Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

Salut, nu stiu exact unde sa intereb, dar este cineva prezent pe aici cu o3 rs de prin brasov? Intreb pt ca maine sunt in brasov si as aprecia daca ne-am putea intalni sa dau un ochi peste/prin masina daca se poate :)

Multumesc si weekend fain!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar au diferite setari farurile bixenon cum zice in prezentarea de mai jos? Nu imi dau seama ce ar putea sa se schimbe la lumini in functie de conditiile amintite de ei? Si de unde se schimba? din meniu sau automat?

 

Mulțumită diferitelor moduri de setare (vreme rea, oraș, urban, autostradă), farurile bi-xenon se potrivesc întotdeauna perfect la condițiile de lumină și vreme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, exista comportari diferite, dar nu exista setari pt asta. Cine are Driving Mode Selection poate selecta viteza de miscare a farurilor si atat. Comportamentul lor in acele situatii e explicat f bine in manualul masinii.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am observat automat ca peste o anumita viteza fasculul farului stang se duce spre stanga, iar cand opresc revine. Nu ma refer in cadrul curbelor de stanga unde functioneaza AFS-ul.

Stiu ca nu e Octavia 3, dar poate au acelasi comportament ce poate fi observat.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aditu, setarile sunt in modulul AFS. Depinde si daca ai senzor lumina / ploaie pe masina.

 

post-104992-0-27093500-1436041130_thumb.

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles ideea. Da, clar in combinatie cu senzori de ploaie si lumini, vorbind de Style.

Pare ok sistemul de Bixenon cu AFS si control dinamic al iluminarii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DanNiculescu

Pentru cei care va ganditi sa achizitionati SmartLink, o prezentare scurta a ceea ce poate face, ca sa puteti lua decizia mai usor.

 

https://youtu.be/11Gs_qVTh6s

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detalii cu trapa in link ul din semnatura. Ca si opinie , gri-ul "RS" arata frumos, daca iti doresti sa iesi in evidenta intre octavii. Oricum, nu e o masina care sa intoarca priviri ;)

 


- trapa am vazut unele modele in poze cu "trapa" clasica...mica pe hatch...dar si ceva trapa gen panoramica... aceea imi place extraordinar de mult cum arata masina cu ea glisata in spate...daca este la noi sigur imi pun.

- la culoare...nu cred ca "obtin" aprobare de la nevasta mai mult de grey steel sau negru :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sosoktm - multumesc - faina trapa... ii da o aliura dinamica :)


Apropo m-am uitat pe situri din afara si pe forumuri si se pare ca RS230 nu are doar diferential mecanic si 10 ponei pentru diferenta de ~3000 euro cat e la noi ci in plus vine si cu parbriz incalzit, full piele si scaune electrice cu memorie, pachet negru, jante 19, drive mode selection (vRS Mode) - in cazul acesta eu zic ca merita diferenta.

 

Inca nu am primit confirmarea de la un dealer autorizat dar preconizez ca intr-o saptamana doua ... cred ca se updateaza si configuratorul, de ex acum la combi rs 230 poti alege scaune piele... cand ele ar trebui sa fie dezactivate pentru ca intra in pachet odata ce ai selecta modelul 230... iar pentru hatch varianta de 230 lipseste cu desavarsire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te astepta sa iti configurezi corect masina dupa configuratorul online, e o mizerie. Nu stiu cine "se ingrijeste" de el insa asemenea "prostii" nu exista pe site-urile VAG din Germania.

Configurarea o faci direct la dealer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Hayate - salut, stiu asta...dar ca si "orientare" e ok :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va luati dupa ce se scrie in strainatate. Acolo sunt complet alte pachetele de dotari.

 

Piele si parbriz incalzit sunt dotarile care sa zicem ca ar face diferenta. RS-ul normal de 220 + Pachet Challenge are driving mode selection, lap timer, pachet negru, jante 18" negre.

 

Personal nu vad scopul in Romania unei masini puternice cu anvelope 225/35 R19. Sa ai peste 200cp si sa mergi incet ca sa nu se deterioreze jantele este o risipa de atatia cai. Plus ca sunt si mai grele la 19".

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego - sa nu uitam ca 230 vine si cu diferential mecanic, pe langa piele si parbriz incalzit, care ma incanta cel mai tare si care da, ar face o diferenta, dar da... perfect deacord cu 19"

Modificat de sparcorel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ego, eu ziceam de lipsa de logica la selectarea unor optionale...nu de dotari, fie ele standard sau optionale

 

Uite un exemplu: la Golf GTD: alegi Pachet Business, te obliga la navigatie, aleg Discover Pro si apoi Sistem telefon Premium (rSAP)(pret redus impreuna cu W91-Pachet Business) 141euro.

 

post-104992-0-86275400-1436178953_thumb.

 

Daca vreau si Parbriz incalzit cu reflexie radiatii infrarosii, imi apare sa mai aleg odata optionalul de mai sus, de data asta la 400euro, desi eu l-am ales odata la pret redus pentru ca am bifat Pachet Business.

 

post-104992-0-15438900-1436178963_thumb.

 

Si asta e doar un exemplu. Sunt sigur ca si la Skoda se gasesc astfel de exemple:

Modificat de Hayate
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Skoda nu are acest tip de parbriz incalzit. Are un parbriz incalzit clasic, cu fir. La Golf vorbim de parbriz incalzit prin inductie(fara fire vizibile) si cu beneficiul ca reduce mult din radiatii.

