Jump to content

Sfaturi achiziție Octavia 3


Eto
 Share

Postare recomandată

@ice_ears:

Nu pot sa compar benzina cu motorina, 20k km facuti parte in afara cu 110k km facuti in Bucuresti.

 

Personal veneam cu asteptari foarte mari(2+ generatii diferenta, masina nou vs masina rulata) si am fost putin dezamagit.

Dupa ce fac un drive-test cu celalte masini din lista, voi avea macar o idee care e nivelul general al pietei.

 

Momentan, prima impresie e ca nu m-as lega la cap cu 20000 de euro pentru 1.4TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa completam putin imaginea, masina am de gand sa o tin cel putin 7 ani (ca pe actuala Octavie :D), si inca oscilez intre Focus, Ceed GT si Octavia (datele problemei generale sunt: benzinara, 150+CP, suspensie independenta :) )

 

Cateva intrebari despre optiuni:

Cat de intunecate sunt geamurile cu optiunea SunSet?

 

Si mai ales, e vreun dealer in Bucuresti care sa aiba 1.8TSI pentru test-drive? (cum spatiul pentru bagaje ma intereseaza mai putin, prioritare la decizia finala sunt test-drive-ul, calitatea interioara si oferta financiara).

 

Exista Focus si Ceed GT de peste 150 cp (si sa nu fie versiunile ST si parca avea si Ceed un "GTI")?

 

Poze cu geamuri cu Sunset gasesti pe topicul meu (click pe semnatura). Se simt ca le ai, dar in soare puternic tot vor simti pasagerii nevoia de o jaluzea. Sunt anumite momente cand este aproape imposibil sa vezi in masina prin ele si e diferenta mare fata de cele din fata, dar nu mereu...  :tuktuk:

 

1.8 TSI nu cred ca vei gasi pe undeva pt test. Eventual poti incerca un RS diesel de 184 cp, dar e motorizare complet diferita (si diesel si cuplu cu 50% mai mare)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt doritori!

 

Link

 

Link 2

 

 

Si cireasa de pe tort!

 

...daca se considera ca nu este potrivit postul meu rog a fi sters. Multumesc.

Modificat de cristi511
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista Focus si Ceed GT de peste 150 cp (si sa nu fie versiunile ST si parca avea si Ceed un "GTI")?

 

 

Ford are Focus cu 1.5 EcoBoost de 150CP si de 180CP (nu stiu sigur daca cel din urma e disponibil in Romania), ambele vin cu suspensie independenta spate si toate indiciile duc spre faptul ca in 20k euro vine mult mai dotat decat orice Octavie de 150 respectiv 180 CP.

 

Kia are Ceed GT de 1.6 200 CP, car dupa ce il configurezi si reduci rabla vine fix 20k euro :).

 

Personal caut o masina cu ceva factor de fun in ea, si va fi multa vreme folosita pt 1 (+1).

 

Se simt ca le ai, dar in soare puternic tot vor simti pasagerii nevoia de o jaluzea. Sunt anumite momente cand este aproape imposibil sa vezi in masina prin ele si e diferenta mare fata de cele din fata, dar nu mereu...  :tuktuk:

 

Deci cu alte cuvinte ori pun jaluzele ori renunt de tot la ele si las posibilii pasageri sa sufere :D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@grigorievs dar skoda alege producătorul acestei tehnologii... Si ma îndoiesc ca skoda a ales un producător mare care sa ofere si suport.. Pe ei ii interesează sa fie pe masina, nu sa si meargă. ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipriantinu, corect. MirrorLink e singura tehnologie disponibilă pentru Android. Abia luna aceasta a fost anunțat Android Car. De exemplu pentru iOS au implementat Apple CarPlay.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu vin tot de pe o Octavia Tour 1 2008, am facut test drive cu un 1.6 tdi pe O3 si mi s-a parut chiar mai fasnet motorul. Teoretic 1.4 TSI ar trebui sa dea senzatii mai puternice nu?

 

 

Eu tot o octavia Tour 1.9 TDI  din 2007 luata de noua.

Nu aveau la test drive cand am fost eu la dealer.

Zici ca ar fi mai iute ca  TOUR_ul.

