Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

@mariusd4

- acum va vad opiniile la mai multe persoane ma bate gandul la combi si clar daca iau Octavia pun incalzire stationara, nu am vazut asta pe Leon

 

@kthor

- multumesc mult de sfaturi

- m-ai pus pe ganduri insa nu cred vreau motorul cu 1.8 si nici o masina asa inalta ca cea din PDF insa m-ai facut sa inclin spre DSG oarecum

- sonorizarea - e un moft de-al meu care o sa mi-l fac - si nu ajunge doar sa schimbi difuzoarele cu niste Focal-uri de ex, Offtopic eu voi merge pe Hertz Mille Fata: 3 way active + Sub, DSP(crossover activ, egalizare 31 de benzi  + time alignement) + 2 amplificatoare - iar unitatea de multimedia ramane aceasi nu schimb head-unitul

- insonorizarea - vine la pachet cu instalarea sistemului audio - apropo de asta fiind masina noua, daca merg la reprezentanta sa-mi traga cablu de curent de la beterie pentru o a doua baterie in spate si de restul ma ocup eu, instalare, configurare & stuff, oare vor stramba din nas? e posibil sa zica ca pierd garantia? Sau e posibil sa-mi trag cablu din fata in spate fara sa pierd garantia?

 

@DanNiculescu

- inclin spre RS Combi, dar asa mai mult cu inima stransa dupa suspensiile adaptive care pe mine m-ar costa ~3000 euro sa le pun aftermarket, mai ales ca RS 230 vine cu jante de 19"

- vad inca un plus pentru DSG si daca tot e sa fie DSG neaparat cu ACC macar sa am toate jucariile pe masina...chit ca ma bucur doar 2-3000 de km posibil pe an de el

 

Devine din ce in ce mai greu, probabil voi merge pe ce am ales cu inima de la inceput Octavia RS230 doar ca acum sunt convins de Combi si aproape convis de DSG :D si inca raman convis de gri quartz, da foarte bine in filmuletul de mai jos:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, interesant clipul, in primul rand! Cam extrem, dar ei au soselele pt asa ceva... La noi nu ajungi nici pana la prima intersectie cu o masina asa joasa si cu jante atat de mari. :))

 

Ca raspuns la intrebarile tale, vezi ca al nostru coleg 75NOR a deschis un topic exact pe acest versus aici!

 

Feedback de la mine:

- eu am cautat un cruiser cu spatiu interior, RS-ul fiind singurul aparut in 2013 din gama VAG, alegerea a fost usoara pt mine.

- dupa ce am trecut la o masina cu DSG, nu ma voi mai intoarce niciodata la o masina cu cutie manuala. Dpmdv s-a tras linie. :)

- ACC-ul este intr-adevar extrem de relaxant pe autostrada (nu-l vei folosi in oras), problema lui fiind mai degraba o problema a traficului rutier romanesc. Romanii au o educatie e sofatului pe autostrada care tinde spre 0.

- nu te hazarda la jante pe 19". Si cu cele pe 18" va trebui sa fii foarte atent la borduri, parcari etc. Nu stiu de pe ce masina vii actualmente, dar la mine a fost una din principalele lucruri la care a trebuit sa-mi ajustez stilul de condus.

- Canton schimba sensibil calitatea auditiei dar este in mod normal si mult mai sensibil la calitatea sursei audio. Chiar si intre DAB si FM sunt diferente imense de calitate. Problema la mine (si am vazut si la altii pe forumuri straine) e ca zbarnaie ceva la difuzoare. Ori nu sunt prinse foarte bine, ori zbarnaie acoperirea de plastic, ideea e ca la anumite melodii cu bas puternic se aude clar. Daca e fata de usa care face asa, atunci e cam problematic, indiferent de ce vrei sa instalezi pe urma.

- Daca vrei sa pui un sistem audio atat de performant, ar fi o idee sa pui Columbus, care vine cu iesiri mai multe si cunoaste si formate lossless (flac).

- asa cum au mentionat colegii, diferentele de interior intre RS si Cupra sunt destul de irelevante (atat portbagaj, cat si la pasageri). Aici cel mai mult o sa conteze cum percepi tu calitatea interiorului si designul fiecareia.