Toate aceste aspecte duc la ecranarea semnalului GPS, GSM de unde si aceste optiuni la care te obliga.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vorbeam de prostiile din configurator...la general asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@The_Ego - nu stiam asta si e interesant, dar atat timp cat functioneaza cel putin la fel de bine ca cea de pe Focusul meu sunt multumit, eu unul nu am observat problema la semnal din cauza parbrizului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Ford ai acelasi tip de parbriz incalzit (cu fire) ca si pe Skoda si nu genereaza probleme de semnal (de orice fel).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul celui de pe VW fara fir ar genera probleme. Nu la cel obisnuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia Style 1.6 TDI 110 CP/81 KW, 5 viteze, Cutie manuala

Pret de lista: 20.075,60 eur

 

Optionale:

Afisaj Maxi-Dot color;

Pachet drumuri grele;

Parbriz incalzit ;

Pregatire telefon GSM cu Bluetooth;

Scaune fata/spate incalzite cu reglaj termic;

Senzori parcare fata/spate;

Volan multifunctional imbracat piele (comenzi radio si telefon)

Pret optionale: 1.470,64 eur

 

Culoare si tapiterie:  375 eur

-----------------------------------

Pret brut vehicul: 21.921,96 eur

 

Reducere dealer 876,88 eur

 

Valoare contract: 21.045,08 eur

 

Toate preturile au inclusiv TVA-ul

 

Masina urmeaza sa fie achizitionata pe firma iar eu unul sunt putin dezamagit, sincer ma asteptam la un discount  minim de 8% si maxim 10%.

Discountul actual de 4% a fost obtinut dupa 30 de min de discutii, initial am fost asigurati ca maximum posibil la aceasta valoare este 2%...

 

Am vazut ca unii dintre voi ati obtinut niste discounturi frumusele, in intervalul 6-10%, puteti sa dati nume de dealeri sau se considera reclama?

Modificat de Tank
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu e vorba de numele lor ci e vorba de volumul actual de vanzari - Octavia se vinde singura ;(  Am incercat la toti dealerii din Bucuresti, discount initial 500-650 de euro, discount final 800-900 de euro (pentru negociere de 30 de min). Eu cred totusi ca daca mergi dincolo de 30 de minute o sa te urce pana la 1000-1200 euro, pragul psihologic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tank: discount-ul dealer-ului sigur ca depinde de volumul de vanzari, cum spune colegul, dar si de valoarea contractului si mai ales de negociere, care nu are un plafon de timp predefinit. Personal, la 22.000 valoare de contract discount de 4 % este putin. Si cand s-au obtinut discount-urile acelea de 8 % la valori contractuale asemanatoare, Octavia tot singura se vindea, se intampla asta de cativa ani. Incearca la cat mai multi dealeri, si nu numai din Bucuresti. 

 

Succes !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu accentul pe acum cativa ani. Acum e perioada cand s-au si scumpit fata de acum cativa ani, iar reducerile sunt mai mici, e fix varful.

Oricum neaparat vazut la mai multi dealeri pentru diferite oferte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze, poate n-am formulat clar :)  Am vrut sa spun ca Octavia "se vinde singura" de cativa ani, este un proces continuu de crestere a vanzarilor la acest model. Discount-urile acelea de 8 % s-au obtinut in urma cu putine luni, iar intr-o situatie pe care o cunosc bine, a fost vorba chiar de o masina cu Euro 6, adica cu pretul crescut, cel din listele actuale de preturi. Singura diferenta notabila este ca achizitia s-a facut pe persoana fizica si cu plata cash, desi pentru dealer este cam acelasi lucru cum si cui face vanzarea, el tot isi incaseaza banii, incluzand si comisionul. Poate castiga ceva suplimentar daca te aduce la institutia financiara cu care lucreaza el.

Oricum, indiferent de cumparator, pana nu ai oferte de la minim 7-8 dealeri, din zone diferite, urmate de discutii individuale cu ei, nu prea se poate spune ca ai negociat cu adevarat. 

Modificat de Norman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As propune sa depasim partea legata de reducerile acordate de distribuitori. S-au discutat de suficiente ori si, in plus, depind foarte mult de "conjunctura pietei" asa ca sunt foarte multe variabile de luat in calcul. Nu exista reteta pentru asa ceva, sunteti pe cont propriu cand discutati cu repu' si chiar nu conteaza ce reduceri au obtinut altii. Pentru rep este irelevant, nu se va speria de cifrele avansate de niste necunoscuti pe un forum. ;)

Este OK sa cerem cat mai multe oferte tot asa cum este OK sa suplimentam reducerea din "showroom" (Rabla, finantare, rascumparare, etc.). Ca idee, fara a constitui insa o regula, finantatorii ofera diverse "suplimentari" si este bine sa tinem cont si de ele atunci cand este cazul. Tot ca idee, masinile "de pe stoc" vin cu "avantaje client", uneori semnificative.

Mut rugamintea de "finalizare" catre un alt subiect "artificial": segmentarea seriei vRS. Ma rog, aici si cu ajutorul celor de Skoda care par sa fie legati la ochi cand vine vorba de "combinatii magice". Deci sa uitam de "RS220" sau "RS230" sunt fix acelasi lucru. Doua masini normale, cu infatisare cat de cat sportiva (Tudor a definit cel mai bine partea de vRS ca fiind "cruiser" - de altfel RS la Skoda vine de la Rather Sporty :P). Nu exista altceva intre ele in afara de neputinta VAG de a lasa Skoda sa scoata o "sportiva" care sa fie cat de cat "aproape de notiune", asa ca prefera sa suplimenteze costurile cu nimicuri. Jante de 19", 10 CP si "nu stiu ce" diferential pe o masina de familie?! Pentru 3k in plus (daca asta ar fi diferenta si la noi)?! N-ar trebui sa fie o problema in a decide. ;)

Prin urmare, cand vine vorba de vRS sunt doua probleme care ar trebui sa se puna: disel/benzina si pseudo-hatch/combi.
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!