Eu imi doresc sa fie macar ca skoda pe care o am si de care am fost foarte mulțumit.. Dar a venit timpul cand trebuie sa ma despart de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul de 1.6 Tdi dinainte de upgrade adica 105 cp mi s-a parut copia fidela a celui de 1.9 TDI de pe O Tour - comportament, raspuns, feeling - acum nu stiu cat de fiabil o fi in comparatie cu monstrul fiabil detinut acum. Cu Octavia actuala nu fac mai mult de 10k pe an (desi diesel) de aceea ma orientam catre un 1.4 TSI pe care insa nu l-am condus si nu prea am cum sa-l compar.. daca mi-ar pune cineva banii in fata si ar zice alege intre 1.4 TSI si 1.6 TDI m-as duce catre 1.6 TDI doar pentru ca am facut test drive cu el. Din pacate in momentul de fata nu m-as putea apropia de o O3 noua decat daca as vinde O Tour-ul dar inca am impresia ca ar fi greseala vietii. Topicul asta m-a facut sa inteleg mai bine ce asteptari sa am de la O3 dar m-a bagat mai mult in ceata daca ar fi sau nu o decizie inteleapta sa renunt la Tour - as vrea sa investesc in siguranta familiei avand in vedere ca pe actuala am doar doua airbag-uri iar rezultatele de la ENCAP sunt proaste - dar e greu cu saracia dom'le

 

- mi s-a parut mai fasnet pentru ca O3 pare mai usoara.. Tour-ul e un tanc :D

Modificat de ice_ears
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De pe O1 Tour 1.9 TDI AXR am venit si eu,acuma avand 1.6 TDI pe O3.La greutate tind sa cred ca stau cam la fel ambele masini.Tour-ul parea mai fasnet pentru ca aveai cuplul livrat mai brutal fata de 1.6 TDI euro5.La 1.6 ai cuplul livrat liniar si e foarte greu sa scartii rotile spre exemplu(cred ca am reusit odata sau de 2 ori dar mai mult au fost de vina cauciucurile si starea carosabilului).

 

Daca se fac drumuri lungi sau se merge frecvent cu masina incarcata(oameni sau bagaje)1.6 tdi e alegerea ideala,cuplul ala livrat de jos aproape ca face insesizabila greutatea in plus.Stiu ca o sa spuneti ca 1.4 tsi are acelasi cuplu,dar ganditi-va cand puneti 5 oameni in masina si mai aveti si portbagajul plin cum se duce consumul in sus(e totusi un motor pe benzina).La diesel al naibii daca vrea sa treaca de 5.3 l/100 km(masina plina ochi,vant din fata si mers sportiv).

Pentru drumuri frecvente in oras,recomand cu incredere 1.4 tsi.Diesel-ul cu filtrul lui de particule poate deveni o problema sau mai bine zis un stres in plus(cand vezi ca incepe regenerarea trebuie sa mai mergi cu ea,nu sa o opresti).

Modificat de smecs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand vezi ca incepe regenerarea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sta turometrul peste 1000 de turatii pe liber, nu mai intra stat and stop-ul si se aude si un zgomot de ventilator mai puternic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce inteleg eu, era vorba de regenerare (de fapt, curatarea filtrului de particule) in mers, caz in care este bine sa continui deplasarea pana la incheierea procesului. Am subliniat "este bine", nu "trebuie". De exemplu, merg la drum lung, exista conditii de curatare, iar turatia e oricum peste 1000 rpm; functia start-stop am dezactivat-o (pentru ca, de exemplu, dupa oprirea intr-o benzinarie, sa mai stea motorul pornit cateva minute), zgomotul de ventilator din exterior nu se aude. Deci: de unde stiu?

PS: stiu ca postul ar fi de "intrebari tehnice", daca doresc moderatorii, se poate continua discutia acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad ce motorizare ai AdiG dar eu am 1,6 tdi-ul si la mn turatia pe liber sta sub 1000 de rotatii.. La drum lung nu prea ai cum sa-ti dai seama ca nu ai cum sa observi nici una dintre simptome. Iar acel ventilator mai puternic se aude daca esti atent

Asta ma refer tot asa cand stai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 2.0 TDI, este in semnatura. La mine regenerarea s-a facut cu cu succes de cateva ori pana acum, fara ca macar sa-mi pese.