- chiar daca destui zic ca nu-i nevoie, din experienta personala eu recomand diferential sau o motorizare puternica cu 4x4 (gen 1.8 TSI DSG6 4x4)

- nu stiu cat te intereseaza si n-am mai fost de f mult timp in Piatra Neamt, dar asteapta-te la consumuri de oras de minim 10 spre 12-13, extraurban o sa ai ~6 (DN) si 8-10 (autostrazi)

- motorul se incalzeste destul de repede chiar si iarna, deci nu ai chiar f mari probleme cu drumurile scurte cum e in cazul meu

- personal si eu recomand kessy, aduce un confort care initial nu poate fi atat de usor intuit/inteles

- hayonul electric e o jucarie absolut inutila de care inca nu m-am plictisit :D (si nici fi-mea)

- eu mi-am luat tapiteria partiala, pielea pusa pe RS fiind sincer sa fiu cam jenanta la calitate. Multi s-au plans de acest subiect si afara, se cuteaza extrem de repede si destul de urat, mai ales la sofer (normal) si este subtire si cam inflexibila. Cel mai usor se vede la pielea de la schimbatorul de viteze. Este diferenta de la cer la pamant intre pielea de pe volan si cea de pe scaune. Eu sunt multumit de tapiteria asta gen micro-fibra, e confortabil si nu se incinge/raceste asa mult ca cea de piele.

- daca ai buget, ia trapa panoramica la combi, e alt interior cu ea.

 

Daca-mi aduc aminte sau mai alte intrebari, revin si cu alte idei. :)

 

LE: Eu am trecut de la o masina neagra care a fost un cosmar al murdariei in Bucuresti, la un alba. E mult mai plictisitoare (de multe ori ma cert singur ca n-am luat albastru), dar este de o mie de ori mai anti-jeg/zgarieturi.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@TudorM

- multumesc pentru feedback

- inca un plus pt DSG

- vin de pe un Focus Mk1 cu jante 16"/45 si am avut si 17"/40 - sunt in general atent la borduri & stuff oarecum a intrat in reflex

- consumul nu ma intereseaza prea mult, mai ales la cati km fac eu anual. si cred ca o sa fie to pe acolo eu am acum cam 9.5 media  la stilul meu de mers iar in afara nu pot sa scap sub 8.5 - 8

- tapiteria partiala cum a rezistat? s-a scamosat? nu? Am citit si eu pe extern de plangerile cu scaunele full piele... inca indecis

 

 

Aveti idee de ce in configuratorul de pe skoda.ro, varianta rs230 e doar pentru combi  si e cu ~3000 de euro mai scumpa, sincer pt 3000 de euro nu cred ca merita diferentialul mecanic cand pe GTI e ~1000 euro optionalul PP, e dubios, ori e o greseala ori ceva nu e in regula, masina cu optionale cu tot iese ~39000 ... mai pun 3000 si iau golf r variant... eu cred ca trebuie sa fie o greseala.

 

Bugetul meu e ~35.000 daca sar de asta mai astept un an si iau golf r variant decat sa dau 40.000 pe skoda. Sau merg pe Seat care configurat la fel ca si octavia ~34000 cu dsg cu tot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, tapiteria micro-fibra e practic ca noua. E un pic murdarita unde pune fi-mea piciorul pe bancheta ca sa se suie in scaunul ei, dar in rest e ca la livrare. Nu acelasi lucru pot sa-l spun despre pielea de pe suportul lateral de la picioare la scaunul soferului. Acolo au aparut si la mine incretituri, inca suportabile, dupa 15000 km.

 

Legat de configuratia pt RS230 nu pot sa-ti spun de ce e diferenta asa mare. Poate si din cauza jantelor pe 19"? Dar chiar si asa. Oricum asteapta-te si la discount-uri bunicele (spre 8-9%) la ambele masini, fiind configuratii de top cu multe optionale.

 

La configuratiile cu motoare de 1.2/1.6, din ce-au spus colegii, se pare ca nu se mai obtin asa usor discount-uri. Daca se obtin si alea...

