anumite situatii) stiu si partile pozitive, unele chiar imi plac... din cele citite pana acum , nu imi este frica...si stiu ca nu cheltuiam mai putin daca ramaneam cu fosta. Legat de noile TSI-uri...deocamdata se pare ca chiar sunt mai reusite ca si alea pe lant, o sa am una in familie..o sa vad ... sa nu credeti ca dintr-o data oamenii fug de diesel.... numai ca unii ca si mine vor sa faca invers...dupa TDI-uri vor sa probeze acum si benzinare.... VW a gresit o sa plateasca,(in sfarsit cu ceva a fost prins pe langa multe figuri) dar treaba asta este mult prea mistificata. Seara placuta :)  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@asdd: factorul psihologic nu te ajuta nici cu motor diesel 2.0 in Bucuresti. Eu am mers cu consum de 11% in Bucuresti pe un 2.0 TDI (pe distante scurte de 7-8km).

Intrebarea trebuie pusa altfel (cred):

 

1. Cati km faci pe an? (daca te intereseaza bugetul pentru combustibil) - daca raspunsul te plaseaza intr-o limita de sub 20-25.000 km per an, nu cred ca renteaza sa mergi pe varianta TDI)

2. Ce iti place sa conduci mai mult: un motor pe benzina sau unul diesel?

 

Mai departe pe lista se mai pot adauga elemente care te pot ajuta sa te decizi: costuri de intretinere, probleme specifice diesel vs benzina, incalzire motor iarna, etc..

 

In orice caz, factorul psihologic, nu cred ca trebuie tratat ca un factor de decizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca parerile sunt impartite si este normal sa fie asa. Conduc de peste 10 ani un motor 2.0 DTI si sunt foarte multumit de consum, zgomot, intretinere, cuplu, durabilitate. Am avut o experienta asta vara sa merg de la Buc - C-ta si retur cu un Tucson motor 2.0 pe benzina. Am bagat 500 ron in benzina si una din problemele mari este ca mi-a lipsit cuplu motor (astfel de masini sunt foarte periculoase in depasiri-este clar ca nu am avut nevoie de depasiri in contra timp pe autostrada, dar nu m-as risca sa merg in tara cu astfel de masina pe DN-uri) Vorbind acum despre skoda 1.4 Tsi nu se pune problema (depasiri in contra timp) ca sunt motoare mici si puternice, problema dupa parerea mea este urmatoarea la astfel de motoare; sunt mici - iar pt a scoate din ele astfel de performante trebuie sa faca niste compromisuri - o mai mare presiune in motor aduce dupa sine si o mai mare uzura intr-un timp mai scurt, consumul nu este nici pe departe unul mic - comparand viteza de croaziera cu turatiile motorului. Am mai avut o experienta Buc-Iasi si retur cu un Golf 1.9 Tdi mers si cu [notă pentru autor... de la un moderator... kthor... ;) - există un articol 4 în Regulament, îl citim și-l respectăm noi pentru tine?] iar la benzinarie nu am lasat mai mult de 300 ron (precizez ca nu fac drumuri lungi tot timpul) dar ultima experienta cu Iasul a lasat o amprenta destul de puternica in decizia mea de a alege motorul 2.0 tdi de la O3. Poate ma insel in ceea ce priveste motoarele mici pe benzina dar sincer nu cred ca sunt facute pentru mine :).
Stiu ca aici se vorbeste de modelele noi de skoda (motoare). La firma unde am lucrat aveau cumparate de noi Fabia 1.2 modelele precedente fara niciun tsi :). Vreau sa spun ca vara cu ac-ul pornit ii spuneam soferului daca opresc ac-ul sa poata parca si urca pe bordura - bine, era o gluma referitoare la o problema intalnita de el pe un drum de munte cu un client in masina iar masina abia se taraia sa urce panta in treapta a 2-a. Nu era vb ca soferul nu stia sa le conduca, m-am convins singur cand am urcat la volan iar masina nu era capabila sa accelereze desi eram in turatii mari iar cuplul nu trebuia sa lipseasca. Aveam doua astfel de masini- ambele functionaul la fel :) Nu incerc sa conving pe nimeni sa nu isi aleaga un motor mic dar cel mai bine este sa le testeze inainte sa comande un astfel de motor :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stim, dupa tine ar trebui fabricate doar doizerotdi. O dam in balarii cu opinii de genul asta, chiar daca ai venit cu argumente sustinatoare. 

Asa, ca sa stii, am 1.2 fabia cu 55 cai, si am mers de 2 ori in italia, 1 in germania - cu 2-3 persoane, masina plina ochi de fiecare data. N-am murit, am si depasit, n-am mers nici incet dar nici 180. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat, am incercat sa fiu cat mai realist in privinta motoarelor mici fara a jigni pe careva. Nu am venit cu argumente din burta, sunt impresiile lasate de masinile pe care le-am testat si mai mult am specificat foarte clar ca este doar punctul meu de vedere si poate fi contrazis. Este destul de important sa avem pareri diferite. Mie unul mi se pare mult mai pericoloasa o depasire in care vin lansat si o depasire in care iesi din spatele cuiva dar ma ajuta motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puteți să vă certați cât vă permite timpu' căci funcția de ascundere a posturilor inutile este la îndemână pentru mine. ;)

Da' dacă tot vreți să testați răbdarea moderatorilor nu mai bine o faceți pornind de la lucruri reale sau cel puțin egale în comparații?!