 

Ideea era sa punctam aspectul legat de regenerarea filtrului de particule la diesel ca sfat de achizitie, pentru ca unii potentiali doritori (de altfel, cine a comandat masina cu motor diesel, in oferta primita de la dealer, daca va uitati bine, ultima fraza este ceva de genul: "clientului i s-a explicat modul de utilizare a motoarelor diesel cu filtru de particule") au impresia ca filtrul de particule este un bau-bau. 

 

Daca regenerarea are conditii si se face pana ai ajuns la destinatie si ai oprit motorul, nu prea ai de unde sti (in afara de faptul ca turatia poate sa creasca din senin, sau sa simti o mica scadere a puterii; consumul instantaneu creste, dar nu cred ca poti face diferenta fata de ceilalti atatia factori de influenta). Daca regenerarea nu se incheie si ai oprit motorul, o sa incerce data viitoare, cand are conditii. Daca tot nu reuseste, pana la urma apare martorul galben "dpf" aprins, si abia atunci stie si trebuie sa intervina soferul, sa-i creeze conditii sa se faca pana la capat. Sau, daca apare si "check engine", trebuie mers la service pentru regenerare "la cerere", pe bani de data asta, daca ai semnat in oferta :) .

 

Dar daca mergi cu masina macar un drum mai lung la intervale regulate (ceea ce se presupune daca ai ales diesel), n-ai de ce sa-ti faci griji. Sau: daca nu vezi martorul galben aprins in bord, inseamna ca masina si-a facut treaba ei, n-ai de ce sa-ti faci griji.

 

Am incercat sa raman la lungimea unui sfat, detalii amanuntite se gasesc in manual.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am tinut cont niciodata de regenerare, am simtit-o de fiecare data, cand am avut dubii i-am luat clima  plus SS activ, daca nu s-a oprit motorul si sta turat = regenerare. Nasul meu are Passat 2.0 tdi CR, 100000km si a aflat ca are filtru de particule cand i-am spus eu acum cateva zile. Masina nu are nici o problema. Deci FAP nu e chiar bau-bau...

Modificat de mariusd4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Tocmai am preluat masina, ma grabesc sa va informez ca are Bolero 2, cu meniu in limba romana si reprezentantul spunea ca se misca mult mai repede si chiar ca meniul ar fi imbogatit fata de generatia anterioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La partea cu miscatu' mult mai rapid te-a mintit da' era oarecum normal s-o faca. ;)

Partea cu meniul imbogatit este tot p'acolo (pentru cei care nu apreciaza 2-3 optiuni in plus pe partea de export liste media & Co.).

 

Rog ca felicitarile, masa si dansul sa se distribuie pe topicul dedicat. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu pot sa compar, dar acuma, daca tot o achitasem integral anticipat, mai avea rost sa ma minta ? :D

 

Ca era o discutie mai veche pe aici care intereseaza pe mai multi care vor sa achizitioneze: volanul este cel in trei spite. Problema careia inca nu i-am dat de cap este apelarea vocala, apare ca este indisponibila, desi am optiunea de bluetooth cu comanda vocala, cea de 135 de euro. In rest, numai de bine.

 

Toate cele bune tuturor si multumiri inca o data pentru informatiile postate, mi-au fost de mare ajutor  :icon_thumleft:

Modificat de Norman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos, unde e topicul dedicat ? Am cautat "masina mea", dar n-am gasit. Multumesc

Modificat de Norman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Norman, sa stăpânești sănătos mașina ceea noua!

O întrebare: Bolero-ul 2 mai are unitate CD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, nu are CD. Doar USB, SSD si AUX IN

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SSD?!? Sau doar sd card?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SD card, normal, scuze, eram pe autostrada si m-am grabit sa-i raspund lui Dan.

Modificat de Norman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea

 

 

abia ce am initiat procesul de achizitie a unei O3 , abia am platit aia 1500 pt rabla, astept sa dau avansul.

 

am luat  varianta 1.4 tsi 150 cp  echipare style si cateva optionale.

 

acum sunt in dubii la culoare intre  negru si cappucino, inca mai am timp sa ma decid pana platesc avansul.

 

la interior e tentant bej insa cred ca este greu de intretinut, voi ce ziceti?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Sfaturi achiziție Octavia 3

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!