 

PS: Am urmarit zilele trecute un RS TSI hatch negru prin oras si pot sa zic ca arata f bine masina!  :icon_geek:

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu riscul de a supara pe unii, comentez cateva afirmatii care sunt scrise mai sus.

 

 

"Si totodata ACC care pe manuala nu-i prea vad rostul" - rostul este identic cu cel de la "celebra" DSG, se foloseste in treapta M6. Nici la DSG nu cred ca este cineva care, dupa ce intra cu 60 km/h pe autostrada, actioneaza maneta de la ACC si apoi accelereaza din "butoane" pana la viteza dorita... Presupun ca e logic sa duci masina (automat sau manual) pana la viteza dorita, si apoi sa setezi ACC respectiv sa te "joci" cu viteza si distanta de la butoane, in limite de "fine tuning". Dupa aia, admiri peisajul :)

 

"Romanii au o educatie e sofatului pe autostrada care tinde spre 0" - asta daca s-au scolit pe "Bucuresti-Pitesti" sau altele asemanatoare; dupa ce iesi ani de-a randul pe autostrazi adevarate din tari civilizate o sa vezi cum in preajma intrarilor toate masinile trec pe banda a doua sau a treia ca sa elibereze prima banda pentru cei ce vor sa intre... si altele asemenea 

 

"hayonul electric e o jucarie absolut inutila" - mi-as fi dorit sa ma lumineze cineva inainte de a nu-l alege, ca se putea seta inaltimea deschiderii...

 

....

 

Strict parere personala, sau sfat - daca vreti -  eu daca as fi cu douazeci de ani mai tanar, si as avea banii necesari sa-mi plimba familia cu un copil mic intr-o masina suficient de mare si cu veleitati sportive, m-as multumi cu una din asta (combi, culoare alba, jante inchise la culoare, etc.) chiar si daca m-as "da" numai 15.000 km pe an prin Piatra Neamt:

 

Modificat de AdiG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AdiG

- Am zis la ACC ca nu-i vad rostul pe manual in cazul in care nu e chiar... adaptiva... adica e DSG schimba si treapta de viteza singura - aici ii vad rostul pe cand la manual iti face promt sa schimbi daca e prea mica/mare turatia nu zic ca nu functioneaza si pe manual...dar e oarecum strict pt ultima treapta. La DSG daca cel din fata ta incetineste si chiar se opreste...se opreste si masina ta fara sa-i faci nimic.

 

- nu vreau diesel - in primul rand la mine majoritatea distantelor sunt scurte si imi bat joc de el, in al doilea rand nu-mi place si nu mi-a placut vreodata dieselul cel putin cel de 2.0, un 3.0 bi-turbo da pe testate m-a dat pe spate :) dar si asa as sta in dubii.

 

- consumul nu e problema ...cat e diferenta la medie intre RS TDI si TSI ... 2%... asta ce inseamna? Maxim o economie de 1600 ron  la combustibil pe an? Nu Mersi :)

 

Offtopic, o poveste amuzanta:

Am sa astept inca vreo saptamana doua poate se mai face update la configurator, am vb saptamana trecuta la Brady si mi-au spus ca revin la mine cu informatii despre RS230 ... ca nu stiau mai nimic despre, inca n-au revenit.

Si tot la ei la o configuratie de 34.000 pentru un RS TSI am primit ~1700 Euro discount...cam putin zi eu 5%... ca sa nu mai zic de dealerul din Piatra Neamt care imi dadea 2% ... :) si asa e bine, initial eram tintit pe Focus ST si ma suna duduia si imi spune imi pare rau e o masina exclusivita nu va putem da discount... am ramas tablou :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tapiserie bej pe Style, merge cu:

1) exterior Candy white? :)

2) sau , blue race?

3) sau topaz brown?