Sunt de acord că trebuie să avem păreri diferite, ăsta e rostu' unei comunități până la urmă. Însă nici să nu aruncăm informații care nu au sens:

 - 1.2 TSI vs 2.0 TDI: ar trebui să ne sară în ochi diferența de "litraj" și cel mult să zâmbim la o glumă oarecum reușită. Nu să continuăm în polemică.

 - diesel vs benzină când vine vorba de "forțaj" în depășiri: știm că aici tractorașu' pierde cu grație, chiar e nevoie să spunem fix contrariul doar pentru a alimenta un "flame"?

 - diesel vs benzină când vine vorba de consumuri: nici până acum nu ne-am lămurit că la rulaje mici tractorașu' nu se dezminte și, ca la punctul precedent, pierde?! Mai ales pe termen mediu. Cu mai puțină grație, de acord. Da' tot pierde. Deci nu venim cu axiome, măcar de dragu' unei argumentări "științifico-financiare" pentru viitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kthor
Consider ca nu am incalcat niciun articol din regulament, nu am instigat la violenta, nu am injurat, nu am atacat pe cineva anume, nu am incercat sa ma contrazic - doar mi-am spus o parere despre motoarele pe care le-am testat vis-a-vis de consum/putere/compromisuri. Chiar daca motoarele mici sunt considerate economice - realitatea le contrazice. Am mai specificat, desi nu cred ca era cazul, presupun ca nu exista nicio persoana care sa isi comande o masina in functie de ce s-a scris pe forum fara a testa modelul dorit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MeToo111, ai încălcat mai multe articole din regulamentul acestui forum, ți-am atras atenția pentru ultima "ispravă", nu trebuie să faci "off" pentru asta.

În plus, cine ți-a zis că ai instigat la violență, înjurat, atacat, etc.?!

Oare nu am trecut, cu toții de pe acest forum, de vârsta la care ne făceam că ne supărăm și ne luam jucăriile să plecăm doar pentru că ne era prea lene să încercăm să înțelegem și alte puncte de vedere?! Ce mare greutate să citești ceea ce am scris și nu ceea ce crezi tu că am scris? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am avut o experienta asta vara sa merg de la Buc - C-ta si retur cu un Tucson motor 2.0 pe benzina. Am bagat 500 ron in benzina si una din problemele mari este ca mi-a lipsit cuplu motor (astfel de masini sunt foarte periculoase in depasiri-este clar ca nu am avut nevoie de depasiri in contra timp pe autostrada, dar nu m-as risca sa merg in tara cu astfel de masina pe DN-uri)

Eu, daca ar fi să aleg, nu aş considera ca şi criteriu obiectiv comparaţia dintre senzaţiile pe care mi le oferă un suv versus o berlină sau un hatchback.

 

Suvurile au o particularite aparte - spatele generează vortex, partea frontală care atacă fluidul are o suprafaţă mai mare, volumul de aer care circulă sub şasiu este mai mare fapt care accentuează vortexul din coadă. Ei bine, motorul unei astfel de masini munceste nu doar pentru a imprima miscarea accelerată ci luptă şi cu fluidul (aerul) prin care trebuie să-şi facă loc în condiţii mult mai vitrege decât o berlină. Cu cât creşte viteza, cu atât "creşte" densitate aerului prin care înaintezi.

Ca o curiozitate experimentală, scoate palma pe geam, în contra curentului de aer, la viteza de 100 km/h... asta ca să ne dăm seama ce are de tras motorul şi de ce creşte consumul exponenţial cu viteza.

 

Revenind la experienţa ta, daca acel tucson avea motorul aspirat atunci chiar nu este niciun criteriu de comparaţie.

 

Personal, susţin alegerea ta pentru că din cele spuse se vede că îţi dă o stare de confort ideea de a avea un diesel supraalimentat dar, privind cu obiectivitate, un 1.4 tsi face aceeaşi treabă fără a fi necesar să oscilezi între 4000 - 5000 rpm. Motorul este supraalimentat, are un randament bun şi un răspuns de-a dreptul fulminant la turaţii joase în treptele 3 -4.

 

End offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai cumparat pe leasing si nu stiu exact cum functioneaza. De exemplu este obligatoriu sa fac cu Porche leasing cum ofera dealerii sau pot cu oricine. Am fscut niste simulari la BT leasing de ex. si conditiile sunt mult mai bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa faci cum vrei tu dar exista niste avantaje la Porsche, fa-ti bine calculele ca sa nu te pacalesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce avantaje? Mi se pare mare dobanda.

Am facut simulari si iese rata mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut un leasing pe persoana fizica. Am cumparat o octavia 3, 1.4 TSI, DSG 7. Inainte sa fac acest leasing m`am interesat la mai mnulte banci si cea mai avantajoasa oferta a fost de la Porsche... Nu pot spune acelasi lucru si despre asigurarea casco... o am tot la porsche si platesc 85 euro / luna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!