Fara ornamente imitatie lemn, desigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Aditu:

 

3 parerea mea, 2 in nici un caz -gusturile nu se discuta dar ne dam cu parerea :)

 

@sparcorel - input personal

 

1. RS 230

2. Daca nu ti oricum la consumuri, DSG+ACC

3. Hatch este imens portbagajul, insa probabil cand belusul mai creste si veti deveni 3 persoane te vei bucura de combi

4. Piele atrage dupa sine intretinere, hidratare, etc. pentru a "tine" in timp, fie ele standard sau full piele, sa te gandesti si la asta

5. Incalzire in parbriz/scaune/stergator luneta? DAB daca ai concedii in afara sau ajungi prin bucale, nu e mare diferenta de pret -daca asculti radio desigur doar

6. daca tot vrei sa schimbi in viitor, cred ca iti va ajunge pe moment si fara canton, cele 8 dif standard sunt decente

7. gri quartz :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recunosc ca nu am dat search dupa topic.

Dupa ce am dat, nu am gasit nimic relevant pentru intrebarea mea.

Rog sa mi se dea un link cu topic-ul relevant pentru mine, daca exista deja.

 

Ce voiam sa discutam mai exact, ar fi despre practicile dealer-ilor: am inteles ca unii de la alte marci iti pot vinde masina facuta pe comanda ta daca vine cineva cu bani cash si vrea masina urgent. Iar pe tine te pot tine in asteptare mult timp sa sa-ti ruleze banii dati pe avans,

 

Dar deviez: stiu ca in vara exista o perioada de pauza in productia Skoda. Dealer-ul meu mi-a spus de 2 sapt in august.

Aici am citit ca pauza ar incepe pe 20 iulie si ar dura o luna.

In functie de asta, pot calcula daca termenul de livrare de 15 sapt este real sau sunt inselat cumva.

Mie imi trebuia masina la inceput de septembrie, pentru ca trebuie sa mergem la mare la noi, tocmai din Timisoara.

Era o ocazie perfecta sa ma bucur de ea la inceput :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@AdiG,

 

- asa cum zice si sparcorel, ACC straluceste in combinatia cu DSG. Normal ca merge si cu manuala, ca altfel nu-l puteai alege. Si da, eu fac asta la intrare pe autostrada. Eu il tin setat tot timpul la 140 km/h si cand intri pe autostrada doar il activezi si masina face restul. Daca sunt situatii deosebite, intervin eu.

- tocmai din prisma faptului ca am condus pe destule continente cat sa vad cum e si la altii (si mult mai bine si mult mai rau), pot spune cam pe la ce nivel se afla soferii romani legat de conduita in trafic si mai ales pe autostrada. Cand ai un procent semnificativ de soferi care ies din benzinarii etc si nu folosesc banda de lansare, opresc complet la inceputul acesteia, apoi intra direct pe banda 1 de la viteza 0 si fara semnalizare (doar ca un exemplu), cred ca trebuie sa ne vedem si limitele. :offtopic:

- in mod evident am spus ca hayonul electric este o jucarie inutila dar foarte distractiva pt mine si nu ca sa se supere altcineva care-l considera util

 

@sparcorel,

 

Iti sugerez sa trimiti un mail "tipizat" mai multor dealeri in acelasi timp si asteapta raspunsurile tuturor. Vei vedea ca sunt unii care chiar vor sa-si vanda masinile. Primele discount-uri oferite mie au fost tot pe la 1500e si dupa cateva discutii cu 3 dintre dealeri, s-a ajuns pana la urma la vreo 3300e (daca mai tin minte bine).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt in aceeasi situatie cu tine.

Tot din Timisoara, tot cu o comanda de Smart, si am primit acelasi termen de livrare, final de Sept.

Motivul a fost in cazul meu, faptul ca masina vine echipata cu jante Motilis. Daca alegeam jantele optionale, aveam masina la mijlocul lui August.

Vezi poate e aceasi problema si la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sltraian:

Sa intelegem ca ai cautat "termen" sau "livrare", cel putin in topicul curent si n-a iesit nimic care sa te ajute? ;)

Adica ceva in genul http://vwforum.ro/index.php?app=core&module=search&do=search&andor_type=&sid=6c9a8e0e87b753275f4308d582e960b7&search_app_filters[forums][sortKey]=date&cType=topic&cId=111649&search_app_filters[forums][sortKey]=date&shttp://vwforum.ro/index.php?app=core&module=search&do=search&andor_type=&sid=6c9a8e0e87b753275f4308d582e960b7&search_app_filters[forums][sortKey]=date&cType=topic&cId=111649&search_app_filters[forums][sortKey]=date&search_term=termen&search_app=forumsearch_term=termen&search_app=forums

 

Niciun coleg (sau poate mai multi) care sa fi dat detalii despre termene, vacanta fabrica, optionale cu influenta asupra termenelor de livrare, etc. in intreaga arie de Octavia 3?! Sau te asteptai sa-ti poata spune cineva cu exactitate cum sta treaba in cazul tau? :)

 

Termenul de livrare se poate discuta exclusiv cu distribuitoru' si ar trebui sa accepti ca daca el ar avea interesu' sa-ti livreze masina cat mai tarziu, o va face iar tu nu ai nimic sa-i argumentezi in contra. Faptul ca mie mi-au dat termen 12 saptamani si mi-au livrat in 6 (lucru care pe mine m-a deranjat destul de tare) nu inseamna nimic pentru situatia ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sparcorel

 

Iti pot povesti din experienta proprie. Dupa multe masini hatch/sedan, la sosirea bebelui am luat rapid combi. Incarcarea facila pe o arie mai mare fata de sedan cred ca este un avantaj net. Diferenta in volum portbagaj sedan vs combi e relativ mica (20 litri parca). In cazul meu a mai fost si motivul cainelui (Golden Retriever) care il luam cu noi cand plecam in plimbari scurte si nu il puteam tine pe bancheta din spate.

 

La 35k Euro cu siguranta vei obtine peste 10% discount. Eu la 29 k am obtinut 10.2%.

 

Eu sunt din Cta si am semnat contract cu un dealer din Buc. Am primit masina in Cta fara sa ma vad fata-n-fata cu dealer. Doar pe telefon si email. Deh...lumea aceasta rapida....

 

Daca nu vrei neaparat diesel ai putea sa faci un drive test cu 1.8 TSI cu multilink. Nu cred ca vei gasi pe masina de drive test vreun RS. Poate doar vreo masina vreunui director Skoda.

 

Daca ar fi sa aleg din nou, as pune in plus parbriz incalzit in locul parcarii automate (am folosit-o de cateva ori pt parcare laterala in locuri la limita)

 

La 35k Euro va fi o super-masina ! Bafta in decizii intelepte !


 

Ce voiam sa discutam mai exact, ar fi despre practicile dealer-ilor: am inteles ca unii de la alte marci iti pot vinde masina facuta pe comanda ta daca vine cineva cu bani cash si vrea masina urgent. Iar pe tine te pot tine in asteptare mult timp sa sa-ti ruleze banii dati pe avans,

 

Mi-e greu sa cred ca se pot face astfel de artificii. O masina care are o optiune poti spune ca deja e personalizata si deja e mai greu de a o aloca altei persoane.

 

In plus, clientii cu leasing/credit derulat prin dealeri sunt mai preferati decat clientii cu cash. Clientii cu leasing/credit sunt ca niste "investitii" sigure. Clientii cash sunt "spot"

 

Am pus aceste clarificari pentru a-ti inlatura temerile care eu zic ca sunt nejustificate.

 

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sorin

- sper sa obtin un 9-10% intr-un final momentan trebuie doar sa ma hotarasc exact.

- daca azi dimineata nu prea vroiam sa aud de combi... acum oarecum inclin spre ea...desi din nou parere personala, combi mi se pare ca nu prea arata a masina "sport"

- poti sa-mi lasi PM cu ce dealer ai colaborat? 

- mi-au spui cei de la Brady ca nu mai exista nici un RS la dealeri in tara pentru test drive. Ce am testat eu a fost intamplator sa dau de un amic care are un combi, 4x4 diesel 2.0.

- parbriz incalzit e must, am pe Focus si e de milioane, daca il mai cuplez si cu incalzirea stationara, pacat doar ca nu o sa am 4x4 ca altfel era perfect.

Modificat de sparcorel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mi-as lua Combi o masina cu atatia cai. La Octavia ai spatiu suficient si la hatchback. E posibil sa ai dificultăți si la revanzare pentru ca cine isi cauta o masina pe benzina de "alergat" nu isi va lua Combi.

Din ce ai scris cu suspensiile, tu cam vrei sa tragi de ea. Si aici din nou nu te avantajează o masina Combi.

E doar o parere..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VALI - good point, oarecum din aceleasi motive m-am axat si eu la inceput pe hatch. Plus ca prietenul care avea combi si cu care am facut "test-drive" mi-a zis ca dupa un an jumatate are deja niste greierasi pe la usa haionului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Un portbagaj incapator este util pentru o persoana care are mai tot timpul de carat una, alta. Cu un copil este suficienta varianta hatch.., dar daca ai de gand sa mergi cu tricicleta in masina toata vara, carucior cu lambdou care se pliaza aiurea si ocupa jumatate de portbagaj, combi ar fi alegerea. Daca ar fi sa mi iau alta masina acum, cand a mai aparut inca un copil, as lua o masina cu portbagaj mare, cum are octavia.

Tind sa cred ca suspensia adaptiva existenta pe Seat este superioara celei de pe Skoda. Superb ul nu te incanta? Arata foarte bine si este disponibila cu suspensie adaptiva, iar prin reviste scrie doar de bine. Ar tb sa te gandesti si la faptul ca atunci cand va aparea un copil, sportivitatea nu va mai fi pe primul loc, ci confortul..., iar modul tau de a conduce nu va mai fi identic.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prima data cand aud ca un client cu cash nu este preferat in fata unuia cu leasing/credit. Eu zic ca e exact invers...Iar discount-ul la cash este mai mare decat la alte modalitati de finantare (depinde totusi seminficativ si de motorizare si optionale). My 5 cents...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mi-as lua Combi o masina cu atatia cai. La Octavia ai spatiu suficient si la hatchback. E posibil sa ai dificultăți si la revanzare pentru ca cine isi cauta o masina pe benzina de "alergat" nu isi va lua Combi.

Din ce ai scris cu suspensiile, tu cam vrei sa tragi de ea. Si aici din nou nu te avantajează o masina Combi.

E doar o parere..

 

Pai si "saracii" cu Audi RS4/RS6, Merc E AMG T-Modell, Jaguar XF Sportbrake, Golf 7 R Variant, Cadillac CTS-V Wagon etc ce-ar trebui sa faca, sa le arunce de pe o stanca? :) Toate masinile astea sunt facute pentru ca cineva le cumpara. Uitati-va la forumurile d-afara cati au RS Combi (TDI/TSI) si cati au RS Hatch...

 

Legat de finantare, dealer-ului ii este indiferent cum finanteaza clientul masina pt ca este un serviciu extern lor. Din punctul lor de vedere fiecare client e client "cash". Ca cel care detine efectiv masina e o firma de leasing sau o persoana fizica e irelevant pt ei.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu numai ca toate tranzactiile sunt "cash" pentru distribuitor, exista o usoara preferinta (sau orientare preferentiala daca este sa fim "delicati") a unor repi catre "clientii de leasing" (insa nu catre cei "de flota auto" - unde specificatiile sunt majoritar "spartane") intrucat exista sanse mai mari de crestere a pretului prin adaugarea de optiuni (leasingul avand cele mai reduse costuri, 1-2k in plus chiar nu se simt acolo).

 

In ceea ce priveste "avantajul client", la momentul la care am achizitionat eu masina, oferta pentru leasing depasea cu aproape 140% oferta "cash". ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sparcorel

 

Parerea mea ar fi sa-ti iei RS 220... RS230 e cu cateva mii in plus si nu stiu daca merita pentru 10 cai in plus; cuplul este identic.

Ia-ti cutie manuala pentru a simti senzatia... feel the vibe, vorba aia.

Trapa neaparat trebuie sa-ti pui, senzatia e prea tare.

Ia-ti o culoare specifica de rs... ia-ti ceva out of the ordinary... gri steel ar fi ( am vazut ca inclini ceva cu gri quartz sau negru).

Hatch-ul e arhisuficient pentru o familie cu un copil dpdv spatiu. Si eu m-am gandit la fel ca tine, daca vine un bebe, mai bine iau o masina mai mare; chiar ford focus 1.6 ecoboost am avut inainte de rs. ;)

Referitor la varianta cu golf r... este nesimtit de scump si este doar un golf cu un motor puternic, nu stiu daca merita atatia bani.

 

Alegere usoara si astept sa intri in RS club.

TudorM e presedinte :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristiansen077 - configurata cum vreau sare de 43.000 si depasesc cu mult bugetul de max 35.000

@TudorM - "saracii" aia au 4x4 sau tractiune spate...care schimba oarecum datele problemei la un combi/break :) - desi nu exclud Combi, la mine e o chestie mai mult de look decat de practicabilitate intre combi si hatch oricare ar fi imi ajunge portbagajul...:)


@CrS1985

- eu sunt pe focus mk1 zetec :) - nu as da masinuta asta pe multe masini de dupa 2005

- rs230 nu iau pt 10 ponei in plus...ci pentru diferential, unde inca sunt convins ca trebuie sa fie o eroare in configurator... 3000euro la octavia pe cand la golf PP e ~1000 euro...dar daca se adevereste ca e... corect clar iau rs220 sau mai bine imi iau leon st cupra  280 care vine si cu diferentialul respectiv si cu suspensie adaptiva care m-ar scuti de o investitie ulterioara de 3000 euro in octavia pt a-i pune suspensie KW DDC... greu de ales!

- trapa am vazut unele modele in poze cu "trapa" clasica...mica pe hatch...dar si ceva trapa gen panoramica... aceea imi place extraordinar de mult cum arata masina cu ea glisata in spate...daca este la noi sigur imi pun.

- la culoare...nu cred ca "obtin" aprobare de la nevasta mai mult de grey steel sau negru :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc tuturor de feedback.

Legat de termenul de livrare, am sa discut cu dealerul meu sa vad daca termenul prelungit se datoreaza optionalelor (poate pentru Font assist).

Legat de practici mai putin ortodoxe: a patit-o un prieten cu Suzuki SX4 care a primit 2 vin-uri, iar dupa 4 luni a primit o masina similara dar cu mai multe optionale decat platise (alta comanda), probabil in urma scandalului care-l facuse cu ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

the_andy16, on 24 Jun 2015 - 15:24, said:snapback.png

A mai lansat cineva dintre voi o comanda pt octavia 3  in luna aceasta?

 

 

eu am facut  comanda acum cateva zile si mi s-a dat termen intre 14 si 16 sapt.

 

sa dureze asa mult oare? cica e o indisponibilitate pt motoarele TSI, cererea fiind prea mare.

Comanda lansata pe 18 mai termen de livrare 10 sapt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mi-as lua Combi o masina cu atatia cai. La Octavia ai spatiu suficient si la hatchback. E posibil sa ai dificultăți si la revanzare pentru ca cine isi cauta o masina pe benzina de "alergat" nu isi va lua Combi.

Din ce ai scris cu suspensiile, tu cam vrei sa tragi de ea. Si aici din nou nu te avantajează o masina Combi.

E doar o parere..

Pai si "saracii" cu Audi RS4/RS6, Merc E AMG T-Modell, Jaguar XF Sportbrake, Golf 7 R Variant, Cadillac CTS-V Wagon etc ce-ar trebui sa faca, sa le arunce de pe o stanca? :) Toate masinile astea sunt facute pentru ca cineva le cumpara. Uitati-va la forumurile d-afara cati au RS Combi (TDI/TSI) si cati au RS Hatch...

Legat de finantare, dealer-ului ii este indiferent cum finanteaza clientul masina pt ca este un serviciu extern lor. Din punctul lor de vedere fiecare client e client "cash". Ca cel care detine efectiv masina e o firma de leasing sau o persoana fizica e irelevant pt ei.

Total de acord. Fiecare masina are target-ul ei. Eu am zis doar ca eu nu as lua Combi o masina sport, mai cu tractiune fata. E ok ca fiind un cruiser rapid.

Rs4 & co au fie tractiune 4x4 sau spate, alte suspensii , siferential.. etc

De 35k imi iau un Golf 6 Gti Sh ( o masina de alergat / hobby) si o Octavia Combi 1.4 / 1.8Tsi pentru cand merg un concediu sau cu familia. Asta daca iti permiti sa intretii doua masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!